Şimdi Ara

İç Ünite Fan Hızı Yeterli Değil (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
1
Favori
15.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: Right_Click

    burclara su kacmıs yagsız kalmıs olabılır

    o nerededir hocam :) iç ünitede pek bilgim yok ta.. balans da var anlaşılan bir de..

    kros fanda kırık yok dıyorsunuz
    ama hala balans varsa hocam
    fan motorunun değişmesi gerekebilir ..
    _____________________________
  • Salma olsa ses yapar anlarsınız.
    Fan motoru klima için yüksek tork çeviren bir şey olmadığı için kolay kolay bozulmaz. Kondansatör kalkış kondansatörü ise hasarlı ise fan hiç dönmez, elle fanı ittirince gene normal devrinde dönmeye başlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerosen -- 28 Ağustos 2012; 16:35:04 >
    _____________________________
  • yani
    _____________________________
  • çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ [size=5](sol) tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_saganak34 -- 28 Ağustos 2012; 23:06:59 >
    _____________________________
    Eski nickim EMRE_SAGANAK tır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    fan hızları değişiyor. fan kanatları aralıkları biraz var ama kırık,kalan parça vs. yok dümdüz. kalkışta sorun yok :)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ [size=5](sol) tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    süper anlatım
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    fan hızları değişiyor. fan kanatları aralıkları biraz var ama kırık,kalan parça vs. yok dümdüz. kalkışta sorun yok :)

    Sen gres yağı kısmını kontrol et klima eski ve birde su sıktıysan yapabilir?
    _____________________________
    Eski nickim EMRE_SAGANAK tır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hüseyin_inan

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ [size=5](sol) tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    süper anlatım

    teşekkürler dilim döndüğünce yardımcı olmaya çalışıyorum
    _____________________________
    Eski nickim EMRE_SAGANAK tır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    fan hızları değişiyor. fan kanatları aralıkları biraz var ama kırık,kalan parça vs. yok dümdüz. kalkışta sorun yok :)

    Sen gres yağı kısmını kontrol et klima eski ve birde su sıktıysan yapabilir?

    5 yıllık makina fakat en fazla bu 5 yıl içinde 60 saat çalışmıştır . sanırım yağsızlıktan. su sıktıktan sonra oldu zaten .. peki fana hiçbirşey olmadığı halde titremesi neden olabilir ?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    fan hızları değişiyor. fan kanatları aralıkları biraz var ama kırık,kalan parça vs. yok dümdüz. kalkışta sorun yok :)

    Sen gres yağı kısmını kontrol et klima eski ve birde su sıktıysan yapabilir?

    5 yıllık makina fakat en fazla bu 5 yıl içinde 60 saat çalışmıştır . sanırım yağsızlıktan. su sıktıktan sonra oldu zaten .. peki fana hiçbirşey olmadığı halde titremesi neden olabilir ?

    O yağ ile rotasyon sağlayan parça dan kaynaklı olabilir. o burcun içerisinde bir yuvarlak parça var o yağ olmadığından fan milinin zorlamısyla hareket etmiştir ve fan balansa düşmüştür. bu şekilde uzun süre kullanman fan motoruna da zarar verebilir.
    _____________________________
    Eski nickim EMRE_SAGANAK tır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    çok teşekkür ederim arkadaşlar..

    @hüseyin_inan

    fanda kırık yok hocam. ama sebebini anlamadığım şu , bazı kanatların aralıkları diğerine göre biraz fazla ve 2 uçta kanada sabitlenmiş ufak metal parça var..
    (şimdi farkettim )

    @alpernbugra

    çok az yakınına gelince duyulan ses var hocam...

    Öncelikle selam;

    Fanın sadece sağ kısımında bir boşluk olmalı oda fan motoru ve fanı birbirine sabitlemek için yıldız başlı bir vida boşluğu diğer kısımlar daki boşluklar fanın kanatlarının kırıldığı anlamına geliyor.

    O iki parça metal fanın balansını kesmek için üretim aşamasında takılan parçalardır. (Araba balans ayarında jant a takılanlar gibi)

    Fanın daha devirsiz çalışmasına gelince fan modlarını tek tek denediğinde Low Mid High fanın rpm inde bir değişme oluyormu? eğer olmuyorsa optional pcb kart var kontrol kartında 5siyah1beyaz kablonun üzerine takılı küçük kare bir kart üzerinde dirençler var. bunlar fan modlarını kontrol etmek için. Bu dirençleri değiştirmelisin. Fan modları hissedilir değişiyorsa evaparatörün sağ tarafında siyah bir kapak var onu sökünce siyah yuvarlak bir lastik göreceksin içerisinde bir metal parça var o kısıma fanın pimi oturmakta ve içerisinde gres yağı bulunmakta o kısıma biraz basınçlı gittiyse su özelliğini yitirmiş olabilir fanı çıkarman gerekir orayı beyaz gres yağı sürüp tekrar toplamalısın.

    Fan ilk kalkışta fan motoru biraz inleyerek kalkıyorsa yani zorlanıyorsa fan kapasitörü şişmiş olabilir oda kontrol kartı kutusunun alt tarafında 2mf yanlış hatırlamıyorsam onu değiştirmelisin.

    Bunların kontrolünü sağladın fakat hala aynıysa idare etmelisin:)

    fan hızları değişiyor. fan kanatları aralıkları biraz var ama kırık,kalan parça vs. yok dümdüz. kalkışta sorun yok :)

    Sen gres yağı kısmını kontrol et klima eski ve birde su sıktıysan yapabilir?

    5 yıllık makina fakat en fazla bu 5 yıl içinde 60 saat çalışmıştır . sanırım yağsızlıktan. su sıktıktan sonra oldu zaten .. peki fana hiçbirşey olmadığı halde titremesi neden olabilir ?

    O yağ ile rotasyon sağlayan parça dan kaynaklı olabilir. o burcun içerisinde bir yuvarlak parça var o yağ olmadığından fan milinin zorlamısyla hareket etmiştir ve fan balansa düşmüştür. bu şekilde uzun süre kullanman fan motoruna da zarar verebilir.

    şu an kapalı hocam çalıştırmıyorum . dediğinizi deneyeyim. teşekkür ederim..
    _____________________________




  • servis geldi arkadaşlar. 4 metreden çakmak yaktı. çakmak söndü. yeterli mi bu mesafe-hava gücü ? titreşim olarak da çalışma esnasındaki titreşimi olduğunu ve normal olduğunu söyledi ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    servis geldi arkadaşlar. 4 metreden çakmak yaktı. çakmak söndü. yeterli mi bu mesafe-hava gücü ? titreşim olarak da çalışma esnasındaki titreşimi olduğunu ve normal olduğunu söyledi ?

    Kaç btu bu cihaz?
    _____________________________
    Eski nickim EMRE_SAGANAK tır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    servis geldi arkadaşlar. 4 metreden çakmak yaktı. çakmak söndü. yeterli mi bu mesafe-hava gücü ? titreşim olarak da çalışma esnasındaki titreşimi olduğunu ve normal olduğunu söyledi ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    Merhaba İç Ünitenin fan hızı eskisi gibi değil . temizlemek için çalışırken spreyle su sıktım. ondan sonra böyle düşük hızlarda çalışmaya başladı sebebi nedir ?

    hani arabayı servise verirsin sonrada alınca ulen benim kaportayı çizmişler dersin ya aylardan beri olan çiziği o an fark edersin, hani Allah muhafaza deprem olurda duvarda yıllardan beri var olan kılcal çatlağı görürsün ya, hani eve eli boş gelen adama karısı " bey senin sağ gözünde şaşıymış "der ya ,

    İşte sizinkiside bu hesap mı olduki :) Zaten fanınız normal dönüyormuş su sıkınca bozdummu sandınız nedir :) Bence o kirden tozdan sessiz çalışıyormuştur temizlenince normale dönüp size öyle gelmiştir :) Algıda seçicilik olayı
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_saganak34

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    servis geldi arkadaşlar. 4 metreden çakmak yaktı. çakmak söndü. yeterli mi bu mesafe-hava gücü ? titreşim olarak da çalışma esnasındaki titreşimi olduğunu ve normal olduğunu söyledi ?

    Kaç btu bu cihaz?

    9000 btu hocam.

    lg beko 5505 D

    2009 yılında üretimden kalktı.

    edit:yüksek fan hızı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klima5505 -- 30 Ağustos 2012; 23:53:48 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    servis geldi arkadaşlar. 4 metreden çakmak yaktı. çakmak söndü. yeterli mi bu mesafe-hava gücü ? titreşim olarak da çalışma esnasındaki titreşimi olduğunu ve normal olduğunu söyledi ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    Merhaba İç Ünitenin fan hızı eskisi gibi değil . temizlemek için çalışırken spreyle su sıktım. ondan sonra böyle düşük hızlarda çalışmaya başladı sebebi nedir ?

    hani arabayı servise verirsin sonrada alınca ulen benim kaportayı çizmişler dersin ya aylardan beri olan çiziği o an fark edersin, hani Allah muhafaza deprem olurda duvarda yıllardan beri var olan kılcal çatlağı görürsün ya, hani eve eli boş gelen adama karısı " bey senin sağ gözünde şaşıymış "der ya ,

    İşte sizinkiside bu hesap mı olduki :) Zaten fanınız normal dönüyormuş su sıkınca bozdummu sandınız nedir :) Bence o kirden tozdan sessiz çalışıyormuştur temizlenince normale dönüp size öyle gelmiştir :) Algıda seçicilik olayı

    sanırm öyle oldu hocam sağlık olsun ne diyelim
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    sanırm öyle oldu hocam sağlık olsun ne diyelim

    Kesinlikle Sağlık olsun hocam

    Çakmağın gazı falan bitmiş olmasın :) Adama çaktırmadan kendi üflemiş yada söndürmüşte olabilir :) Servisçilere karşı acayip bir ön yargı oluştu bende,bi daha bu foruma girmeyeceğim
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"
  • arkadaşlar gereksiz yere konu açmadan buradan soruyorum. bizim ev kerpiç , malum duvarlar pek düz değil. klimanın sağ tarafında elimin girebildiği kadar boşluk var. klimayı çekiyorum çıkmıyor. yerine oturmuş mu yani ? yoksa dediğim gibi duvardan mı ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    sanırm öyle oldu hocam sağlık olsun ne diyelim

    Kesinlikle Sağlık olsun hocam

    Çakmağın gazı falan bitmiş olmasın :) Adama çaktırmadan kendi üflemiş yada söndürmüşte olabilir :) Servisçilere karşı acayip bir ön yargı oluştu bende,bi daha bu foruma girmeyeceğim

    hocam bırakmayın forumu ya :) şimdi bizzat kendim deniyorum
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.