Şimdi Ara

HYUNDAI ELANTRA FAN KULÜBÜ (228. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.696
Cevap
69
Favori
696.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dmddervis D kullanıcısına yanıt
    25-28 arasına çıkarsanız 2004-2006 XD2 kasa alabilirsiniz.
  • y.suat kullanıcısına yanıt
    Sağol hocam bende öyle düşünüyorum artık. Gönderdiğin forma üye oldum, sağolsun arkadaşlar aydınlattı beni. Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bu 2006 gls si olup da hoparlör değiştiren var mı? Hoparlör ölçeleri nedir? 16-17 cm lik hoparlör takılı gibi gözüküyor.Takanlar ne taktılar? Yüksek değil kaliteli ses arıyorum.Teybi Kenwood marka teyple değiştim.Orjinal hoparlörler zayıf kalıyor.
  • general263 G kullanıcısına yanıt
    Kapılardakiler 16 diye biliyorum ama emin değilim. Arkadakiler oval 6*9
  • Beyler kapıdaki hoparlör beni zorlamazda arka hoparlörler söküp takma işleminde uğraştıracak.Arka direklerin plastiği de sökülecek.Buna uğraşmaktansa mevcut hoparlörlerin üstündeki plastik kısmı kırsam öyle değiştirsem nasıl olur?Bu şekil olur mu?Olmazsa arka direklerin plastikleri rahatça nasıl sökülür?

    Edit:Arkaları değiştirdik.Ben de kendim yapıcam diyen olursa resimli anlatırım.(İşlem esnasında resim çekemedim haliyle).Ama şöyle bir vaziyet var.Alpine oval taktım.150tlye yakın bir modeldi.Ses netliği ve tiz kuvveti olarak fark edilir bir gelişme olmuş olsa da beni tatmin etmedi.Daha fazla fark eder diye bekliyordum. Orjinal hoparlörler de fazlasıyla kaliteliymiş.Sağlam para harcamayacaksanız hoparlörlerle uğraşmayın.Teybi değiştirip kaliteli bir cihaz takın. Kenwood takınca ses kalitesi resmen ikiye üçe katladı.Bu arada arka ovalleri isteyene satarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general263 -- 1 Mayıs 2016; 19:13:32 >
  • general263 G kullanıcısına yanıt
    Görünüşte dandik olsa da gerçekten kaliteli hoparlörleri var Elantraların bence de. Bası arttırıp yüksek seslerde açsanız bile çok fazla bozulma olmuyor.
  • Bas sıkıntı oluyor artık bende ama bunun olması için arabanın içinde durulmayacak kadar ses vermeniz gerekiyor.Normal bas ayarında bu kademede de ses bozulmuyor.Ama dediğim gibi içeride durulmayacak kadarda bile kaliteli ses verebiliyor ki,ben çok nadiren bu kademelere kadar ses veririm.Bu kadar yüksek seste tiz beni rahatsız ediyor.Önlerin tivitırları da hoparlörü kadar kaliteli.Normal seste varlığı pek belli olmasa da.Tek bir takımı 500-600 tl edecek hoparlör takılmayacaksa ve amaç sadece kaliteli ses almaksa hoparlörlerle uğraşmak boşa para israfı.Aracın orjinalleri gerçekten iyi amfisiz kullanacaklar için.

    Bu arada arkadaşımda 2005 civic var.Geçen hoparlöre bakayım dedim.Bagajı açtım.16 cmlik yuvarlak hoparlör var ama mıknatısı neredeyse yok gibi.Hani şu hoparlör mıknatısı deyince aklınıza gelen görüntü yok.3-4 cm uzunluğunda silindirik nikelajlı bir metal parçası var.Çok garibime gitti.Arkadaşın teyp arızalı olduğu için ses veriyor mu diye deneyemedim.Böylesini göreniniz oldu mu?

    Ahanda merak eden olur diye Kenwood teyp+2006 Elantra fabrikasyon hoparlör(turkcell t50 ile çekildi)
    https://www.youtube.com/watch?v=_M0aDHn3xY0&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general263 -- 3 Mayıs 2016; 23:21:29 >




  • general263 G kullanıcısına yanıt
    Ses fena değil, tesisat kurmak istemeyen ama kaliteli ses almak isteyenler için bence yeterli.
  • Bakalım 50.000 de gls 1.6i araç buldum gri renkte araç sahibi ile anlaştık gibi 29000 tl ye tam otomatik inşallah pişman olmayız :)HIZLANMA KONUSU ÖZELLİKLE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüklü değilse hızlanması fena değil bence.Birkaç düşüncesizce yapılan aksiyonda denedim.Ağır kasa ve lpg olduğu halde bence iyi tepki veriyor.
  • acarxx kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun diyelim. Otomatiğini kullanmadım ama düz vitesi için hızlanmanın özellikle de klima açıkken hızlanmanın sabır gerektirdiğini belirtmem gerekir. Ama 3000 devir sonrası ara hızlanmalarda çok sıkıntı yaşamazsınız. Memnun kalacağınıza inanıyorum Elantrayı seçtiğiniz için.
  • Teşekkurler arkadaşlar peki chip tuning ile güç 120 ile 125 hp arası yapılabiliyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120-125 beygir olması yaklaşık %25 güç kazanmak demek oluyor ki bu atmosferik benzinli motorda pek mümkün değil. Mümkün olsa bile çok bir fark hissedeceginizi sanmiyorum. O nedenle hiç düşünmeyin bile derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki aracım 1.3 olduğu için mi genelde klima kapalı cam açık gezdiğim için midir araba bana baya seri geliyor.
  • general263 G kullanıcısına yanıt
    Eğer ilk kalkışlar içinse bu bahsettiğiniz durum yanılıyorsunuz diyebilirim. Performansı çok kötü değil ama bana kalırsa rakipleri ile kıyaslayınca en zayıf motor bu oluyor. Daha doğrusu motor zayıf değil araç oldukça ağır :) Benim aracımda LPG var ve toplam 1350 kg ağırlığa sahip. İki yolcu ile birlikte yaklaşık 1,5 ton olduğunu düşünürsek neden performansın yetersiz geldiği sorusunun cevabını da bulabiliriz :)
  • y.suat kullanıcısına yanıt
    Kalkışta değil ara hızlanmalarda.Kalkışta kafa tutması mümkün değil zaten.İçinde ben varken araba 1465 kg oluyor zaten :D
  • general263 G kullanıcısına yanıt
    Ara hızlanmalar konusunda özellikle 3000 devir ve üzerinde aracın çekişi iyi bu konuda katılıyorum. Ama kalkışlarda bir kaplumbağa gibi desem yeridir :)
  • Arkadaşlar merhabalar. Bugün İzmir Yükseliş ve Manisa Mesir Yetkili Servisleri ile telefonda görüştüm.. İki servisin dediği birbirini tutmuyor. Şöyle, 2006 Model Elantra için İzmir Yükseliş periyodik bakım aralığı olarak 15 Bin km diyor. Ayrıca motor kayışları için 6 yıl ömür biçiyor. Fakat aynı sorulara Manisa Mesir servisi periyodik bakım aralığı olarak 10 Bin km ve kayışlar için 4 Yıl diyor. Açıkçası kafam karıştı.

    Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
  • VgrooveR kullanıcısına yanıt
    Bende de 2006 Elantra var aracın kullanım kılavuzundaki bilgileri paylaşıyorum sizinle. Aracın bakım aralığı 10.000 km veya 1 yıl, alternatör, devirdaim ve direksiyon kayışı her 10.000 km kontrol 60.000 km veya 72 ayda değişim, triger kayışı 60.000 km veya 72 ayda değişim. Yani kayışlar için İzmir'den aldığınız bakım aralığı için Manisa'dan aldığınız bilgi doğru :)
  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.