Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (711. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
32.937
Cevap
125
Favori
2.789.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 709710711712713
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derebeyii

    serviste lastiklere hava yerine nitrojen basılınca daha verimli olduğu söyleniyordu deneyen oldu mu arkadaşlar.


    Soluduğumuz havanın %80'i nitrojen zaten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derebeyii

    serviste lastiklere hava yerine nitrojen basılınca daha verimli olduğu söyleniyordu deneyen oldu mu arkadaşlar.


    ben lastiklerimi michelin energy ve nitrojen dolu oldukça memnunum.nitorjen lastiğin ısınmasını engeller.özellikle kışın aşırı ısınmadan lastik patlatmazsınız.ayrıca normal havayla jantlar paslanır.nitrojende böyle bi sorununuz kalmaz.lastik havası kolay kolay inmez durduk yere.ayrıca arabanızda lastik basınç kontrol sistemi varsa çalışmaz arıza verir.çünkü nitroyla havanın basınç oranları farklıdır.eğer lastik basınç sisteminiz olupta sistem arıza vermiyorsa o arabayı çöpe atın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70


    quote:

    Orjinalden alıntı: DiveMaster

    Aracı uzun yolda ( mesela evime giderken kullandığım otobanda ) 4. viteste ve 80km de kullandığımda yakıt sarfiyatım 4.1 ila 4.6 arası değerlere kadar indi. Araca yakıt aldığımda ( dizel ) 195km yol gösterirken 2. günümde 70 km yi bulduğum halde 183 km yol gösteriyor ve yakıt ibresi çeyrek deponun çeyreği kadar indi.

    Bu değerler ne kadar güvenilir? Sarfiyat doğru mu gidiyor? Yarın öbür gün yakıt çok diye yolda kalmayalım.



    Ben hiç yolda kalmadım.
    Kalan km bilgisi 50 km, yani üç çizgi (---) oluncaya kadar gidebilirsin.



    --- 50 km kaldığı anlamına gelmiyo her zaman

    bazen yarım depoda bile çıkıyor

    en sağlıklısı sarı ışık

    ışıktan sonra 40 km gidebiliyorum

    fazlasınıda denemedim zaten

    ayrıca getzin ibrelere pek güvenmeyin

    pek sağlıklı gösterdiği söylenmez




  • Arkadaşlar merhaba(s.alkm).Adana'dan Alanya'ya-Alanya'dan Adana'ya ki o yolu bilenler bilir ve dönüşü Ermenek-Mut-Silifke güzergahından Adana'ya olacak şekilde yaptım, 3. 4. vitesi geçmek mümkün olmadı.Tam bir depo mazotla menzili tamamladım.Toplamda 1050 km. yi aştım.Bu bir rekor olmasa da iyi görünüyor.Siz ne dersiniz?(CRDİ 2004)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: semur51

    Arkadaşlar merhaba(s.alkm).Adana'dan Alanya'ya-Alanya'dan Adana'ya ki o yolu bilenler bilir ve dönüşü Ermenek-Mut-Silifke güzergahından Adana'ya olacak şekilde yaptım, 3. 4. vitesi geçmek mümkün olmadı.Tam bir depo mazotla menzili tamamladım.Toplamda 1050 km. yi aştım.Bu bir rekor olmasa da iyi görünüyor.Siz ne dersiniz?(CRDİ 2004)


    o yolu biliyorum. felaket dar ve virajlı bir yol.
    sürücü için işkence, yolcu için şahane manzaralı bir güzergah.
    menzil çok iyi. 1000 km.yi geçmen gayet başarılı o yolda.
    ben en son tokat - trabzon sürmene yolunda 90-100 km arası bi seyir hızıyla bir depoyla ancak 880 gittim.
    yol bilgisayarı tutarlı bir şekilde kalan menzili 90 km. gösterirken yakıt ikmali yaptım.
    yani depoyu bitirene kadar gitsem demek ki 970 km. yapacakmışım.
    bence gayet az yakmış senin aracın.
    ya da daha doğru bir tabirle araca gayet az yaktırmışsın.
    tebrikler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: semur51

    Arkadaşlar merhaba(s.alkm).Adana'dan Alanya'ya-Alanya'dan Adana'ya ki o yolu bilenler bilir ve dönüşü Ermenek-Mut-Silifke güzergahından Adana'ya olacak şekilde yaptım, 3. 4. vitesi geçmek mümkün olmadı.Tam bir depo mazotla menzili tamamladım.Toplamda 1050 km. yi aştım.Bu bir rekor olmasa da iyi görünüyor.Siz ne dersiniz?(CRDİ 2004)


    O yolu çok iyi biliyorum, defalarca gidip geldim (2 Yıl Mersin'de kalmıştım).
    Mersin ve Antalya Türkiye'de sınır komşusu olup da şehir merkezleri birbirine en uzak iki şehirdir (500 km kadar). Hiç bir komşu iki il bu kadar uzak değildir. Zaten haritayı açıp bakarsanız koskoca Akdeniz sahilini sadece bu 2 il kaplıyor gibidir. Adana'dan gidiş geliş'in 1000 km küsür tutması çok normal. Bu zor yolu bi depo ile almak gerçekten iyi iş




  • Arkadaşlar rabayı alalı 3 ay kadar oldu.Benim ruhsatta beygir kısmında aynen 92 hp diye yazılmış.Acaba bunu yazan memurun yazım hatası mı yoksa dizel getzlerde böyle bir beygir seçeneği var mı?Forumlardan anladığım kadarıyla 82 ve 110 olmak üzere beygir seçenekleri var.Bu konuda paylaşımlarınızı bekliyorum.Hayırlı işler hepinize...
  • senin aracın 2004 3 piston crdi.82 beygir.Memurun hatası.2006 makyajlı kasa crdiler 4 piston 88 bg ve 110 olarak 2 çeşit ama %99 u 88 bgdir.
  • getz61 eyvallah,bu bilgi merakımı giderdi.Kal sağlıcakla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: semur51

    Arkadaşlar merhaba(s.alkm).Adana'dan Alanya'ya-Alanya'dan Adana'ya ki o yolu bilenler bilir ve dönüşü Ermenek-Mut-Silifke güzergahından Adana'ya olacak şekilde yaptım, 3. 4. vitesi geçmek mümkün olmadı.Tam bir depo mazotla menzili tamamladım.Toplamda 1050 km. yi aştım.Bu bir rekor olmasa da iyi görünüyor.Siz ne dersiniz?(CRDİ 2004)


    getzlerde 4.vites en az yakan vites
  • depoyu kapağa kadar mı doldurmuştun yoksa tabanca atana kadar mı ?
    ama her iki durumda da oldukça iyi bir sonuç.

    quote:

    Orjinalden alıntı: semur51

    Arkadaşlar merhaba(s.alkm).Adana'dan Alanya'ya-Alanya'dan Adana'ya ki o yolu bilenler bilir ve dönüşü Ermenek-Mut-Silifke güzergahından Adana'ya olacak şekilde yaptım, 3. 4. vitesi geçmek mümkün olmadı.Tam bir depo mazotla menzili tamamladım.Toplamda 1050 km. yi aştım.Bu bir rekor olmasa da iyi görünüyor.Siz ne dersiniz?(CRDİ 2004)
  • arkadaşlar pompo attıktan sonra doldurmaya devam edince kaç lt. daha mazot alıyo bizim araçlar.ben hiç denemedimde
  • 7 litre alıyo benimki
  • evet 7-8 litre daha alır
  • uzun zamandır arabamın resimlerini ekleyecektim.yeni jant ve lastiğimin resimleri.yakında ferrari kornamın resimlerini de eklerim

  • dibinin dibine kadar bitirip depoyu kapağa taşana kadar doldurmuştum 50 lt almıştı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: handsomeprince

    Bozuk yollarda direksiyondan gelen tıkırtı yüzündün birkaç kez servise gitmiştim. Her Defasında ayar yapıyorlardı ve düzeliyordu. Ama belli bir süre sonra ses tekrar başlıyordu. Ve artık ayar yapa yapa direksiyon da bayağı sertleşmişti. Bunun üzerine servis 2 ay kadar önce ısrarlarıma artık diretemedi ve direksiyon kutusu değişti. Araba ilk aldığım günkü gibi olmuştu. Direksiyon yumuşak ve tıkırtı yoktu. Ancak geçen gün tekrar direksiyon tıkırtısının geldiğini farkettim. hem de bayağı bi tıkırtı yani. Bu işin kesin çözümü yok mu? Artık servisle akraba olacağız.

    Bir de araba giderken arka lastiklerden biri veya her ikisinden cik cik diye bi ses de gelmeye başladı. Aracın hızı arttıkça daha sıklıkla geliyor, hız azaldı mı daha az sıklıkla geliyor. Bunun nedeni ne olabilir acaba? Daha önce başına gelen oldu mu?

    Herkese teşekkürler...

    bak kardeşim ben de ilk zamnlar taş girmiştir lastigin dişlerinin arasına bişiy olmaz dedim ama kaç defa taşları temizleyip yola çıktım baktım aynı şıkır şıkır sesler yıne geliyo...indim kontrol ettim baktım taş falan yok....servise gittim hemen...onlarda tekeri söktüler ve balataların eskimiş demiri sürtünüyo dediler..değiştim balataları.ç.servi,sten çıktım baktım halen o ses dewam ediyo..sonra tekeri tıne söktüler ve sesin bilyalardan geldiğini söyleyip garanti kapsamı içinde değerlendirilip 2 saatlik bi sökme ve takma işlemi sonunda sesi kestiler..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jacks

    uzun zamandır arabamın resimlerini ekleyecektim.yeni jant ve lastiğimin resimleri.yakında ferrari kornamın resimlerini de eklerim



    hayırlı olsun

    kışın bende alıcam sanırım

    3 senedir erteliyorum ama janttanmıdır nedir hep direksiyonumda titreşim var

    lastikleri dğeiştim az da olsa halavar

    arabayı ne zaman lastikçiye götürsen hep balansları bozuk

    acaba başka bşi sorunmu varda balansı bozuyo anlamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JETDEVRİYE

    arkadaşlar pompo attıktan sonra doldurmaya devam edince kaç lt. daha mazot alıyo bizim araçlar.ben hiç denemedimde



    huyumdur pompa atınca bir damla bile koydurmuyorum,
    ne gerek var fazlasına
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks

    uzun zamandır arabamın resimlerini ekleyecektim.yeni jant ve lastiğimin resimleri.yakında ferrari kornamın resimlerini de eklerim



    hayırlı olsun

    kışın bende alıcam sanırım

    3 senedir erteliyorum ama janttanmıdır nedir hep direksiyonumda titreşim var

    lastikleri dğeiştim az da olsa halavar

    arabayı ne zaman lastikçiye götürsen hep balansları bozuk

    acaba başka bşi sorunmu varda balansı bozuyo anlamadım


    üstad geçen bu jant lastikle çukura girdim.sağ ön lastiği yardım.orjinalle girsem kesin jantı bırakırdım.orjinal lastik ve jantla araba uçuyor fakat bozuk yollarda berbat ötesi olduğunu yeni jant lastikle anladım.fren mesafemin kısaldığını düşünüyorum.arabayı biraz yorsa da çok memnunum.yol sesini azaltmanın yolu tabanı genişletmekmiş.herkese tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: önceki 709710711712713
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.