Şimdi Ara

Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
0
Favori
26.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hyundai'nin hiç bir aracı göklere çıkartılacak bir araç değil. Tabii unutulmaması gereken şu 3 liraya kimse 5 köfte alamaz ama şu an ki piyasada hyundai araçları 3 liraya 4 köfte demektir. Bazı araçlarda 3 liraya 2 köfte ederken haliyle saldıranı çok oluyor. Ben hıza duyarlı sileceklerden oldukça memnunum, sensörlü sistemi aratmıyor, bence aralarındaki tek önemli fark birinin auto açık olduğunda otomatik çalışması ki bence çokta gerekli değil, yağmur yağdığında zaten 1 seferliğine açıyorsunuz sileceği. Vergi konusunda bu yıl 1450 lira vergi vereceğim, helali hoş olsun, devletimizin öpücüğüdür, LPG sayesinde çoğu 1.6 araçtan daha az karbon salınımı yapıyorum. 4 otomatik olayı zaten sağlamlık üzerine kurulu bir sistem, ben bugüne kadar arızalanmış 4 otomatik görmedim, v6 olanlar zaten 5 ileri otomatikti, yani istese hyundai bu şanzımanı 2.0 crdi yada 2.4 cvvt motora koyabilirdi. Dediğim gibi rüştünü fazlasıyla ispatlamış bir şanzımandı, 4x4 araçlarda da bire bir aynı şanzımanı kulandı. Performans konusunda D konumunda spor kullanırsanız saçma devirlerde vites atması büyük bir eksi ama +/- olarak kendiniz değiştirirseniz gayet yeterli geliyor, önemli olan ölü devirlere ulaşmadan vites değiştirmek. Ayrıca 4. viteste 2. bir kademe var, yakıt ekonomisine yönelik 400 devirlik bir kademe olduğu için fazla dikkat çekmiyor, spor kulanımda da bir etkisi yok.




  • Noktanınsabiti arkadaş burda sonata ile ilgili bir çok habere karşı kanattan hamle yaparmışçasına konuşmanızı anlamıyorum sonata kullanıyorum ama anlaşılan ben yeterince tecrübe edememişim.Lütfen yazılarınızı bir okuyunuz önyargı sezmesem böyle yazmayı düşünmüyordum ama sizin de bilinçaltınızda maalesef önyargı var örnek olarak 4 ileri oranlı bir şanzumana sahip diye hiç bir aracı yüksek hızlarda çok yüksek devir çevirmesi gerekir diye tanımlamak bu vites kutusunun yetersiz olduğunu söylemek biraz temelsiz olmuyor mu? Size ve bilmek isteyenlere şunu söyleyeyim 4H-matic ilk bakışta beni de düşündürdü ancak kullanım esnasında çok hassas ve sarsıntısız vites geçişi sağladığını görünce öyle bazı dsg lerde olduğu gibi de ses felan da gelmeyince arabanın kaç vitesli olduğunu unutuyorsunuz ve maalesef bilgisizlikten olsa gerek bu şanzuman sizin bildiğinizin tam aksine sakin kullanımlarda ekonomik mesela 4.viteste 100 km hızla giderken 1800 devir çevirebiliyor olması onun 5-6 vites olup son viteslerinde 100 km hızlarda 2000-2500 devir ve 1.6 motorlu arabaların da çoğu 3000 devir çevirir ve bu arabalardan farkını ortaya koyar diye düşünüyorum.Eğer çok ekonomi istiyorsanız alın size ekonomi ve belki şaşıracaksınız ama o iri gövdesi ve bu 4 ileri olmasına rağmen 100 km hızla 100 km ş.dışında 4.5-5 lt arası bir tüketim elde edebiliyorsunuz.Sizden ricam 4. vitesli 2.0lt motorlu otomatik vitesli yaklaşık 2 tonluk cüsse ve bu cüsse içerinisinde bi sürü özelliği barındırabilen ve bu özellikleri max 65bin TL ye veren başka bir üst-orta sınıf araç varsa söyleyiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Noktanınsabiti arkadaş burda sonata ile ilgili bir çok habere karşı kanattan hamle yaparmışçasına konuşmanızı anlamıyorum sonata kullanıyorum ama anlaşılan ben yeterince tecrübe edememişim.Lütfen yazılarınızı bir okuyunuz önyargı sezmesem böyle yazmayı düşünmüyordum ama sizin de bilinçaltınızda maalesef önyargı var örnek olarak 4 ileri oranlı bir şanzumana sahip diye hiç bir aracı yüksek hızlarda çok yüksek devir çevirmesi gerekir diye tanımlamak bu vites kutusunun yetersiz olduğunu söylemek biraz temelsiz olmuyor mu? Size ve bilmek isteyenlere şunu söyleyeyim 4H-matic ilk bakışta beni de düşündürdü ancak kullanım esnasında çok hassas ve sarsıntısız vites geçişi sağladığını görünce öyle bazı dsg lerde olduğu gibi de ses felan da gelmeyince arabanın kaç vitesli olduğunu unutuyorsunuz ve maalesef bilgisizlikten olsa gerek bu şanzuman sizin bildiğinizin tam aksine sakin kullanımlarda ekonomik mesela 4.viteste 100 km hızla giderken 1800 devir çevirebiliyor olması onun 5-6 vites olup son viteslerinde 100 km hızlarda 2000-2500 devir ve 1.6 motorlu arabaların da çoğu 3000 devir çevirir ve bu arabalardan farkını ortaya koyar diye düşünüyorum.Eğer çok ekonomi istiyorsanız alın size ekonomi ve belki şaşıracaksınız ama o iri gövdesi ve bu 4 ileri olmasına rağmen 100 km hızla 100 km ş.dışında 4.5-5 lt arası bir tüketim elde edebiliyorsunuz.Sizden ricam 4. vitesli 2.0lt motorlu otomatik vitesli yaklaşık 2 tonluk cüsse ve bu cüsse içerinisinde bi sürü özelliği barındırabilen ve bu özellikleri max 65bin TL ye veren başka bir üst-orta sınıf araç varsa söyleyiniz?

    öncelikle benim araca karşı bir önyargım yok. ancak araca tapmaya da karşıyım. hyundai yaptıysa iyidir deyip ne olursa olsun savunmaya da karşıyım. zaten yazımı incelerseniz araç hakkında kötü bir yorumda bulunmadım. amakusura bakmayın da hyundai bile 4 ileri vitesi yeterli görmemişken sizin bunu körü körüne savunmanız tam bir trajedi. zaten hiç bir yazımda alınmaz falan da demedim. ancak insan kendi kullandığı bir ürüne de eleştiri getirebilmeli. herşeyi koyun gibi sineye çekip polyanna gibi olumlu yanını bulmaya çalışmamalı. aracın teknik verilerine bakarsak şehir dışı ortalama tüketim 5.4lt görünüyor. bu noktada sizin dediğiniz 4.5-5lt biraz hayalcilik oluyor. bakın yine söylüyorum vergi sıkıntısı olmasa ve 6 ileri olsa almak isteyeceğim bir araç. hatta i40 çok beğendiğim, fiyatı uygun olursa almayı düşündüğüm bir araç. ama bu olumsuzlukları da yazmaya engel değil. 4 ileri otomatik araç kullandım. gerçekten performansı törpülüyor. hyundai de bunu biliyor ki spor araçlarına 10ileri çift kavramalı, binek araçlarına ise 6 ileri klasik şanzıman koyuyor. siz şanzımanı eleştirince araç kötü olmuyor veya incileriniz dökülmüyor. yoksa sonatayı E sınıfı diye nitelemek, hyundainin bile vazgeçtiği 4 ileri hmatici ölümüne savunmak, insanlara hyundaiyi daha iyi tanıtmanızı sağlamıyor sadece sizi daha komik duruma düşürüyor.




  • Bazı araçlar vardır verdiğin parayı sonuna kadar hak eder. İncelediğim kadarı ile sonata bunların belki de en önde geleni. Saçma sapan araçlara ikinci eli var diye 80-90 bin verenler veya sırf hava olsun diye 75 bin euroyu bayılanlar bu aracı anlayamaz. Millet ne istiyor anlamıyorum. Temiz bir tane bulsam hemen alacağım. ilk fırsatta.
  • sonatayı görmeden süper b diyorum.görmeyede gerek yok bence
  •  Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?



    Buda yeni kasası


     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Noktanınsabiti arkadaş burda sonata ile ilgili bir çok habere karşı kanattan hamle yaparmışçasına konuşmanızı anlamıyorum sonata kullanıyorum ama anlaşılan ben yeterince tecrübe edememişim.Lütfen yazılarınızı bir okuyunuz önyargı sezmesem böyle yazmayı düşünmüyordum ama sizin de bilinçaltınızda maalesef önyargı var örnek olarak 4 ileri oranlı bir şanzumana sahip diye hiç bir aracı yüksek hızlarda çok yüksek devir çevirmesi gerekir diye tanımlamak bu vites kutusunun yetersiz olduğunu söylemek biraz temelsiz olmuyor mu? Size ve bilmek isteyenlere şunu söyleyeyim 4H-matic ilk bakışta beni de düşündürdü ancak kullanım esnasında çok hassas ve sarsıntısız vites geçişi sağladığını görünce öyle bazı dsg lerde olduğu gibi de ses felan da gelmeyince arabanın kaç vitesli olduğunu unutuyorsunuz ve maalesef bilgisizlikten olsa gerek bu şanzuman sizin bildiğinizin tam aksine sakin kullanımlarda ekonomik mesela 4.viteste 100 km hızla giderken 1800 devir çevirebiliyor olması onun 5-6 vites olup son viteslerinde 100 km hızlarda 2000-2500 devir ve 1.6 motorlu arabaların da çoğu 3000 devir çevirir ve bu arabalardan farkını ortaya koyar diye düşünüyorum.Eğer çok ekonomi istiyorsanız alın size ekonomi ve belki şaşıracaksınız ama o iri gövdesi ve bu 4 ileri olmasına rağmen 100 km hızla 100 km ş.dışında 4.5-5 lt arası bir tüketim elde edebiliyorsunuz.Sizden ricam 4. vitesli 2.0lt motorlu otomatik vitesli yaklaşık 2 tonluk cüsse ve bu cüsse içerinisinde bi sürü özelliği barındırabilen ve bu özellikleri max 65bin TL ye veren başka bir üst-orta sınıf araç varsa söyleyiniz?

    öncelikle benim araca karşı bir önyargım yok. ancak araca tapmaya da karşıyım. hyundai yaptıysa iyidir deyip ne olursa olsun savunmaya da karşıyım. zaten yazımı incelerseniz araç hakkında kötü bir yorumda bulunmadım. amakusura bakmayın da hyundai bile 4 ileri vitesi yeterli görmemişken sizin bunu körü körüne savunmanız tam bir trajedi. zaten hiç bir yazımda alınmaz falan da demedim. ancak insan kendi kullandığı bir ürüne de eleştiri getirebilmeli. herşeyi koyun gibi sineye çekip polyanna gibi olumlu yanını bulmaya çalışmamalı. aracın teknik verilerine bakarsak şehir dışı ortalama tüketim 5.4lt görünüyor. bu noktada sizin dediğiniz 4.5-5lt biraz hayalcilik oluyor. bakın yine söylüyorum vergi sıkıntısı olmasa ve 6 ileri olsa almak isteyeceğim bir araç. hatta i40 çok beğendiğim, fiyatı uygun olursa almayı düşündüğüm bir araç. ama bu olumsuzlukları da yazmaya engel değil. 4 ileri otomatik araç kullandım. gerçekten performansı törpülüyor. hyundai de bunu biliyor ki spor araçlarına 10ileri çift kavramalı, binek araçlarına ise 6 ileri klasik şanzıman koyuyor. siz şanzımanı eleştirince araç kötü olmuyor veya incileriniz dökülmüyor. yoksa sonatayı E sınıfı diye nitelemek, hyundainin bile vazgeçtiği 4 ileri hmatici ölümüne savunmak, insanlara hyundaiyi daha iyi tanıtmanızı sağlamıyor sadece sizi daha komik duruma düşürüyor.

    Konuyu sizinle tartışmak istemiyorum burda konuya hayvan isimlerini kullanarak girmek yanlış olmuş halbuki ben böyle bir benzetme yapmadım o sebeple tartışma sınırlarını bilmediğinizi düşünerek size bu konu hakkında son kez yazıyorum bilginiz olsun,umarım birgün bir sonata 4hmatic kullanırsınızda o kullandığınız diğer 4 vitesli araçla aradaki farkı anlarsınız sonatadaki h-matıc kendinizde araştırırsanız porshe gibi bir marka ile ortak üretilen ve kullanılan bir şanzuman ve 2005 te banta çıkmış bir aracın 2011 yılında banda çıkmış üst versiyonu ile karıştırıp vites adedinden ötürü suçlamak hangi mantık kendiniz bulunuz?Eğer biraz araştırma isteğiniz varsa 7dsg olan şanzumanın dişli oranlarını bu 4hmatic ile karşılaştırınız daha iyi anlayacaksınız.Son olarak burda birileri sonata alsın diye yalan atabilecek bir karaktere sahip değilim yakıt tüketimi hakkındahttp://www.youtube.com/watch?v=DTqFNCW-kb0 bunu izleyiniz.




  • video çıkmamış böylesi daha iyi..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 27 Aralık 2011; 22:54:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Noktanınsabiti arkadaş burda sonata ile ilgili bir çok habere karşı kanattan hamle yaparmışçasına konuşmanızı anlamıyorum sonata kullanıyorum ama anlaşılan ben yeterince tecrübe edememişim.Lütfen yazılarınızı bir okuyunuz önyargı sezmesem böyle yazmayı düşünmüyordum ama sizin de bilinçaltınızda maalesef önyargı var örnek olarak 4 ileri oranlı bir şanzumana sahip diye hiç bir aracı yüksek hızlarda çok yüksek devir çevirmesi gerekir diye tanımlamak bu vites kutusunun yetersiz olduğunu söylemek biraz temelsiz olmuyor mu? Size ve bilmek isteyenlere şunu söyleyeyim 4H-matic ilk bakışta beni de düşündürdü ancak kullanım esnasında çok hassas ve sarsıntısız vites geçişi sağladığını görünce öyle bazı dsg lerde olduğu gibi de ses felan da gelmeyince arabanın kaç vitesli olduğunu unutuyorsunuz ve maalesef bilgisizlikten olsa gerek bu şanzuman sizin bildiğinizin tam aksine sakin kullanımlarda ekonomik mesela 4.viteste 100 km hızla giderken 1800 devir çevirebiliyor olması onun 5-6 vites olup son viteslerinde 100 km hızlarda 2000-2500 devir ve 1.6 motorlu arabaların da çoğu 3000 devir çevirir ve bu arabalardan farkını ortaya koyar diye düşünüyorum.Eğer çok ekonomi istiyorsanız alın size ekonomi ve belki şaşıracaksınız ama o iri gövdesi ve bu 4 ileri olmasına rağmen 100 km hızla 100 km ş.dışında 4.5-5 lt arası bir tüketim elde edebiliyorsunuz.Sizden ricam 4. vitesli 2.0lt motorlu otomatik vitesli yaklaşık 2 tonluk cüsse ve bu cüsse içerinisinde bi sürü özelliği barındırabilen ve bu özellikleri max 65bin TL ye veren başka bir üst-orta sınıf araç varsa söyleyiniz?

    öncelikle benim araca karşı bir önyargım yok. ancak araca tapmaya da karşıyım. hyundai yaptıysa iyidir deyip ne olursa olsun savunmaya da karşıyım. zaten yazımı incelerseniz araç hakkında kötü bir yorumda bulunmadım. amakusura bakmayın da hyundai bile 4 ileri vitesi yeterli görmemişken sizin bunu körü körüne savunmanız tam bir trajedi. zaten hiç bir yazımda alınmaz falan da demedim. ancak insan kendi kullandığı bir ürüne de eleştiri getirebilmeli. herşeyi koyun gibi sineye çekip polyanna gibi olumlu yanını bulmaya çalışmamalı. aracın teknik verilerine bakarsak şehir dışı ortalama tüketim 5.4lt görünüyor. bu noktada sizin dediğiniz 4.5-5lt biraz hayalcilik oluyor. bakın yine söylüyorum vergi sıkıntısı olmasa ve 6 ileri olsa almak isteyeceğim bir araç. hatta i40 çok beğendiğim, fiyatı uygun olursa almayı düşündüğüm bir araç. ama bu olumsuzlukları da yazmaya engel değil. 4 ileri otomatik araç kullandım. gerçekten performansı törpülüyor. hyundai de bunu biliyor ki spor araçlarına 10ileri çift kavramalı, binek araçlarına ise 6 ileri klasik şanzıman koyuyor. siz şanzımanı eleştirince araç kötü olmuyor veya incileriniz dökülmüyor. yoksa sonatayı E sınıfı diye nitelemek, hyundainin bile vazgeçtiği 4 ileri hmatici ölümüne savunmak, insanlara hyundaiyi daha iyi tanıtmanızı sağlamıyor sadece sizi daha komik duruma düşürüyor.

    Konuyu sizinle tartışmak istemiyorum burda konuya hayvan isimlerini kullanarak girmek yanlış olmuş halbuki ben böyle bir benzetme yapmadım o sebeple tartışma sınırlarını bilmediğinizi düşünerek size bu konu hakkında son kez yazıyorum bilginiz olsun,umarım birgün bir sonata 4hmatic kullanırsınızda o kullandığınız diğer 4 vitesli araçla aradaki farkı anlarsınız sonatadaki h-matıc kendinizde araştırırsanız porshe gibi bir marka ile ortak üretilen ve kullanılan bir şanzuman ve 2005 te banta çıkmış bir aracın 2011 yılında banda çıkmış üst versiyonu ile karıştırıp vites adedinden ötürü suçlamak hangi mantık kendiniz bulunuz?Eğer biraz araştırma isteğiniz varsa 7dsg olan şanzumanın dişli oranlarını bu 4hmatic ile karşılaştırınız daha iyi anlayacaksınız.Son olarak burda birileri sonata alsın diye yalan atabilecek bir karaktere sahip değilim yakıt tüketimi hakkındahttp://www.youtube.com/watch?v=DTqFNCW-kb0 bunu izleyiniz.

    hala devam etmeniz gerçekten şaşırtıcı. sonuçta aracın kalkışta kullanması gereken vites oranı bellidir. son hızda kullanması gereken vites oranı bellidir. siz bu oranları 4 basamağa yayarsanız vitesler arası geçişte devir farkının 7 basamağa yayılmışa göre daha fazla olacağı aşikardır. muhtemelen anlamayacaksınız; 2 metrelik bir yüksekliği 4 basamaklı bir merdivenle çıkmak mı daha kolaydır 7 basamaklı bir merdivenle mi? sonuç belli de. zira 4 basamakla çıkmak zorundaysanız ya daha yüksek adım atmak zorundasınız ya da aynı yüksekliğe çıkamazsınız. 7 ileride araç vites değiştirirken devir daha az düşecek. bu da uygun devri kaybetmemek anlamına gelecek. eğer devri az kaybetsin derseniz bu sefer araç yüksek hız için yüksek devir çevirecek bu da ekstra yakıt tüketimi demek. biraz mantık.

    birileri sonata alsın diye yalan söyleyecek bir karaktere sahip değilsiniz ancak anlık yakıt tüketimini kanıt olarak sunan bir karaktere sahipsiniz. enteresan bir durum. birinin sizlere anlık yakıt tüketimi ile ortalama yakıt tüketimi arasındaki farkı anlatması lazım. ki ortalama yakıt tüketimi iddiasını 50 küsür saniyelik anlık yakıt tüketimi videosuyla desteklemeye çalışmayın.

    kullandığım araç volvo s70'ti(226hp, 340nm tork). aradaki farkı siz tezahür edemeseniz dahi konuyu okuyanlar edecektir.

    edit: dediğim gibi araca kötü demiyorum. benim eleştirim kullandığı aracı komik duruma düşmek uğruna savunanlara.

    edit2: üşenmedim hyundainin 6ileri vites ile 4ileri vites otomatik şanzımanlarını karşılaştırdım. iki araç için de maksimum tork 1800de başlıyor. dolayısıyla vites yükseltmek için gerekli devri hesapladım. yani 2.viteste 1800devire denk gelmesi için 1. vitesi hangi devirde değiştirmesi gerektiğini hesapladım.
    6 ileride 2.vites için 2800 3.vites için 2600 4. vites için 2300 5. vites için 2400 6. vites için 2300 devir gerekirken, 4 ileride 2. vites için 3400 3. vites için 2600 devir 4. vites için ise 2400 devir gerekiyor. sonuç olarak bir üst vitese geçebilmek için 4 ileride daha çok devir gerekiyor. daha çok devir daha çok tüketim demek.

    hatta 4 ilerinin aracın performansını ne kadar kısıtladığını göstermek için(tabi burada klasik olmasının da bir etkisi var) passat dsg ile sonatanın 0-100lerini kontrol edelim passatın motor gücü daha düşük olmasına rağmen 9,8sn iken sonatanın ki 11,6 sn. arada %20 fark var. hyundai de bunu gördü ki 6 ileriye geçti. hala neyini savunuyorsunuz anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 28 Aralık 2011; 19:56:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    video çıkmamış böylesi daha iyi..



    silecek suyu bitmiş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncrdbl

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    video çıkmamış böylesi daha iyi..



    silecek suyu bitmiş...



    bu arada sonatada anlık tüketim yok adam onu bile bilmiyor




  • ortalama tüketim bu kadar çabuk değişiyorsa demek ki ortalama yeni sıfırlanmış. bu da kısa süreli anlık demektir. formülasyon koydurmayın buraya. sonuçta ekrandaki 57 saniyelik ortalama.
  •  Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?




    Yeni sonata

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 28 Aralık 2011; 20:45:20 >




  • ve kazanan sonata
  • Passat ile sonata'yı dirhem dirhem kıyaslamayın arkadaşlar biri diğerinin neredeyse iki katı fiyatı
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.