Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

İnce sağdan oy alamaz diyenlere Kayseri'den miting fotoğrafları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
18
Cevap
1
Favori
0
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> İnce sağdan oy alamaz diyenlere Kayseri'den miting fotoğrafları
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      760 Mesaj
      12 Haziran 2018 16:54:52 Konu Sahibi
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1026 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      tumblr_koylusu


      12 Haziran 2018 16:57:59
      Oy alamaz dediysek hiç oy alamaz demedik kardeş sen yanlış anlamışsın tamamen.

      %10 falan illaki alır.
      _____________________________

      Her fırsatta imzamdaki instagram linkime saldıran arkadaşlar yüzünden linki kaldırıyorum.
    • Binbaşı
      1470 Mesaj
      12 Haziran 2018 16:59:49
      Bal gibi de alacak, sağı solu yok bu işin insanlar gözlerini açtı, 50 yaşında insanların neredeyse yarısında akıllı telefon var. Sadece oturup akit okuyup ahaber izleyen insan sayısı çok az
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      760 Mesaj
      12 Haziran 2018 17:02:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: gokhaninnotlari

      Oy alamaz dediysek hiç oy alamaz demedik kardeş sen yanlış anlamışsın tamamen.

      %10 falan illaki alır.
      1 ayda %10 ikna olduysa kalan 1 ayda %5 daha ikna olur, bu iş tamamdır.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi to let myself go -- 12 Haziran 2018; 17:3:53 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      16411 Mesaj
      12 Haziran 2018 17:19:42
      Oy almaz derken? İnce, sagda oy birakmadi diger partilere :)



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      101 Mesaj
      12 Haziran 2018 17:20:21
      diyarbakır mitingindeki kalabalığa hdpli demiş Erdoğan.Peki kayseridekiler de akpli mi?
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1026 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      tumblr_koylusu


      12 Haziran 2018 17:20:49
      2. tura kalırsa bi zahmet %45 alsın be kardeşim ya.
      CHP-İP-SP-HDP-DP ve diğer partilerden hepsi birleştiler Erdoğan karşısında. %45'de alamıyosa 2. turda zaten direkt bıraksın o ayrı da 25 haziran sabahı sen İnce kazanamazsa o zaman görürsün curcunayı.

      Kılıçdaroğlu rezil rüsva ederek indirecek onu. Milletvekili de olamayacak ince. Mustafa sarıgül gibi baybay diyecek.
      _____________________________

      Her fırsatta imzamdaki instagram linkime saldıran arkadaşlar yüzünden linki kaldırıyorum.
    • Yüzbaşı
      292 Mesaj
      12 Haziran 2018 17:40:32
      Her başı kapalıyı sağcı sanıyorlar.. yuhh!!
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      37 Mesaj
      12 Haziran 2018 18:58:03
      İnce sağdan oy alamaz seçim günü beni alıntılarsınız
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      760 Mesaj
      12 Haziran 2018 19:10:37 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: gokhaninnotlari

      2. tura kalırsa bi zahmet %45 alsın be kardeşim ya.
      CHP-İP-SP-HDP-DP ve diğer partilerden hepsi birleştiler Erdoğan karşısında. %45'de alamıyosa 2. turda zaten direkt bıraksın o ayrı da 25 haziran sabahı sen İnce kazanamazsa o zaman görürsün curcunayı.

      Kılıçdaroğlu rezil rüsva ederek indirecek onu. Milletvekili de olamayacak ince. Mustafa sarıgül gibi baybay diyecek.
      %45 almış İnce partinin başına geçemeyecek tarihe gömülecek yani?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      545 Mesaj
      12 Haziran 2018 21:16:04
      Bak işte ben bunu hayra yormam işin içinde bir iş var. Erdoğan zaten mitinglerde mal mal konuşuyor. Bence kaybetmek istiyor. Çünkü ülke gümlemek üzere. Akp pimi çekti bombayı incenin kucağına bırakacak sonra bu ülkede bir daha akpden başka parti kalmayacak



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1026 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      tumblr_koylusu


      13 Haziran 2018 08:27:28
      ya kılıçdaroğlu gibi partiyi babasının ahırı yapmış bi adamdan bahsediyoruz silinecek tabi
      |
      |
      _____________________________

      Her fırsatta imzamdaki instagram linkime saldıran arkadaşlar yüzünden linki kaldırıyorum.
    • Er
      3 Mesaj
      13 Haziran 2018 08:38:46
      Türk halkının irade gücü ile dalga geçercesine, sağcılar sola oy verecek diye inanan zavallılar ortalıkta dolanıyor.
      Siz önce oylarınızı çaldırmayacak kadar adam olun yeter.
      Her seçimde gözümüzün içine bakarak oyumuzu çaldılar diye kendini savunan adama,
      az öteye git de iç çamaşırın duruyor mu kontrol et, diyorum ben.

      Aklı sıra madur edebiyatı yapıp yenilgiyi hafife alan adamlar, oylarına sahip çıkamayacak kadar aciz görüneceklerini hesap dahi edemeden yalana başvuruyorlar, halk bu tiplere devlet teslim eder mi yaaa.

      Aklınız alıyor mu sizin. Bugün oyuna sahip çıkamayan adam devlete nasıl sahip çıksın.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1702 Mesaj
      13 Haziran 2018 09:14:43
      İnce Rte den daha fazla oy alırsa şaşırmayın, yeterki hile hurda olmasın.
      |
      |
      _____________________________

      Aptal olduğun için aptal olduğunu anlayamıyorsun. | Dunning-Kruger Effect
    • Teğmen
      223 Mesaj
      13 Haziran 2018 09:54:07
      Artık bu işin sağı-solu kalmadı. Ülkenin içine ettiler. Şu ana kadar oyumu hep MHP'ye verdim. Bu seçimde İYİ Parti'ye vereceğim oyumu ama ikinci tura kalırsa iş artık İnce ya da Meral fark etmeksizin basacağım mührü. Bu arada aile olarak 6 kişiyiz ve ortak fikrimiz bu.



      Hani İnce'ye sağdan oy çıkmazdı? Bal gibi de çıkar!



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      173 Mesaj
      13 Haziran 2018 10:16:44
      Adam oyları çalana değil oyları çalınana eleştiri yapıyor. Bu forumdaki kafaya ulaşmak baya zor.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      VikingsFloki
    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      13 Haziran 2018 10:17:36
      İnce milliyetçilerin ve gerçek dindarların oyunu çok rahat alır



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1486 Mesaj
      14 Haziran 2018 09:45:44
      Tekirdağ 'da AKP yüzde 38 'lerde oy alıyor neyin kafasındasınız siz bu CHP ülke de yüzde 25 alıyor ve bu sayı yaklaşık 15 milyonlara denk geliyor her il de AKP 'den sonra en yüksek oy yani insana sahip CHP var.. Eee bir zahmette mitinglere gelenler olsun..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      14 Haziran 2018 09:50:08
      onu diyenlerden biri benim. özellikle mhpli kesimin ne yapacağını kestiremiyorum. sırf bu yüzden meral akşenerin ilk turda yüksek oy olmasını destekliyorum. solcu saga verirde. sağcı sola verirmi kafamı karıştırıyor.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
SEO
türksohbet.net
modasor
chat.gen.tr
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.