Şimdi Ara

hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
23.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tabiki linea dostum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Arkadaşlar, benim düşünceme göre Fiat Linea 1.6 mjet 16V motor 105 ps ve 290 nm torklu seçeneği ile benimde şu an sahibi olduğum Eranın 1.5 dizel 16V 240nm torklu motorunu gerçekçi olmak gerekirse kapıştırmamız çok zor. Hyundai ci arkadaşlar lütfen alınmasın ama bende bir Hyundai ci olarak diyorumki, Herşey motor gücüne ve şanzumana bağlı değil.Yüksek hızlarda işin içine birde aerodinamik giriyor, yolda o hızlarda aracın kontrolünün ne durumda olacağı giriyor. Kusura bakmayın ama bana kalırsa sonuç şöyle olacaktır.

    Hyundai Era kalkışta Linea yı belki geçecektir.Yüksek sürate ulaştıkça Hyundai sürücüsü ne kadar iyi olursa olsun, dikiz aynasına baktığında Linea nın aynada hızla büyüdüğüne üzülerek şahit olacaktır.
    Gerçekçi olalım arkadaşlar. Hyundai lerimizi hepimiz çok seviyoruz tamam ama bu konu farklı.Yüksek hızlarda Lineanın ağırlığı, tasarımı, yola tutunuşu, aerodinamiği, süspansiyon sistemi, 15'' veya 17'' jantları ile Linea sürücüsü ulaştığı hızı hissetmeyecek ama Hyundai sürücüsü ulaştığı hızdan tedirgin olacaktır.Bunlar birer gerçektir.

    Eğer Hyundai lerimizi gerçekten çok seviyor ve saygı gösteriyorsak, bu gerçekleri gözardı etmeyelim. Bu motordaki Linea ile Era nın yarışması fikrini, Era larımızı küçültmemek adına kafamızdan çıkaralım bence.

    Fiat bence yaptığı hatanın farkına vardı. Bence 1.3 mjet motorları artık Lineada kullanmayabilir. Belkide yaptığının başından beri farkındaydı sonuçta yılların tecrübesi var adamlarda. Lineanın tutulup tutulmayacağını denedi.Nasılsa elinde 1.3 mjet gibi bir motor vardı hazırda. Ben inanıyorumki Linea tutulmasaydı 1.6 mjet motor hiçbir zaman üretilmeyecekti.Umduğu satış rakamlarını yakaladı ve son darbeyi 1.6 mjet le Ford Focus TDCi ve Megane gibi araçlara indirecektir.Bundan böyle Linea 1.6 mjet mi, Focus TDCi mi megane DCi mi, Toyota D4D mi bunları kıyaslayalım hepsinin fiyatları birbirine yakın olacaktır.

    Hyundai lerimiz bu saydığımız araçların gerek performans, gereksede donanım olarak tamamen dışında bir araçtır arkadaşlar bunu bir kere aklımızdan çıkarmayalım. Artık bir 1.6 mjet Linea neyse, Bir Ford Focus TDCi ve Megane DCi de odur. Kabul edelim, çapımıza göre davranalım.


    bence linea hangi segmentde olursa olsun hiçbir zaman erayla kapışamaz. bi kere aracın tipi iğrenç ve araç çok ağır. bir de tabiki tamamen benim düşüncem fiat marka otomobilden bi cacık olmaz ve alınmaz da zaten




  • tamam fiat otomobilerin fiyatlari ucuz,yedek parçası bol ,çok satılan ve el değiştiren ve yaygın olarak kullanılan otomobiller olabilir fakat fiyatı ne kadar düşükse o kadar kalitesiz demektir bir aralar ben de fiat kullandım ama ön camlara otomatik cam koyupta arkaları kollu yapan bi markadan ne beklenir zaten
  • Yeni bir kıstas oluşturdunuz öylemi?
    "arka camlar manuel ise araç kalitesizdir" diyorsunuz galiba? Yada yazdıklarınızdan öyle anlaşılmasına açık duruyorsunuz.
    Enteresan.. Bu açıdan bakmamıştık hiç. Yanlış yapıyormuşuz demekki.
    Artık ön panjuru ile kuş yakalasa, arka camları manuelse iş bitmiştir deyip, diğer kıstasları kafadan eler; öyle araba alırız.
  • dünyanın en gelişmiş ülkelerinde ,en bilinen markaların,öncamlar da dahil ,elektrikli olmayan krikolu cam mekanizmalı araçları da satıştadır...
    güvenlik ekipmanları dışında hiç bir lüks donanıma sahip olmayan modelleri de satıştadır..

    yalnızca ihtiyaçları doğrultusunda tüketim yapan kişilerin çoğunlukta olduğu bu ülke insanlarına çok saygı duyuyorum....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: elkmüh

    tamam fiat otomobilerin fiyatlari ucuz,yedek parçası bol ,çok satılan ve el değiştiren ve yaygın olarak kullanılan otomobiller olabilir fakat fiyatı ne kadar düşükse o kadar kalitesiz demektir bir aralar ben de fiat kullandım ama ön camlara otomatik cam koyupta arkaları kollu yapan bi markadan ne beklenir zaten



    bu söylediklerinize özellikle şu cümlenize (ama ön camlara otomatik cam koyupta arkaları kollu yapan bi markadan ne beklenir zaten) gülmekten başka hiçbişey yapılmaz yani ne alakası var fiat aiyat performans bakımından lider ucuz kalitesiz değil ucuza kalite veriyor adamlar

    ucuz ya fiat o yüzden sorunsuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 4 Temmuz 2009; 0:09:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    dünyanın en gelişmiş ülkelerinde ,en bilinen markaların,öncamlar da dahil ,elektrikli olmayan krikolu cam mekanizmalı araçları da satıştadır...
    güvenlik ekipmanları dışında hiç bir lüks donanıma sahip olmayan modelleri de satıştadır..

    yalnızca ihtiyaçları doğrultusunda tüketim yapan kişilerin çoğunlukta olduğu bu ülke insanlarına çok saygı duyuyorum....


    evt dediklerinize katılıyorum ama fiatta şöyle bir problem var arka camların manuel olduğu modellerle birlikte otomatik olan modeller de satışta olsa ve siz istediğinizi seçseniz dediğiniz doğru ama fiatta arka camların otomatik olduğu(en azından sienalarda) model yok(tofaşta-kuş serisinde-bile varken).bir de buna gülen arkadaşlarımız var herhalde fiatın bu özelliğine gülüyorlar galiba çok da haklılar anca gülünür fiata............




  • quote:

    Orjinalden alıntı: elkmüh


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    dünyanın en gelişmiş ülkelerinde ,en bilinen markaların,öncamlar da dahil ,elektrikli olmayan krikolu cam mekanizmalı araçları da satıştadır...
    güvenlik ekipmanları dışında hiç bir lüks donanıma sahip olmayan modelleri de satıştadır..

    yalnızca ihtiyaçları doğrultusunda tüketim yapan kişilerin çoğunlukta olduğu bu ülke insanlarına çok saygı duyuyorum....


    evt dediklerinize katılıyorum ama fiatta şöyle bir problem var arka camların manuel olduğu modellerle birlikte otomatik olan modeller de satışta olsa ve siz istediğinizi seçseniz dediğiniz doğru ama fiatta arka camların otomatik olduğu(en azından sienalarda) model yok(tofaşta-kuş serisinde-bile varken).bir de buna gülen arkadaşlarımız var herhalde fiatın bu özelliğine gülüyorlar galiba çok da haklılar anca gülünür fiata............


    yanisizi anlamak mümkün değil şimdi hyundai de otomatik diye böyle konuşuyorsunuz neyse sizin düşünceniz




  • Era ile linea'yı karşılşırınca eranın bi tarafımı büyüyor??Era küçük şehir içinde markete, ekmek almaya gidebileceğiniz bir araba bence.Yani arabaya 240 nm, 110 hp'lik motor koyulmuşsa ne olacakki??Şehir içinde ışıklarda bir bmw'yi belli bir süre geçince era'laarınız bmw'mi oluyor?Şehir dışında 150-160 hızda siz era'larınızın direksiyonuna sıkı sıkı tutunup, arabayı yolda tutmaya çalışırken lineada adam aynı hızda etrafını seyrederek yolculuğun keyfini çıkartıyor..EEEE ne işme yarayacak ceviz kabuğu kadar arabada 110 hp güç??Şehir içinde bir ışıktan öbür ışığa uçarak gitmenin ne faydası var banaki?Eğer şehir içinde kullanacaksam az yakan bir araba yeterli, şehirler arasında dolşacaksam konforlu bir araba olan lineadır..SONUÇ:Bu motor era'ya gereksiz ve abartı olmuş.Lineanın ise daha güçlü bir motor sunması gerekliydi diye düşünüyorum.Ama opel astrada aynı motor mevcut, toyota'da 1.4 dizel motoru var....Adamların bir bildiği var herhalde...




  • Gülünüz tabii. Gülmek insanın ruhunu güzelleştirir, ömrünü uzatır.
    Era ile Linea ölçmek doğru değil.
    Cam mekanizmaları ile kalite ölçme mantığı ise
    heryerde konuşulmaması gereken
    başkalarının çok fena gülmesine sebep olabilecek bir mantık.
    Çok dillendirmemekte fayda görüyorum.

  • Bu sabah aklıma geldi=
    O zaman bende bir sav da bulunayım.
    Bir arabanın uzunu-kısası ayrı far yuvası değilse yaramaz. Ne o öyle? 2 farlı arabamı alınır?
    Far dediğin 4 tane olacak. Bir ampul bozulsada 3 tanesiyle yola devam edilir nasıl olsa.



    Nasıl dı? Çok saçma, desteksiz, mesnetsiz, bilgisiz-ilgisiz değil mi? Aynı mantık işte! O mantıkla, bu yoldanda gidilir.
    Düşünsek daha neler buluruz da... Gerek yok.
  • elkmüh. selamlar gerçekten inanmıyorum galiba şaka yapıyorsunuz.
  • muhabbet qüzeLmiş :D bence fiorino ya çok tatLı yüksek şeker bi araba xD uzun yoLda inanıLmaz rahat donanımıda qüzeL xD ....
  • ne fiat ne hyundai bence o paraya alıncak en iyi araç lacetti 1.4 se yada sx mdoeli rahat konforlu güüçlü az yakan çok kaçan tip desen özellikle hb de muhteşem bir tip var
    bence lacetti hiç düşünmeyin yada astra düşünün lacetti le astra motorları aynı lacetti daha önde bana göre
  • Linea'yı yuksek hızlarda da kullanan biri olarak aracın oldukça guven verdiğini soyleyebilirim. Malesef Era'yı yuksek hızlarda kullanma şansım olmadı. Linea Era'ya göre şehir içinde 100 km'de 1 litre daha fazla dizel yakıt tüketiyor. Yakıtta fabrika verilerine aldanmayın derim. Era'nın motoru tartışmasız Linea'dan daha üstün. Linea'nın dış gorunumu ve iç genişliği eradan ustun geliyor bence. Ama herkesin görüşü değişebilir bu son konuda ona bişey diyemeyeceğim. Tasarruf konusunda ve motor ustunlugunde Era derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Linea'yı yuksek hızlarda da kullanan biri olarak aracın oldukça guven verdiğini soyleyebilirim. Malesef Era'yı yuksek hızlarda kullanma şansım olmadı. Linea Era'ya göre şehir içinde 100 km'de 1 litre daha fazla dizel yakıt tüketiyor. Yakıtta fabrika verilerine aldanmayın derim. Era'nın motoru tartışmasız Linea'dan daha üstün. Linea'nın dış gorunumu ve iç genişliği eradan ustun geliyor bence. Ama herkesin görüşü değişebilir bu son konuda ona bişey diyemeyeceğim. Tasarruf konusunda ve motor ustunlugunde Era derim.

    yanlışınız olmasın lineanın eradan ş.içinde daha az yakması lazım,ş.dışında era daha az yakabilir,ama ş.içinde linea ya göre biraz müsrif bir araç
  • Hayır yanlışlık yok. Bizim şirketimizde 6 adet Linea var. Komsu şirkette de Accent Era. Fiat Linea 1.3 M Jet Dizel şehir içinde dizel Era'ya göre en az 1 lt daha fazla yakıt tüketiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    ne fiat ne hyundai bence o paraya alıncak en iyi araç lacetti 1.4 se yada sx mdoeli rahat konforlu güüçlü az yakan çok kaçan tip desen özellikle hb de muhteşem bir tip var
    bence lacetti hiç düşünmeyin yada astra düşünün lacetti le astra motorları aynı lacetti daha önde bana göre



    Lacetti'yi bahsettiğimiz fiat veya hyundai araçlarının dışında tutmalıyız. Accent ve Linea'ya otomobil dersek Lacetti bunların yanında bisiklettir. Hatta Top Gear en kötü arabalar sıralamasında ilk 3'e koymustu o arabayı. Google'dan araştırırsanız videoları fln var sıfırını getirmişler üzerine fabrika bacasını falan yıkıp pert ediyorlardı arabayı. Ama WTCC tarzı sedan modelinin dış görünüşü oldukça güzeldi Lacetti'nin. Ama otomobil sınıfına girmiyor, malesef çok kötü. Lacetti almak gibi bir hataya düşmeyin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: targocid

    Era ile linea'yı karşılşırınca eranın bi tarafımı büyüyor??Era küçük şehir içinde markete, ekmek almaya gidebileceğiniz bir araba bence.Yani arabaya 240 nm, 110 hp'lik motor koyulmuşsa ne olacakki??Şehir içinde ışıklarda bir bmw'yi belli bir süre geçince era'laarınız bmw'mi oluyor?Şehir dışında 150-160 hızda siz era'larınızın direksiyonuna sıkı sıkı tutunup, arabayı yolda tutmaya çalışırken lineada adam aynı hızda etrafını seyrederek yolculuğun keyfini çıkartıyor..EEEE ne işme yarayacak ceviz kabuğu kadar arabada 110 hp güç??Şehir içinde bir ışıktan öbür ışığa uçarak gitmenin ne faydası var banaki?Eğer şehir içinde kullanacaksam az yakan bir araba yeterli, şehirler arasında dolşacaksam konforlu bir araba olan lineadır..SONUÇ:Bu motor era'ya gereksiz ve abartı olmuş.Lineanın ise daha güçlü bir motor sunması gerekliydi diye düşünüyorum.Ama opel astrada aynı motor mevcut, toyota'da 1.4 dizel motoru var....Adamların bir bildiği var herhalde...

    Era'yı çok küçümsemişsiniz. Dış görünüşe aldanmayın derim. Evet Linea yuksek hızlarda kesinlikle stabil bir araba. Era'yı ise yuksek hızlarda sürmedim. Dediğiniz kadar kötü olabileceğini zannetmiyorum ama en yakın zamanda Era'yla çevre yoluna çıkıp bakacağım gerçekten direksiyondan sıkı sıkı tutunmaya gerek var mı diye.

    Eğer dediğiniz kadar kötü bile olsa Era'ya ufak bi masraf yapılarak yol tutuşu artırılabilir; çok basit.
    BMW konusuna da değinmeniz iyi oldu. BMW 1.16i"'nin yarıdan da az fiyatına aldıgınız Era araç içindeki lüks malzeme kalitesi hariç BMW'dan çok daha ustun bence. Era'nın suspansiyonunu spor tip olarak değiştirelim BMW 1,16'dan daha iyi yol tutacağına eminim.




  • konu hortlamış. bende yazayım tam olsun:

    era ile linea kıyaslayınca kesinlikle linea. uzun yolda ve yüksek hızda daha stabil olduğu için. era'ların ciddi bir yüksek hızda yan rüzgar alam sorunları var.
    öte taraftan yeni accent blue mu linea mı denilirse yeni kasanın cazibesi ile accent blue derim.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.