< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birler20 -- 15 Ağustos 2025; 9:53:53 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
İlk Kez Denizbank'lı Olanlara 9000 TL'ye Kadar Promosyon (28. sayfa)
-
-
İtiraz için belirli bir süre var mı?
Bir ayı geçti iptal edileli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ yok -
Tebrik ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ BU ATEŞ ÜFLEYEREK SÖNMEZ -
Bankalar birliği tüketici hakem heyetine itiraz etmiştim. Dava şartı olarak; Denizbank'a yapılan itirazın cevabı üzerinden 60 gün geçmemesi gerekiyordu, yanlış hatırlamıyorsam. Bu süre geçtiyse dahi Denizbank üzerinden yeni bir itiraz oluşturup şansınızı deneyebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
-
Hayırlı olsun. Birçok arkadaşın kampanyası bu sebeple iptal oldu. İzlediğin yöntemi kısaca özetlersen herkes başvurusunu yapar, haklarını geri alırlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Hocam itirazı nereye ve nasıl yaptınız. Neler yazdınız itiraz olarak aşamaları paylaşırsanız iptal edilenler itiraz edebilsin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Denizbank bir sabah kampanyamın iptal edildiğini bildirdi. Daha maaşım yeni yatmıştı 15iydi. 30 gün dolmuş önceki ödemeden o yüzden dediler. Ben de itiraz ettim. Her ay aynı gün maaş alıyorum 30-31 çeken farklı aylar var mantıksız dedim. Red verdiler. Sonra sözleşmeyi buldum orada 10. Maddede şöyle diyor.
“Ödül kazanımının gerçekleştiği tarihten program bitiş tarihine kadar her ayın son takvim günü katılımcının sahip olduğu
ürünler kontrol edilecek ve bu formun 2.1. ve 2.2 maddesinde yer alan ürünlerden herhangi birinin bulunmaması durumunda
katılımcı programdan çıkarılacaktır. Bu durumda katılımcıya verilen ödül katılımcının programda kaldığı gün esaslı hesaplanarak
geri alınacaktır.”
Buna istinaden yeniden kayıt oluşturdum. Sonra yukarıdaki şekilde cevap geldi. 4-5.günde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Ben aslında yoğum. -
Müşteri hizmetlerine kayıt açtırdım. Yukarıda yazdım hocam yaşadıklarımı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Ben aslında yoğum. -
Benim promosyonu da iptal edip 5 bin küsür tl eksi yansıtmışlardı. İtiraz ettim. Parayı iade ettiler ancak promosyonu tekrardan aktif etmediler pasif görünüyor. Şimdi ben yinede her ay para atsam mı yoksa hesabı komple kapatsam mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Kalan süreyi hala düzeltmediler 12 ay görünüyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ BU ATEŞ ÜFLEYEREK SÖNMEZ -
9000 Tl.yı aldınız promosyon iptali ve itiraza binaen eksi bakiyeyi iade ettiler. Öyleyse bir kaybınız yok 12 ay dolmadan tamamlamış oluyorsunuz eğer yanlış anlamadıysam.
_____________________________ -
Öyle ama ben yine de güvenemedim, hesaba para girişi yaptım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Arkadaşlar mevcutta bir adet otomatik ödeme talimatım var yerine başka bir talimat verip eskiyi iptal etsem sorun olur mu daha önce yapan oldu mu acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro CR7 -
Kelime oyunu ile kampanya yapmışlar aynı şekilde benim de promosyonu iptal etmişlerdi ben de hemen otomatik ödemeyi iptal ettim hesap kapatmaya mobilden izin vermiyordu üşenmedim gittim bankaya sıra bekledim hesabı kapattım bu bankayla bütün irtibatımı kestim bir daha da kapısından girmeyi düşünmüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ben önceki aylarda bir kaç kez değiştirdim herhangi bir sorun olmadı kampanyadan halen katılımım mevcut.
Yalnız şuna dikkat ettim. mutlaka o ay içinde bir otomatik fatura ödemesi gerçekleşecek şekilde değişimi yaptım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gonulbas -- 31 Ağustos 2025; 16:53:40 >_____________________________ -
Çok teşekkür ederim hocam umarım bende de sorun çıkarmazlarquote:
Orijinalden alıntı: gonulbasBen önceki aylarda bir kaç kez değiştirdim herhangi bir sorun olmadı kampanyadan halen katılımım mevcut.
Yalnız şuna dikkat ettim. mutlaka o ay içinde bir otomatik fatura ödemesi gerçekleşecek şekilde değişimi yaptım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sempatikboy666 -- 31 Ağustos 2025; 16:55:44 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar 3-4 ay önce iptal etmişlerdi. Son yazılan iade alanları duyunca tekrar şikayet ettim. Alanlar var. Vs diye. Şimdi yatırmışlar geri 9000₺. Ne arayan var ne soran ne mesaj atan. Uygulamaya girdim gördüm. Bir garipler. Promosyonlar altında da hala iptal gözüküyor. Yani ben anlamadım şimdi 100k₺ tekrar gönderme işine girmeli miyim? Otomatik ödemede faturam da yok. KMH hesabım da kapalı. Bir garipler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torice -- 3 Eylül 2025; 15:13:36 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -


2 aynı şikayete aynı gün verilen farklı cevaplar, TBB den gelen cevabı yazan arkadaşa teşekkür ediyorum, sözleşme detaylarını önceden indirin çünkü iptal edilirse sözleşmeyi göremiyorsunuz. Ekleri ve cevapları yapıştırıp TBB'ye başvuru yaptık. Gerçekten enteresan bir bankacılık anlayışı var.
_____________________________ Özel mi eğitim?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
Hızlı
iOS
Android






