Şimdi Ara

Hyundai Accent Motor Blok Değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
4.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar ; aracım Hyundai Accent 2006 CRDI (eradan önce çıkan son model )
    Umursamaz bir sürücü değilim aracıma bakarım , hatta yağına bile ellemem değiştittirirm.
    Olay benim düşündüğüm geçen kış arabaya antifriz yerine su koyan bir tamircinin yüzünden motor dondu ve çalıştıramadım.
    marşa bastığımda sanki dibi tutmuş bir tencereyi kaşıkla kazırmışcasına ses çıktı hemen çıkardım anahtarı usta çağırdım.
    bir takım parçalar söktü , sıcak su falan filan çalıştırdı. Ara sıra su eksiltme dışında (çok az miktarlarda ) bir sorunu yoktu motorun çekişide mükemmeldi.
    2 hafta önce hararet yaptı ustaya götürdük conta haşlanmış dedi ve conta değişti + sibopların hareketini sağlıyan mili değiştirdi.
    Ondan sonra 800 km yol yaptık ve tekrar hararet yaptı servise getirdik blokta çatlak olduğunu suyu sızdırıp egzozdan attığını söyledi.
    Şuanda 5 bin tl masraf çıkardılar arkadaşlar ne yapacağımı bilemiyorum. Bu şekilde satarsam ne kadar eder acaba
    110.000 'km de sağ arka kapı ve sol ön teker üstü parça boya var onun haricinde değişen tek bir parçası bile yok.







  • bloğa kaynak atsın o ustan. gerçi pek sağlıklı değil ancak hiç olmazsa işe yarar.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_29624490/tm.htm



    http://www.webrehberi.net/firmalar/66042-metalock-motor-dikisikemal-ozcelik.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 23 Eylül 2012; 20:22:03 >
  • vermiş olduğunuz konuyu incelemiştim daha önce örtüşmediği için yenisini açtım , şuanda parça listesi çıkardılar 2 adet piston (topu topu 3 tane var zaten..)
    krank mili yok pompası cartı curtu kaynak rektefiye işi hariç yine bir ton masraf çıkardılar. ve dediğim gibi 0 motor almak daha cazip geliyor çünkü bu şekilde randıman vermemesinden korkuyorum.
  • Hocam aynı araca bizde motor yaptırdık daha doğrusu yarım motor yaptırdık 2.500 tl tutmuştu sanırım. Bu araçlar 3 silindirli ve çok masraflı motorları. Bir daha 3 silindirli Hyundai değil hiçbir markadan araç almam. Sana tavsiyem yetkili serviste değilde motorcuda yaptırman. Parçaları gidip kendiniz alın sadece işçilik ödeyin.
  • Şuanda parçaların listesi mevcut elimde kendim temin ettireceğim bende asla hyundai sınıfı bir arabaya binmem bir daha yaptırıp çıkarıcam elden teşşekkür ederim paylaşımın için.
  • yanlız dizellerde zaten motor yaptırmak pahalı. 3 veya 4 silindir olsun farketmez. dizelde motor yaptırmak her zaman pahalıdır. bunu unutmayın. benzinli olsa bu kadar bile tutmaz..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C kasa Opel vectra yağ Eksiltme
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    yanlız dizellerde zaten motor yaptırmak pahalı. 3 veya 4 silindir olsun farketmez. dizelde motor yaptırmak her zaman pahalıdır. bunu unutmayın. benzinli olsa bu kadar bile tutmaz..

    Tabi ki dizel motorun yapımı daha masraflıdır. Ancak bu 3 silindirli crdi motorlar çok dandik. Hem 4 silindirlere göre çok yakıyor, hem masraflı hemde gürültülü. Gereksiz bi motordu zaten kaldırıldı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.