selam arkadaşlar. xerox tan kalıp yemiş bulunmaktayım. dediklerimi kaale almayıp dalga geçer gibi cevaplar veriyorlar.bende kendimce bir internet sitesi yaptım.derdimi anlatmaya çalıştım. aşağıdaki metni ingilizceye çevirecek yardımsever arkadaş/ları arıyorum.
I purchased 42 pieces xa7i 17" monitors & 40 of the (all of ) them knocked down. How can XEROX explain it? ONLY , i need just an explaination. Why that happen?
çevirilmesini istediğim bölüm <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Yukarıdaki sorumu Xerox Türkiye yetkililerinin anladığından şüphem yok.
Fakat konuyu son kullanıcılar ve derdimin ne olduğunu merak edenler için anlatayım.
İnternet kafem için 5 yıl önce 42 adet xerox marka xa7i modeli olan monitörlerden aldım.
Aldığımın ilk 6 ayında panelinde görüntü gelmemeye başladı. İlk 10 tane kadarını yolladım tamir oldu geldi.
sonra 2. posta 8 tane filan sonra 3. posta 9 tane filan yolladım. Bu servise yollamalar 2 yıl devam etti ama nasıl burnumdan getirdiler.
İllaki orijinal kutusu içinde eksiksiz içerikle gelecek denildi. Maalesef kutularını attığım için başka lcd monitör kutularında yolladım ama kabul edilmedi. Monitörleri aldığım bilgisayarcı 1001 rica ve minnetle Xerox servisinden kutu istedi ve 10 tane kutu geldi (orijinal kutu değillerdi ve sade karton kutulardı. Ben katlayıp birleştirdim).
2 yıl boyunca devamlı kutu yüzünden problem çıkarttılar yine de 22 civarını servise tamir için yollamayı başardık.
2 yılın sonunda garantisi bitti dediler ve benim elimde 40 tane Xerox monitör kalmış oldu.
Bir hafta önce öğrendim ki Xerox monitörlerin 3 yıl garantisi varmış ve kendi sitelerinde yazıyor.