Şimdi Ara

iLife A10S, A9S ve alt model robot süpürgeler (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
600
Cevap
24
Favori
22.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kk1903 kullanıcısına yanıt
    😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uygulamadaki Help kısmından ben de konu ile ilgili mesaj attım ancak attıktan sonra fark ettim ki Rusya seçiliymiş. Gelen cevap service_asia@iliferobot.com adresinden ve "Hi customer, The map needs to be created by yourself. In the select map option, create a new map by yourself." şeklinde oldu :)

    Diğer ülkeleri seçip yine mesaj attım ancak hala geri bildirim olmadı.


    Ben sanki bu robotun Türkiye'deki distribütör ve servisinin iyi olduğuna dair mesajlar okuduğumu hatırlıyorum, hatta seçmemdeki önemli nedenlerden birisiydi. @Dizdar 'ın yazdıklarını okuyunca üzüldüm açıkcası, umarım garanti süresi içinde işimiz düşmez. Garanti sonrası zaten @Hepsirobot Ali bey var, üstelik Ankara'daymış yanlış bilmiyorsam ;)

  • LordSpike kullanıcısına yanıt

    Ankara'dayız, doğrudur.


    Ancak forum başlığını açtığm ilk günden beri ithalatçı firmayı köklerine kadar anlattım ve güvenmediğimi de özellikle belirttim efendim.

    Objektif olmak lazım, A10S ne kadar iyi bir cihazsa Linex ve GizaSmart da benim gözümde o kadar az makbuldür.


    Saygılarımla

  • LordSpike kullanıcısına yanıt
    Standart geri gönderdikleri mesaj bu. Ne yazarsanız yazın cevap aynı. Bakalım hafta içi Giza geri dönüş yapıp bir cevap verecek mi. Oradan anlarız artık ilgi alaka düzeylerini.


    Benimde sizin gibi distribütörün iyi olduğu kalmış aklımda nedense 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cihazın arızalarını sadece sesli söylemesi ile ilgili sorun yaşıyorum, bazı sesli hata kodlarını anlayamıyorum, örneğin “please clean the jump sences” gibi bir uyarı veriyor anlayamadım bir türlü. Madem uygulamada hata ayrıntısı çıkmıyor, kendimize sözlük çıkaralım olmadı🙂Bu arada geçen biri söylemişti toz haznesi dolunca uyarı veriyor diye, onu bende tatbik ettim, “please clean trash box” dedi sanırım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dizdar kullanıcısına yanıt
    Konunun başlarında benim garanti konusunda bir tecrübem oldu, cihazı geldikten 1 hafta sonra servise yolladım, sorunumu çözdüler, memnuniyetim bundan ibarettir, bilgilendirme konusunda biraz ketum davrandıklarına katılıyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İron-i Man kullanıcısına yanıt

    'Please clean drop sensors' demiştir.


    Düşme sensörlerini temizlemenizi istemiş. Zaten alt taban çok toz tutuyor robotta.

  • Bu düşme sensörü nerdedir ki🤯

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Robotun altını çevirince ön tekerleğin önünde ve yan tekerleklerin ön çaprazında toplam 3 parça kumanda gözü gibi yuvarlak olan sensörler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 12 Temmuz 2021; 0:26:40 >
  • Dizdar kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ilginiz için

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İron-i Man kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Çizmeyecek nemli bir bez ile silin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 12 Temmuz 2021; 0:30:12 >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen onca site, video ve mesaj arasında araştırma yaparken karıştırmış olabilirim. Belki de başka kullanıcıların olumlu yorumlarını hatırlıyorumdur. Yapacak bir şey yok, zaten aldık cihazı, kullanıyoruz, gayet de memnunuz. Özellikle siklon teknolojisi sayesinde filtresinin neredeyse hiç kirlenmemesi gerçekten çok iyi. Tavsiyeleriniz doğrultusunda iyi bir karar verdiğime inanıyorum.

    Umalım da firmaya hiç ihtiyacımız olmasın :)

  • LordSpike kullanıcısına yanıt

    Uzun ömürlü bir cihazdır, kullanıcı şikayetleri Avrupa'da (Zaco adıyla çıkıyor) çok az.

    İyi günlerde huzur ve keyifle kullanınız.

  • Merhabalar


    genel konuda da belirttiğim gibi a10s aldım. bugün işe gidince ilk kez temizlik yaptırmak için bastım tuşuna ancak 3. odada detectors error hatası verdi ve süpürgenin yerini ve ne yaptığını göremiyorum. aplikasyon'u ilk açtığımda süpürge'yi online gösteriyor, seçip tıkladığımda harita ekranında detectors error hatası görüyorum. ayrıca settings'den wifi information kısmında da sürekli değişen sinyal oranları görüyorum.


    wifi veya elektrik gitti sandım ama anladığım kadarıyla böyle bir durum yok. internette konu ile ilgili biraz arama yaptım ancak bir sonuca ulaşamadım.


    buna ne sebep olmuş olabilir?


    3 saat sonra gelen edit: şimdi hata main brush error'a döndü. bomboş ev anlamadım, nasıl fırça hata veriyor.


    teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wassermann -- 13 Temmuz 2021; 11:24:22 >
  • Wassermann kullanıcısına yanıt
    Bomboş ev diyip geçmeyin hocam. Aklınıza hayalinize gelmeyecek seyler takılabiliyor ana fırçaya. Gönül ister ki bütün engellerden kaçabilsin ama mümkün olmuyor. En azindan kendini fazla zorlamadan durduruyor temizliği.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • teşekkürler, eve gidince bakıcam mevzu neymiş.

  • Arkadaşlar nezamandır yazacağım hep unutuyorum
    Peteklere de dikkat edin
    Bendeki peteklerin altı yüksek ama 2 tanesi biraz yamukmuş sanırım,
    Peteğin önünde halı vs.. de varsa lidar çarpıyor siz dikkat edin
    Lidar koruyucuda ufak çizik oluştu 😡😏😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Wassermann kullanıcısına yanıt
    Kalınca bir ip , kablo , karton parçası , şişe kapağı vs.. herşey olabilir
    Bunlar benim evime nerden gelmiş diye hala şaşıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yalnız değilsiniz :) Valla cihazların lidar koruyucusunda, üst yüzeyinde, sağında solunda oluşacak çiziklere çözüm yok maalesef. Koltuğumun altında bulunan şilte bezini tutan zımbalardan birinin gevşeyip sarkması sonucu ilk robotumun lidar kulesinin üst bölümü çizilmişti. Gözüme batıyordu. Sticker yapıştırmıştım :) Bu olayın ardından robotun altına girebileceği tüm koltukların ve bazaların altını elden geçirip robotu çizebilecek hiçbir şey bırakmadım altlarında.


    Evdeki mutfak hariç kalorifer peteklerinin hepsinin yükseliği robotun kasasının girebileceği lidarın giremeyeceği şekilde. Mutfaktaki ise robotun kasasının yüksekliği ile birebir. Eski robot mutfak haricince bulunan peteklerin altına lidar hariç kasasını sokarak, mutfatakinin altına hiç girmeden, hiçbir yerini çizmeden harita çıkarmıştı. Bende haritanın ardından peteklerin hepsini no-go zone içine almıştım yine de ne olur ne olmaz diye. A10S ile yaptırdığım 5-6 haritada zaten duvar kenarlarına, peteklere yaklaşmadan harita çıkardığı için sonrasında direk petekleri no-go zone içine aldım. Fakat şarj istasyonun yerini oynatmam gerektiği için dün tekrar harita çıkarmam gerekti. Haritayı çıkarırken tuttu mutfaktaki peteğe yaklaşıp altına girerek dönmeye çalıştı ve tamponun bir tarafının üstünü çizdi. Yani ne kadar dikkat edersek edelim, ne kadar olasılıkları hesaplarsak hesaplayalım bir yerde mutlaka çiziliyor. Dedim daha uğraşmayacağım ne yaparsa yapsın. İster çizilsin ister çatlasın. Gittiği yere kadar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dizdar -- 13 Temmuz 2021; 17:30:52 >




  • Dizdar kullanıcısına yanıt
    Öyle tabi bende sevmem çizik eşyayı lakin kullanılan bir ürün mezara da bizle gitmeyecek ya :)
    Temizlencek alan çok kayıp olmasın diye no go Zone yerine ben duvar çiziyorum peteklere

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.