DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Idman TV ve AZ TV Şampiyonlar Ligi
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
50
Cevap
4
Favori
46.685
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      76 Mesaj
      17 Eylül 2012 01:29:40
      Arkadaşlar şimdi galatasaray manu macını 2 side vericek mi ? eğer veriyorsa az tv ile hiç bi sorunum yok biss de ataibliyorum fakat idman tv de biss attım kanal kapalı renkli cubuk kareler var frekans tasınmıs diolar bnm frekans 10964 ( yatay dikey bide bi numara daha var biliyorum kısaca yazdım) ile basliyor yeni frekans 10965 bu frekans ile aradığımda idman tv cıkmıyor baska azeri kanallari ekliyor sıkıntı nedir ? yardım lütfen


      _____________________________

    • Teğmen
      162 Mesaj
      17 Eylül 2012 11:36:53
      bende de aynı sıkıntı var gece 12den sonnra kapandı kanallar


      _____________________________

    • Teğmen
      162 Mesaj
      17 Eylül 2012 12:33:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: kararsız153

      bende de aynı sıkıntı var gece 12den sonnra kapandı kanallar

      biraz önce baktım yayın gelmiş umarım maç sırasında böyle birşey olmaz



      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      1979 Mesaj
      17 Eylül 2012 15:52:13
      Arkadaşlar benim uydu alıcımda biss key girme yeri yok. Şifresi olarak izleyebileceğim kanal var mı acaba ?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      17 Eylül 2012 17:22:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: Murat_5320

      Arkadaşlar benim uydu alıcımda biss key girme yeri yok. Şifresi olarak izleyebileceğim kanal var mı acaba ?

      şifresiz olarak uydudan izleyemezsin.maç saatinde d-smartın anlaşması sebebiyle yayınlar kapanıyor.biss kodu girilerek açılıyor diyorlar ama nasıl oluyor bilgim yok.zaten kendi uydumda biss girme yeri bile yok.çarşamba maçlarını çarşıda izleyeceğim anlaşılan :)



      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      1979 Mesaj
      17 Eylül 2012 17:25:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: ceylankral


      Alıntıları Göster


      şifresiz olarak uydudan izleyemezsin.maç saatinde d-smartın anlaşması sebebiyle yayınlar kapanıyor.biss kodu girilerek açılıyor diyorlar ama nasıl oluyor bilgim yok.zaten kendi uydumda biss girme yeri bile yok.çarşamba maçlarını çarşıda izleyeceğim anlaşılan :)

      Vay arkadaş ya, bi şampiyonlar ligi keyfimiz vardı onunda içine ettiler.
      Dışarıda maç izlemektende nefret ederim, internetten aztv yi falan maç saatinde izleyebilirmiyim acaba ?



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      305 Mesaj
      17 Eylül 2012 17:29:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: Murat_5320


      Alıntıları Göster


      Vay arkadaş ya, bi şampiyonlar ligi keyfimiz vardı onunda içine ettiler.
      Dışarıda maç izlemektende nefret ederim, internetten aztv yi falan maç saatinde izleyebilirmiyim acaba ?

      izlersin tabiki.yayınları paylaşanlar var ama ben üç maymunu oynuyorum şuan :)



      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      1979 Mesaj
      17 Eylül 2012 17:34:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: ceylankral


      Alıntıları Göster


      izlersin tabiki.yayınları paylaşanlar var ama ben üç maymunu oynuyorum şuan :)

      Yok hocam ben yasal bir şekilde izleyebilir miyim diye sordum.
      Mesela şu an Az tvnin kendi sitesinden canlı yayını izleyebiliyorum. Maç saatindede izleyebilirim herhalde.
      Bunu en kötü ihtimalle düşünüyorum, arkadaşlardan biss keyli bir receiver ödünç almaya çalışacağız artık. :)



      _____________________________

    • Çavuş
      76 Mesaj
      18 Eylül 2012 02:47:31
      valla biss ile inş sorun cıkmaz buldum bende bakalım kanalda sorn çıkarmassa evde izlicez :) bu biss olayında da yardımcı olurum skntı yasayan varsa baya uğraştımm :)


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      18 Eylül 2012 14:53:57
      Merhabalar. Ben de teledünya var. Teledünya'da az tv var fakat idman tv yok. Az tv şu anda izlenebiliyor. Acaba maç saatinde kapanma gibi bir sorun olur mu? Bir de bizim maç kesin az tv'den çıkar mı. idman tv'nin yayın akışına baktım orada barca maçı var. az tv'nin yayın akışı güncellenmemiş, onu bulamadım.


      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      19 Eylül 2012 00:11:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: MasacRE

      Merhabalar. Ben de teledünya var. Teledünya'da az tv var fakat idman tv yok. Az tv şu anda izlenebiliyor. Acaba maç saatinde kapanma gibi bir sorun olur mu? Bir de bizim maç kesin az tv'den çıkar mı. idman tv'nin yayın akışına baktım orada barca maçı var. az tv'nin yayın akışı güncellenmemiş, onu bulamadım.

      AZTV'nin sitesinde maç yayın akışında görünüyor. Bende de teledünya var, şifre girmez. Ben ordan izleyeceğim.



      _____________________________

    • Çavuş
      76 Mesaj
      19 Eylül 2012 09:12:46
      büyük bi ihtimal aztv vericek maci şifrelermi bilmiyor şifrelerse ntv spor gibi olur biss le halledersiniz...


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      1932 Mesaj
      19 Eylül 2012 15:54:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: MasacRE

      Merhabalar. Ben de teledünya var. Teledünya'da az tv var fakat idman tv yok. Az tv şu anda izlenebiliyor. Acaba maç saatinde kapanma gibi bir sorun olur mu? Bir de bizim maç kesin az tv'den çıkar mı. idman tv'nin yayın akışına baktım orada barca maçı var. az tv'nin yayın akışı güncellenmemiş, onu bulamadım.

      Merhaba, Teledünya'da aztv kaçıncı kanalda?



      _____________________________

    • Yarbay
      2629 Mesaj
      19 Eylül 2012 16:26:41
      Sağlam link bulursak paylaşım yapalım Farklı takımlıda olsak bu maç kaçmaz


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      1979 Mesaj
      19 Eylül 2012 16:33:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: Historian_

      Sağlam link bulursak paylaşım yapalım Farklı takımlıda olsak bu maç kaçmaz

      Böyle bir durumda PM atarsanız çok sevinirim.



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Eylül 2012 19:52:33
      az tv canlı yayın resmi sitesi: azTV izle.myuqo


      _____________________________

    • Yarbay
      3237 Mesaj
      19 Eylül 2012 20:50:51
      Bu siyah beyaz film bitecek mi??


      _____________________________

    • Onbaşı
      38 Mesaj
      19 Eylül 2012 20:53:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: cancanax

      Bu siyah beyaz film bitecek mi??




      _____________________________

    • Yarbay
      3237 Mesaj
      19 Eylül 2012 21:12:02
      Bitti çok şükür...beklemedeyiz..


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      19 Eylül 2012 21:27:51
      Ben Az TV'nin frekansını giriyorum ictimai tv çıkıyor ama az tv ve idman tv çıkmıyor. Nasıl halledebilirim bu sorunu?


      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.