Şimdi Ara

Idefix çalışanları müşterilere sarkmaya başladı sanırım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde idefix den kız arkadaşımla 2-3 ürün aldık. Kız arkadaşım paketin içinde hediye kartı fark etti. Oysa onun hesabından almıştık ve zaten ürünler hediye falan değildi. Birlikte sipariş vermiştik. Asıl ilginç olan, üstünde idefix yazan kartın not yazılan kısmında hesabın şifresinin yazmasıydı. Yanında da bir gülücük vardı. Kız arkadaşımın şifreis bir çizgi karakterin adı, bir çok yerde aynı şifreyi ve mail adresini kullanıyor. Derhal bütün şifreleri değiştirdik falan ama bunu yazan belkide çoktan alacağını almıştır...
    Idefix e şikayet mail i atacaktım ama zaten çalışanlar bu şekildeyse onlar bildirmenin çok bir işe yaramayacağını düşünüyorum. Konu hakkında yaptırım uygulayabileceğim bir kurum vs.. bilen, yada fikir verebilecek arkadaş varsa sevinirim.



  • İdefix her zamanki gibi. Şaşırtmıyor. Bunlar 2005 senesinde de aynı idi 2010da da 15te de. Benim asıl hayret ettiğim internette ne olduklarını anlatan milyonla girdi olmasına rağmen ısrarla İdefix'ten almaya devam eden maceraperest cengaverler.
  • Ekşi Sözlük bu tür durumlarda oldukça işe yarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğan müzik (D&r ve idefix) aldığım hiçbir ürün de kusur veya eksik görmedim. İade ettiğim ürünlerin parasını da 1 hafta içerisin de temin ettiler, sizin yaşadığınız durumu tam anlayamadım?

    Kız arkadaşınızın kullandığı mail adresi bugsbunny@g.com olup şifre de bugsbunny ise şahsen ben kendimi sorgulardım. Diğer taraftan şifrenizi bilseler bile hesabınız ile ne yapabilir ki ?
  • Konu burada şifrenin mailin ne olduğu değil, çalışanların böyle bir şeye teşebbüs etmesi. Normalleştirmeyin böyle şeyleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ceyyn

    Konu burada şifrenin mailin ne olduğu değil, çalışanların böyle bir şeye teşebbüs etmesi. Normalleştirmeyin böyle şeyleri.

    Başta hediye kartı koyduklarını söylüyorsun, sonra ürünler hediye değil diyorsunuz.



    Konu burada şifre değilse hediye mi sorun ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet n11 hesabını verip, başkasına alışveriş yaptırtıp sonra hesabı geri alıyor. Kim ne yapsın yalova kaymakamının hesabını. Boşuna duyar kasmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yoğunluktan konuya bir türlü bakamadım. Şimdi tek,tek yanıtlamaya çalışacağım.
    @StormLight
    Öncelikle hediye kartı derken hediye alınan karttan bahsetmiyordum. Hediye gönderirken üstüne sevgilerimle... sözler yazdığın, genelde çiçeklerin üstündeki not kağıdından bahsetmeye çalışıyordum.

    Mail meselesi şu, her şekilde siteye bir mail adresiyle üye oluyorsunuz. Örnek verelim abc@gmail.com, sonuçta benim şifremi gören adam bu mail adresinede her türlü ulaşır. Onunda şifresi sitede kullandığımla aynıysa ve genelde gmail hesaplarımızı aynı zamanda drive, cep telefonu sekronizesi vs.. için kullanıyoruz. Bunlara tam erişim sağlayabilir. Anlatmaya çalıştığım bu.
    Ben bilişim sektöründe çalışıyorum, benim bile her şifrem farklı değil. Normal insanlar genelde 1 veya maksimum 3 şifre kullanıyorlar.
    Benim sinirlendiğim konu bizim şifrelerimizin personellerin erişebilmesi. Bu saçmalığı IT departmanındaki birisinin yapmasını ihtimal dahilinde gelmiyor. Muhtemelen paketlemede çalışan birisi bunu yapmış olabileceğini düşünüyorum. Onlarda bizim şifrelerimize ulaşabiliyorlarsa... Gerisini siz düşünün. kredi kartı bilgileri vs. hiç bahsetmiyorum bile.




  • Ceyyn kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle. Benimde anlatmak istediğim konu bu. Buna teşebbüs eden, yarın senin kart bilgilerine yada özel bilgilerine erişemeyeceğini nereden biliyoruz?
  • Sağlam rezillik.
  • Yıllardır sipariş veririm, hiç bir sorun yaşamadım.

    Sipariş verirken hediye paketi / notu seçmişsinizdir. Alanı boş geçemeyince tweety, bugsbunyy, tazmanya ne ise çizgi film karakteri o alana da onu yazmışsınızdır.

    Kimse şifrenizi göremez.
  • D&R ve Idefix'i yıllardır kullanırım şimdiye kadar en ufak sorun yaşamadım. Başınıza böyle birşey gelmişse direk Idefix ile temasa geçmenizde fayda var. Kesinlikle hoş bir durum değil.

    Başınıza geleni anlatın ve yetkili biriyle görüşmek istediğinizi aksi durumda bunu sosyal medyada paylaşacağınızı dile getirin. Kayıtsız kalmazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_Rahip -- 30 Kasım 2017; 14:52:29 >
  • Doğan Grubunun her şeyinden nefret etmişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf bu mesaj yüzünden üye oldum.

    Bugün Türkiye'de hiç bir ciddi e-ticaret sisteminde Sistem Yöneticisi dahil , DBA dahil hiç kimse müşteri şifresini göremez. Görmek istese bile göremez diyeyim.

    Burada havanda su dövüp sözlerinizin iftiraya dönüşmesi yerine müşteri hizmetleri ile iletişime geçerseniz. Ayrıca hiç kimse haklı müşterisini mağdur etmek istemez. Neden etsin?

    Müşteri hizmetleri işlerini kurumsal firmalar yapmaktadır. Kimse bu işi kendi başına yapmaz. Adam kayırma bu yüzden mümkün değil.

    Atmak tutmak bu kadar kolay olmamalı. Ciddi ve düzgün duruşa davet ediyorum herkesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrSomebody -- 30 Kasım 2017; 15:16:49 >
  • MrSomebody M kullanıcısına yanıt
    Durduk yere atıp tutmuyoruz. Başımıza bir şey geldi ve onu paylaşıyoruz, ister inanırsın ister inanmazsın orası sana kalmış. Cevap verdiğin insanın biraz profiline baksan atıp tutmayacak birisi olduğunu anlardın ama...

    @herkesebendencay

    10 yıldan fazladır online alışveriş yapıyorum. Yurt içi, yurt dışı. Hiç yanlışlıkla hediye kartı vs. seçmedim, hadi seçtik diyelim. Kartın arkasına nasıl olduda o şifre(hesapla hiç alakası olmayan bir şifre) geldide tükenmez kalemle yazıldı? Hadi yazıldı, yanına gülücük neden kondu? Sizce duruma biraz iyimser yaklaşmıyor muyuz?

    Sonuç olarak hesaplarımızı sildik. Bir daha bahsi geçen firmadan alışveriş yapmayacağız, bu kadar basit. Bu kurnaz bir çalışanın saçma bir şakası bile olsa bizi gerdi ve zamanımızı çaldı. Artık bu konuya cevap yazmanın bir anlamı kaldığınıda düşünmüyorum.
  • Hediye kartının fotoğrafını çekip koyar mısınız?

    Kanıt olmadan ne yazık ki yazılanlar biraz hikaye gibi gelebilir.
  • sirreddot kullanıcısına yanıt
    Fotoğrafı vardı. Hatta inanmayanlara inat koyacaktım, fakat konuyu saçmalamanın ötesine gitmediği için sildim. Zaten artık konuyu kafaya takmıyorum. Konu olan siteden hesapları sildik ve alışveriş falan yapmıyoruz.
  • Elanorth kullanıcısına yanıt
    Hocam en iyisini yapmışsın o zaman. Her konuda fanboylar olduğu gibi basim evlerinin, dağıtıcılarının da var. Doğru yada yanlış araştırılması gereken bir konuda forun üyelerinin destek olmaması beni şaşırttı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elanorth kullanıcısına yanıt
    Resim çektiyseniz müşteri hizmetlerine ve şikayetvar tarzı yerlere bildirmenizde fayda var bence
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.