Merhaba, İnceHesap Sitesi üzerinden 14 Ocak Tarihinde 2 Adet 3’lü fan siparişi girdim. Ürün sayfasında 24 Saatte Hızlı kargo yazmasına rağmen 2 gün geçti ve kargoya verilmedi. Siparişin durumunu öğrenmek için Site üzerinden kendilerine ulaştığımda , ‘1-3 İş günü içerisinde kargoya verilecek” şeklinde bir geri dönüş yaptılar. Stokdan hızlı teslimat olayını tekrar belirttiğimde kargoda yoğunluk olduğu için en kısa sürede gönderileceği yazıldı. Hemen arkasından aldığım ürünlerden bir tanesinin stoklarda bulunmadığını belirterek özür dilediklerini yazdılar. Bunun üzerine 2 kere müşteri hizmetlerini aradım , geri dönüş yapılacağı söylendi. 1 Gün dönen olmadı , 2 gün içerisinde de bir geri dönüş yok. Ben siparişimin durumunu merak edip sormasam, kimsenin bana geri dönüş bilgide verme gibi bir isteği yok . Verdiğim sipariş hala aktif ve benden para çekilmiş durumda. 😅 Neyi beklediğimide anlatan yok. Firmaların , müşteriye verdikleri değer sıkıntılı zamanlarda belli oluyor. Yanlışlık her yerde olabiliyor fakat ben peşine düşmesem kimsenin geri dönüş yapıp beni bilgilendireceği yok. Benim asıl kızdığım nokta bu. Ürün alırken , her sitede aynı süreçden geçiyoruz , o da ödeme bölümü fakat sonrası yani destek safhası alış veril yapılan yerin kalitesini belli ediyor. Ve ne yazık ki ülkemizde bu durum içler açısı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim