Şimdi Ara

ideos x5 para iadesi talebinde bulundum.(PARAYI ALDIM) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
3
Favori
4.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Para hesabıma yatırıldı. Bu kadar gecikmesi benim yüzümden nasıl olsa karar çıktı diye pek umursamadım. bugün itibariyle hesabıma 569 lira yatırıldı.

    Hocam ben de para iadesine hak kazandım.Ürünü Darty den almıştım.Darty ödemeyi Kvk yapacak dedi.Kvk da önceleri kutulu ideos önerdi kabul etmediğimi söyledim.Ardından swap cihaz önerdiler.Para iadesine hak kazandığımı kesinlikle ürün istemediğimi söyledim.Ardından sizi arayacağız dediler.Bu gün aradılar Huawei ücret iadesini onaylamadı maalesef para iadesi yapamayacağız dediler.Şimdi Darty den haber bekliyorum.Onlar da işi yokuşa sürerse icra yolu ile tahsil etmeyi düşünüyorum.Size sorun çkartmamışlar.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Para hesabıma yatırıldı. Bu kadar gecikmesi benim yüzümden nasıl olsa karar çıktı diye pek umursamadım. bugün itibariyle hesabıma 569 lira yatırıldı.

    Hocam ben de para iadesine hak kazandım.Ürünü Darty den almıştım.Darty ödemeyi Kvk yapacak dedi.Kvk da önceleri kutulu ideos önerdi kabul etmediğimi söyledim.Ardından swap cihaz önerdiler.Para iadesine hak kazandığımı kesinlikle ürün istemediğimi söyledim.Ardından sizi arayacağız dediler.Bu gün aradılar Huawei ücret iadesini onaylamadı maalesef para iadesi yapamayacağız dediler.Şimdi Darty den haber bekliyorum.Onlar da işi yokuşa sürerse icra yolu ile tahsil etmeyi düşünüyorum.Size sorun çkartmamışlar.

    aslında yasal olarak paranızı dartyden almalısınız. darty ise gidip parasını kvk dan almalı. bu iş böyle ama işi yokuşa sürüyorlar. kvk ödemeyi yapıyor. banada huawei onaylarsa parayı vericez dediler, sonra sorun çıkmadı birşey diyen de olmadı.

    paranızı icra yoluyla tahsil edin, ve kvk yı arayıp icraya vereceğinizi, tüm masraflarınıda kvk nın ödeyeceğini söyle. o zaman verebilirler.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Para hesabıma yatırıldı. Bu kadar gecikmesi benim yüzümden nasıl olsa karar çıktı diye pek umursamadım. bugün itibariyle hesabıma 569 lira yatırıldı.

    Hocam ben de para iadesine hak kazandım.Ürünü Darty den almıştım.Darty ödemeyi Kvk yapacak dedi.Kvk da önceleri kutulu ideos önerdi kabul etmediğimi söyledim.Ardından swap cihaz önerdiler.Para iadesine hak kazandığımı kesinlikle ürün istemediğimi söyledim.Ardından sizi arayacağız dediler.Bu gün aradılar Huawei ücret iadesini onaylamadı maalesef para iadesi yapamayacağız dediler.Şimdi Darty den haber bekliyorum.Onlar da işi yokuşa sürerse icra yolu ile tahsil etmeyi düşünüyorum.Size sorun çkartmamışlar.

    aslında yasal olarak paranızı dartyden almalısınız. darty ise gidip parasını kvk dan almalı. bu iş böyle ama işi yokuşa sürüyorlar. kvk ödemeyi yapıyor. banada huawei onaylarsa parayı vericez dediler, sonra sorun çıkmadı birşey diyen de olmadı.

    paranızı icra yoluyla tahsil edin, ve kvk yı arayıp icraya vereceğinizi, tüm masraflarınıda kvk nın ödeyeceğini söyle. o zaman verebilirler.

    Kvk yı şu an da bağlayan durum olmadığı için yasal haklarınızı kullanabilirsiniz diyorlar.Ben de bir kaç gün daha bekleyip Darty i arayacağım.Ödemezlerse icraya veririm artık.Yapacak bir şey kalmıyor.
    _____________________________




  • Arkadaslar benimde heyetten kararim 6 ayda zor cikti ama para iadesine karar verilmis.aldigim time gittim faturayla karari kvk gonderceklerini on veya onbesgunde paranin iade edilceni solediler gelismeleri yasarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • benim karar 15 gün önce çıktı kvk dan arayıp başka bir cihaz önerdiler kabul etmeyince aradılar kutu ve aksesuarları getir paranı al diye salı günü 569 tl mi aldım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mirdat

    benim karar 15 gün önce çıktı kvk dan arayıp başka bir cihaz önerdiler kabul etmeyince aradılar kutu ve aksesuarları getir paranı al diye salı günü 569 tl mi aldım

    toplam kaç ay beklediniz hocam birde hangi cihazı önerdiler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametkaan06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mirdat

    benim karar 15 gün önce çıktı kvk dan arayıp başka bir cihaz önerdiler kabul etmeyince aradılar kutu ve aksesuarları getir paranı al diye salı günü 569 tl mi aldım

    toplam kaç ay beklediniz hocam birde hangi cihazı önerdiler

    vision öneriyorlar galiba. bana birşey öneren olmadı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Para hesabıma yatırıldı. Bu kadar gecikmesi benim yüzümden nasıl olsa karar çıktı diye pek umursamadım. bugün itibariyle hesabıma 569 lira yatırıldı.

    Hocam ben de para iadesine hak kazandım.Ürünü Darty den almıştım.Darty ödemeyi Kvk yapacak dedi.Kvk da önceleri kutulu ideos önerdi kabul etmediğimi söyledim.Ardından swap cihaz önerdiler.Para iadesine hak kazandığımı kesinlikle ürün istemediğimi söyledim.Ardından sizi arayacağız dediler.Bu gün aradılar Huawei ücret iadesini onaylamadı maalesef para iadesi yapamayacağız dediler.Şimdi Darty den haber bekliyorum.Onlar da işi yokuşa sürerse icra yolu ile tahsil etmeyi düşünüyorum.Size sorun çkartmamışlar.

    Arkadaşlar benimde ideos x5 in üstte bulunan güç tuşu çok zor algılıyo 5-6 kere basınca anca açılıyo ekran. garantisi de devam etmekte garantiye göndermemi önerirmisiniz ilerde büyük sorunlar çıkarırmı garantisi bittikten sonra filan ?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 78MAVİATEŞ

    quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Para hesabıma yatırıldı. Bu kadar gecikmesi benim yüzümden nasıl olsa karar çıktı diye pek umursamadım. bugün itibariyle hesabıma 569 lira yatırıldı.

    Hocam ben de para iadesine hak kazandım.Ürünü Darty den almıştım.Darty ödemeyi Kvk yapacak dedi.Kvk da önceleri kutulu ideos önerdi kabul etmediğimi söyledim.Ardından swap cihaz önerdiler.Para iadesine hak kazandığımı kesinlikle ürün istemediğimi söyledim.Ardından sizi arayacağız dediler.Bu gün aradılar Huawei ücret iadesini onaylamadı maalesef para iadesi yapamayacağız dediler.Şimdi Darty den haber bekliyorum.Onlar da işi yokuşa sürerse icra yolu ile tahsil etmeyi düşünüyorum.Size sorun çkartmamışlar.

    Arkadaşlar benimde ideos x5 in üstte bulunan güç tuşu çok zor algılıyo 5-6 kere basınca anca açılıyo ekran. garantisi de devam etmekte garantiye göndermemi önerirmisiniz ilerde büyük sorunlar çıkarırmı garantisi bittikten sonra filan ?

    verin degistirsinler. kendinizde degistirebilirsiniz forumda anlatimi var basit bisey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss


    quote:

    Orijinalden alıntı: 78MAVİATEŞ

    quote:

    Orijinalden alıntı: falcon86

    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Para hesabıma yatırıldı. Bu kadar gecikmesi benim yüzümden nasıl olsa karar çıktı diye pek umursamadım. bugün itibariyle hesabıma 569 lira yatırıldı.

    Hocam ben de para iadesine hak kazandım.Ürünü Darty den almıştım.Darty ödemeyi Kvk yapacak dedi.Kvk da önceleri kutulu ideos önerdi kabul etmediğimi söyledim.Ardından swap cihaz önerdiler.Para iadesine hak kazandığımı kesinlikle ürün istemediğimi söyledim.Ardından sizi arayacağız dediler.Bu gün aradılar Huawei ücret iadesini onaylamadı maalesef para iadesi yapamayacağız dediler.Şimdi Darty den haber bekliyorum.Onlar da işi yokuşa sürerse icra yolu ile tahsil etmeyi düşünüyorum.Size sorun çkartmamışlar.

    Arkadaşlar benimde ideos x5 in üstte bulunan güç tuşu çok zor algılıyo 5-6 kere basınca anca açılıyo ekran. garantisi de devam etmekte garantiye göndermemi önerirmisiniz ilerde büyük sorunlar çıkarırmı garantisi bittikten sonra filan ?

    verin degistirsinler. kendinizde degistirebilirsiniz forumda anlatimi var basit bisey

    teşekkürler cvp için hemen bakcam anlatıma çok canımı sıkıyo çünkü tekrar teşekkürler iyi geceler
    _____________________________




  • Arkadaşlar ben de ideos x5 im için, tüketici hakem heyeti (thh) yoluyla para iadesi hakkı kazandım ve para mı tamamen yaklaşık 6 ay içinde 26 subat ta alabildim.

    Oldukça sabır gerektiren bu dönemi kısaca anlatmak isterim, iade sürecinin benzer durum ile karşılaşanlara yardımcı olacağını düşünüyorum.



    telefonumu 28.08.2012 tarihinde servise verdim, bir süre sonra anakart arızası olduğunu ve parça beklendiğini söylediler,
    20 iş günü geçmesine rağmen telefonumu alacağım beklentisiyle bir süre daha tölerans gösterdim ama sonunda thh'ye başvurdum.
    KVK ile sık sık olan telefon görüşmelerinde thh ye başvurumu söylediğimin iki gün sonrasında "telefonunuza anakart değişimi yapıldı gelip
    alabilirsiniz dediler" demekki istenilince yapılıyormus. Bende inat ettim, beklemeyi seçtim.

    3 ay sonra hakkımda ücret iadesi kararı cıktı, kararın bir örneği de kvk'ya gidince beni aradılar
    kibar bi konuşmayla ilk olarak 2 yıl garantili, kutulu, Huawei U8150 IDEOS önerdiler, kibarca redettim. (ideosX5 nerde, bu tel. nere değil mi)
    ertesi gün 2 yıl garantili, kutulu, blackberry'nin bi modelini önerdiler, netten baktım 450 lira filan.. direk red...
    sonra kvk ya kendim gittim, orda son olarak blackberry'nin bi telefonunu daha önerdiler ama kutusuz ve garantisiz sadece telefon..
    sahibinden.com da ikinci eli 500tl civarındaydı. kabul etmedim tabi..
    Eleman birden havalandı, sert çocuk moduna geçti.. "sizi dava edeceğiz, anlaşmak istemiyorsuz... El, kol hareketleri.."
    sakin sakin, "tabiki dava etmek sizin yasal hakkınız" dedim. Adam sakin tavrımı görünce dumur oldu. Çıktım geldim.

    bi kaç gün sonra aradılar, ücret iadenizi yapacağız dediler. iban no, telefonun sarj aleti, kulaklık, kutusunu istediler.
    götürdüm bütün istediklerini, orda bi evrak imzalıyorsunuz.
    telefonu hepsiburada'dan 600 küsüre almıstım, fakat 10 gün sonra baktım kdv yi kesmişler hesabıma 510 yatırmıslar.
    aradım, müsteri hizmetlsinden birisi: "evet kdv yi ürünü satın aldıgınız yerden alıyorsunuz dedi." bi iki gün aklıma takıldı bu olay..
    "ulen ne alaka kdv neden aldıgımız yerden alınsın ki" dedim ve bir kez daha aradım..
    bu sefer kdv den bahsetmedim "neden eksik yatmıs" dedim. "kusura bakmayın yanlıslık olmus" dediler ve bi kaç gün sonra
    kdv tutarı da hesabıma yattı.. demekki kime ne kitlesek kar düşüncesindeler..



    Uzun lafın kısası arkadaşlar, thh ile iade süreci biraz keyifsiz bi dönem.. Eğer gercekten kullanıcı hatası olmayan arızadan dolayı cihazınız 20 iş gününde servisten çıkmadıysa, ben bu işin takibini yaparım ve ücret iadesi almak istiyorum diyorsanız, alırsınız. Sakin ve sabırlı olmak yeterli.. Ben daha önce de acer'den ücret iadesi almıstım, kvk ikinci oldu. Dediğim gibi sabırlı olunca zaten sizin olan hakkınızı söke söke alıyorsunuz.

    Umarım yazımı okuyan, başına böyle çirkin bi olay gelmiş ve gelecek arkadaşlara bir nebze ışık tutabilmiş, yollarını aydınlatabilmişimdir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurgrbz -- 28 Şubat 2013; 22:57:40 >
    _____________________________

    Uludağ Üniversitesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurgrbz

    Arkadaşlar ben de ideos x5 im için, tüketici hakem heyeti (thh) yoluyla para iadesi hakkı kazandım ve para mı tamamen yaklaşık 6 ay içinde 26 subat ta alabildim.

    Oldukça sabır gerektiren bu dönemi kısaca anlatmak isterim, iade sürecinin benzer durum ile karşılaşanlara yardımcı olacağını düşünüyorum.



    telefonumu 28.08.2012 tarihinde servise verdim, bir süre sonra anakart arızası olduğunu ve parça beklendiğini söylediler,
    20 iş günü geçmesine rağmen telefonumu alacağım beklentisiyle bir süre daha tölerans gösterdim ama sonunda thh'ye başvurdum.
    KVK ile sık sık olan telefon görüşmelerinde thh ye başvurumu söylediğimin iki gün sonrasında "telefonunuza anakart değişimi yapıldı gelip
    alabilirsiniz dediler" demekki istenilince yapılıyormus. Bende inat ettim, beklemeyi seçtim.

    3 ay sonra hakkımda ücret iadesi kararı cıktı, kararın bir örneği de kvk'ya gidince beni aradılar
    kibar bi konuşmayla ilk olarak 2 yıl garantili, kutulu, Huawei U8150 IDEOS önerdiler, kibarca redettim. (ideosX5 nerde, bu tel. nere değil mi)
    ertesi gün 2 yıl garantili, kutulu, blackberry'nin bi modelini önerdiler, netten baktım 450 lira filan.. direk red...
    sonra kvk ya kendim gittim, orda son olarak blackberry'nin bi telefonunu daha önerdiler ama kutusuz ve garantisiz sadece telefon..
    sahibinden.com da ikinci eli 500tl civarındaydı. kabul etmedim tabi..
    Eleman birden havalandı, sert çocuk moduna geçti.. "sizi dava edeceğiz, anlaşmak istemiyorsuz... El, kol hareketleri.."
    sakin sakin, "tabiki dava etmek sizin yasal hakkınız" dedim. Adam sakin tavrımı görünce dumur oldu. Çıktım geldim.

    bi kaç gün sonra aradılar, ücret iadenizi yapacağız dediler. iban no, telefonun sarj aleti, kulaklık, kutusunu istediler.
    götürdüm bütün istediklerini, orda bi evrak imzalıyorsunuz.
    telefonu hepsiburada'dan 600 küsüre almıstım, fakat 10 gün sonra baktım kdv yi kesmişler hesabıma 510 yatırmıslar.
    aradım, müsteri hizmetlsinden birisi: "evet kdv yi ürünü satın aldıgınız yerden alıyorsunuz dedi." bi iki gün aklıma takıldı bu olay..
    "ulen ne alaka kdv neden aldıgımız yerden alınsın ki" dedim ve bir kez daha aradım..
    bu sefer kdv den bahsetmedim "neden eksik yatmıs" dedim. "kusura bakmayın yanlıslık olmus" dediler ve bi kaç gün sonra
    kdv tutarı da hesabıma yattı.. demekki kime ne kitlesek kar düşüncesindeler..



    Uzun lafın kısası arkadaşlar, thh ile iade süreci biraz keyifsiz bi dönem.. Eğer gercekten kullanıcı hatası olmayan arızadan dolayı cihazınız 20 iş gününde servisten çıkmadıysa, ben bu işin takibini yaparım ve ücret iadesi almak istiyorum diyorsanız, alırsınız. Sakin ve sabırlı olmak yeterli.. Ben daha önce de acer'den ücret iadesi almıstım, kvk ikinci oldu. Dediğim gibi sabırlı olunca zaten sizin olan hakkınızı söke söke alıyorsunuz.

    Umarım yazımı okuyan, başına böyle çirkin bi olay gelmiş ve gelecek arkadaşlara bir nebze ışık tutabilmiş, yollarını aydınlatabilmişimdir...

    aynı benim süreç. tek farkı bana hiç cihaz öneren olmadı. birde araya turkcell iletişim merkezi girdiğinden süreç uzadı iletişim kopukluğu oldu.
    _____________________________




  • Merhaba benim Problemim İDEOS X5 ekran toz girmesinden dolayı kvk servise verdim birebir 21.05.2013 tarihinde cumartesi mesai sayılıp sayılmadıgını bilmiyorum ama 3-4 gün resmi iş günü geçince 20 iş günü bitiyor cihaz yurtdışından parça bekleniyor deniliyor ben şimdi bu zaman geçtiginde ne yapmam gerekiyor bizzat kvk servise başvurup başka bir telefon iadesimi isteyim yoksa tüketici haklarına başvurup para iade süresini bekleyim muhtemelen para iadesi çok uzun sürecek ( burda bir ayrıntı teli ben ikinci el olarak aldım kutulu faturada benim ismim yazmıyor aldıgım kişinin ismi bu şekilde tüketici haklarına başvuru yapsam kabul edilirimmi illa alan kişimi olacak diye bir soruyla karşılaşırmıyım yada belgeyi o kişi ismindemi isterler bulma şansım çok zor o kişiyi yoksa mantıklı gözüken muhtemelen buna faturadaki kişinin olması gerekir diye sormazlar başka bir telefonla değişim mi yapıyım bu konu hakkında bilgi sahibi başından geçmiş arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim konuyu anlamışsınızdır umarım
    _____________________________
    * Xiaomi 13T Pro 12 + 512 Gb
    * Lenovo İ5 3. Nesil - 6 Gb Ram
    * Samsung Neo QLED 65QN90F
    * Digitürk Beinsport
    * Türksat Kablo TV
    * Türksat Kablo Net




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahool

    Merhaba benim Problemim İDEOS X5 ekran toz girmesinden dolayı kvk servise verdim birebir 21.05.2013 tarihinde cumartesi mesai sayılıp sayılmadıgını bilmiyorum ama 3-4 gün resmi iş günü geçince 20 iş günü bitiyor cihaz yurtdışından parça bekleniyor deniliyor ben şimdi bu zaman geçtiginde ne yapmam gerekiyor bizzat kvk servise başvurup başka bir telefon iadesimi isteyim yoksa tüketici haklarına başvurup para iade süresini bekleyim muhtemelen para iadesi çok uzun sürecek ( burda bir ayrıntı teli ben ikinci el olarak aldım kutulu faturada benim ismim yazmıyor aldıgım kişinin ismi bu şekilde tüketici haklarına başvuru yapsam kabul edilirimmi illa alan kişimi olacak diye bir soruyla karşılaşırmıyım yada belgeyi o kişi ismindemi isterler bulma şansım çok zor o kişiyi yoksa mantıklı gözüken muhtemelen buna faturadaki kişinin olması gerekir diye sormazlar başka bir telefonla değişim mi yapıyım bu konu hakkında bilgi sahibi başından geçmiş arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim konuyu anlamışsınızdır umarım

    Cumartesi is gunlerinden sayilir. Resmi tatiller haric sayin 20 gun dolduysa kvkyi arayin para iadesi yada telefonun yenisini tada muadilini isteyin. Kabul etmezlerse tuketici sorunlari hakem heyetine servis fisi ile basvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • ama benim sorunum bu telefonu ikinci el garantili aldım fatura ismime degil hakem heyetini aradım başvurolmaz dediler biraz önce pek işimdi ne yapmam gerekiyor cihazın yapılmasını bekleyeyim yoksa kvk servis bana garanti kapsamında ürün değişmiyorsa tüketici hakları araya girmeden başka cihaz verebilirmi
    _____________________________
    * Xiaomi 13T Pro 12 + 512 Gb
    * Lenovo İ5 3. Nesil - 6 Gb Ram
    * Samsung Neo QLED 65QN90F
    * Digitürk Beinsport
    * Türksat Kablo TV
    * Türksat Kablo Net
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahool

    ama benim sorunum bu telefonu ikinci el garantili aldım fatura ismime degil hakem heyetini aradım başvurolmaz dediler biraz önce pek işimdi ne yapmam gerekiyor cihazın yapılmasını bekleyeyim yoksa kvk servis bana garanti kapsamında ürün değişmiyorsa tüketici hakları araya girmeden başka cihaz verebilirmi

    Birbaskasi baska isim ile basvurmustu galiba. Cok sacma gercekten ikinci el almak yasalken basvuru niye yapilamiyor.

    Cok dert ederlerse imzalatip geleyim kendiniz imza atin onemli birsey degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kimlik fotokopisi felan istemiyorlarsa sorun yokda illa fatura sahibinni kimligi olacak derlermi birde şimdi bana kvk servis telefon olmuyor sana yeni telefon verelim derlerse faturadaki kişiyimi isteyecekler
    _____________________________
    * Xiaomi 13T Pro 12 + 512 Gb
    * Lenovo İ5 3. Nesil - 6 Gb Ram
    * Samsung Neo QLED 65QN90F
    * Digitürk Beinsport
    * Türksat Kablo TV
    * Türksat Kablo Net
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahool

    kimlik fotokopisi felan istemiyorlarsa sorun yokda illa fatura sahibinni kimligi olacak derlermi birde şimdi bana kvk servis telefon olmuyor sana yeni telefon verelim derlerse faturadaki kişiyimi isteyecekler

    fatura sahibinin imzası kimlik fotokopisi istenmişti. başka yolu yokmuymuş sormadınız mı?
    _____________________________
  • faturada adamın adresi ve isim soyisim yazıyorda teli yok hani adamı bulsakda getirsek onada gelirmi telefonu aldıgı bayi adamın numarasını verirmi bize bir sürü iş yani senin bilgin varmı servisden degişim için illa adammı olması lazım sonucda teknik servise ben verdim servis kagıdıda adıma kayıtlı bu şekilde pek ayrıntıya girmeden bana degişim cihaz verillermi yoksa illa adamıım isterler yada son çare telin arızasının giderilmesinimi bekleyelim
    _____________________________
    * Xiaomi 13T Pro 12 + 512 Gb
    * Lenovo İ5 3. Nesil - 6 Gb Ram
    * Samsung Neo QLED 65QN90F
    * Digitürk Beinsport
    * Türksat Kablo TV
    * Türksat Kablo Net
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahool

    faturada adamın adresi ve isim soyisim yazıyorda teli yok hani adamı bulsakda getirsek onada gelirmi telefonu aldıgı bayi adamın numarasını verirmi bize bir sürü iş yani senin bilgin varmı servisden degişim için illa adammı olması lazım sonucda teknik servise ben verdim servis kagıdıda adıma kayıtlı bu şekilde pek ayrıntıya girmeden bana degişim cihaz verillermi yoksa illa adamıım isterler yada son çare telin arızasının giderilmesinimi bekleyelim

    sanırım değişim yapılabiliyor, ama para iadesi için kesinlikle fatura sahibini istiyorlarmış. biraz araştırdım sonuçlar bu yönde.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.