Şimdi Ara

İnci Deri Ayakkabıcılık Para İadesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.166
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biraz pahalı bir ayakkabı aldım inci.com dan ayakkabıyı iade ettim iade gerekçem ayakkabının DENENMİŞ ayakkabı olmasıydı şok oldum inci gibi bi firmanın denenmiş ayakkabı göndermesine.

    Nasıl anladın dersen ayakkabıları giyince sağ ayakkabının bol geldiğini anladım ertesi gün iade ettim. Kargo teslim edildi inciye siteleri de onayladılar iade talebimi ve sayısız müşteri hizmetleri görüşmesi sayısız mailleşmelet sonucu paramı tam tamına 14 gün sonra iade ettiler.
    Ve paramk 3 gün içinde iade ettiklerini söyledikleri halde hatta iade ettiklerini söyledikleri mail bile mevcut ama para iadesi olmadı dedikten aradıktan sonra gönderildi.

    Cidden kurumsallıktan nasibini almamış bir müşteri hizmetleri ve işleyişleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • BEN DE BU MARKADAN AYAKKABI ALMA SAÇMALIĞINI YAPTIM

    ÜRÜNÜ İADE ETTİM SİTEDE İADE ONAYLANDI DİYOR

    MAİL ATTIM NE ZAMAN PARA İADESİ OLACAK DİYE AŞAĞIYA KONUŞMALARI YAZIYORUM. AYNI MESAJI 3 KERE COPY PASTE YAPIP GÖNDERDİLER ŞAKA GİBİ. MÜŞTERİ İLE DALGA GEÇİYORLAR

    Siz:
    23.11.2017
    14:11
    İADE TALEBİ ONAYLANDI DİYOR. PARAMIN İADE EDİLMESİ ARTIK SADECE BANKAMIN HIZINA MI BAĞLI ?
    Destek:
    23.11.2017
    14:16
    Değerli Müşterimiz, İade ürününüzün bedeli, ödeme şeklinize sadık kalınarak 15 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. İnci Deri Mamulleri San. Tic. AŞ.Zafer Mah. 163.sokak No:15 Esenyurt / İstanbul Saygılarımızla, İnci Deri Müşteri Hizmetleri0850 222 74 63
    Siz:
    23.11.2017
    14:21
    15 İŞ GÜNÜ MÜ ? DİĞER MAĞAZALAR NEREDEYSE HEMEN YAPIYOR ?
    Destek:
    23.11.2017
    14:25
    Değerli Müşterimiz, İnternet sitemizden alınan ve iade olarak gönderilen ürününüzün bedeli, ödeme şeklinize sadık kalınarak 15 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. İnci Deri Mamulleri San. Tic. AŞ.Zafer Mah. 163.sokak No:15 Esenyurt / İstanbul Saygılarımızla, İnci Deri Müşteri Hizmetleri0850 222 74 63
    Siz:
    23.11.2017
    14:29
    YAHU AYNI MESAJI NİYE KOPYALA YAPIŞTIR YAPIYORSUNUZ?https://eksisozluk.com/inci-deri--2316135?p=4 BU WEB ADRESİNDE BİR SÜRÜ HAKKINIZDA KÖTÜ YORUM VAR. 15 İŞ GÜNÜ ÇOK UZUN BUGÜN YADA YARIN PARAMIN İADESİNİ İSTİYORUM.
    Destek:
    23.11.2017
    14:55
    Değerli Müşterimiz, İade ürününüzün bedeli, ödeme şeklinize sadık kalınarak 15 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. İnci Deri Mamulleri San. Tic. AŞ.Zafer Mah. 163.sokak No:15 Esenyurt / İstanbul Saygılarımızla, İnci Deri Müşteri Hizmetleri0850 222 74 63




  • Kurumsallık bitmiş bu firmada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende n11 üzerinden ayın 6'sında bir ayakkabı aldım. Yanlış kişi adına gönderdiler ürünü. O kadar mesaj atıp arasamda n11 düzeltsin deyip durdular. Her neyse kargodan bir şekilde aldım ayakkabıyı. 43 istemiştim gelen ürünün biri 42 biri 43. Dedim bana 43 gönderin. Yok dediler iade edin tekrar aldın. Ürünleri geri gönderdim o arada stok bitti. Para iadesi daha bu sabah otomatik yapıldı. Defalarca yazdım n11 yapacak iadeyi dediler ama iadeyi onaylamadılar. Neyin kafasını yaşıyor bu firma. Bu işlerin başına işi bilmeyen patron çocuğumu oturtuldu anlamadım. Tek anladığım inci'den mümkün olduğunca kaçmak.
  • Ben incinin sitesinden birşey almıyorum mağazalarından alırsam alıyorum online site sorumlusu kimse şirketi batıracak haberleri yok ama bence de 3. nesil dediğimiz çocukları falan başa geçti sanırım yakında iflas etti diye duyarız böyle giderse yazık
  • numberone2000 kullanıcısına yanıt
    Merhaba numberone2000,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • fff



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakobsen -- 15 Aralık 2017; 11:24:27 >
  • Selamlar,

    Aradan bir yıldan fazla geçmiş ama işler daha da kötüye gitmiş anlaşılan. İncideri internet mağazasından alınan 2 çift ürünü iade etmemize rağmen (iade kargosunun teslim tarihinden itibaren 30 günden fazla zaman geçti) firma hala ücret iadesini yapmıyor. Müşteri Hizmetlerini defalarca aradım, bir o kadar da onlar geri aradılar.

    Ancak çözüm yerine müşteriyi oyalama taktiği çok güzel işliyor. Ya sistem problemlerii var, IBAN kayıp. Onu verirseniz EFT yapıldı ama sizin bankanız aktarmıyor. Dekont isterseniz bakıp dönelim (daha dekont için dönen yok). En sonunda da şu tarihte yapıyoruz, akşama kadar gelmiş olur. Sonuç: İade yok. Bu sarmalı 3 kez çevirdiler, artık umudu kestim onlardan.

    Bu akşam Tüketici Hakem Heyeti' ne başvuru açtım. Umarım hızlı şekilde işler ve iademizi alırız. Bu arada malum şikayet sitesinde firma ile ilgili benzer şikayetler almış yürümüş. Sanırım firma ekonomik olarak zor günler geçiriyor. Ancak çıkış yolu müşteri hakkını gasp etmek olmamalı. Şahsen bir daha asla bu firmadan alışveriş yapmam, kimseye de tavsiye etmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agust -- 30 Ekim 2018; 20:6:15 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.