Bildirim
İlk defa bir yayıncıyı zevkle izliyorum.
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Yapmacık geliyor yav
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Eksik karakter. _____________________________ -
Oyunlarını hiç izlemedim ama Silent King ve Cingen maç sunumlarını çok keyifli izliyorum 

_____________________________ [ -
Silent king şehrimde tanıdık ve ekli :Dd
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: DeidaraSanji
Oyunlarını hiç izlemedim ama Silent King ve Cingen maç sunumlarını çok keyifli izliyorum

silent ile cingen in baitleri yarıyor ama

_____________________________ DONANIM GURUSU
-
-
Bi neco bide bu en ii yayıncılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Yeni Fizz videosunu seyrettim keyifli. Karakteri anlatması falanda iyi.
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: SourceCode
Yeni Fizz videosunu seyrettim keyifli. Karakteri anlatması falanda iyi.
Oha kanalı olduğhnu bilmiyodum cahilim skdk lolden konuştuk bile ama bilmiyodum var mı ? İsmi ne kanalın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Silent neymiş ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: muhammed009
quote:
Orijinalden alıntı: SourceCode
Yeni Fizz videosunu seyrettim keyifli. Karakteri anlatması falanda iyi.
Oha kanalı olduğhnu bilmiyodum cahilim skdk lolden konuştuk bile ama bilmiyodum var mı ? İsmi ne kanalın
https://www.youtube.com/channel/UCse4cbPiGrSj5qwUV9GVvGw_____________________________
-
Pintipanda nın üzerine tanımam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Ahmaklığın bir işareti de, kendinden çok daha güçlü olan şeyleri yok varsaymaktır. -
quote:
Orijinalden alıntı: Suppordle
quote:
Orijinalden alıntı: muhammed009
Silent king şehrimde tanıdık ve ekli :Dd
4.37 den sonrasını izlemek yeterli.


Gözlerimden yaş geldi abi bu nedir
_____________________________
DH Orta Koridor Grubu @@ League of Legends Hikaye @@ Legendary Twisted Fate Rehberi @@ Legendary Rengar Rehberi *All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage.
-
en iyi ferit wctn _____________________________ -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Yaş 13 2003'lüyüm Her Şeyin Farkındayım. -
Amumu'yu başa sarıp sarıp izledim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ ''From the ashes a fire shall be waken, a light from the shadows shall spring, renewed shall be blade that was broken. The crowless again shall be king.''

-
Yayında göründüğü gibi birisi değil birkere yayındayken gelmişti işte bu kennen oynuyor topta işte 3-2-0 falan oynuyor bende 6-2-7 gragas oynuyorum blue alıyodum geldi ben alcam dedi benimde mana azdı smite attım aldım tabi bi kudurdu yayında ana bacı sövüyor sonra ben tflere gelmicem falan ağladı basede bekledi topa gitti 4v5 maç attık ve aldık.sonra grubundan heryerden küfür ederek banladı.soloqda 20 kez maçıma gelmiştir belkide graves oynuyorum 8-5-6 lose aldım 8-7 fizz oynayıp win aldı easy oç falan yazıyor dedim problemin ne senin cevap yok.yapmacık ve gerçek hayatta böyle birisi değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
-
temoonun zzrot mantar taktiğine öldüm gülmekten :D Adam maviden başlıyo bunlar bot pre adamı kırmızıda bekliyorlar kesemeyip flash falan harcıyorlar aşırı iyi ya :Dd
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

7.62 x51






