Şimdi Ara

hyundai accent era mı? fiat linea dynamic mi? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
23.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçenlerde bir Era VGT ile kapıştık.Yolda rast gele çıktı.Bastık çok seri bir ivmelenmesi var yanımdan sanki zıplaya zıplaya geçiyordu.Tabi 190 da kaldı.Yolda benim oldu

    Linea'nın bukadar performanslı olacağını sanmıyorum.Donanın bakımından tabiki Era'dan üstün
  • kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Geçenlerde bir Era VGT ile kapıştık.Yolda rast gele çıktı.Bastık çok seri bir ivmelenmesi var yanımdan sanki zıplaya zıplaya geçiyordu.Tabi 190 da kaldı.Yolda benim oldu

    Linea'nın bukadar performanslı olacağını sanmıyorum.Donanın bakımından tabiki Era'dan üstün




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Geçenlerde bir Era VGT ile kapıştık.Yolda rast gele çıktı.Bastık çok seri bir ivmelenmesi var yanımdan sanki zıplaya zıplaya geçiyordu.Tabi 190 da kaldı.Yolda benim oldu

    Linea'nın bukadar performanslı olacağını sanmıyorum.Donanın bakımından tabiki Era'dan üstün




    yeni çıkacak linea 1.6 16v 105 hp 290 nm modelinin vgt ile kapışabileceğini düşünüyorum...

    era nın 110 hp 240 nm olduğunu düşünerek söylüyorum..ancak lineanın dişli oranları biraz daha hıza elverişli son hızda geçeceğini sanırım...belki kalkışta era daha önde kalkabilir...




  • Arkadaşlar, benim düşünceme göre Fiat Linea 1.6 mjet 16V motor 105 ps ve 290 nm torklu seçeneği ile benimde şu an sahibi olduğum Eranın 1.5 dizel 16V 240nm torklu motorunu gerçekçi olmak gerekirse kapıştırmamız çok zor. Hyundai ci arkadaşlar lütfen alınmasın ama bende bir Hyundai ci olarak diyorumki, Herşey motor gücüne ve şanzumana bağlı değil.Yüksek hızlarda işin içine birde aerodinamik giriyor, yolda o hızlarda aracın kontrolünün ne durumda olacağı giriyor. Kusura bakmayın ama bana kalırsa sonuç şöyle olacaktır.

    Hyundai Era kalkışta Linea yı belki geçecektir.Yüksek sürate ulaştıkça Hyundai sürücüsü ne kadar iyi olursa olsun, dikiz aynasına baktığında Linea nın aynada hızla büyüdüğüne üzülerek şahit olacaktır.
    Gerçekçi olalım arkadaşlar. Hyundai lerimizi hepimiz çok seviyoruz tamam ama bu konu farklı.Yüksek hızlarda Lineanın ağırlığı, tasarımı, yola tutunuşu, aerodinamiği, süspansiyon sistemi, 15'' veya 17'' jantları ile Linea sürücüsü ulaştığı hızı hissetmeyecek ama Hyundai sürücüsü ulaştığı hızdan tedirgin olacaktır.Bunlar birer gerçektir.

    Eğer Hyundai lerimizi gerçekten çok seviyor ve saygı gösteriyorsak, bu gerçekleri gözardı etmeyelim. Bu motordaki Linea ile Era nın yarışması fikrini, Era larımızı küçültmemek adına kafamızdan çıkaralım bence.

    Fiat bence yaptığı hatanın farkına vardı. Bence 1.3 mjet motorları artık Lineada kullanmayabilir. Belkide yaptığının başından beri farkındaydı sonuçta yılların tecrübesi var adamlarda. Lineanın tutulup tutulmayacağını denedi.Nasılsa elinde 1.3 mjet gibi bir motor vardı hazırda. Ben inanıyorumki Linea tutulmasaydı 1.6 mjet motor hiçbir zaman üretilmeyecekti.Umduğu satış rakamlarını yakaladı ve son darbeyi 1.6 mjet le Ford Focus TDCi ve Megane gibi araçlara indirecektir.Bundan böyle Linea 1.6 mjet mi, Focus TDCi mi megane DCi mi, Toyota D4D mi bunları kıyaslayalım hepsinin fiyatları birbirine yakın olacaktır.

    Hyundai lerimiz bu saydığımız araçların gerek performans, gereksede donanım olarak tamamen dışında bir araçtır arkadaşlar bunu bir kere aklımızdan çıkarmayalım. Artık bir 1.6 mjet Linea neyse, Bir Ford Focus TDCi ve Megane DCi de odur. Kabul edelim, çapımıza göre davranalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 15 Şubat 2008; 10:09:09 >




  • Nereden bakarsanız bakın ben Linea diyorum:Bazı arkadaşların dediği gibi daha güçlü motor seçenekleri geldiği takdirde dahada harika olacaktır.Ama 90 hp den aşağısı resmen işkence.Fiyat bunun farkına vardı galiba son 1 haftadır birmota uğruyorum.dizelde 90 hp nin altında Linea yok.Ama 105-120 vs.gelirsede tadından yenmez.
  • Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman

    Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı


    Güzel arkadaşım yazılanları okuyor musunuz? Ya da bir anlama zorluğunuz yoksa, dikkat ederseniz zaten era ile donanım olarak karşılaştırmıyoruz.Karşılaştırmıyoruz derkende Era donanım olarakta Linea ile rahatlıkla karşılaştırılabilir.Fakat Fiat kalitesi kadar değildir derseniz ancak bunu tartışabiliriz.

    Özellikle kendim için konşursam, ben sadece 1.3 mjet motorun bu kasayı taşıyamadığını belirtiyorum ısrarla. Bu kasada olması gereken 1.6 mjet te zaten yakında çıkıyormuş buna zaten sözüm yok.

    1.3 mjet in bu kasada başarısız olduğunu söyleyen arkadaşlarda var.Fiat bile bunu görmüş olacakki 1.6 mjet motor geliştirip Linea ya uygulayacak.Lütfen kraldan çok kralcı olmayın ya.




  • Sınıfının en iyi derken? C sınıfında daha ne arabalar var farkında mısın? Bence de Linea güzel ve fiyatına göre uygun bir araç ama fazla da abartmayalım istersen.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman

    Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı
  • fke sıralamasında sınıfının en iyisi anlamında kullanılıyor...
  • kardeş sen bana şunu söyle;

    eranın katranı 220 ve ben 210 km/h zı tedirgin olmadan rahat bi şekilde yaptım.ve araçta en ufak bi savrulma görmedim.eps olduğu için olabilir.

    peki ben 210 km hıza çıktığımda ve kalkışta önde kalktığımda(mutlaka öyle olacak)linea nasıl olacakta tamponuma yapışacak.300 katranımı var bu arabanın bi söylede bilelim.

    bide linea diyip durmayın,yeni tempra diyin yeter.

    megane 1,5 90 hp dci,
    toyota 1,4 d4d 90 hp,


    bunlar hatalarını anlayamadılar gitti...

    quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Arkadaşlar, benim düşünceme göre Fiat Linea 1.6 mjet 16V motor 105 ps ve 290 nm torklu seçeneği ile benimde şu an sahibi olduğum Eranın 1.5 dizel 16V 240nm torklu motorunu gerçekçi olmak gerekirse kapıştırmamız çok zor. Hyundai ci arkadaşlar lütfen alınmasın ama bende bir Hyundai ci olarak diyorumki, Herşey motor gücüne ve şanzumana bağlı değil.Yüksek hızlarda işin içine birde aerodinamik giriyor, yolda o hızlarda aracın kontrolünün ne durumda olacağı giriyor. Kusura bakmayın ama bana kalırsa sonuç şöyle olacaktır.

    Hyundai Era kalkışta Linea yı belki geçecektir.Yüksek sürate ulaştıkça Hyundai sürücüsü ne kadar iyi olursa olsun, dikiz aynasına baktığında Linea nın aynada hızla büyüdüğüne üzülerek şahit olacaktır.
    Gerçekçi olalım arkadaşlar. Hyundai lerimizi hepimiz çok seviyoruz tamam ama bu konu farklı.Yüksek hızlarda Lineanın ağırlığı, tasarımı, yola tutunuşu, aerodinamiği, süspansiyon sistemi, 15'' veya 17'' jantları ile Linea sürücüsü ulaştığı hızı hissetmeyecek ama Hyundai sürücüsü ulaştığı hızdan tedirgin olacaktır.Bunlar birer gerçektir.

    Eğer Hyundai lerimizi gerçekten çok seviyor ve saygı gösteriyorsak, bu gerçekleri gözardı etmeyelim. Bu motordaki Linea ile Era nın yarışması fikrini, Era larımızı küçültmemek adına kafamızdan çıkaralım bence.

    Fiat bence yaptığı hatanın farkına vardı. Bence 1.3 mjet motorları artık Lineada kullanmayabilir. Belkide yaptığının başından beri farkındaydı sonuçta yılların tecrübesi var adamlarda. Lineanın tutulup tutulmayacağını denedi.Nasılsa elinde 1.3 mjet gibi bir motor vardı hazırda. Ben inanıyorumki Linea tutulmasaydı 1.6 mjet motor hiçbir zaman üretilmeyecekti.Umduğu satış rakamlarını yakaladı ve son darbeyi 1.6 mjet le Ford Focus TDCi ve Megane gibi araçlara indirecektir.Bundan böyle Linea 1.6 mjet mi, Focus TDCi mi megane DCi mi, Toyota D4D mi bunları kıyaslayalım hepsinin fiyatları birbirine yakın olacaktır.

    Hyundai lerimiz bu saydığımız araçların gerek performans, gereksede donanım olarak tamamen dışında bir araçtır arkadaşlar bunu bir kere aklımızdan çıkarmayalım. Artık bir 1.6 mjet Linea neyse, Bir Ford Focus TDCi ve Megane DCi de odur. Kabul edelim, çapımıza göre davranalım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    Sınıfının en iyi derken? C sınıfında daha ne arabalar var farkında mısın? Bence de Linea güzel ve fiyatına göre uygun bir araç ama fazla da abartmayalım istersen.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman

    Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı




    Eğer bir aracı kullanıyorsam ve o araç sınıfında parça fiyatının uygunluğu, servis ağı yaygınlığı, performans-, konfor, güvenlik bunların hepsini verebiliyor ise; evet sınıfının en iyisi




  • doğru söylüyorsun kardeşte;

    performans kelimesi biraz fazlalık gibi....bide fiyat uygunluğu konusunda 1,3 90 hp bir araç ve dynamic versiyonu 35,000 ytl çokta uygun değil bence

    tabi bide garanti sürelerini karşılaştıracak olusak .......

    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur23

    Sınıfının en iyi derken? C sınıfında daha ne arabalar var farkında mısın? Bence de Linea güzel ve fiyatına göre uygun bir araç ama fazla da abartmayalım istersen.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman

    Linea sınıfının en iyisi yapmayın lütfen. Era Linea nın sunduğu lüksü sunamaz. Sınıfının en iyi aracıdır Linea, ve en performanslısı




    Eğer bir aracı kullanıyorsam ve o araç sınıfında parça fiyatının uygunluğu, servis ağı yaygınlığı, performans-, konfor, güvenlik bunların hepsini verebiliyor ise; evet sınıfının en iyisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 16 Şubat 2008; 1:30:05 >




  • mehmet_0606 arkadaşım Ben bir kez denedim, Era da 195 km/h hızı ama beni tedirgin etti. Aracım yeni belkide tam alışamadım.Doğruya doğru. Ben bunu aracın süspansiyon sistemine bağladım.Şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse, 1.3 mjet motorlu Linea tozumuza yetişemez ona kimsenin diyeceği yoktur varsada ben yalan söylüyor derim.
    Fakat 1.6 mjet 105 ps, 290 nm tork gücünde Linea olursa o zaman işin rengi değişir. Kabul etmek gerekirki Era cılar olarak süspansiyon sisteminin şikayetleri hepimizin ortak konusu. Bu konu forumda da uzun uzun konuşulup tartışıldı. Ben Linea da böyle bir sorun olacağını hiç düşünmüyorum kullandım çünkü. Kabul ediyorumki Era ya göre daha oturaklı bir araç. İlk kalkışta 1.6 mjet li Linea ya göre Era daha iyi hızlanabilir ama Linea bu motoruyla aradaki farkı kısa sürede kapatacaktır. Belki bir süre başabaş gidecekler ama Era sürücüsü o hızda yolun hafif bir bozukluğunda ayağını gazdan çekmek durumunda kalacaktır.Çünkü Era, heleki yüksek hızda yol hafif bozuksa gerçekten çok zıplıyor. Sanki tekerler yerden kesiliyor gibi bir his doğuyor insanın içine.
    Ha fiyatına gelince 1.3 mjet 90 ps 35000 ytl den, Era 29.000 ytl den satılıyor hangisi dersen, elbetteki tercihim şimdiki gibi Era olacaktır. Fiat tutupta 1.6 mjet in active versiyonunu 30000 ytl ye verirse kusura bakmayın ama bu, Era nın sonu olur.




  • quote:

    raven1974

    Era, heleki yüksek hızda yol hafif bozuksa gerçekten çok zıplıyor. Sanki tekerler yerden kesiliyor gibi bir his doğuyor insanın içine.

    Benimde diğer mesajımda anlatmak istediğim buydu.Era ile yan yana gidiyoruz.Hızımız 180/185km/h gibi.Fakat Eraya bakıyoruz sanki araç zıplaya zıplaya gidiyor.Acayip bir salının var arabada.Ben bunu dışarıdan fark ettiysem kim bilir aracın içindekiler ne durumdadır. Hyundai Era VGT modeli idi.

    quote:

    mehmet_0606

    kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

    Benim araç 1.6 16v Fiat Marea.Evet Era 190km/h da kaldı.Yada salınım ve zıplamadan dolayı basamadı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    quote:

    raven1974

    Era, heleki yüksek hızda yol hafif bozuksa gerçekten çok zıplıyor. Sanki tekerler yerden kesiliyor gibi bir his doğuyor insanın içine.

    Benimde diğer mesajımda anlatmak istediğim buydu.Era ile yan yana gidiyoruz.Hızımız 180/185km/h gibi.Fakat Eraya bakıyoruz sanki araç zıplaya zıplaya gidiyor.Acayip bir salının var arabada.Ben bunu dışarıdan fark ettiysem kim bilir aracın içindekiler ne durumdadır. Hyundai Era VGT modeli idi.

    quote:

    mehmet_0606

    kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

    Benim araç 1.6 16v Fiat Marea.Evet Era 190km/h da kaldı.Yada salınım ve zıplamadan dolayı basamadı.


    ustadım senin motor efsanevi 103bg 16v,
    dizel era bununla aşık atabilir mi hiç?




  • acaba o hızdayken eranın içinde hiç bulundunuzmu bindinizmi?

    araçta zıplama falan yok kardeş binip denemeni tavsiye ederim(sigmaQ kardeş senin içinde aynı şey geçerli).ve emin ol 1,6 16 v bir mareayı rahatlıkla elinde oynatır


    quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    quote:

    raven1974

    Era, heleki yüksek hızda yol hafif bozuksa gerçekten çok zıplıyor. Sanki tekerler yerden kesiliyor gibi bir his doğuyor insanın içine.

    Benimde diğer mesajımda anlatmak istediğim buydu.Era ile yan yana gidiyoruz.Hızımız 180/185km/h gibi.Fakat Eraya bakıyoruz sanki araç zıplaya zıplaya gidiyor.Acayip bir salının var arabada.Ben bunu dışarıdan fark ettiysem kim bilir aracın içindekiler ne durumdadır. Hyundai Era VGT modeli idi.

    quote:

    mehmet_0606

    kullanmasını bilen için 190 da kalmaz.senin araç 5silindir 20 v ise bunu yazman bile gereksiz.ama 1,6 motorsa yanlışın var derim

    Benim araç 1.6 16v Fiat Marea.Evet Era 190km/h da kaldı.Yada salınım ve zıplamadan dolayı basamadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özbekli35 -- 16 Şubat 2008; 22:45:41 >




  • Mehmet_0606 kardeşim bilmiyorum ama bana göre 160-170 km hızda çok rahat gidiyor.Hatta yolda tümsek filan yoksa 190-200 de de rahat gider tamam ama ne bileyim ben 195 km/h hızı gördüm birde ufak tümsekten geçtim aracın salınımı olması gerekenden fazlaymış gibi geldi ve açıkçası güven vermedi.

    akayogulları kardeşim, şunuda belirtmek isterimki, 190 km/h hızdaki era sürücüsü mutlaka ufak bir tedirginlikle ayağını gazdan çekmiştir.Yoksa geçebilmek için epeyce kasman gerekirdi. Birde mehmet_0606 arkadaşımla karşılaşmamışsın sen yolda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sigma Q
    ustadım senin motor efsanevi 103bg 16v,
    dizel era bununla aşık atabilir mi hiç?


    akayoğulları arkadaşımızın dizel era ile ilgili kötü bir tecrübesi var...
    hiç sorma istersen...
    maalesef o efsane motor era'ya yenik düştü...

    0-100km süresi neredeyse aynı...bg ve torkta hatırı sayılır değerlerde fazla...
  • Yok ya araba gerçekten acayip gidiyordu şimdi konu bu değil aslında.Yani ivmelenmesi ve hızlanması çok dehşet geldi bana benzinli gibi adeta.Denemek lazım bayağı zorlamıştı bizi

    Olay donanım ve rahatlık bakımından Linea'nın Era ile kıyaslanamayacağı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akayogullari

    Yok ya araba gerçekten acayip gidiyordu şimdi konu bu değil aslında.Yani ivmelenmesi ve hızlanması çok dehşet geldi bana benzinli gibi adeta.Denemek lazım bayağı zorlamıştı bizi

    Olay donanım ve rahatlık bakımından Linea'nın Era ile kıyaslanamayacağı


    KESİNLİKLE...HER İKİSİNİDE BİNDİM..LİNEA DAHA KONFORLU VE DONANIMLI...
    1.4 T-JET MOTORU DA DÜŞÜNÜRSEN...0-100KM : 8.9 SN..
    SANA ÖZELDEN MESAJ ATTIM OKUMADIN MI ??
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.