Şimdi Ara

İcloud rehber gözükmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
24.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • S.a. arkadaşlar sizlerden bir konuda yardım istiyorumwww.icloud.com sitesine giriyorum rehber kısmından kişlerimi göremiyorum. İphonede icloud kişilerini açıp kapatıyorum ama yinede gözükmüyor.ne yapmam lazım
     İcloud rehber gözükmüyor







  • Yokmu başına gelen böle bir hata
  • Outlook gerekiyor rehber ve diğer uygulamalar için pages, keynote gibi yoksa onu indir bir de MobileMe hesabı lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDenis

    Outlook gerekiyor rehber ve diğer uygulamalar için pages, keynote gibi yoksa onu indir bir de MobileMe hesabı lazım

    yanlış yönlendirmesek? zira rehber için hiçbirşey gerektiği yok. Icloud eşleştirmesi açık ise rehberi web üzerinden görüntülenmesi lazım. Outlook ne rehbere ne de diğer apple iLife uygulamaları için gerekli değil.

    Arkadaşım; sorun tam olarak ne anlayamadım, yani normalde rehberini sıkıntısız olarak web üzerinden görmen lazım. Bir de şunu dene; icloud.com dan rehbere gir ve orda bir kişi kaydı yap bakalım telefonuna gelecek mi yeni kişi kaydı. Eğer gelirse rehberinde şöyle 2 ibare göreceksin 'on this iphone' ve on 'icloud'. bunun anlamı telefon rehberindeki kişilere telefona kayıtlı ve icloud a taşınmamış demektir.

    ben bu gibi hataların önüne geçmek için telefonu ilk aldığımda tüm rehberimiwww.icloud.com üzerindeki rehbere yeniden girdim evet uğraştırdı biraz ama sorunsuz geçiş yaptım. Şu an rehberime eklediğim herhangi biri anında icloud da yer alıyor ve web ten görebiliyorum. aynı şekilde web den bir giriş yaparsam ipgone ve ipad de de hiçbir sıkıntı olmadan görüntüleyebiliyorum.

    kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: audi06_19

    S.a. arkadaşlar sizlerden bir konuda yardım istiyorumwww.icloud.com sitesine giriyorum rehber kısmından kişlerimi göremiyorum. İphonede icloud kişilerini açıp kapatıyorum ama yinede gözükmüyor.ne yapmam lazım
     İcloud rehber gözükmüyor


    hocam telefondaki icloud bölümünde rehber aktif mi bir kontrol et, bende hepsi gözüküyor




  • Bende bazı dosyaları ve rehberi iCloud sayesinde pc' m den görebilmek için girdiğimde outlook ve MobileMe hesabınızın olması gerekiyor diyo yanlış bir şey söylediysem özür dilerim hocam belki ben bilmiyorumdur bende neden öyle çıkıyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iDenis

    Bende bazı dosyaları ve rehberi iCloud sayesinde pc' m den görebilmek için girdiğimde outlook ve MobileMe hesabınızın olması gerekiyor diyo yanlış bir şey söylediysem özür dilerim hocam belki ben bilmiyorumdur bende neden öyle çıkıyor acaba?

    ben outlook hiç bir şekilde kullanmıyorum. Ve pc de (tarayıcım chrome)www.icloud.com üzerinden hertürlü görüntülemeyi yapabilmekteyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    quote:

    Orijinalden alıntı: iDenis

    Bende bazı dosyaları ve rehberi iCloud sayesinde pc' m den görebilmek için girdiğimde outlook ve MobileMe hesabınızın olması gerekiyor diyo yanlış bir şey söylediysem özür dilerim hocam belki ben bilmiyorumdur bende neden öyle çıkıyor acaba?

    ben outlook hiç bir şekilde kullanmıyorum. Ve pc de (tarayıcım chrome)www.icloud.com üzerinden hertürlü görüntülemeyi yapabilmekteyim.

    Benimde tarayıcım chrome, şimdi acıyorum iCloud.com i bilgilerimi yazıyorum su anda pc basında değilim ama rehberin altında Microsoft outlook 2007 ve üstü gerekir yazdığına adım gibi eminim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gduman

    quote:

    Orijinalden alıntı: iDenis

    Outlook gerekiyor rehber ve diğer uygulamalar için pages, keynote gibi yoksa onu indir bir de MobileMe hesabı lazım

    yanlış yönlendirmesek? zira rehber için hiçbirşey gerektiği yok. Icloud eşleştirmesi açık ise rehberi web üzerinden görüntülenmesi lazım. Outlook ne rehbere ne de diğer apple iLife uygulamaları için gerekli değil.

    Arkadaşım; sorun tam olarak ne anlayamadım, yani normalde rehberini sıkıntısız olarak web üzerinden görmen lazım. Bir de şunu dene; icloud.com dan rehbere gir ve orda bir kişi kaydı yap bakalım telefonuna gelecek mi yeni kişi kaydı. Eğer gelirse rehberinde şöyle 2 ibare göreceksin 'on this iphone' ve on 'icloud'. bunun anlamı telefon rehberindeki kişilere telefona kayıtlı ve icloud a taşınmamış demektir.

    ben bu gibi hataların önüne geçmek için telefonu ilk aldığımda tüm rehberimiwww.icloud.com üzerindeki rehbere yeniden girdim evet uğraştırdı biraz ama sorunsuz geçiş yaptım. Şu an rehberime eklediğim herhangi biri anında icloud da yer alıyor ve web ten görebiliyorum. aynı şekilde web den bir giriş yaparsam ipgone ve ipad de de hiçbir sıkıntı olmadan görüntüleyebiliyorum.

    kolay gelsin.

    Malesef olmuyor yeni kişi ekledimwww.icloud.com hata vermesine ragmen kayıt ettim kişiyi iphonede gözüktü sonrawww.icloud.com kendiliginden silindi
    Ve şöle bir hata verdi anlamadım gitti dogrusu

     İcloud rehber gözükmüyor




  • hocam icloud hesabınızdaki diğer uygulamalar mesela mail takvim bunlar çalışıyor mu? eğer çalışıyorsa teldeki tanımlı icloud hesabınızı silip tekrar kurmayı deneyin ve yedeklemelerı aktıf hale getırın düzelicektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obahadir

    hocam icloud hesabınızdaki diğer uygulamalar mesela mail takvim bunlar çalışıyor mu? eğer çalışıyorsa teldeki tanımlı icloud hesabınızı silip tekrar kurmayı deneyin ve yedeklemelerı aktıf hale getırın düzelicektir.

    Üstat maillerde sıkıntı yok gönderip alabiliyorum sadece rehber sıkıntılı ofya
  • Üstatlar bu hatayı nasıl çözebilirim? yardımcı olacak biri yokmu
  • Aklima gelen tek cozum. Rehberinizi ve bilgilerinizi bir yere yedekleyin. Telefona restore edin. Yeni iphone olarak tanitin. Rehberi yeniden tek tek elle girin.
  • Benim icloud la sorunum daha farkli.. telefona bir numara yazip kaydettigimde onu tum kisilere(mail adresleri ve telefon numaralari karisik) ekliyor ancak telefon uzerindeki icloud a atmiyor.nedenini bilen ya da yardimci olabilecek var mi ?
  • S.A Arkadaşlar,
    Yaklaşık 1 yıl önce Iphone 7 aldım. Önceki telim and olması nedeniyle IOS rehber getirmem için gmail hesabımı kurdum rehber tüm kişilerim geldi,
    Fakat; Şuan icloud rehberde sadece 20 kadar kişi kayıtlı. Bunlarda heralde Iphone a geçtikten sonraki yeni kayıtlarım, hatırlamıyorum.. Geri kalan çoğu kişileri icload da neden göremiyorum? Telimde olanlar da gmail kurunca gelen kayıtlar. TŞK.
  • aynı sorun bendede var cozumu nedır?
  • http://akillitelefon.com/2017/11/03/ios-gmail-kisilerini-iclouda-aktarmak/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.