|
|
_____________________________
Bir havacılık blogu; Hayal Edince - http://www.hayaledince.blogspot.com.tr
|

|
|
_____________________________
Bir havacılık blogu; Hayal Edince - http://www.hayaledince.blogspot.com.tr
|
|
|
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
|
|
_____________________________
Bir havacılık blogu; Hayal Edince - http://www.hayaledince.blogspot.com.tr
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
Merhaba Arkadaşlar 2012 Renault symbol 1.2 LPG li aracım var. Farklı marka sol aks değişim sonrası Aracı çalıştırıp 2 - 3 Km gittikten sonra Abs, el freni, servis lambası yandı. Arıza lambaları yanana kadar Abs sistemi devreye giriyordu. Tekrar ustaya gittim cihazı bağladı söndürdü. Arıza kodu da (DF063- tekerleklerin hız uyumu, frekans karışması) Fakat arıza devam etti. Yok sensörleri bozuk vs. Muhabbeti oldu. Aks değişmeden önce herhangi bir arızası yoktu. Neyse üzerinden çıkan aks ın çember dişlisini yeni aks e aktarmadığı için arıza veriyormuş. İnce freze dişli diyor parçalılar. İnce frezeli çember dişlisi ile değiştirdikten sonra arıza çözüldü. Aklınızda bulunsun aks üzerinden çıkan çember dişlisi yeni aks üzerinde bulunan çember dişlisi ile değiştirin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|