Şimdi Ara

İLK KEZ AKBANK MÜŞTERİSİ OLANLARA ÖZEL AKBANK KART İLE 900 TL PUAN+AXESS İLE 900 TL PUAN+600 TL İND. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
20
Favori
17.626
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben direk uygulama indirdim ve görüntülü görüşerek tamamladım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egridereli kullanıcısına yanıt

    Bende de sizinkisi gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri numaran önceden tanımlandıysa kampanyadan yararlanamazsın bence seni bilgileri güncel olmayan müşteri gibi görüyor sanırım

  • Daha önce akbankla hiç ilişki olmamasına rağmen sim kart blokesi hatası veriyor. Müşteri hizmetlerini arayınca da bilgileri göremiyoruz işlem yapamayız şubeye gelin diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chessmania kullanıcısına yanıt

    Sim bloke olayı yakın zamanda hattını yeni bir operatöre taşıdıysan sistem tarafından otomatik atanıyor, önceden müşteri olup olmamanın etkisi yok, operatörler bunu bildiriyor, maalesef şubeye kadar uğraman ya da bir süre beklemen gerekiyor tam süreyi hatırlayamadım ama sanırım yeni hattı aldıktan sonra 90 gün civarı oluyor.

  • bu nasil uzaktan hesap acmsksa 15 gun once goruntulu gorusme yaptik hesap acildi ama hiç bir islem yapilmiyor once karti bekledik simdide sozlesme uzerinde calisiyotuz hatasi veriyor tabi birde en kucuk bir islemde subeye yonlendirmeleri var o ayri bir sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliyildizim7 A kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri bizde hesabınız yok, bi şekilde adınız bankamızda geçmiş diyor. Bakalım bayram sonrası gideceğim şubeye, kampanyadan yararlandırmıyorlarsa da itiraz etmeyi düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç yıl önce Axess kartımı kapattırmıştım. Şuan free ile hesap kartım var. Axess kredi kartı için kampanyadan yararlanabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaky kullanıcısına yanıt

    yeni müşteri olmayacağın için sadece 3. kampanyadan yararlanabilirsin

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bella Ciao

    Çok dandiri bi banka Akbank, sürekli mesaj yolluyor,arıyor kredi kartı verelim diye..peki verin diyosun,bu sefer de limit boşluğunuz yok,limiti düşürün verelim diyor,düşürüyosun limiti,bu sefer de vermiyor,onun yüzünden limitten de oluyorsun..ama bi süre sonra yine başlıyor, ille de kart verelim diye,bu döngü sürekli devam ediyor bi gün çok pis kayacam
    Yerden göğe kadar haklısın. Aynı şey başıma geldi. Ne kadar saçma bir sistemleri var. Birde sim kart blokesi için iki sene önce şubeye gelip imza şartı vardı. Şimdi ne oldu bilmiyorumm Kardesim mesai saatlerinde çalışıyorum. Subenize gidip saatlerce sıra mi bekleyelim. Bu şekilde söylediğimde güvenliğiniz için diyorlar. Bu kadar sistemsiz bu kadar aptalca çalışan başka banka görmedim. Bana uzak Allah a yakın olsunlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Meandroslu kullanıcısına yanıt
    Teb'le işiniz olmamış demek ki. Allah düşürmesin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vay arkadaş doğru düzgün katılan bir Allahın kulu yok neredeyse. Ne yapsak bilemedim ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliyildizim7

    yeni müşteri olmayacağın için sadece 3. kampanyadan yararlanabilirsin

    Teşekkürler. Diğerleri kadar avantajlı olmadığı için beklemekte yarar var.

  • Benim başvurum onaylandı fakat sadece akbank 900 ile axess 600 e katılımım sağlandı. Axess 900 ise hiç bir yerde çıkmıyor. Üçüne de katılabilen var mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Japonya -- 17 Mayıs 2021; 14:44:38 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Japonya kullanıcısına yanıt
    Teb'le de çalışıyorum ,Akbankın yanında TEB ne ki..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online görüşmeyle ile hesap açamadığımdan dün şubeye gittim. Bilgilerimi güncelleyip hesap açılışı yaptılar. Artık müşteri olduğum için axesse görüntülü görüşmeyle başvuramıyorum. 900tllik kampanyadan yararlanamamış oldum maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fastpay üzerinden fatura ödemelerini kabul eder mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliyildizim7

    yeni müşteri olmayacağın için sadece 3. kampanyadan yararlanabilirsin

    free kartim vardi annda axess onayladı ama 3. kampanyada gorumuyor axess mobilde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by-cansuyu

    bu nasil uzaktan hesap acmsksa 15 gun once goruntulu gorusme yaptik hesap acildi ama hiç bir islem yapilmiyor once karti bekledik simdide sozlesme uzerinde calisiyotuz hatasi veriyor tabi birde en kucuk bir islemde subeye yonlendirmeleri var o ayri bir sorun

    Senin yaşadığın sorunun aynısını yaşıyorum hocam. Nisanın sonunda başvuru yaptım, kart 5 mayısta geldi. Hala sözleşme bıdı bıdı saçmalığını bekliyorum. Hangi kampanyadan yararlanacağım yada yararlanabilecek miyim o bile belli değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sözleşmem onaylanmış, fakat hiçbir kampanyayı göremiyorum. Nerede bunlar biri yazabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.