Şimdi Ara

*****HTC U11 Kulübü***** (472. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.101
Cevap
58
Favori
421.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonu bugün HTC'nin kronik sorunlarından olan kamera başlatılamıyor arızası ile KVK servise verdim. Ne denediysem olmadı. İşin kötüsü servise telefonu diri verdim, ölü olarak geri verecekler. Sensörleri bozacaklar, çizecekler, kapağı oturtmayacaklar. Hiç içim rahat değil. Güzelim telefon garantisi bitmeden mahvolacak.
  • quote:

    Sayin Müsterimiz ; Cihazinizin onarimi için parça degisimi yapilacaktir. Degismesi gereken parça üreticiden beklenmektedir. Cihazinizin islemleri tamamlanip teslim edilmeye hazir hale geldiginde, tarafiniza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapilacaktir. Cihazinizi, servisimize bayi araciligiyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapilacaktir. Saygilarimizla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.S.


    Bildiğim kadarıyla HTC'nin yedek parçası kalmadı ülkede. Bir ihtimal değişim alabilirim, ürünün sıfırı olmadığı için de para iadesi alma ihtimalim var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Midgardian

    quote:

    Sayin Müsterimiz ; Cihazinizin onarimi için parça degisimi yapilacaktir. Degismesi gereken parça üreticiden beklenmektedir. Cihazinizin islemleri tamamlanip teslim edilmeye hazir hale geldiginde, tarafiniza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapilacaktir. Cihazinizi, servisimize bayi araciligiyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapilacaktir. Saygilarimizla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.S.


    Bildiğim kadarıyla HTC'nin yedek parçası kalmadı ülkede. Bir ihtimal değişim alabilirim, ürünün sıfırı olmadığı için de para iadesi alma ihtimalim var.
    Hocam yanlış bilgi olmasın ama elektronik bir ürün aldığınızda fatura başlangıç tarihinden itibaren yetkili servis tarafından 5.yil boyunca yedek parça temini sağlanmalıdır(zorunlu).
    Aksi takdirde ürünün garantisi olsun veya olmasın ürün ya yenisiyle değişim yapılır yada para iadesi yapılır..
    4 yıl önce Remington marka saç kesme makinası almıştım, garantisi de bitmişti, makinanın şarj adaptörü bozuldu, servisten adaptör istediğimde 20 gün içinde yedek parça temini yapılmadı oysa yapılsa idi yedek parça ücretini verip alacak idim, adaptör temin edilmeyince kendileri ile konuştuğumda bana istediğiniz bir ürünü seçip alabilirsiniz dediler ve bende aynı ayarda yeni Bir makine aldım.
    Aksi durumda hakem heyetine gider para iadesi alırdım..
    Misal U11 kullanıyorum 3. Yılında kamera bozuldu garantisi bitmiş servise yollarım kamera değişim için 20 iş günü beklerim yedek parça ücret karşılığında temin edilmedi mi direk hakem heyetine gider başvurur ve paranı alirsin.. fabrika kapanmış mi parça üretimi yapmıyor mu onlar bir tüketiciyi ilgilendirmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Hocam ben büyük bir markanın RMA merkezindeyim prosedürü biliyorum. Ama iş HTC olunca durum sıkıntı. Birkaç yerde gördüm böyle durum. Benim akıl sağlığım açısından parça temini yapmamaları daha iyi, direkt para iadesi alsam çok iyi olur çünkü biliyorum ki KVK o telefonu düzgün toplamayacak ve defalarca uğraşacağım durumla. Çok kez gördüm arka kapak oturmaması sorunu, sensörleri bozmalar, olmayan çizikler. KVK servisinden bahsediyoruz. Umarım yedek parçası gelmez de değişim/iade alırım aksi taktirde KVK ile çok sorun yaşayacağım %100 gibi bişey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Midgardian

    Hocam ben büyük bir markanın RMA merkezindeyim prosedürü biliyorum. Ama iş HTC olunca durum sıkıntı. Birkaç yerde gördüm böyle durum. Benim akıl sağlığım açısından parça temini yapmamaları daha iyi, direkt para iadesi alsam çok iyi olur çünkü biliyorum ki KVK o telefonu düzgün toplamayacak ve defalarca uğraşacağım durumla. Çok kez gördüm arka kapak oturmaması sorunu, sensörleri bozmalar, olmayan çizikler. KVK servisinden bahsediyoruz. Umarım yedek parçası gelmez de değişim/iade alırım aksi taktirde KVK ile çok sorun yaşayacağım %100 gibi bişey.
    Hocam Açıkçası İşin servis tarafının ne kadar rezil olduğunu biliyor um... Sadece kvk değil neredeyse tüm yetkili servisler tüketicinin aleyhine işler yapıyorlar...
    Lakin zor ve sıkıntılı bir süreçte olsa hak anlamında ufukta aydınlık var.
    Umarım istediğiniz gibi bir süreç olur sonucu yazar saniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    Tabiki gelişmeleri yazacağım buradan...
  • U11 orjinal pil için Htc turkiye adi ile hizmet veren ucube yerle görüştüm bana servis adresi verip kvk ya yönlendirdi. Kvk ya gittim u11 orjinal batarya talep ettim ücreti karşılığında. Bana söyledikleri bataryayı size satamayiz telefonu bırakacaksınız 10-12 gün, İstanbul'a gidecek orada pili değişecek gelecek. Servis ucreti 160₺ +kdv, pil ücreti belli değil ne çıkarsa kabulüm diye imza atacaksın 2 haftaya yakında cihazsiz kalacaksin, birde telefonu resetleyip yollayacaklar.

    Benim gibi ınstagramdan dm ile satış yapan biri için zulüm resmen.

    Pili satsalar burada telefoncu arkadaşım 10 dakikada takacak ve telefon falanda sifirlanmayacak.

    Ama ortada ne firma var ne servis ne de hak.

    O nedenle yasalar vs deyip ücret iadesi alacak firma bulacağınızı sanmıyorum karşınızda. Ancak uğraşıp sinir olduğunuzda kalırsınız.

    Bende alibaba dan şansına bir pil alıp artık gittiği kadar diyeceğim, içindeki pil artık kabak tadı vermeye başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deae -- 11 Eylül 2019; 21:24:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Deae kullanıcısına yanıt
    Karşımızda muhatap yok ama hakem heyeti var. Genelde de tüketiciden yana karar çıkıyor
    Valla elimde şuan Galaxy S7 var. Onunla idare ederim bir süre. Ama uğraşırım yani.
    Elimde fotoğraflar var. Bana teslim ettiğim gibi geri vermek zorundalar telefonu.
    3000TL para saydığım telefonu bana çöp yapıp geri veremezler. Zaten elden teslim ettim. Alırken kasasında en ufak açıklık görürsem teslim almayacağım telefonu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Midgardian

    Karşımızda muhatap yok ama hakem heyeti var. Genelde de tüketiciden yana karar çıkıyor
    Valla elimde şuan Galaxy S7 var. Onunla idare ederim bir süre. Ama uğraşırım yani.
    Elimde fotoğraflar var. Bana teslim ettiğim gibi geri vermek zorundalar telefonu.
    3000TL para saydığım telefonu bana çöp yapıp geri veremezler. Zaten elden teslim ettim. Alırken kasasında en ufak açıklık görürsem teslim almayacağım telefonu.
    Hakem heyetinin verdiği karari uygulatacaginiz bir muhatap yok ondan bahsediyorum Htc Türkiye vs böyle bir tüzel kişilik kalmamış. Yurtdışından Muzaffer isimli biri maillere cevap veriyor o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deae kullanıcısına yanıt
    Daha üst yerlere giderim. O telefon bana sağlam gelmedikçe uğraşırım. Sinirim bozulacak biliyorum ama daha 2 yılı dolmamış telefonu çöp olarak geri almayacağım o kesin. 10 sene de beklesem peşini bırakmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deae

    Hakem heyetinin verdiği karari uygulatacaginiz bir muhatap yok ondan bahsediyorum Htc Türkiye vs böyle bir tüzel kişilik kalmamış. Yurtdışından Muzaffer isimli biri maillere cevap veriyor o kadar.

    Alıntıları Göster
    Hakem heyeti kararını HTC yada KVK ye karşı uygulamaya koymuyorsunuz ki zaten , aldığınız yeri hakem heyetine şikayet ediyor ve satıcı kimse paranızı ondan temin ediyor sunuz..çünkü sizin muhatabıniz satıcısıdır.
    Hepsiburada alınma ise orası,n11 ise orası Ahmet market ise orasıdir. sizi, ikinci, üçüncü bilmem kaçıncı şahıslar ilgilendirmiyor yeterki yasal süreçte haklı olunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni güncelleme ile batarya performansı yerlerde sürünüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EBF85AD14

    Yeni güncelleme ile batarya performansı yerlerde sürünüyor.
    Deme hocam ya tam pie kurmaya niyetlendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EBF85AD14

    Yeni güncelleme ile batarya performansı yerlerde sürünüyor.
    Hard reset yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavi_dünya M kullanıcısına yanıt
    1 saatte %30 azaldı şarj. Aynı kullanımda max %15 filan düşerdi Android 8'de. Bir de hard reset atıp deneyeceğim.
  • Android 9 güncellemesini yapmak mantıklı mı? Faydaları eksileri neler aydınlatırsanız sevinirim :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karşıdan gelen aramalarda ne benim sesim karşıya gidiyor, ne de karşıdakinin sesi bana ulaşıyor. kapatıyorum tekrar aradıkları zaman bir sorun olmamış gibi konuşabiliyoruz ama genelde ilk seferde açınca konuşmam mümkün olmuyor. bu sorun daha önce başına gelip sonuca ulaşabilen var mı? telefonda teknik bir sorun olmadığını düşünüyorum daha çok yazılımsal gibi duruyor. telefonu alalı bayağı bir zaman geçti, cihazdan çok memnunum ama bu sorun canımı sıkacak gibi hissediyorum.
  • Anlaşılan pie güncellemesi net sorunlu bir güncelleme. Benim cihazımda da güncelleme sonrası donma sorunu devam ediyor. Belli belirsiz bir zamanda telefon donuyor, tuşlar tepki vermiyor ve ekran da kapanınca açılmıyor. Ama o sırada gelen çağrılarda karşı taraf telefon çalıyor ama ne ekran ne ses bişey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun yaşayan arkadaşlar hard reset denediler mi güncellemeden sonra?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar kapak ve kırılmaz cam önerisi olan var mı? aldığım tüm kırılmaz camlar küçük, tüm kapaklar köşeleri açık bırakıyor.
  • 
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.