Şimdi Ara

hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
23.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben aracın seriliğinden bahsetmek istemiştim zaten.yoksa hangimiz hergün 200 km/h yapan kişileriz?ona ne benzin yeter nede mazot.yalnız sanada kötü bir tecrübe olmuş ama sende aynı fikirdesin gibi.kardeş vallahi denemeni tavsiye ederim.dizel sıfır km bi era kirala veya bir yerden bul ve mutlaka otobanda dene derim.

    kardeş dökelim ortaya donanımları herkes görsün bilsin...

    ben ERA'nın a'dan z'ye özelliklerini ekleyim mesela...

    >Asimetrik Katlanabilen Arka Koltuklar
    >Dijital Bilgi Ekranı
    >Direksiyon Yükseklik Ayarı
    >Fasılası Ayarlanabilir Cam Silecekleri
    >Gecikmeli Sönen İç Aydınlatma
    >İçerden Açılabilir Bagaj Kapağı
    >İçerden Açılan Benzin Depo Kapağı
    >Ön Koltukların Arkalarında Cep
    >Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit ve Alarm
    >Arka Bardak Koyma yeri ve Orta Kol Dayama
    >Aydınlatmalı Torpido Gözü
    >Harita Okuma Lambaları ve Güneş Gözlüğü Saklama Bölmesi
    >Işıklı, Kapaklı ve Genişletilebilir Güneşlikler
    >Metal Görünümlü Ön Konsol
    >Önde Bardak Koyma Yeri
    >Portatif Küllük
    >Sürücü Koltuğunda Kol Dayama Yeri
    >Deri Direksiyon Simidi ve Vites Topuzu
    >Elektrik Kumandalı Ön ve Arka Camlar
    >Elektrik Kumandalı Isıtmalı Yan Aynalar
    >Bagaj İçi Filesi
    >Direksiyondan Kumandalı Müzik Sistemi
    >12V Elektrik Soketi
    >Hıza Duyarlı ve Elektrik Destekli Direksiyon (MDPS)
    >A 460-6 Hoparlörlü RDS Radyo, CD, MP3/WMA Çalar
    >Çift Kademeli Yükseklik Ayarlı Sürücü Koltuğu
    >Elektronik Kontrollü Tam Otomatik Klima, Nem Sensörü, Polen Filtresi
    >Arka Sis Farı
    >Gövde Rengi Darbe Emici Tamponlar
    >Ön Sis Farları
    >Çamurluk Paçalıkları
    >Elektrikli Açılır Tavan
    >Gövde Rengi Dış Aynalar ve Kapı Kolları
    >Gövde Rengi Yan Koruma Çıtaları
    >Tavan Anteni
    >Üç Yollu Cam Yıkama Fıskiyeleri
    >Alaşımlı Jantlar
    >185 / 65 R 14 Lastikler
    >Sürücü Hava Yastığı ve Aktif Gergili Emniyet Kemerleri
    >Yolcu Hava Yastığı ve Aktif Gergili Emniyet Kemerleri
    >3. Stop Lambası
    >Arka Koltuklarda Hareketli Baş Dayanakları
    >Çocuk Koltuğu Sabitleme Mekanizması (ISOFIX)
    >Immobilizer (Elektronik Şifreli Motor Kilidi)
    >Kapı İçi Emniyet Kirişleri
    >Kaza Anında Katlanan Direksiyon Mili
    >Üç Noktadan Bağlı Arka Emniyet Kemerleri
    >Arka Disk Frenler (1.6 Team)
    >Çocuk Emniyet Kilidi
    >Darbe Anında Açılan Kapı Kilitleri
    >Devre Dışı Bırakılabilen Yolcu Hava Yastığı
    >EBD (Elektronik Fren Güç Dağılımı) Destekli ABS Fren Sistemi (1.6 Team)
    >Ön Yan Hava Yastıkları
    >Perde Hava Yastıkları
    >Yükseklik Ayarlı Ön Emniyet Kemerleri


    Teknik özellikleri (1,5 CRDİ 110 HP)

    1.5 CRDi-VGT

    16 Supap DOHC Turbo Intercooler VGT (Değişken Geometrili Turbo Şarj)
    Motor Hacmi (cc) 1493
    Silindir Adedi 4
    Piston x Strok (mm) 75 x 84.5
    Sıkıştırma Oranı 17.8
    Yakıt Sistemi Çok Noktadan Enjeksiyon CRDi - Common Rail Direkt Enjeksiyon
    Maksimum Güç (ps/d/dk/(kW) 110 / 4000 (81)
    Maksimum Tork (kgm/d/dk) 24 / 1900-2750

    Süspansiyon

    Ön: Bağımsız Mac Pherson Tipi Helezon Yaylar ve Denge Çubuğu
    Arka: Denge Çubuk Akslı, Bağımsız Süspansiyon ve Helezon Yaylar
    Amortisörler: Gazlı Tip Teleskopik Amortisörler Frenler
    Ön Hava Soğutmalı Disk
    Arka Kampana (ABS'li Modellerde Disk)

    Performans

    Yakıt Tüketimi (lt/100km)
    Şehir İçi 5.3
    Şehir Dışı 4.0
    Ortalama 4.6
    Hızlanma (0-100 km/h)(sn) 11.5
    Yakıt Türü Motorin
    CO2 Emisyonu (gr/km) Ortalama 120

    Vites Dişli Oranları

    Düz (Otomatik) 3.615
    2. Vites 1.962
    3. Vites 1.189
    4. Vites 0.844
    5. Vites 0.660
    Geri Vites 3.583
    Son Dişli Oranı 3.706
    Boyutlar
    Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm) 4280 x 1695 x 1470
    Dingil Mesafesi (mm) 2.500
    İz Genişliği (mm) Ön 1.470
    Arka 1.460
    Ağırlık
    Boş Ağırlık (kg) 1205
    Kapasiteler
    Yakıt Depo Kapasitesi (lt) 45
    Bagaj Hacmi (lt) 390
    Jantlar-Lastikler
    Jant Boyutları 5.5J x 14
    Lastik 185 / 65 R 14

    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Yok ya araba gerçekten acayip gidiyordu şimdi konu bu değil aslında.Yani ivmelenmesi ve hızlanması çok dehşet geldi bana benzinli gibi adeta.Denemek lazım bayağı zorlamıştı bizi

    Olay donanım ve rahatlık bakımından Linea'nın Era ile kıyaslanamayacağı
  • ben denedim biliyorum dizel erayı...

    bu arada bu iş s.d.k yarışına döndü...
  • en iyisi megane 1,5 dci
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal

    en iyisi megane 1,5 dci



    selamlar ...
    megane'da kullanılan 1.5 dci elbette güzel bir motordur...ancak hyundai ve fiatta kullanılan motorlar çok daha yeni teknoloji içeren daha sessiz,daha verimli,daha ekonomik üstelikte araçları alırken daha az para ödenen modellerdir...ancak yanlış anlaşılmasın yineliyorum..meganın tarihi başarısı ve üstelik yeni bir kasaya geçerken dahi gerek ülkemizde gerekse ilgili ülkelerde hala satış rekorları kırması takdire şayandır...

    saygılarımla.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 18 Şubat 2008; 20:10:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme
    bu arada bu iş s.d.k yarışına döndü...

    Ben olaya son noktayı koymak istiyorum ozaman müsadenizle
    Linea'da gördüğüm tek kusur motor.
    Era'ya gelince permormansını kötü bir tecrübe ile anladım.Dehşet(geçemedi orası ayrı konu ama zorladı)


     hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi?


     hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi?


     hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi?
  • marea da kinea da süper gözüküyor ALLAH kaza bela vermesin marea daha sportif duruyor
  • Marea gerçektende dehşet birşeydi. aslında bütün söylemek istediğim ,Fiat tan beklediğim bunun gibi 10 numara bir araçtı. Bencede Marea daha sportif duruyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    marea da kinea da süper gözüküyor ALLAH kaza bela vermesin marea daha sportif duruyor
  • Sevgili Akayogullari, Avrupalı oto editörleri elbetteki gidip bir uzakdoğu üretimi araca ödül vermeyeceklerdir ama yakındır.Bu arada uzakdoğu üreticileride kendi aralarında bir ödül grubu kurup, Çinli, Koreli, İranlı ve Hintli otomobil markalarına ödül vermeye başlarsa o zaman ne yapacağız.Herkes kendisine yakın üreticilerin motorlarını dünya birincisi seçerse siz o zaman bakın cümbüşe.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kudal

    en iyisi megane 1,5 dci


    BİLMEYEN İNANACAK...


    EN İYİSİ ...NEYİ KISTAS ALDIN ?
  • Arkadaşlar buraya yanıt yazanlar araçlarının özelliklerini bile bilmiyorlar.Eraya bile esp koymuşlarda haberimiz yokmuş.Ne zaman koymuşlar bu esp'yi.Yedek parça sıkıntısı 5-6 büyük şehir dışında türkiyenin diğer 76 ilinde var.Yedek parçası kendi sınıfına göre çok pahalı. Ayrıca dizel kullanan arakdaşları biraz sabretmelerini istiyorum.3-4 sene bir kullanın ondan sonra foruma böyle yazı yazabilecek misiniz? Zaman her şeyi gösterecek. Biraz sabredin söylediklerimizde ne kadar haklı olduğumuz ortaya çıkacak.
  • bide parçası kendi sınıfına göre çok pahalı diyorsunya helal olsun sana
  • selamlar....

    otomobiller, bilinen sınıflandırmanın dışında ,üretim teknikleri ve satış stratejileri açısından da bazı sınıflara ayrılırlar.....
    bu sınıflar aracın hitap ettiği kesme,üretim ve firma merkezlerinin bulunduğu ülkelerin kullanım tercihlerine göre değişir...

    dünya devi hyundai de bu üretim kıstasları içerisinde ekonomik,kompakt ve uzun ömürlü araçlar zinciri içerisinde "kia rio" platformunu ve normunu kullanarak daha önceki accent modelinin üretimini durdurup "accent era" modeline geçti..

    başarılı bir araçtır...bagaj küçüklüğü dışında sınıfı itibarı ile fazlaca eleştirilecek yanı yoktur...benzer üretim sınıfındaki "fiat albea" ile kardeş,kardeş yollarımızı süslüyorlar....

    fiat linea ise yine kompakt sınıfta bir üst kategoride...yerini aldı...başarılı olması beni çok sevindiriyor...

    d200 projesinin başından beri çeşitli şekillerde emeğim olan bu aracı da çok beğeniyor ve çok seviyorum.....

    insanın kendi çocuğunu sevmesi gibi....

    saygılarımla.....
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • comedian daha eps ile espnin farklı şeyler olduğunu bilmiyorsunki,ne işe yaradığını bilesin.türkiye çapındaki 98 yetkili serviste istediğiniz her an her parçayı bulabilirsiniz.ama siz bunu nerden bileceksinizki,linea diye tutturup gidiyorsunuz.daha öncede dediğim gibi hep önüne bakarsan böyle olur.sağına solunada bak.
  • Comedian9, Fiat Albea nın bir farı bile, değil İstanbul, Türkiye nin hiçbir yerinde aylarca bulunamazken Hyundai için böyle ipe sapa gelmez laflar etmen biraz tuhaf kaçıyor.Çamur at, tutmasada izi kalsın hesabı seninkisi.Ben daha öncede 8 yıl kullandığım Hyundai için bir tek kere olsun parça sıkıntısı çekmedim. Şu pahalı olduğunu iddia ettiğin, ayrıca bulunmayan parçaları neye dayanarak söylüyorsun varsa söylede bizde bilelim.Amacın gerçekten yardımcı olmak ise. Ama lütfen tabiri caizse , 'İşkembeden sallamayalım' Taksiciler bir ara albea nın farını üretsek köşe olacaz diyorlardı bundan haberin vardır sanırım.
    Bu arada, Havnitekin bey in söylediklerine tamamen katılıyorum. Linea da son derece başarılı bir araçtır. Eleştirdiğim tek yanı ise... Her neyse yeniden başa dönmeyelim.
    Bu iki araç arasında seçim yapacak arkadaşlar ikisinide denesinler ve hangisini beğenirlerse onu alsınlar.Sonuçta herkesin kendi bütçesi, kendi beğenisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 25 Şubat 2008; 9:13:20 >
  • 33.840 dan başlıyor wv jetta nın başlangıç fiyatı bide başlangıç modelindeki jettanın donanımına bir bak istersen,ortalamaları cok enteresam oldu bu araçların eskiden fiayat farkları bir hayli varken şimdi 33 ve üstü nerdeyse çoğu araç için ortak başlangıç serisi oldu,vericeğin parayla 2 inci eli olan ve herzaman kolay elden çıkarabileceğin bir araç almanda fayda var..
  • era'nın içi bos. linea daha iyi donanım olarak. salla gitsin erayı
  • Fiat Linea öneririm en azından Fiat Hyundai gibi dandik değil ve donanım olarakta Linea çok daha iyi...
  • LLLLİİİİİNNNNNEEEEEAAAAAAA.......................
  • Bencede Linea amma, birde göründüğü gibi yürüse,...1.3 mjet ve 1.4 8V o kasaya at ile kelebek arasındaki muhabbet gibi kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 27 Şubat 2008; 12:20:39 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Bencede Linea amma, birde göründüğü gibi yürüse,...1.3 mjet ve 1.4 8V o kasaya at ile kelebek arasındaki muhabbet gibi kalmış.


    era 1.4
    km de kac ytl yakıt yakar?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.