04.09.20 tarihinde incehesap.com'dan James Donkey 712 Model (siparişno:674223) kulaklığı sipariş ettim normal bir şekilde 07.09.20de ürün elime ulaştı fakat ürün mikrofonu bozuk geldi hemen değişim talebi açtım ve çarşamba günü kargoya gittim bana incehesabın verdiği iade kodunun yanlış olduğunu söylediler ve ben de eve gidip onları aradım, iade kodunun olmadığını kargo anlaşma kodunun yeterli olduğunu söylediler, yine gittim kargo yine kabul etmedi yine arayıp anlattım verdikleri kodun hatalı olduğunu bu sefer müşteri temsilcisi kendi yedek kodunu verdi ve onu kabul ettiler neyse 11.09.2020de kargoya geri yolladım. Bugün 25.09.2020de kargodan aldım ve aynı ürün üstünde onarım yapıldı etiketiyle aynı şekilde geri geldi. Sorun şu ki birincisi ayıplı ürünün değişimini(Ürün notunda kargo notunda belirtmiştim) istemiştim aynısını geri verdiler ama tamiratı yapılmış olsa yine kullanırdım ama hala çalışmıyor serviste sadece üstüne arıza kabul etiketi yapıştırılmış ve site ilgilenmiyor . ( Kargoya ilk verdiğimin fotoğrafı ve arıza kabul formunun fotoğrafını ekliyorum kulaklık arızasını gösteren videoyu da youtube'a attıktan sonra ataşlarım). < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cagatay891 -- 25 Eylül 2020; 13:31:42 > |
Bildirim