Foruma baktığımda uygun bir yer bulamadığım için buraya açıyorum. Lütfen yanlış yer ise bilgilendirin konuyu farklı yere açayım.
20 Ağustos günü sipariş verdiğim hazır sistem ve monitör 26 Ağustos elime geçti. Ekran kartının vidalama yerinde yamukluk vardı ama taktım sıkıntı olmadı. Monitör gelir gelmez daha Windows kurulumu sırasında kendini kapatıp açmaya başladı. Müşteri hizmetleri ile irtibata geçtim bana sitelerinden iade/değişim formu doldurmam gerektiğini söylediler ve kargo numarası verdiler. Değişim formunu doldurdum sorunu en detaylı şekilde açıkladım. Ürünü kendilerine gönderdim, değişim yapacaklarını ve sorunu hemen çözeceklerini sanırken adamlar garanti servisine onarım amacıyla yönlendirmiş. Üstelik monitörün sorununu detaylı bir şekilde açıklamama rağmen garanti servisine "görüntü gelmiyor" yazılmış 2 kelimeyle. Saçma sapan ve yanlış sorun bildirimi sonucu ürün 15 gün garanti servisinde kalıp "Bir sıkıntısı yok" denilerek bana yönlendirildi. Bu arada ürün Kadıköy/Göztepe yerine İzmir/Göztepe'ye kargolanmış bir de onu bekledim. Ürün kutusu kargoda her yeri çizilmiş ve eskimişti. Ürünü tekrar bilgisayara taktım. Aynı sorun devam ediyordu ancak garanti servisine güvendiğim için ben bir yerde hata mı yapıyorum diye 5 gün kadar denedim. Ürün sorunlu olduğu için tekrar incehesabı aradım. Bana garanti servisi ile irtibata geçin süreç uzamasın denilerek garanti servisini aradım ve ürünü gönderdim. Garanti servisinden bir hayır gelmeyince incehesabı aradım dedim böyle böyle. Bu sefer İncehesap.com "keşke bizimle iletişime geçip kargoyu bize gönderseydiniz biz yönlendirseydik" gibi çelişkili cümleler kurdu. Halbuki onlar garanti servisi ile iletişime geçmem gerektiğini söylemişti. 1.5 hafta bekleyişin sonunda ürüne herhangi bir şey yapılmadı. Arayıp değişim istediğimi belirttim. 20 günün sonunda değişim onaylandı zar zor o da yani 50 kere aradım hem garantiyi hem incehesabı. Kendilerine garantiden aldığım değişim formunu garantinin resmi damgası ile birlikte mail yoluyla ilettim ve değişimin onaylanmasını istedim. Bugün Ekimin 25'indeyiz. Tam 2 ay oldu ve garanti servisinden onay çıkan ürünün değişim formunun aslının kendilerine gelmeden ürünü göndermeyeceklerini söylediler. Ürünü garanti servislerine arayıp teyit edebilir ve bana yollayabilirlerken saçma sapan süreci uzatıyorlar. Sıfır ürün alıyorsunuz ve kendi hataları yüzünden 15 20 gün garantide bekliyor, sonra ürünün hatalı sorun bildirimi yapıldığını öğreniyorsunuz tekrar gönderiyorsunuz ve 20 günün sonunda resmi değişim onaylanıyor ancak buna rağmen İncehesap.com müşteriyi gram umursamayıp sorunu halen çözmeyip uzatıyor. Bu süreçte acaba aldığım ürünler kullanılıp iade edilen ürünler mi diye düşünmedim değil. Müşteri hizmetlerine bunu sorduğumda tabi reddediyorlar da pek güvenim ve inancım yok açıkçası.