Şimdi Ara

i30'dan 500L Dualogic'e Geçiş ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
1
Favori
4.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı kandiller öncelikle herkese. Fiat 500L 1.3 multijet dualogic alma arefesindeyim. Daha evvel otomatik/yarı otomatik sanziman tecrübem hiç olmadı. Önceki aracım eski kasa manuel i30'du. Eşim de kullanacağı icin araci satıp mini SUV, MPV sınıfı bir arac baktım birkac ay boyunca.

    Sinifinda tek dizel otomatik seçeneği, düşük vergi dilimine giriyor oluşu, makul yakıt tüketim verisi, tatminkar donanimi ve müstesna tasarımı bu aracı seçmemde etkili oldu.

    Kafama takılan tek şey dualogic sanziman konusu. İyi diyen de var, sarsintili diyen de. Bayilerde test aracı olmadıgı icin deneme şansım yok.

    Özellikle dualogic kullanıcılarının yorumlarına ihtiyacım var.

    Saygılarımla.



    _____________________________
  • Dualogic sorun çıkarmaz ancak öyle çok zorlamayada geleceğini sanmam. Kullanım olarak Toyotanın şanzumanından iyidir. Ama yarı otomatik yani sonuçta senin ayağınla yaptığın işi bilgisayar kendi yapar.
    _____________________________
  • konu ısmını görünce mercedes sandım
    _____________________________

    2013 Astra J Sport / 34 UV 0537

    2010 Otokar M2010 / 34 M 0537

    YILDIZ 24
  • yarı otomatikleri kullanmak alışkanlık ister

    nerede hangi gaza basma şiddeti ile vites değiştirdiğini kavrayıp ona göre davranmak gerek

    vites atmadan kısa süre önce ayağını gazdan çekeceksin sorunsuz kullanılır.

    500L çok iyi bir aile otomobili
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Hayırlı kandiller öncelikle herkese. Fiat 500L 1.3 multijet dualogic alma arefesindeyim. Daha evvel otomatik/yarı otomatik sanziman tecrübem hiç olmadı. Önceki aracım eski kasa manuel i30'du. Eşim de kullanacağı icin araci satıp mini SUV, MPV sınıfı bir arac baktım birkac ay boyunca.

    Sinifinda tek dizel otomatik seçeneği, düşük vergi dilimine giriyor oluşu, makul yakıt tüketim verisi, tatminkar donanimi ve müstesna tasarımı bu aracı seçmemde etkili oldu.

    Kafama takılan tek şey dualogic sanziman konusu. İyi diyen de var, sarsintili diyen de. Bayilerde test aracı olmadıgı icin deneme şansım yok.

    Özellikle dualogic kullanıcılarının yorumlarına ihtiyacım var.

    Saygılarımla.


    Renault Captur sizin kriterlere uyuyor mu hocam, bi göz atın isterseniz. Özellikle bayanlar için göze hitap eden bi model olmuş.
    _____________________________




  • 500L fotoğraflarda da yollarda da çok güzel duruyor. Şu günlerde performans aramayanlar için alınabilir gördüğüm araçlardan birisi. Dualogic de gayet başarılı bir şanzıman. Kronik bir problemi yok. Geçişleri o kadar sert değil aslında. Çoğu yarı-otomatik araçta 1-2 2-3 arasında hafif bir sarsıntı olur zaten. Rahatsız edici bir sarsıntı da değil bu. Uygun devirde giderseniz sarsıntı bile olmaz.
  • Akrabam bundan bi 20 gün öncesine kadar 500l siparişi verdi.. Açılır tavan olmayan modelinden.. dün aramışlar geç kalma bahanesi altında cam tavan hediye ettiklerini bunu bi özür olarak kabul etmelerini istemişler.. bizimkilerde seve seve kabul etmiş tabi..

    Sonradan araştırdık 500l modellerinde kampanya yapmışlar.. Yani şuan tüm 500l ler cam tavanlı olarak geliyor.. Belki bilginiz vardır ama ben yinede söylemiş olayım.. belki haberiniz yoktur..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    yarı otomatikleri kullanmak alışkanlık ister

    nerede hangi gaza basma şiddeti ile vites değiştirdiğini kavrayıp ona göre davranmak gerek

    vites atmadan kısa süre önce ayağını gazdan çekeceksin sorunsuz kullanılır.

    500L çok iyi bir aile otomobili



    Evet birde tam otomatikten yarı otamatiğe geçerseniz biraz bocalarsınız alışkanlık ister. Fazla zorlamayada gelmez ayrıca deneyipte almakta fayda var

    Sonra aklıma gelen baskı balata olduğu için bu şanzımanlarda değişim ve belli km aralarında 20 bin 30 bin gibi debriaj hava alınması temas noktası alıştırma işlemleri uygulanır bunları serviste yaptırmanız gerek birde ilerleyen zamanlarda debriaj aküötörü yani beyni değişmesi gerekebilir oda 2 3 bin tl gibi bi rakam olması gerek + olarak ta bu tip şanzımanlarda benzinli motorda daha sağlıklı çalışıyor.
    _____________________________
    Kanaat bitmez tükenmez bir hazinedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    yarı otomatikleri kullanmak alışkanlık ister

    nerede hangi gaza basma şiddeti ile vites değiştirdiğini kavrayıp ona göre davranmak gerek

    vites atmadan kısa süre önce ayağını gazdan çekeceksin sorunsuz kullanılır.

    500L çok iyi bir aile otomobili



    Evet birde tam otomatikten yarı otamatiğe geçerseniz biraz bocalarsınız alışkanlık ister. Fazla zorlamayada gelmez ayrıca deneyipte almakta fayda var

    Sonra aklıma gelen baskı balata olduğu için bu şanzımanlarda değişim ve belli km aralarında 20 bin 30 bin gibi debriaj hava alınması temas noktası alıştırma işlemleri uygulanır bunları serviste yaptırmanız gerek birde ilerleyen zamanlarda debriaj aküötörü yani beyni değişmesi gerekebilir oda 2 3 bin tl gibi bi rakam olması gerek + olarak ta bu tip şanzımanlarda benzinli motorda daha sağlıklı çalışıyor.


    Bence de deneyip de almak en iyisi dikkat ederseniz dualogic in kaldıracağı maksimum yükü iyi analiz etmiş fiat
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    yarı otomatikleri kullanmak alışkanlık ister

    nerede hangi gaza basma şiddeti ile vites değiştirdiğini kavrayıp ona göre davranmak gerek

    vites atmadan kısa süre önce ayağını gazdan çekeceksin sorunsuz kullanılır.

    500L çok iyi bir aile otomobili



    Evet birde tam otomatikten yarı otamatiğe geçerseniz biraz bocalarsınız alışkanlık ister. Fazla zorlamayada gelmez ayrıca deneyipte almakta fayda var

    Sonra aklıma gelen baskı balata olduğu için bu şanzımanlarda değişim ve belli km aralarında 20 bin 30 bin gibi debriaj hava alınması temas noktası alıştırma işlemleri uygulanır bunları serviste yaptırmanız gerek birde ilerleyen zamanlarda debriaj aküötörü yani beyni değişmesi gerekebilir oda 2 3 bin tl gibi bi rakam olması gerek + olarak ta bu tip şanzımanlarda benzinli motorda daha sağlıklı çalışıyor.

    Aktivitor beyin değildir. Debriyaja sizin yerinize basan koldur. Mitsubishideki fiyatı bile 1000tl iken başka markalarda o fiyatlara çıkması pek mümkün değil.

    Ben 10bin km easytronic
    70bin km amt
    8bin km de mcp kullandim ve kullanıyorum. Debriyajdan hava alma olayını hiç duymadım.

    Dualogic işlevi nasıldır bilmiyorum ama fiat konusunda kullanıcılara sorulursa daha iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    550D 18-55mm IS, 50mm 1.8
    Citröen Grand Picasso
    Galaxy Note 2 Titan Grey
    DH 2005 Üyesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    yarı otomatikleri kullanmak alışkanlık ister

    nerede hangi gaza basma şiddeti ile vites değiştirdiğini kavrayıp ona göre davranmak gerek

    vites atmadan kısa süre önce ayağını gazdan çekeceksin sorunsuz kullanılır.

    500L çok iyi bir aile otomobili



    Evet birde tam otomatikten yarı otamatiğe geçerseniz biraz bocalarsınız alışkanlık ister. Fazla zorlamayada gelmez ayrıca deneyipte almakta fayda var

    Sonra aklıma gelen baskı balata olduğu için bu şanzımanlarda değişim ve belli km aralarında 20 bin 30 bin gibi debriaj hava alınması temas noktası alıştırma işlemleri uygulanır bunları serviste yaptırmanız gerek birde ilerleyen zamanlarda debriaj aküötörü yani beyni değişmesi gerekebilir oda 2 3 bin tl gibi bi rakam olması gerek + olarak ta bu tip şanzımanlarda benzinli motorda daha sağlıklı çalışıyor.

    Aktivitor beyin değildir. Debriyaja sizin yerinize basan koldur. Mitsubishideki fiyatı bile 1000tl iken başka markalarda o fiyatlara çıkması pek mümkün değil.

    Ben 10bin km easytronic
    70bin km amt
    8bin km de mcp kullandim ve kullanıyorum. Debriyajdan hava alma olayını hiç duymadım.

    Dualogic işlevi nasıldır bilmiyorum ama fiat konusunda kullanıcılara sorulursa daha iyi olur.

    2-3 bin tl olayi banada abarti geldi benim ASX in komple baski balata seti 1.500 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 Nissan Qashqai SkyPack 1,5 dCi 110bg Pearl White




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    yarı otomatikleri kullanmak alışkanlık ister

    nerede hangi gaza basma şiddeti ile vites değiştirdiğini kavrayıp ona göre davranmak gerek

    vites atmadan kısa süre önce ayağını gazdan çekeceksin sorunsuz kullanılır.

    500L çok iyi bir aile otomobili



    Evet birde tam otomatikten yarı otamatiğe geçerseniz biraz bocalarsınız alışkanlık ister. Fazla zorlamayada gelmez ayrıca deneyipte almakta fayda var

    Sonra aklıma gelen baskı balata olduğu için bu şanzımanlarda değişim ve belli km aralarında 20 bin 30 bin gibi debriaj hava alınması temas noktası alıştırma işlemleri uygulanır bunları serviste yaptırmanız gerek birde ilerleyen zamanlarda debriaj aküötörü yani beyni değişmesi gerekebilir oda 2 3 bin tl gibi bi rakam olması gerek + olarak ta bu tip şanzımanlarda benzinli motorda daha sağlıklı çalışıyor.

    Aktivitor beyin değildir. Debriyaja sizin yerinize basan koldur. Mitsubishideki fiyatı bile 1000tl iken başka markalarda o fiyatlara çıkması pek mümkün değil.

    Ben 10bin km easytronic
    70bin km amt
    8bin km de mcp kullandim ve kullanıyorum. Debriyajdan hava alma olayını hiç duymadım.

    Dualogic işlevi nasıldır bilmiyorum ama fiat konusunda kullanıcılara sorulursa daha iyi olur.

    Hocam ileri zamanlarda değişebilecek parça şu Tabi bu opel easytronic için geçerli dualogiçtede var bu muhakkak
     i30'dan 500L Dualogic'e Geçiş ?


    Hava alma makinasıda yetkili servislerde mevcut hocam link veriyorum ortada

    Link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tietze -- 24 Haziran 2013; 0:45:21 >
    _____________________________
    Kanaat bitmez tükenmez bir hazinedir.




  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Hocam anlatmak istediğim baskı balata değildi yarı otomatik şanızmanın beyin fiyatı idi 80 90 bin km tabi kullanmayada bağlı kömürü bitiyo f e geçiyo ozman değişmesi gerektiğini biliyorum tabi F hatasının bir çok nedeni olabilir hiç girmeyim oralara.
    _____________________________
    Kanaat bitmez tükenmez bir hazinedir.
  • Yollarda görüyürum arasıra çok şık bir araç 500 L. Motorları ve vitesi de güvenilir. Yani macera olmaz alırsanız.
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KibarAyı

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Hayırlı kandiller öncelikle herkese. Fiat 500L 1.3 multijet dualogic alma arefesindeyim. Daha evvel otomatik/yarı otomatik sanziman tecrübem hiç olmadı. Önceki aracım eski kasa manuel i30'du. Eşim de kullanacağı icin araci satıp mini SUV, MPV sınıfı bir arac baktım birkac ay boyunca.

    Sinifinda tek dizel otomatik seçeneği, düşük vergi dilimine giriyor oluşu, makul yakıt tüketim verisi, tatminkar donanimi ve müstesna tasarımı bu aracı seçmemde etkili oldu.

    Kafama takılan tek şey dualogic sanziman konusu. İyi diyen de var, sarsintili diyen de. Bayilerde test aracı olmadıgı icin deneme şansım yok.

    Özellikle dualogic kullanıcılarının yorumlarına ihtiyacım var.

    Saygılarımla.


    Renault Captur sizin kriterlere uyuyor mu hocam, bi göz atın isterseniz. Özellikle bayanlar için göze hitap eden bi model olmuş.

    Captur tasarım harikası bir araç fakat dizel otomatik seçeneği yok ve iç hacmi, dingil mesafesi 500L'ye göre daha dar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    Akrabam bundan bi 20 gün öncesine kadar 500l siparişi verdi.. Açılır tavan olmayan modelinden.. dün aramışlar geç kalma bahanesi altında cam tavan hediye ettiklerini bunu bi özür olarak kabul etmelerini istemişler.. bizimkilerde seve seve kabul etmiş tabi..

    Sonradan araştırdık 500l modellerinde kampanya yapmışlar.. Yani şuan tüm 500l ler cam tavanlı olarak geliyor.. Belki bilginiz vardır ama ben yinede söylemiş olayım.. belki haberiniz yoktur..

    Evet panaromic edition seçeneğiyle geliyor Ağustos ayına kadar. Üstelik bel desteği, ön ve arka kolçak, park sensörü ve 17 inç alaşım jant gibi donanımlar da hediye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben de trekking versiyonu olan Rockstara niyetlenmistim ama arac olnadigi icin i30 a yoneldim. Ama esim manuelde zorlaniyo i30 u kullanmada sorun yasarsa Aralik gibi 500L dualogic alabiliriz. Takipteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    Debriyaja senin yerine hidrolik vasıtasıyla bilgisayar basıyor. Vites değişimi sırasında ara gazı fazla verirsen sarsıntı yapar. Kullanmayı öğrenmek lazım rahat sürebilmek için.
    _____________________________
    i30 style dizel manuel 2013
  • Arkadaşlar bu aracın (Rockstar versiyonu) yerden yüksekliği kaç cm? ve bu aracın 1.6 multijet 105hp ve 0.9 turbo twinair 105hp versiyonlarıyla karşılaştırabileceğimiz hangi araçlar var?
    _____________________________
  • 1.3 multijet dualogic cam tavanli Trekking (Rockstar) araca 60 bin TL istiyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.