Şimdi Ara

İkinci El piyasası,Şanzıman ve Uzun kullanım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba forum kullanıcıları, saygıdeğer insanlar.

    Belki hatırlarsınız, konusunu 308 ve i30 arasında seçim aşamasındaydım.

    Peugeot 308 bir kaç eksiğine rağmen kafama uymuştu, 5 yıl ve fazlası kullanacağım aracın ikinci el fiyatının önemli olması gerektiğine dikkat etmeye başladım.

    Peugeot 308 şanzımanı bile başlı başına alınma sebebi fakat sanki alırsam 6 ay sonra sıkılacakmışım hissi var yani ortadaki yol bilgisayarının sadeliği detay,grafik olarak eski kalması,hız göstergesi ve konsolun aşırı sade olması vs. Modern ama insan biraz albeni bekliyor,eski model b sınıfı bir araç sürüyormuşum hissi yaratacak diye endişe etmekteyim. Bu yazdıklarımı yutarım ama daha önemli bir soru işareti var.

    308 modelinin ikinci el fiyatları tam bir facia. 80 bin liraya dizel otomatik oldukça dolu ve düşük kilometreli bulunuyor. Bu aracın liste fiyatı 156 bin lira. Bayiden indirim vs. 140 bine alınsa ertesi gün 120 bine satamayacağız sizler bu duruma ne diyorsunuz fikirlerinize muhtacım, 5 yıl sonra düz mantık eski kasası şuan 40-50 civarında.


    Bir diğer beğendiğim modelse i30 o araç kaç bine satılıyorsa ikinci eli de kabul edilebilir seviyede keza bu işin piri olan golf yine çeyrek altın deyim yerindeyse.

    Kısacası siz bu durumda ne yapardınız sırf şanzıman için 308 alınmalı mı yoksa farklı modellere mi yönelmeli?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 8 Ocak 2018; 13:5:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sattığınız vakit değer kaybı yaşama endişeniz varsa iki araçtan da vazgeçin.
  • Sizin yerinizde olsam dediğiniz.2. ellerden alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Sattığınız vakit değer kaybı yaşama endişeniz varsa iki araçtan da vazgeçin.

    Hocam i30 ve golf çok kaybetmiyor değer, yani liste fiyatı 120 olan araç 110a 130 olan da 120e gidiyor ve bu makul oranlar. Ama 308 de aşırı bir uçurum var ve buna rağmen bekliyor araçlar bayağı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0 mı alıcaksını ikinci el mi.

    İki model de elimde mevcut, 2012 i30 u 147 bin km kullanıp sattım şimdi 2017 yeni kasa aldım.
    308 de elimde 2 tane mevcut, şirkette kullanıyoruz.

    Hyundai kendini çok geliştirdi. Servisleri çok iyi, araçları donanımlı, sağlam, uzun ömürlü. Ben Peugeot servislerinden hep çekiyorum, uzun ömürlülük konusunda i30 çok çok daha başarılı. 308 in önde olduğu nokta yakıt tüketimidir
    Özellikle yeni kasa i30 un yanında 308 baya sönük kalıyor.

    Sen niye 308 aldın derseniz kampanya yakaladığımızda aldık. 308 le i30 yakın paralardaysa 308 e para verilmez.
    Bir de 308 in ikinci eli i30 dan daha kötü.
    İ30 U özellikle elite paket alırsanız, ikinci elde oldukça tutuluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    0 mı alıcaksını ikinci el mi.

    İki model de elimde mevcut, 2012 i30 u 147 bin km kullanıp sattım şimdi 2017 yeni kasa aldım.
    308 de elimde 2 tane mevcut, şirkette kullanıyoruz.

    Hyundai kendini çok geliştirdi. Servisleri çok iyi, araçları donanımlı, sağlam, uzun ömürlü. Ben Peugeot servislerinden hep çekiyorum, uzun ömürlülük konusunda i30 çok çok daha başarılı. 308 in önde olduğu nokta yakıt tüketimidir
    Özellikle yeni kasa i30 un yanında 308 baya sönük kalıyor.

    Sen niye 308 aldın derseniz kampanya yakaladığımızda aldık. 308 le i30 yakın paralardaysa 308 e para verilmez.
    Bir de 308 in ikinci eli i30 dan daha kötü.
    İ30 U özellikle elite paket alırsanız, ikinci elde oldukça tutuluyor.

    Hocam araç 0 alınacak, babam görme engelli,ötv muafiyetli alınacak.



    Peugeotu şanzımanı çok artı puan alıyor ben de tek avantajı bu. Siz nasıl yorumlarsınız servis konusunda çektirmiş,bu kadar uzun süre kullanıcısı olarak hangisini önerirsiniz sizden ricam. Sizin gibi iki aracı da uzun süre kullanan insan bulmak zor.


    Alınırsa elite smart plus alınacak.

    Yakıttan ve dct çift kavramadan çekiniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 7 Ocak 2018; 21:3:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    0 mı alıcaksını ikinci el mi.

    İki model de elimde mevcut, 2012 i30 u 147 bin km kullanıp sattım şimdi 2017 yeni kasa aldım.
    308 de elimde 2 tane mevcut, şirkette kullanıyoruz.

    Hyundai kendini çok geliştirdi. Servisleri çok iyi, araçları donanımlı, sağlam, uzun ömürlü. Ben Peugeot servislerinden hep çekiyorum, uzun ömürlülük konusunda i30 çok çok daha başarılı. 308 in önde olduğu nokta yakıt tüketimidir
    Özellikle yeni kasa i30 un yanında 308 baya sönük kalıyor.

    Sen niye 308 aldın derseniz kampanya yakaladığımızda aldık. 308 le i30 yakın paralardaysa 308 e para verilmez.
    Bir de 308 in ikinci eli i30 dan daha kötü.
    İ30 U özellikle elite paket alırsanız, ikinci elde oldukça tutuluyor.

    308 neden sönük kalıyor ? Detaylı karşılaştırma yapabilir misiniz ? 308 ve i30 hangi paketler ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    0 mı alıcaksını ikinci el mi.

    İki model de elimde mevcut, 2012 i30 u 147 bin km kullanıp sattım şimdi 2017 yeni kasa aldım.
    308 de elimde 2 tane mevcut, şirkette kullanıyoruz.

    Hyundai kendini çok geliştirdi. Servisleri çok iyi, araçları donanımlı, sağlam, uzun ömürlü. Ben Peugeot servislerinden hep çekiyorum, uzun ömürlülük konusunda i30 çok çok daha başarılı. 308 in önde olduğu nokta yakıt tüketimidir
    Özellikle yeni kasa i30 un yanında 308 baya sönük kalıyor.

    Sen niye 308 aldın derseniz kampanya yakaladığımızda aldık. 308 le i30 yakın paralardaysa 308 e para verilmez.
    Bir de 308 in ikinci eli i30 dan daha kötü.
    İ30 U özellikle elite paket alırsanız, ikinci elde oldukça tutuluyor.

    Hocam araç 0 alınacak, babam görme engelli,ötv muafiyetli alınacak.



    Peugeotu şanzımanı çok artı puan alıyor ben de tek avantajı bu. Siz nasıl yorumlarsınız servis konusunda çektirmiş,bu kadar uzun süre kullanıcısı olarak hangisini önerirsiniz sizden ricam. Sizin gibi iki aracı da uzun süre kullanan insan bulmak zor.


    Alınırsa elite smart plus alınacak.

    Yakıttan ve dct çift kavramadan çekiniyorum.

    Otv muafiyetli alinca sanirim liste fiyatindan veriyorlar o zaman 0 km almanin pek bir cazibesi kalmaz bu markalarda, almisken uzun vadeli dusunup iyi karar vermek lazim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    0 mı alıcaksını ikinci el mi.

    İki model de elimde mevcut, 2012 i30 u 147 bin km kullanıp sattım şimdi 2017 yeni kasa aldım.
    308 de elimde 2 tane mevcut, şirkette kullanıyoruz.

    Hyundai kendini çok geliştirdi. Servisleri çok iyi, araçları donanımlı, sağlam, uzun ömürlü. Ben Peugeot servislerinden hep çekiyorum, uzun ömürlülük konusunda i30 çok çok daha başarılı. 308 in önde olduğu nokta yakıt tüketimidir
    Özellikle yeni kasa i30 un yanında 308 baya sönük kalıyor.

    Sen niye 308 aldın derseniz kampanya yakaladığımızda aldık. 308 le i30 yakın paralardaysa 308 e para verilmez.
    Bir de 308 in ikinci eli i30 dan daha kötü.
    İ30 U özellikle elite paket alırsanız, ikinci elde oldukça tutuluyor.

    Hocam araç 0 alınacak, babam görme engelli,ötv muafiyetli alınacak.



    Peugeotu şanzımanı çok artı puan alıyor ben de tek avantajı bu. Siz nasıl yorumlarsınız servis konusunda çektirmiş,bu kadar uzun süre kullanıcısı olarak hangisini önerirsiniz sizden ricam. Sizin gibi iki aracı da uzun süre kullanan insan bulmak zor.


    Alınırsa elite smart plus alınacak.

    Yakıttan ve dct çift kavramadan çekiniyorum.

    Otv muafiyetli alinca sanirim liste fiyatindan veriyorlar o zaman 0 km almanin pek bir cazibesi kalmaz bu markalarda, almisken uzun vadeli dusunup iyi karar vermek lazim.

    Yanlışınız var hocam yine normal pazarlığınızı yapıyorsunuz eğer öyle yapan bayi varsa çakallık peşindedir aklınızda bulunsun bayinin kazandığı değişmiyor. Sadece ötv ödemiyor engelli vatandaş vergi dairesine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hyundai mi oda pejodan farkı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garip bi anlayış zaten 5 sene bineceğiniz aracı 2.el değerine göremi alıcaksınız ? 5 sene sonra zaten kim bilir kasamı değişir üretimimi durur kaç makyaj görür belli değil hangisini begeniyorsan istiyorsan içine sineni al 2.eli kuvvetli diye alırsın sonra 5 sene satma imkanın yok zulüm gibi binersin al satcı olmayıp 2.el değeri düsünenleri anlamak güc arabayı binmek icinmi begendiğiniz içinmi alıyosunuz yarın hemen satim diyemi daha arabayı almadan satmayı düsünmek garip gerçekten ilginç. Bu arada sangyonglar, ülkemize senelerdir gelmeyen chevroletler lancialar satılıyor her malın alıcısı var şüpheniz olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çevremde otomatik şanzumanı bozulmayan hyundai yok. elentra i30 blue. en yaşlısı 3 yaşında en fazla kilotreli olan 80bin.

    hyundai nin süslü ama kalitesiz olduğunu düşünüyorum ben.
  • Mesajlarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdllh34

    Garip bi anlayış zaten 5 sene bineceğiniz aracı 2.el değerine göremi alıcaksınız ? 5 sene sonra zaten kim bilir kasamı değişir üretimimi durur kaç makyaj görür belli değil hangisini begeniyorsan istiyorsan içine sineni al 2.eli kuvvetli diye alırsın sonra 5 sene satma imkanın yok zulüm gibi binersin al satcı olmayıp 2.el değeri düsünenleri anlamak güc arabayı binmek icinmi begendiğiniz içinmi alıyosunuz yarın hemen satim diyemi daha arabayı almadan satmayı düsünmek garip gerçekten ilginç. Bu arada sangyonglar, ülkemize senelerdir gelmeyen chevroletler lancialar satılıyor her malın alıcısı var şüpheniz olmasın.

    Bence gayet mantıklı.Parayı yoldan toplamıyoruz sonuçta ilerde bir gün dar a düşersen sat gitsin değer kaybı ne kadar az ise o kadar kardasın.Al satçılıkla alakası yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ötv indirimli ise Alternatif olarak bmw1, mazda3, astra dizel tam otomatik versiyonları da düşünebilirsiniz.

    308 liste fiyatına göre çok değer kaybetmiş görünüyor fakat daha liste fiyatından alan görmedim tüm bayilerin telefonlarını alın ve eldeki indirimli araçlar ile ilgili görüşün bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feylesof2150

    Ötv indirimli ise Alternatif olarak bmw1, mazda3, astra dizel tam otomatik versiyonları da düşünebilirsiniz.

    308 liste fiyatına göre çok değer kaybetmiş görünüyor fakat daha liste fiyatından alan görmedim tüm bayilerin telefonlarını alın ve eldeki indirimli araçlar ile ilgili görüşün bence.

    Mazda 3 ile ilgilenemiyorum hocam çok az satılıyor.



    Bmw 1 bir ara baya ilgilendim ama araba çok boş ve o fiyatına rağmen ne hızlanma ne de teknoloji bakımından iyi durumda değil yeni kasası gelicek bu yıl.



    Astranın otomatiği yine aisin üretimi fakat eski yazılımlı olanı. Yakıtı yüksek ve kadranı rezalet hiç sevmiyorum.



    Teşekkür ederim mesajınız için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    308 lerim 2016 model Classic edition ve 2017 Active paketleri. 2 side manuel.
    Saha da aktif olarak kullandığım i30 um ise 2017 model elite plus dct.

    Açıkcası beni tanıyan bilir, en sıkısından alfistiyimdir ve 159 aracım var.

    Nasıl bu kadar yol yapıyorsun diyenlere de , kiralama ve ilaç işindeyiz. İnsanların peşinden koşmaktan arabalarla çok fazla haşır neşirim. i30 um 7 bin km ye geldi.

    Öncelikle yukarı da accent blue vs diyen, hyundai yi kötüleyen arkadaşlar yakınından geçmemiştir. Hyundai kendini çok geliştirmiş, azımsanamayacak bir çağ atlamışlardır. Hyundai-kia grubuna dayanıksız diyene de sadece gülerim :) i30 accent serilerinden çok daha farklı, ya kendim filocuyum accent blue filo arabası. Bireysele almam, amacı belli o arabanın.

    Koreyle nasıl tanıştım? Şirkete aldığımız, 8 adet kazası bulunan, 2010 model Kia Ceed ile. Bu araç bana geldiğinde 145 bin km deydi ve sattığım 195 bin kilometredeydi. Motor- turbo- şanzıman- alt takım vs. herşey fabrikadan çıktığı gibiydi. Rutin dışında silecek kolu bozulduğu için servise gittim. Birde o seride kronik olan göğüs kabarması benim araçta da mevcuttu ama çok yeniydi , o şekilde sattık.

    2012 i30 1.6 Crdi 128 hp elite paket manuel araç paketi ortağımdan çektim sonra altıma. 70 bin km deyken alıp 145 bin km de sattım. 0 dan 145 bin km ye kadar,
    60 bin km de direksiyon derisi aşındığı için garantiden değişti.
    120 bin km deyken sol üst amortisör kafası değişti.
    140 bin km deyken cam tavanın sol arka kısmından , araba kastığında ses duymaya(belli belirsiz tıkırtı) başladım ve servise gittim, 5 yıldan dolayı ilk garanti komple tavan mekanizmasının değişmesine onay verdi sonra kilometreden dolayı red yedim. Servis ufak bir müdahale ile kesti sesi.

    Sonrasında 2017 elite plus dct aldım, şu an 7 bin kilometrede.

    Öncelikle neden Hyundai;

    Servis olarak çok çok öndeler. (Mercedes, Opel, Peugeot, Skoda, Fiat marka arabalar var şirkette ve tüm servislerle ben ilgileniyorum)
    Garanti prosedürü olarak sınır tanımazlar. Dct yi bu yüzden aldım çünkü serviste " abi en fazla kavrama yersin, getirirsin değiştiririz ne yani" diyerek şakalaştık almadan.
    Alt takım- motor- yürüyen aksam- elektronik aksam olarak çok sağlamlar. Peugeotla kıyaslamam.
    Donanım olarak çok iyiler.
    Navigasyonun vs. olduğu orta ekranın dokunmatiği, tepkileri, menü geçişleri çok iyi. Hatta aracın en iyi noktalarından. Oldukça kolay kullanımı ve geniş opsiyonlar sunan bir ekran(Navi- apple car play, geri görüş kamerası geliyor, telefonunuz komple geliyor aramalarınız vs.vs. Benim gibi "car office" şeklinde çalışan biri için çok kolaylık sağlıyor.)
    Bağımsız süspansiyon kullanan C segmentinde çok az araç kaldı. 308 e göre daha sert bi karakterde olmasına rağmen yüklü kullanımda 308 den daha iyi tepkiler veriyor süspansiyon ve daha konforlu yolculuk yapıyorsunuz.
    Bakımları Peugeot a göre daha ucuz.
    5 yıl garanti.( Peugeotta 2)
    Bendeki elite plus dct de, yarı deri koltuk, elektrikli koltuk, anahtarsız giriş ve çalıştırma, geri görüş kamerası, navigasyon, ön arka full led farlar, cam tavan ve elektrikli perde, hill holder, vsvs. Diğer markalarda bu donanımları koyduğunuzda rakamlar ciddi yükseliyor.(i30 u almadan ciddi ciddi hepsini dolaştım, astra k ve i30 arasında kalıp i30 u aldım)
    Herşeyden önemlisi yeni bir model , 308 2014 te yollara çıkan bir model. Bunu aracın her alanında hissediyorsunuz. Kapıyı açıp kapadığınızda, donanımında,süspansiyonun tepkilerinde ya 308 deki hız sabitleme vs tuşları 2000 model 406 da tanıtılanlardan.
    Atıyorum, kişiselleştirme konusuna geliyorsunuz, i30 da bir çok ayar(yol bilgisayarını otomatik 0 lama modundan-yakıtta mı , belirli bir saatte mi vs. - dönüşte kaç led in vuracağından) kişiselleştirebiliyorsunuz. 308 de bunlar çok yok mesela

    Uzun yol demişsiniz, uzun yolda i30 hem sürücü hem yolcu için daha iyi. Arabadan çok anlamayan kız arkadaşım bile, uzun yola çıkacağımız zaman direk "i30 la çıkıyoruz dimi" diye teyit ediyor Arabanın arkası özellikle, tavanı açtığınızda oldukça ferahlaşıyor. Diz mesafesi 308 den daha iyi. Ortada şaft tüneli yok, buda artı.
    İkinci el olarak i30 iyi. 308 lerden daha sattığım olmadı o yüzden bilmiyorum, ama i30 oturdu piyasada onu söyleyebilirim.

    Yeni i30 un eksileri;
    Yalıtım daha iyi olabilirdi.
    Arabaya her bindiğimde hill hollderın tuşuna basıp aktif ediyorum. Ya bi kere aktif edeyim öyle kalsın.(Babamdaki superbte öyle mesela)
    Geri görüş kamerasının kalitesi özellikle gece çok iyi değil.
    Eski kasada ki ferahlıktan ve iç mekandaki ceplerden biraz kısmışlar. Ama ona rağmen 308 in çok önünde.
    Rakiplerine göre yakıt tüketimi biraz daha fazla. Özellikle 308 bu konuda daha iyi i30 dan. Ayağınıza i30 da hakim olmanız gerekiyor.
    Bagaj pandizotu eski kasa i30 a göre daha az kalkıyor, özellikle benim gibi sürekli bagajı dolu olup eşya taşıyan biri olarak sövüyorsunuz.
    Bazı serilerde deri hataları olabiliyor. Ancak dediğim gibi servise götürdüğümde, değiştirelim garantiden- parçanın siparişini geçtik diye dönüş aldım. Garanti prosedürünün iyi olması, çıkacak hataların karşısında sizi korkutmuyor. Açıkcası şirkette başka arabalarda problem çıkınca " hay anasını ya uğraşacaz şimdi" diye düşünüyorum.
    Eski kasada trim hataları oluyordu. Servis garantiden değişimini sıkıntısız yapıyor, bakalım bu kasa nasıl olacak. Henüz şoför koltuğu derisi dışında sıkıntım yok, onu da değiştirecekler. Zaten çok hafif bir kırışıklık oldu ama manyak derecesinde titiz olduğum için gittim. Babam kızdı hatta manyakmısın bekle bakımı o zaman söyle diye.

    308 in + ları.
    Şehir içi daha pratik, i30 biraz daha büyük, 308 in pratik olmasını sağlayan biraz da hem tasarımı hem de çalışması çok çok iyi olan direksiyon sistemi. Ya 308 diyince aklıma keyifli direksiyonu geliyor direk. Süspansiyonları bu kadar yatırmasa daha çok keyif alınacak araçtan, bu bir eksi. i30 dediğim gibi yola çok daha hakim, oturuyor.
    Şanzımanın uyumu güzel, çalışması güzel. Aisin üretimi, tork konvertörlü , düşük hız şehir içi kullanımlarında biraz daha konforlu. Bir dönem ki seri de rolantide titreme şikayetlerini çok duydum, ama benim tanıdıklarımda ki otomatik 308 lerde daha yaşamadık bu problemi. Dediğim gibi bendeki 308 lerin hepsi manuel olduğu için şanzımana çok giremeyeceğim.
    Aracın önü ve arkası uyumsuz. B stunu geçince kalite düşüyor, C sutunu felaket kaba.
    Hdi zaten benim çok sevdiğim bir ünite. Sorunsuz, başarılı, yakıt tüketimi konusunda çok çok iyi. Hele ki i30 un rodajıyla 308 in rodaj halini karşılaştırıyorum, i30 baya bir fazla yakıyordu 308 e göre.
    İç mekanı, konsolu şık, kullanılan malzemeler iyi, koltuklar üst paket dahi olsa ben i30 u daha çok beğeniyorum fakat 308 in de başarısız olduğunu söyleyemem.

    Eksilerine gelecek olursak.
    Servisleri. Daha bugün yaşadım ya 45 bin kilometrede ki 301 in, motor kulağında problem var dediler ve garantiye sokmadılar. Ya kardeşim motor kulağına napacaz, uzun yolda kullanılan araba. Hadi sert kullanım olsa alt takım daha erken yıpranır 301 in , yapısal hata var işte. Yok garantiniz bitiyor bilmemne saçmalık. Ankara servisle görüşüyorum getir abi burda hallederiz garantiden diyorlar, istanbulda ki yok diyor. Kesinlikle adamınız olması lazım peugeotta, keyfi uygulamalar çok var.
    Bakımları pahalı, 750-800 tl oldu ilk bakımı ya. 30 bin bakımında eğer balata işin içine girerse 1500 tl ödüyorsunuz. Saçmalık.

    Araçlara güvensem garantiden çıkaracam ama güvenemiyorum çünkü değişik arıza verdikleri oluyor, yalan yok :)
    Uzun ömürlülük konusuna gelirsek Hyundai çok önde. Benim 2012 145 bin km deki i30 um, 90 bin km deki 308 den çok daha diri(iç aksam olarak özellikle) ve daha az servise uğramıştı.


    Ha madem Hyundai den bu kadar memnunsun neden Peugeot alıyorsun diyebilirsiniz.
    Burada işin maliyet kısmı geliyor. Peugeot hem kendi yaptığı kampanyalarla hem filoya verdiği ayrıcalıklarla polo parasına 308 verdiği oldu. O kadar fark verip başka araba almaya gerek yok.
    Kötü araç mı değil fakat eğer ki rakamları yakınsa 5-10 bin fark kalırsa kesinlikle i30. Yeni olması başlı başına yeter. Kaldı ki siz elite plus smart alıcam diyorsunuz, ben babamı ikna edip smart almadığım için çok pişmanım. Smartla araç segmentinin en dolu, keyifli, güvenli yolcuklar sunan araçlarının başında geliyor zaten.

    Ankaradaysanız, çalıştığım bayilerden fiyat alabilirim.

    Sürç-i lisan ettiysem affola, 6 yıllık filocu olarak nacizane görüşlerimi sundum.

    Hepimize keyifli sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vet147 -- 8 Ocak 2018; 23:30:11 >




  • Hocam öncelikle bu denli uzun,açıklayıcı ve objektif yaklaştığınız için çok teşekkür ederim. Şuan ne kadar teşekkür etsem az, iki aracı bu denli uzun kullanan kişi sayısı az ve bulmak nimet desem yeridir


    308 gerek platform yılı gerekse iç dizaynın sadeliği o göğsün adana karpuzu gibi açık durması çok canımı sıkıyor,almam için tek sebebi var o da aisin üretimi eat6 ve 1-2 litre daha az yakması. Yoksa 2014 model araç olduğu gt-line model araçta bile hissediliyor orta ekranı ve konsola el değmemişler malesef. istedikleri para da ne kadar indirimde olsa yine hak etmiyor hissi var.

    Müşteri ilişkileri bu kadar başarısız bir marka var mı bilmiyorum daha aracı almadan buna yorum yapıyor olmam belki saçma ama insan servisi de tahmin edebiliyor. Görala gittim makyaj kasa gelince ulaşırmısınız bilgi verebilirmisiniz dedim çok yoğunum demişti st

    Göralı silip abc bayisine gittim gt line inceledim beğendim de ekranı 3008 gibi olmuş test edelim dediğimde active donanım test ettim.


    Sonrasında makyajla gelmeyen i30 da bulunan ve 308 modelinin yurt dışında mevcut olan aktif şehir içi frenleme,3d navigasyonlu,yarı deri yarı alkantara döşemeli aracın gelip gelmeyeceği ya da 2018 modellerde olacağı hakkında bilgi almak için aradım. bilgi alıp dönüş yapacağım dedi yapmadı.

    Sonra i30 testine gittim arkadaşımla,o en başından itibaren i30 diyordu performansı çok daha iyi gelmişti gaza çeyrek basmam yetiyordu yürümesi için baya,bu hızlanma hissini 308 de sport moda alıp yarım seviyede gaza basmamla hissedebildim. Ama dediğim gibi hep eat6 bu konuda öne geçiyor baskı balata sorunu olmaması çeliyor aklımı.

    Ama bir şanzıman için de yıllar boyu 2014 üretimi araca binmek garip geliyor siz de detaylıca bahsetmişsiniz i30 + olarak kendi nezdimde 6-7 tane ekstrası var garanti bunlardan en büyüğü baskı değiştirebiliyor muyuz garantiden? ben 12 bini geçemem yılda, 7 yıl almayı düşünüyorum garantisini de.


    Eğer fiyat alabilirseniz çok memnun olurum ankarada oturmaktayım özel mesajla da irtibatta olabiliriz uygunsa
    İ30 Elite+Plus+Smart Dizel Dct

    Tekrar çok teşekkür ederim mesajın gereksiz uzun olduğunun farkındayım ama anlatmak istedim diğer misafir üyelerde bilgilensin




  • Göral benim 3 yıldır çalıştığım bayi. 308 derseniz ordan yapılabilecek maksimum iskontoyu yaptırırım, onda sıkıntı yok.



    Hyundai olarak, Atayla çalışıyorum. Ancak son i30 umu istanbul Hunko bayi Ömer beyden aldım. İkisinden de fiyat almak iyi olur.



    Ben i30 u öneririm. Ama tutup 15-20 bin tl fark olucaksa atıyorum 308 olabilir. Ama 308 i30 kadar dolu olamaz



    Şanzımanın baskı balatası tabii ki garantiden değişiyor o konuda sıkıntı yok. Hyundai nin garanti prosedürü çok çok iyi Km niz az ise 7 yılı seçin, ben km çok olduğu için 5/100 bini seçtim. Zaten 3 yıl olmadan 100 bini devirir bu gidişle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    Göral benim 3 yıldır çalıştığım bayi. 308 derseniz ordan yapılabilecek maksimum iskontoyu yaptırırım, onda sıkıntı yok.



    Hyundai olarak, Atayla çalışıyorum. Ancak son i30 umu istanbul Hunko bayi Ömer beyden aldım. İkisinden de fiyat almak iyi olur.



    Ben i30 u öneririm. Ama tutup 15-20 bin tl fark olucaksa atıyorum 308 olabilir. Ama 308 i30 kadar dolu olamaz



    Şanzımanın baskı balatası tabii ki garantiden değişiyor o konuda sıkıntı yok. Hyundai nin garanti prosedürü çok çok iyi Km niz az ise 7 yılı seçin, ben km çok olduğu için 5/100 bini seçtim. Zaten 3 yıl olmadan 100 bini devirir bu gidişle

    Hocam desteğiniz için teşekkür ederim mesaj gönderdim size bakabilirseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.