Şimdi Ara

Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle selamlar.
    Huawei servisine yolu düşen arkadaşların olumlu veya olumsuz, başlarından geçen deneyimlerini yazmalarını ve konuyu up'lamalarını rica ederim. hem Huawei bir cihaz alacak olanlar için objektif bir kıyaslama fırsatı sunmuş oluruz.

    olabildiğince objektif olmaya çalışacağım.

    cihaz: Huawei P Smart 2018

    1. servis deneyimi:
    cihaz daha 8 aylıkken, sağ üst köşede küçük bir nokta olarak  ekran sararması ve üst kısımda beyaz çizgiler halinde ghost screen oluştu.  özellikle "orjinal parça olmak koşuluyla ekran değişimi istedim"  pil ve frontpanel değişti. ama değişen ekran aynı kalitede değildi. neyse dedim buna şükür, başka markalar kullanıcı hatası deyip üstüne para istiyor..  dedim sineye çektim.

    2. servis deneyimi:
    1. ekran sararmasından dolayı telefonu çok daha dikkatli kullandım. şarjdayken istisnalar hariç hiç kullanmadım. ama telefon 6 ay sonra, ekranın sol kenarında kocaman 2 çizgi halinde sarardı. birde göze batmayan, belli bile olamayan çok hafif bir şişme ve pilden kaynaklı çok hafif bir yamulma oldu. servise: "bu cihaz kronik sorunlu, ekranı tekrar sararacağı için muadil ve başka bir cihazla değişim istiyorum.." dedim.
    ama aynı cihazın kutusuz ve farklı imei'yli yenisi gönderdiler. neyse bu cihazı kullanayım dedim. ama bu cihazda da kırmızı nokta vardı,  ayrıca cihazın pili boşta çok çabuk bitiyordu kanımca sıfır cihaz değildi! muhtemelen Çin'den gelen "refurbish denilen" yenilenmiş cihazdı.

    3. servis deneyimi:
    servisden gelen telefonu hemen ertesi gün servise tekrar gönderdim. servise: dakka bir gol bir! neden telefonu kontrol etmeden gönderiyorsunuz? ekranı sararmayacak  üst bir cihazla değişim yada para iadesi yapın diye yazdım. servis: "sen demek bunları istersin ha deyip, servis raporuna "ekran ile kasa arasında açıklık, ürün genelinde kılcal çizikler lekeler var" yazmışlar. servisi aradım dedim bu nasıl iş?  '1 günlük sıfır dediğiniz cihaza' nasıl bunları yazarsınız dedim. servis: "teknisyen mavi ışık altında bakıyor, gözle görünmeyen şeyleri yazıyor, ama şikayetinizi ileteceğim.." dedi. sonra yine aynı  'sözde sıfır' kutusuz modelle değişim kararı çıktı. tabi bende el mahkûm, korana günlerinde kimi kime şikayet edeceğim, etsem bile bu karantinada telefonsuz kalacağım için mecbur kabul etmek zorunda kaldım.

    telefonu şuan bir kaç haftadır kullanıyorum. aynı pil sorununu bariz bir şekilde yaşıyorum. acaba android 8'den kaynaklı mı diye, birde aldığım yedekler çalışmadığı için, telefonu yeni sürümleriyle güncelledim. ama sorum hala devam ediyor. acaba bu ekran sararması pilden kaynaklı olduğu için, pilin frekansıyla veya ayarlarıyla mı oynamışlar? bilen arkadaşlar varsa yazsın.

    ama cihaz kesinlikle sıfır değil! evet cihaz yeni gözüküyor, sonuncusuda diğerlerinden farklı imei numarası ile geldi. ama şeytan ayrıntılarda gizlidir!

    bir kere bu telefonun ekranla kasa arasındaki birleşme noktalarındaki zorlama çizikleri, dikkatli bakınca belli oluyor. (ilk sıfır diye gelen cihazda da benzer durumlar varmış, ben fark etmemişim. teknisyen haklıymış) demek ki bu cihaz hava vakumlu ekran değişim işlemi yapılmamış! eski usul yapılmış. yine birleşme noktalarındaki orantısız açıklık dikkatli bakınca belli oluyor, ve ilk kullandığım cihaza nazaran araya daha çok toz kaçıyor. yani Çin'den gelen refurbish olma ihtimalini çok yüksek.

    sonuç olarak; zaruri de olsa bir memnuniyetlik var. en azından tüketici hakem heyetinde süründürmediler, tamir ve değişimler için "kullanıcı hatasıdır para ver" demediler.


    4. servis deneyimi:
    korona rekoru kırmam için cihazı tekrar servise göndermem istendi. Korona günlerinde hattrick yapmamak için göndermedim. zaten tedbirler ve kısıtlamalar sürekli artıyor. cihaz giderse bir kaç ay gelmeyebilir diye, Korona sonrası göndereceğim cihazı.

    velhasıl kelam, bu sıkıntılara ve hala Samsung'dan bile daha az satmasına rağmen, kronik sorunlarda lider bir markadır Huawei! ona göre alınız.


    Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤
    Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤

    Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤



    Not: daha önce şöyle bir şey yazmıştım;
    "bu kronik sorunları şikayetvar'dan bile görebiliriz.
    Huawei, Samsung'dan daha az telefon sattığı halde çok daha fazla şikayeti var. ama Huawei'de geri dönüş memnuniyeti yüksek.

    Huawei 19 bine yakın şikayet almış, memnuniyet ve teşekkür oranı %71 (Türkiye'de ki malum kitleyi de düşünürsek, memnuniyet oranını çok iyi, hatta daha fazla gibi düşünebiliriz.)

    Samsung 11 bin şikayet almış, memnuniyet oranı: %35"

    ama bugün Huawei'in memnuniyet oranı: %43
    benim gibi sürekli servise gidenler yüzünden düşmüş ve daha da düşecek gibi duruyor..


    Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-13B66B2D0 -- 16 Nisan 2020; 17:36:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende ekran değişimi yaptırmıştım, Sorunsuz pil ve ekran değişti, memnun kaldım, ayrıca indirime denk geldi 214₺ ekran 100₺ indirim ile yaptırdım garantisi devem etmis oldu bu şekilde, ayrıca cihazı alırken de anket düzenlediler cevap verdik teslim almaya gittiğimde ozel bir kutu içerisinde huawei gift adi altında orjinal selfi çubuğu, typ-c usb kablo, ve telefon tutucu yüzük verdiler gayet memnun kaldım, iki ay sonra evdeki diğer cihazida teslim ettim, kasa ve ekran değişti bundada cihaz yenilendi ve kampanyadan yararlanıp uygun fiyata yaptirdim, ve ücretsiz ekran filmide takıyorlar ayrica garanti sureleri 3 ay uzatıldı su andaki tüm cihazlarda Huawei güzel destek sunuyor destek uygulanmasından sorgulayın görürsünüz.ben memnun kaldım açıkçası ankara servisinden bazen aksaklıklar olabilir ama şimdiye kadar sorun yaşamadım hatta çok iyi diyebilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yanlız sizin durumda sanırım ekranı kendiniz kırdınız. benim mevzuda ise kronik sorunlardan dolayı gitti servise. hatta telefondan anket filanda cevapladım ama tek verdikleri cam filmiydi. telefonla gelen ilk cam filmi ise telefon için küçük kalmıştı. muhtemelen ellerinde kalan başka bir telefonum cam filmini takmışlardı.

    bugün güncel fiyatlar ile 600 TL'ye kapak satıyor Huawei. (heralde altın kaplama!) ayrıca işçilik ücretleri bu fiyata dahil değil!

    Koronavirüs salgını nedeniyle 3 ay ek garanti sadece garantisi bitecek olup da başvuranlar için geçerli.. yani garantisi 15 Mart ile 15 Haziran 2020 tarihlerin arasında sona erecek kullanıcılar, bu tarihlerin üzerine 3 ay daha ekletmeleri gerekiyor.

    Güncel Huawei P30 Pro parça fiyatları:
    Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤


    Güncel Huawei P Smart 2018 parça fiyatları:
    Huawei FixSmart servis deneyimsizliğim! 😤



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-13B66B2D0 -- 10 Nisan 2020; 16:15:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün aradılar iki üç ay önce aldığınız hizmet nasıl ne kadar memnunsunuz eksiğimiz varmı diye sordular vallahi ben memnun kaldım bir cihazımı gün içerisinde digerini, parca gelmedigi için iki üç gün sonra aldım hediye verdikler. Teslim alırken bir de ücretsiz film taktırdım oda hediye. Konumumuz, konsept, çalışanların alakaları eksik birşey gördüğünüz varsa dediler bende son derece memnun kaldım dedim yani kendim için memnun kaldım, şimdiye kadar ki başka servislere göre en iyi tecrübem bu bir daha işim düşerse sağlamasını yaparım. Bahsettiğim Ankara Kızılay servisi bilgi olarak paylaşayım dedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam bildiğim kadarıyla yenilenmiş değil swap cihaz gönderiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leica Kamera L kullanıcısına yanıt
    merhabalar, eğer yazımın tamamını okumuş iseniz, neden yenilenmiş bir cihaz olabileceğini yazdım. bence yüksek ihtimal benim ana cihazımdan farklı yenilenmiş başka bir cihaz gönderildi.

    ayrıca konuyu dağıtmak gibi olmasın ama, hazır Leica'cı bir forumdaş görmüşken şuna bir sorayım; Leica'nın Huawei ile işbirliği yazılımsal mı? donanımsal mı? yada her ikisi veya hiçbirimi? siz ne düşünürsünüz? muhtemelen bu konulara meraklı ve araştırmış olabilirsiniz.

    bu konuda, Teknoseyir ve Donanım Haber'in editörlerine göre Leica'nın Huawei ile ne donanımsal nede yazılımsal bir bağının olmadığını düşünüyorlar. işbirliklerinin sadece isim hakkı olduğu söylüyorlar.

    HWP ise anlayamadığım bir şekilde cansiparane olarak, Leica'nın hem donanımsal hem yazılımsal olarak Huawei ile işbirliği yaptığını söylüyor. ama bu kanalın hal ve hareketleri bana hiç inandırıcı gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-13B66B2D0 -- 11 Mayıs 2020; 21:42:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba hocam. Ben hiçbir markanın savunucusu VS. değilim kaldık bizzat mağdur olan benim. Huawei P30 cihazımı dokunmatik ile ilgili problemi vardı ve Fixsmart'a gönderdim. Cihaz için değişim kararı çıktı ben de İnternete araştırma yaparak şüphe uyandırdı sizin yaşadığınız problemler VS. Bu durum üzerine yetkili bir kişiyle görüştüm onlar da Cihazın yenilenmiş değil swap üretim olduğunu söylediler bunun üzerine benim gözümde bu durumlarda teknik bilgisi yüksek ve bu işin içinde olan bilirkişi gördüğüm kişilere danıştım. Onlar da yenilenmiş ürün göndermelerini yasal olarak mümkün olmadığı ve bu ihtimalin çok daha düşük olduğunu kanıtlarla söylediler ben de size uzun uğraşlar sonucu ulaştığım sonucu söyleyip bilgilendirmek istedim. Sizin yaşadığınız problemler olduğunu ben de görüyorum ama madem böyle bir durum vardı yasal olarak birçok hakkınızda vardı pasif kaldığımızı düşünüyorum amacım sizi küçük görmek VS. değil ama sizin üslubumuz gerçekten yanlış. Bu foruma cihazı satın aldığım zaman kullanıcıların yaşadığı problemleri öğrenmek için girdim ve nick te anlık konulmuş birşeydi ben ne leica ne Huawei savunurum bana bu cihaz önerildi ben de bunu aldım yaşadığım problem de malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Leica Kamera L kullanıcısına yanıt
    tekrar merhaba, ben tartışma yaratmak için yazmadım. ben "bence dedim" ve kanıtlarımıda koydum. siz öyle düşünüyor olabilirsiniz, zorla inandırmak gibi bir derdim yok. hatta farklı bir amacım olmadan, Leica ile ilgili farklı bişey sordum ama siz direk savunmaya geçtiniz, üslubumun yanlış olduğundan bahsettiniz.

    yeni olduğu söylenen, ekranda ki kırmızı nokta yüzünden geldiği günün ertesi tekrar servise gönderilen cihaz için, bizzat Huawei'in kendisi: "Ekran ile kasa arasında açıklık var, ürün genelinde kılcal çizikler ve lekeler var" yazıyor. (benim yazdıklarımı boşverin ama Huawei'in yazdıkları ortada. resim 3)" ben bunlara dikkat etmemiştim, kullanmaya vakit olmadığı içinde fark etmemiştim. ama şuan kullandığım ve yine sıfır diye gönderdikleri cihazda bile bariz benzer durunlar var. sizce bu cihaz sıfır mı? bence değil. ayrıca eski cihazımda yaşamadığım pil sorunları yaşıyorum hâlâ. bunun sebebi şunlar olabilir: 1. bu cihazda farkı ve daha kötü bir pil kullanılmış olabilir. 2. pilin frekans ayarları ile oynanmış olabilir. (pil tekrar şişip ekranı sarartmasın diye.) 3. pil refurbished bir cihazın pili olabilir. 4. yine refurbished bir cihaz olduğu için farklı sorunlardan kaynaklanıyor olabilir.

    ayrıca Bayadır denk geldiğim (psmart 2018 ana konusuda dahil) bazı kişiler, Huawei hakkında surekli pr yapıyor gibi geliyor bana. sizi de o kişilere benzettim. tabi yanılıyorda olabilirim. ama sizin, benim dediklerime hatta Huawei'nin servis faturasına yazdıklarına inanmak yerine, "yetkili bir abiye benzettiğiniz" kişiye, kişilere inanmamız manidar. ayrıca yasal olarak yenilenmiş cihaz gönderilmesinin mümkün olmayabileceğini yazmışsınız. ama hangi yasa o? öyle bir yasa varsa bile çitin etrafınından dolanmanın bin türlü yolu vardır. zaten Türkiye'de devletin her yeni cihazdan istediği sakal malun.


    son olarak, ben skeçlere, parodilere konu olmuş 'yetkili bir abi' değilim. ben nasreddin hoca'nın bahsettiği damdam düşen adamım. hiç bir ekleme ve abartı yapmadan, bilgim dahilinde, olabildiğince objektif yazmaya çalışarak, "Huawei Fix smart" servis deneyimsizliğimi forumun bilgisi sundum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-13B66B2D0 -- 11 Haziran 2020; 11:23:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Başka bir konu için bu bölümdeyim ama konuyu görünce bir şeyler yazmak istedim. Mate 10 Pro marka cihazımı ekran yanması ve donma sorunları sebebiyle fixsmarta gönderdim. Gönderirken telefonunuzun arka kapağı çatlaktı. Öncelikle servisten arayıp telefonun garanti kapsamında olduğunu ancak arka kapaktaki hasarın telefonun açılması sırasında büyüyebileceğini söyleyerek bu riski kabul edip etmediğimi sordular. Ben de riski kabul ederek onay verdim. Daha sonra tekrar yaptığım aramada arka kapağın kırık dolayısıyla açılamadığını ve ancak arka kapak ücretini ödersem telefonun garanti kapsamında işleme alınabileceği söylendi ve benden 592 TL ücret talep edildi. Ben ücreti kabul etmedim bu şekilde yapılmasını talep ettim ancak yapmadılar ve telefonumu bana iade ettiler. İade sonrası telefonumu gönderdiğim Turkcell bayiinden telefonumu almaya gittiğimde ilk incelemede telefonun arka kapağının açılmış ve yapıştırılmadan özensizce tutturulmuş olduğunu gördüm. Zaten kabarıklıktan tam yapışmadığı belliydi. Bunun üzerine Huawei müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Onlar da telefonun bu şekilde garanti kapsamı dışında kalacağını telefonu tekrar fixsmarta göndermemi söylediler. Ben de telefonu teslim aldığım Turkcell bayii ile birlikte telefonu alırken arka kapağının açılmış olduğuna dair tutanak tutarak telefonu tekrar servise gönderdim. Telefonum şu an hala serviste. en son aradıklarında bu kez 612 TL arka kapak ücreti talep ettiler sanırım kürdan dolayı zam gelmiş. :) Arka kapağı kesinlikle kendilerinin açmadığını ve açık telefonu müşteriye göndermediklerini iddia ettiler. Ayrıca sizin tuttuğunuz tutanağın bizim için bir önemi yok dediler. Bunun üzerine tekrar Huawei müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. Uzun bir görüşmeden sonra beni yine bir üst yetkiliye aktardıklarını ve en kısa sürede aranacağımı söylediler. 3 gündür aramalarını bekliyorum. Pek ümitli değilim ancak telefon, tablet, aksesuar olarak herşeyini Huawei olarak kullanan biri olarak markadan iyice soğudum. Keşke hiç göndermeseydim en azından iyi kötü elimde bir telefon olurdu :) Herkese hayırlı ramazanlar dilerim...




  • therory T kullanıcısına yanıt
    merhabalar, sizin durum biraz farklı gibi ama aslında konumuz aynı; "Huawei Fix Smart servis deneyimsizliği" bu konuya katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim. ama sizin gibi amiral cihaz alıp mağdur olan arkadaşları görünce, lotodan para çıksa bile amiral bir telefon almam heralde diyorum. çünkü yedek parça fiyatları malum. ayrıca dolar kuru, ekstrem vergiler ve ülkenin içine düştüğü girdabı düşününce, bana bir irkilme geliyor.

    hayırlı ramazanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihan elektronik(fixsmart) telefondaki en ufak bir sorunda bile kullanıcı hatası diyip para talep etmektedir. Böyle rezil bir firma daha önce hiç görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu yeni gördüm, kendi yaşadığım ve hala yaşamakta olduğum FixSmart servisi ve Huawei çözüm merkezi sorunumu aşağıda anlattım.

    https://forum.donanimhaber.com/20-gunluk-huawei-p40-lite-servis-sorunu--145040274#145040274



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muko_60 -- 27 Ağustos 2020; 23:34:43 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.