Şimdi Ara

Hyundai Ioniq Hibrit modeli hakkında ne düşünüyorsunuz? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
4
Favori
38.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    bende senin gibi düşünüyorum. ailemdeki büyüklerde aynısını düşünüyor. amcamda i20 var onu görünce alınmaz diyor zaten insanlar.

    ama ben 1-2 aya alacağım aracı. 125.000 TL civarına veya altına bulursam harika olur benim için. belki en üst paketlerden tek tük gelmişti umarım onlardan biri satışa çıkarda full+full olanı alırım.

    bir tek ayak freni düşündürtüyor beni birde arka kapıda çok plastik kullanılmış. c segmenti araçlarda hepsi böyle mi bilmiyorum. ben Kırklarelindeyim burada hiç yok bu araçtan bayilerde bile yok o nedenle inceleyemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şampiyon GALATASARAY

    bende senin gibi düşünüyorum. ailemdeki büyüklerde aynısını düşünüyor. amcamda i20 var onu görünce alınmaz diyor zaten insanlar.

    ama ben 1-2 aya alacağım aracı. 125.000 TL civarına veya altına bulursam harika olur benim için. belki en üst paketlerden tek tük gelmişti umarım onlardan biri satışa çıkarda full+full olanı alırım.

    bir tek ayak freni düşündürtüyor beni birde arka kapıda çok plastik kullanılmış. c segmenti araçlarda hepsi böyle mi bilmiyorum. ben Kırklarelindeyim burada hiç yok bu araçtan bayilerde bile yok o nedenle inceleyemedim.
    Malzeme kaliresi konusunda yeni i30 nerdeyse premium arka kapı içleri bile ön tarafla aynı yumuşak malzeme ioniq kötü değil aöa çoğu c sınıfı araçtan aşağıdadır bu konuda
    Eğer alıcıysan uygun fiyata almaya bak hocam para sende 120 125 den fazla verme ilanlar 135 civarı tok satıcı ama satılmıyor bunlara direk girmeyin gerçek satıcı çıkıyor ara sıra takip edin
    Ayak frenini dert etme alışılmayacak bi durum değil heleki aracı severek isteyerek alırsan beğeneceğine eminim umrunda bike olmaz o zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 1 Eylül 2019; 16:21:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Paketler aynı zaten ha 10.000-15.000 km arasındadır o zaman 130.000 tl yapar belki ama ben 130.000 tl vereceksem kalan garanti süresine ve temizliğine bakarım. Onlar toksa bende para vereceğim sokaktan toplamıyoruz parayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şampiyon GALATASARAY

    Paketler aynı zaten ha 10.000-15.000 km arasındadır o zaman 130.000 tl yapar belki ama ben 130.000 tl vereceksem kalan garanti süresine ve temizliğine bakarım. Onlar toksa bende para vereceğim sokaktan toplamıyoruz parayı.
    Hocam piyasası zor gidecek araba para sende galeri 115 bile zor verir, alırken kar edilir unutma güzel bi fiyata mis gibi alınır binilir bende 1.0 golfle ioniq bakıyorum şu anda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 1 Eylül 2019; 17:10:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    piyasada zor gittiğini ben düşünmüyorum öyle olsa şuan piyasada ikinci el olarak 20 tane olmazdı. ki bunların bir kaçı da sıfır km. ve çoğu da galeriden satılıyor yani takasla gelmiş araçlar. 125.000 civarına alabilirsek çok güzel olur. piyasadaki kendi segmentindeki araçlarla karşılaştırdığımda ioniq birkaç adım önde bana göre.

    Audi A3 1.4 tsi, vw golf 1.4 tsi highline, nissan qasqai, ford mondeo, bmw 2 serisi, renault kadjar, toyota auris, seat leon. bu araçların hepsine baktım bmw çok iyiydi mpv kategorisinde ama servis ve bakımı çok pahalıydı. audi a3 çok iyiydi ama her özelliği opsiyonel ve fiyatı artıyor biri varsa diğeri yok. golfte şat tüneli çok yüksek mesela bagaj eh işte. ioniq ise her açıdan tatminkar (büyük bagaj) özellikle de bizim gibi küçük bebeği olan aileler için :) şuan 200 clio 2'im var ve bize yetmiyor

    tabi bunlar benim düşüncem ama önerilerede açığım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şampiyon GALATASARAY

    piyasada zor gittiğini ben düşünmüyorum öyle olsa şuan piyasada ikinci el olarak 20 tane olmazdı. ki bunların bir kaçı da sıfır km. ve çoğu da galeriden satılıyor yani takasla gelmiş araçlar. 125.000 civarına alabilirsek çok güzel olur. piyasadaki kendi segmentindeki araçlarla karşılaştırdığımda ioniq birkaç adım önde bana göre.

    Audi A3 1.4 tsi, vw golf 1.4 tsi highline, nissan qasqai, ford mondeo, bmw 2 serisi, renault kadjar, toyota auris, seat leon. bu araçların hepsine baktım bmw çok iyiydi mpv kategorisinde ama servis ve bakımı çok pahalıydı. audi a3 çok iyiydi ama her özelliği opsiyonel ve fiyatı artıyor biri varsa diğeri yok. golfte şat tüneli çok yüksek mesela bagaj eh işte. ioniq ise her açıdan tatminkar (büyük bagaj) özellikle de bizim gibi küçük bebeği olan aileler için :) şuan 200 clio 2'im var ve bize yetmiyor

    tabi bunlar benim düşüncem ama önerilerede açığım :)
    A3 e bende çok baktım boş a3 alacağıma dolu golf alırım fedim hatta leonada bakıyorum şu anda vergisi de önemli benim için
    İoniq te aklımın köşesinde hayırlısı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Golfte eski kalite yok bence sıfırını gidip inceledim. leonda da trim sesi başlıyormuş 1 -2 yıl sonra o nedenle ioniq bizim için daha cazip geldi. en önemlisi hybrid olması. senede 3-4 bin km yapan bir aileyiz bizim için en ideali bu araç, çok hızlı da kullanmıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şampiyon GALATASARAY -- 1 Eylül 2019; 23:31:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şampiyon GALATASARAY

    Golfte eski kalite yok bence sıfırını gidip inceledim. leonda da trim sesi başlıyormuş 1 -2 yıl sonra o nedenle ioniq bizim için daha cazip geldi. en önemlisi hybrid olması. senede 3-4 bin km yapan bir aileyiz bizim için en ideali bu araç, çok hızlı da kullanmıyoruz.
    Hayırlı olsun o zaman hocam güzel ve keuifli araç pişman olmazsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederiz
  • Bugün hyundai ile görüştüm. Ioniqler 2019 birinci çeyrekten sonra ithal edilmemeye başlanmış yani şuan istesekte 2018 yada 2019 sıfır km ioniq yokmuş. getirtilecek mi dedim bilmiyoruz dediler.

    Bu durumda siz olsanız alır mıydınız? İkinci, el fiyatlarına en etkisi olur fikirlerinizi öğrenebilir miyim?
  • Burası iyice ölmüş...
  • Herkese iyi günler,

    aracımı alalı 1 yılı devirdim. Aldığım hergüne şükrediyorum.

    1 yılda 23 bin KM yaptım. 23 bin KM kullandığımın ortalama yakıt tüketimi 4.8lt/100Km.

    İstanbul'da yaşıyorum. Ayın yarısı yoğun şehir trafiğinde kullanıyorum kalan yarısında da trafiğin nisbeten boş olduğu yollarda. İki kere de uzun yol yaptım tatillerde.

    Benim kullandığım ilk Hyundai. Ancal çok memnun kaldım. Eşi benzeri yok bu aracın. Hanıma da A3 ünü satıp Hibrid alayım diyorum ancak Toyota'ları beğenmiyorum. Hem motor 1.8 hem de içini sevemedim.

    Bu aracın hem dış dizaynı hem içini çok beğenerek aldım ve çok memnunum.

    Millet pili dolamış ağzına. ABD de ömür boyu pilleri garantili. Burdada aynı araba satılıyor sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gucluu

    Herkese iyi günler,

    aracımı alalı 1 yılı devirdim. Aldığım hergüne şükrediyorum.

    1 yılda 23 bin KM yaptım. 23 bin KM kullandığımın ortalama yakıt tüketimi 4.8lt/100Km.

    İstanbul'da yaşıyorum. Ayın yarısı yoğun şehir trafiğinde kullanıyorum kalan yarısında da trafiğin nisbeten boş olduğu yollarda. İki kere de uzun yol yaptım tatillerde.

    Benim kullandığım ilk Hyundai. Ancal çok memnun kaldım. Eşi benzeri yok bu aracın. Hanıma da A3 ünü satıp Hibrid alayım diyorum ancak Toyota'ları beğenmiyorum. Hem motor 1.8 hem de içini sevemedim.

    Bu aracın hem dış dizaynı hem içini çok beğenerek aldım ve çok memnunum.

    Millet pili dolamış ağzına. ABD de ömür boyu pilleri garantili. Burdada aynı araba satılıyor sonuçta.
    Merhaba aracın iç malzeme kalitesi nasıl?çok fazla mı sert plastik var özellikle arka tarafta. şehir içinde 50-70 km arası hızla hiç benzin harcamadan gidilebiliyor mu? kaç km elektrikli kullanılabiliyor? elektrik şarjı full dolmuyor yazılımla düzelecek diyorlardı bu durum düzeldi mi?

    aracı önümüzdeki ay içinde satın alacağım alırken nelere dikkat etmem lazım?




  • Şampiyon GALATASARAY kullanıcısına yanıt
    Ben iç malzeme kalitesini beğeniyorum. Tabii ki bir Mercedes yada BMW değil. Ne aradığın önemli. Verdiğim paraya bence çok iyi.

    Pil konusuna gelince, bu aracın pili frene basınca, yokuş aşağı rölantide giderken ya da motor çalışıyorsa şarj oluyor.

    Pilin full dolması demek sizin hiç bataryayı kullanmamanız demek. Ancak normalde ayağınızı gazdan çektiğiniz zamanlarda genelde araç elektrik moduna gidiyor ve illa ki bataryadan kullanıyor. Dolayısıyla fullemeniz çok zor.

    Kendi tecrübem çok uzun yokuş aşağı gittiğim yerlerde fulle yakın oldu pil ancak normal kullanımda bu zor oluyor çünki ya trafik ışığında duruyorsun ya da ayağını gazdan çekiyorsun ve alet pilden kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gucluu

    Ben iç malzeme kalitesini beğeniyorum. Tabii ki bir Mercedes yada BMW değil. Ne aradığın önemli. Verdiğim paraya bence çok iyi.

    Pil konusuna gelince, bu aracın pili frene basınca, yokuş aşağı rölantide giderken ya da motor çalışıyorsa şarj oluyor.

    Pilin full dolması demek sizin hiç bataryayı kullanmamanız demek. Ancak normalde ayağınızı gazdan çektiğiniz zamanlarda genelde araç elektrik moduna gidiyor ve illa ki bataryadan kullanıyor. Dolayısıyla fullemeniz çok zor.

    Kendi tecrübem çok uzun yokuş aşağı gittiğim yerlerde fulle yakın oldu pil ancak normal kullanımda bu zor oluyor çünki ya trafik ışığında duruyorsun ya da ayağını gazdan çekiyorsun ve alet pilden kullanıyor.
    Şöyle sorayım hocam şehir içi elektrikle kaç km gidebiliyruz benzin harcamadan. fullemekten kastım daha önce yazılımsal olarak yarıdan fazla dolmuyor demişlerdi o nedenle sordum yazılımla düzeldi demişlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şampiyon GALATASARAY

    Şöyle sorayım hocam şehir içi elektrikle kaç km gidebiliyruz benzin harcamadan. fullemekten kastım daha önce yazılımsal olarak yarıdan fazla dolmuyor demişlerdi o nedenle sordum yazılımla düzeldi demişlerdi.

    Alıntıları Göster
    Hibrit araçlar için batarya ile kaç km sorusu yanlış bir soru olur. Bunun net bir cevabı yok. Doğru karşılaştırma yakıt ortalamasıdır. Çünkü batarya do lboşal mantığı ile çalışmıyor. Ayrıca bataryanın full olmama gibi bir sorunu yok. 2017 model araç sahibiyim. 8 aydır kullanıyorum, İzmir-Manisa arası yokuşlu yol olduğu için her seferinde bataryam full oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda429

    Hibrit araçlar için batarya ile kaç km sorusu yanlış bir soru olur. Bunun net bir cevabı yok. Doğru karşılaştırma yakıt ortalamasıdır. Çünkü batarya do lboşal mantığı ile çalışmıyor. Ayrıca bataryanın full olmama gibi bir sorunu yok. 2017 model araç sahibiyim. 8 aydır kullanıyorum, İzmir-Manisa arası yokuşlu yol olduğu için her seferinde bataryam full oluyor.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim.

    bende 1 ay içinde gönlüme yatan bir araç bulduğum gibi ioniq sahibi oluyorum :)




  • Şampiyon GALATASARAY kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,öncelikle forumları okurum ama belli konularda yazarım biri de bu konu.Genelde insanımız yeniliği hemen benimseyemiyor sabit bir düşüncemiz var ya da kulaktan duyduklarına göre hareket edebiliyor.Şimdi İstanbul da bir İoniq kullanıcısı olarak yazıyorum 33 bin km yaptım 2 yılda.Daha önce kullandığım araçlar 2010 üzeri opel,nissan,bmw,audi şimdi 2017 model ioniq kullanıcısıyım marka takıntım yok 2 yıl oldu gayet memnunum tabi kişiye göre değişir beğeni bir şey diyemem ama Ncap 5 yıldız,iç malzeme kalitesi iyi,genişliği kullandığım araçlardan daha iyi bmw audi tarzı araçların arkaları bana dar geliyor onlarla kıyaslarsak gayet geniş,bagajın hb gibi açılmasını ben sevdim ve 440 lt bagaj hacmi gayet yeterli alt kısmında da şemsiye,şişe,plastik tabak,bardak koyulabilen sert bagaj katmanı işinizi görüyor.Ayak freni bence el freni olmasından daha iyi ilk başlarda garip gelebilir.Elektronik park freni yoksa ayak freni olmalı el freni hem yer kaplıyor hemde çok mu çektim 2 tık mı yapsaydım teli gerildi mi derdi yok ve ayağınızı etkilemiyor gayet rahat uzatabiliyorsunuz takılma derdi yok.Arka 2 cam olayı ilk başta sıkıntı yaratabilir ama 1 hafta sonra alışıyorsun şimdi yazılanları okumasam aklıma gelmezdi.Sürüş olarak bu boyutlarda araç yol tutuşu virajlarda savurur gibi düşünüyorsunuz ama yol tutuşu ve frenlemesi iyi.Yakıt olarak ben kışın 5.4 yaktım kar lastiği ile yazın klimalı 4.3 lt şuan 4.6lt normal kullanımda.Şanzıman tork konvertörlü olsaymış bence süper araba olurmuş ama dct düzgün kullanırsanız problem çıkarmaz.(vw ve audilerin en büyük dezavantajı dsg şanzımanların arızalanması 6 bin km de dsg değişmişti) Hyundai ve kia nın dct lerde sıkıntı yaşandığını pek duymadım düzgün kullanmak önemli.Pil olayı yokuş yukarı uzun mesafe giderseniz pil tek dişe kadar düşebilir ve sadece benzinli motora kalırsınız orada güç düşüşünü hissedersiniz 141hp den 105 hp düşer o durumda ben manuele çekip vites düşürüp ivmelenmeyi koruyorum o sırada zaten hızla piller doluyor otomatiğe al devam.Geçen haberlerde vardı ioniq taksi 180 bin km yapmış bakımdan başka bir şey için gitmedim servise dedi bence önemli bir detay..Bakım maliyetleri 400-600-850tl oluyor genelde bakımına göre indirimli hali.Elektrik geri kazanımı olduğu için tekerlerde balatalar aşınmıyor yani tasarruf sağlıyor.İnsanımız yeniliğe uyum sağlasa ülkemize çok çeşit hibrit araçlar gelirdi abd,avrupa hibrit,elektrikli araçlara geçiyor VW elektrik motoru olan araç sayısını %70 e çıkarmayı düşünüyor avrupa,amerika da bizim ülkeye dizel,benzinli araç için fabrika düşünüyor.Bu arada toyota nın hibritleri bence çok tasarruflu olmuyor chr bakmıştım vergi dilimi(toyotaya özel 1.6 ya düşmese),fiyatı,yakıt tüketimi hep yukarıda ioniq ten,1 2 sene daha kullanmayı düşünüyorum ondan sonra alacağım araç kia niro ya da hyundai tucson hibrit olursa o olabilir.Elektrikli araçları hesaplamıştım 100km de 2.5 lt gibi bir tüketime denk geliyor(elektrik parası),plug in hibritlerde de 3.5-4lt arası oluyor ama fiyatları normal hibritlerden çok daha pahalı değmez bence + olarak fişe takma derdi yok..çoğu noktaya değinmek istedim kusura bakmayın sormak istediğiniz bir şey olursa sorun Umarım gönlünüzce olur herşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katitan -- 23 Ekim 2019; 15:13:54 >




  • Merhaba ben de 1,5 senelik kullanıcı olarak bilgi paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 17 bim km deyim. İstanbul şehiriçi ortalamam 4,8 lt. Kışın biraz artıyor, yazın düşüyor doğal olarak. Sloganı olan doğuştan hybrid lafı, var olan modellere elektrik motoru (basitçe toyotanın yaptığı) eklemek için değil bayağı elektrikli araç üretmek için. İşim gereği yurtdışına çok çıkıyorum. Ekim ayında dünyanın en zengin ülkelerinden biri olan Katar'da dünya kadar ioniq gördüm. Elektrikli motor aracın olağan ömrüne göre dizayn edilmiş, nasıl ki benzin motorun bir ömrü varsa, ekeltriğin de var. Ama şu var ki ikisini de kullandığınız ve benzin motoru çok az kullandığınız için yıpranmadığı da bir gerçek. Şimdi gelelim gerçek kullanıcının objektif yorumlarına:

    Ben aracın dış tasarımını çok beğenenlerdenim. Fastback araçlar iyi tasarlanırlarsa harika oluyorlar, a5, yeni 508 gibi. Bu araç da öyle. Gösterge ekranları ve ekranı bence gayet güzel, öyle çin seddi gibi çıkmamış nefis şekilde konsola yerleştirilmiş ve dokunmatiği çok iyi. İç mekanda geri dönüşümlü malzemeden sanırım şeker kamışından yapılan yumuşak bir materyal var, konsol ve tavan bunlarla kaplı. Gayet iyi hissi var. Kapılarda plastik var evet, ama öyle rahatsız edecek hiç bir şeyi yok. Çok muhteşem mi hayır. Kalitesiz mi hayır. Parası ne kadar 125 bin. Eee?

    Arka camın ortasından geçen çıta aslında daha önce hondanın bir modelinde de vardı ha keza dünyanın en çok satan hibrit aracı pirius da da öyle. ilk gün bir gariplik olabilir, ama çok kolay alışılıyor hatta genelde arkadaki aracın farı oraya denk geliyor :)

    Bagajı bence harika üç katmanlı, en altta stepne, üstünde gözlü sert plastik bölümler, üstünde keçe. Ben bir de bagaj havuzu da aldım mis gibi. Ailecek 4-5 bavulla çok uzun yol yaptık. Stepnenin haricinde bakım kiti ve yangın tüpü de var. Stepne bu arada orijinal lastik primacy 3. Önemli bence.

    Şimdi iç mekanda insanların kaçırdığı bir nokta var. Bu araç hibrit ve genelde düz yolda 40-50 km'ye kadar EV modda gittiği için motor sesi yok. O nedenle de iç yalıtım malzemelerini azaltmışlar ki araba hafiflesin. Unutmayın hibrit araçlar çevreciliğinden daha çok ekonomik oldukları için alınır. Benzini fullersiniz 1034-35 km menzil görünür. Alır almaz trafiğe girersiniz dur kalk trafikte menzil artar. Geçen temmuz ayında aracı aldım bir ay sonra dolar 7 ye fırladı. O gün bu gündür toplam 15 kere benzin aldım. Yalan söylemiyorum. İstanbul'dan full depo çıkıp Bursa'ya benzin göstergesi bir çıt azalarak varıyorum.

    Özellikle EV modda giderken, ejder meyveli smoothiesporların vergi alamadığı her saniye için keyifleniyorum.

    Ayak freni bence de saçma olmuş çünkü araç elektrikli, yani yap bi dokunmatik el freni. Değil mi? Onun harici kol dayama ve altı, bölümler gayet yeterli. En sevdiğim özellik, sadece sürücü ayarllı klima. Tekseniz boşu boşuna tüm aracı ısıtmak soğutmak zorunda kalmıyorsunuz. Ses Sitemi "harika". İnfinitiv zaten. Kliması çok randımanlı. Donduracak kadar soğutabiliyor ciddiyim.

    Spor modu: Araba kendinden geçiyor. EV nin ne kadar torku varsa kesintisiz verdiği için araç inanılmaz serileşiyor. Yani şöyle izah edeyim, spor modda kalkışta çoğu aracı sollarsınız, ama 100 mt de geçerler o ayrı :)

    Ben alan kişilerden memnun olmayan duymadım. Evet belki çok satmadı ama verilere bakarsanız özel bir araç için az da satmadı. Bu kadar az 2.el ilanı kullananların memnuniyetini gösterir. Bakımları pahalı falan değil, hatta dediğim gibi motorlar daha az yıpranıyor. Adamlar 5 sene 100.000 km yada 7 sene 80.000 km garanti veriyor. Hyundainin servisleri bence ülke genelinde çok iyi. Çok sıkı takip ediliyor ve müşteri memnuniyetine inanılmaz önem veriliyor. Ben iyi niyet garantisi hikayelerini dinlemem. Otomatik araç bozulursa, yaparsın. Bu kadar. Yok N ye al, yok kalkışta minnoş bir kedi ol...

    Şu anda piyasada 120-130 bin liraya bu araç kadar donanımı olan, bu kadar genç araç sayısı ya yoktur yada çok çok azdır. Milletin opsiyon diye dayadığı pek çok şey var. Aklıma gelenleri bir çırpıda sayayım: Otomatik kapanan ayna. Anahtarsız giriş. Sunroof. Otomatik far. Otomatik silgeç yağmur sensörü. Kararan aynalar. Projeksiyon far. Tavanda gözlük bölümü. Üç bölgeli klima. Car Play. Wireless şarj. Önde arkada ve bagajda usb ve 12v çıkışlar. Usb kol dayamanın altında da var. Lastik basınç sensörü. Elektrikli ön koltuklar.

    Biz başkası için araba alma hastalığında olduğumuz için başımıza bunlar geliyor. Ben mitsubishi colt cz3 gibi, saab gibi, polo gt gibi çok "zor" satılan araçlar da i30 gibi, jetta gibi peynir ekmekler de kullandım. Hepsini en fazla 1 haftada sattım. Çünkü aracıma iyi bakarım. Aracı da kendime alırım.

    Bizim milletimiz hep her şeyi en son ona dayadıklarında "eh naapalım" der. Adamlar kademe kadame dizeli ülkelerinden çıkarıyorlar. Üretimi duranlar var. Eninde sonunda, çok değil 5 sene sonra elektrikli araçlar piyasayı domine edecek. Kaçınılmaz çünkü.

    Ben aracı aldığımdan bu yana benzin tasarrufum ile en azından Mtv yi falan çıkarmışımdır. Eminim. Yazın 1 ay 1 hafta ile 1,5 ay arası, kışın ise 25 gün 30 gün arası benzin alıyorum. Hesabı siz yapın işte. Özetle gönül rahatlığı ile alınır, uzun yıllar binilir. Parasının hakkını veren ecnebilerin value for money dedikleri ender araçlardan biridir.

    Umarım faydası olur.




  • Bir güncelleme de ben yapayım.

    Aracı alalı 1,5 yıl oldu. 4.8 lt/100KM idi ortalama tüketimim 20 bin KM lik şehir içi ve dışı.

    2000KM önce bir sıfırlayayım bakayım durum ne dedim.

    Son 2000KM Istanbul şehir içi ortalamam 4.3 e düşmüş.

    Ya hastasıyım ben bu IONIQ'in.

    Aldığıma her daim mutlu olduğum aracım benim.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.