Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (696. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
54.664
Cevap
200
Favori
2.091.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 694695696697698
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinekahve


    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarGs

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinekahve

    Arkadaşlar htc double tip kılıf var elimde orjinal 6 adet almak isteyen varsa tane fiyatı 65 tlden veririm.bugün yurtdışından geldi bende taktım hoparlör deliklerine kadar hepsi tık oturuyor.orjinal üründür.
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]


    bu şekildemı kapakların alt kısımdada varmı kırmızı kapak

    Hayır üstü kırmızı sadece orjinal ürün elimdekiler ve çok şık duruyor telefonda.tüm sensörler noktası noktasına uyumlu.

    http://www.htc.com/tr/accessories/htc-double-dip/

    Linkteki ürün

    arkadaşım haklısın kılıf yerine tam oturuyor çok düzgün duruyor ama o grisi çok kötü olmuş kırmızıyla hiç şık durmuyor. bu kılıfı vodafone bayi telefonla beraber veriyor ücretsiz ve benim hiç hoşuma gitmedi yarın yeni kılıfım gelecek bu kılıfla telefona bakaasım gelmiyo tabi yine de zevk meselesi




  • Çeşitli sorunlar demişsiniz, muhtemelen farklı bir cihaz .

    Telefon geldiğinde bunda karanlıkta gözüken 1 adet ölü pixel ve üstte ufak kasa açıklığı var. Ben bu telefonu istemiyorum dediğinizde siz direk teknik servisle muhattap olursunuz . Gidip telefonu verip , yenisini almak diye birşey söz konusu bile olamaz .

    Ama Teknosa'ya gidip oradaki adama , bu sorunlardan bahsedip böyle birşey çıkması halinde başka telefon almak istiyorum . O şekilde kabul edemem , hatalı üretim derseniz. Adam sizi anlayıp okey verirse, sorgusuz sualsiz rahatça alışverişinizi yapıp sorunsuzu bulana kadar ararsınız . Gerekirse almazsınız .


    Kim ne yapıyorsa yapsın . Vallahi umrumda değil . Kiminde ne sorunu çıkarsa çıksın banane vallahi bıktım artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 20 Mayıs 2013; 23:55:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Aferin senin yazdığın birşeyi okuma gafletinde bulunacak insan çıkarsa okur. Zaman kaybısın .

    Internetten aldıgımız urunlerde sıte sahıplerı

    Online mağazanın, telefon, adres ve diğer erişim bilgileriyle birlikte ürünün nitelikleri ve Türk Lirası olarak fiyatını, ödeme ve teslim ile ilgili bilgileri belirtmesi gerekiyor.

    Belırtmesse eger

    Cayma hakkımız 7 gunden 3 aya cıkıyor.

    kaynak :http://eticaretmag.com/internetten-alisveriste-tuketicilerin-urun-iade-cayma-haklari/





    İyi araştırırsanız öyle kolay olmadığını görürsünüz. Cep telefonları ufak ayıplı ise o ayıbı nasıl ispat edeceksiniz? Servis raporu olmadan? Ayrıca ayıplı değil ise onu nasıl iade edeceksiniz? Ki dediğiniz gibi olsa, su istimaller olacaktır. Adam her hafta yeni telefon kullanır durur. Firma bir daha koşulsuz iade aldığı o ürünü nasıl sıfır diye satacak? Her ürün 7 gün kategorisine girmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkans

    Daha once acıkladım

    Androıd surumlerının updatelerı ıle Uretıcı yazılım guncellemelerının bır ılgısı yoktur. Telefonun genel çalışma yapısı ile ilgili değişiklikler için Android sürümleri beklenmez. Ufak güncellemeler halinde kullanıcılara verilir. 4.2.2 ile 4.1 arasında çok major faklar yoktur. HTC daha büyük değişiklikler yapmak için bir sonraki sürümü beklemez çünkü sürümler arasındaki çıkış süreleri uzundur. Stabilite yönünde yapılan updateler süresi içinde yapılır. Yani 4.2.2 geldiğinde cok buyuk degısıklıkler olmayacaktır. Olan degısıklıkler daha cok 4.2.2 nın yenı ozellıklerı ve belkı bunlara yonelık bır kac ufak minor HTC updatelerı olur.

    Bılmem anlatabıldımmı



    Android sürümlerinin tabi üreticilerle bir alakası yok. Google çıkarır, üretici alır kendi device'ına uyarlar. Telefonun genel yapısını ile ilgili değişiklikler için pekala yeni sürümler beklenebilir. Bunu biz buradan kestiremeyız. HTC Dev team 4.2.x ile gelen özelliklerle harmanlayıp bir sürüm çıkarma peşinde olabilir ve baya da mantıklı bir hareket olur.

    4.1.2 zaten kararlı bir sürüm. E yeni özellik ekleyecekse niye 4.2.2'yle beraber servis etmesin? 4.2.2 ile servis edersem aşağıdaki özellikleride sense ROM'uma uyarlarım demesin?

    bakalım 4.1.2'den sonra Android'te neler değişmiş.

    13 Nov 2012 - Android version 4.2

    Photo Sphere" panorama photos[97]
    Keyboard with gesture typing
    Lock screen improvements, including widget support and the ability to swipe directly to camera[98]
    Notification power controls ("Quick Settings")
    "Daydream" screensavers, showing information when idle or docked
    Multiple user accounts (tablets only)
    Support for wireless display (Miracast)
    Accessibility improvements: triple-tap to magnify the entire screen, pan and zoom with two fingers. Speech output and Gesture Mode navigation for blind users
    New clock app with built-in world clock, stop watch and timer
    All devices now use the same interface layout, previously adapted from phones on 4.1 for smaller tablets (with centered software buttons, the system bar at the top of the screen, and a home screen with a dock and centered application menu), regardless of screen size
    Increased number of extended notifications and Actionable Notifications for more apps, allowing users to respond to certain notifications within the notification bar and without launching the app directly
    SELinux
    Always-on VPN
    Premium SMS confirmation[99]
    Group Messaging

    27 Nov 2012 - Android version 4.2.1

    Fixed a bug in the People app where December was not displayed on the date selector when adding an event to a contact[101]
    Added Bluetooth gamepads and joysticks as supported HID

    11 Feb 2013 - Android version 4.2.2

    Fixed Bluetooth audio streaming bugs[103]
    Long-pressing the Wi-Fi and Bluetooth icons in Quick Settings now toggles the on/off state
    New download notifications, which now shows the percentage and estimated time remaining for active app downloads
    New sounds for wireless charging and low battery
    New Gallery app animation allows faster loading
    USB debug whitelist
    Bug fixes and performance enhancements


    Bir sürü yeni özellik, bir sürü bug fix var şu yukarıda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: saydam330

    Emre , berkan doğru söylüyor, bizde internetten satış yapıyoruz, konu aynen öyle, siz haklarınızı bilmediğiniz için firmalar sizi bastırıyor, bir avukat sizin adınıza arasin firmayı bak nasil iade aliyorlar.

    Hakla hukukla hiçbir alakası yok bu mevzunun . Hakkı , hukuku işin içine sokarsanız , siz sonuca ulaşana kadar aldığınız telefonun yenisi çıkar .


    Adam neyin derdinde anlamak o kadar güç ki . Mağazadan almayıp , online sitelerden aldırmak için elinden geleni yapar hale gelmiş .

    Gidip anlaşarak , görerek telefonu alıp çıkmak varken, anında değişim imkanım mevcutken . Ben neyime güvenip nasıl bir ürün geleceğini bilmeden online siteden bu telefonu alayım . Hİçbir şekildede veremezsin , almazlar . Uğraşır durursun . Daha öncesinde adama sorunlardan bahsedip garanti almadıysan , derdini bile anlatamazsın , tanımazlar bile seni o ödemeyi yaptığın an


    Ayrıca online alışverişte ne hakkım varsa , mağazadan alışveriştede aynı haklarım mevcuttur .

    Sizde online satış yaptığınız için , online alışveriş sitesini desteklemenizi anlıyorum . Ben internetten alışverişe karşı değilim . Sadece bu telefon İnternetten alınmaz. O riske girilmez. Bende bu telefona kadar bütün telefonlarımı internetten aldım, bütün alışverişimi internetten yaparım, ama bu telefon alınmaz kardeş , durum ortada


    Kesinlie Haklı Tecrübeyle Sabittir; Bende Nokia N97 Cihazı İlk Çıktığında Club Nokia Mağazasından Aldım Ve Sürekli Sorunlar Çıkmıştı Ölü Piksel Ve Kasada Işık Sızması Gibi, Mağazadan Birebir 5 Defa Değişim Yapıldı Yani 5 tane N97 Telefon Değişimi Yaptım




  • Aynen öyle zevk meselesi bende önce kapaklı kılıf almıştım ama hiç kullanamadım.bu kılıf bana güven verdi birde alt tarafta kırmızı olabilirmiş gerçekten ve bu arada 2 tane sattım bile.birde arkadaşlarım kılıfı çok beğendi bende öyle kılıfsızken iki kez havada yakaladım telefonu az kalsın uçup gidiyordu elimden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Sorma yahu . Vallahi burdaki insanları düşündüğüm için şu saçmalıklarına karşı çıkıyorum .

    O kadar saçmaladıki 3 ay kullanıp geri verin diyecek kıvama getirdi konuyu. S4 sahibi olduğu için , Herkesin elinde sorunlu Htc One'lar olmasını istiyor . Kimse huzurlu olmasın istiyor

    Bizim istediğimizde mağazadan görerek , anlaşarak sorunsuz tadını çıkartabileceğin One'ı alıp çıkmak

    Bir konuda bilginiz varsa konusun. Eger yoksa susun ve dinleyin. Unutmayin ki "Bilmemek degil, ogrenmemek ayiptir."

    Garanti konusunda "berkans" hakli. D&R'in urununu geri almamasi, onlarin hakli oldugunu gostermez, sizin haklarinizi bilmediginizi gosterir. D&R gibi bir sirketin internetten sattigi bir urunu 7 gun icerisinde almama gibi bir sansi yoktur. D&R ile herhangi bir alisveris yapmadigimdan bilemeyecegim ancak Hepsiburada'dan aldigim uc farkli urunu bu hakkimi kullanarak geri iade ettim.

    Belli ki Android konusunda bilgilisiniz. İnsanlara yardimci olmak istiyorsunuz. Ancak girdiginiz gereksiz konusmalar yuzunden insanlar bu konudan yararlanamiyorlar. Bu tartismalaraniz yuzunden faydali bilgiler donmuyor. Siz HTC One aldiniz diye en iyisi o olmak zorunda degil. Ayni sekilde en iyisi Samsung S4 de olmak zorunda degil. Lutfen artik bu fanatikligi bir kenara birakin ve insanlarla gereksiz muhabbetlere girmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Çeşitli sorunlar demişsiniz, muhtemelen farklı bir cihaz .

    Telefon geldiğinde bunda karanlıkta gözüken 1 adet ölü pixel ve üstte ufak kasa açıklığı var. Ben bu telefonu istemiyorum dediğinizde siz direk teknik servisle muhattap olursunuz . Gidip telefonu verip , yenisini almak diye birşey söz konusu bile olamaz .

    Ama Teknosa'ya gidip oradaki adama , bu sorunlardan bahsedip böyle birşey çıkması halinde başka telefon almak istiyorum . O şekilde kabul edemem , hatalı üretim derseniz. Adam sizi anlayıp okey verirse, sorgusuz sualsiz rahatça alışverişinizi yapıp sorunsuzu bulana kadar ararsınız . Gerekirse almazsınız .


    Kim ne yapıyorsa yapsın . Vallahi umrumda değil . Kiminde ne sorunu çıkarsa çıksın banane vallahi bıktım artık

    yok hocam bende one mağduruyum malesef cihazda kasa açıklığı vardı,2 adet ölü piksel vardı,kamera lensinin içinde toz vardı ve son olarak konuşmalarımda sesim karşı tarafa gitmiyor ve bazen ses boğuk oluyordu orjinal sim kart vardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silversmith

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Aferin senin yazdığın birşeyi okuma gafletinde bulunacak insan çıkarsa okur. Zaman kaybısın .

    Internetten aldıgımız urunlerde sıte sahıplerı

    Online mağazanın, telefon, adres ve diğer erişim bilgileriyle birlikte ürünün nitelikleri ve Türk Lirası olarak fiyatını, ödeme ve teslim ile ilgili bilgileri belirtmesi gerekiyor.

    Belırtmesse eger

    Cayma hakkımız 7 gunden 3 aya cıkıyor.

    kaynak :http://eticaretmag.com/internetten-alisveriste-tuketicilerin-urun-iade-cayma-haklari/





    İyi araştırırsanız öyle kolay olmadığını görürsünüz. Cep telefonları ufak ayıplı ise o ayıbı nasıl ispat edeceksiniz? Servis raporu olmadan? Ayrıca ayıplı değil ise onu nasıl iade edeceksiniz? Ki dediğiniz gibi olsa, su istimaller olacaktır. Adam her hafta yeni telefon kullanır durur. Firma bir daha koşulsuz iade aldığı o ürünü nasıl sıfır diye satacak? Her ürün 7 gün kategorisine girmiyor.

    Dostum adam degıstırdım ben dıyor sız dıyorsunuz kolay degıl, pekı devam edın ne dıyım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907



    bana bir özel mesaj atarmısınız emre bey size cihaz hakkında birşey sormak istiyorum acilen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zergan47

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinekahve


    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarGs

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinekahve

    Arkadaşlar htc double tip kılıf var elimde orjinal 6 adet almak isteyen varsa tane fiyatı 65 tlden veririm.bugün yurtdışından geldi bende taktım hoparlör deliklerine kadar hepsi tık oturuyor.orjinal üründür.
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]


    bu şekildemı kapakların alt kısımdada varmı kırmızı kapak

    Hayır üstü kırmızı sadece orjinal ürün elimdekiler ve çok şık duruyor telefonda.tüm sensörler noktası noktasına uyumlu.

    http://www.htc.com/tr/accessories/htc-double-dip/

    Linkteki ürün

    arkadaşım haklısın kılıf yerine tam oturuyor çok düzgün duruyor ama o grisi çok kötü olmuş kırmızıyla hiç şık durmuyor. bu kılıfı vodafone bayi telefonla beraber veriyor ücretsiz ve benim hiç hoşuma gitmedi yarın yeni kılıfım gelecek bu kılıfla telefona bakaasım gelmiyo tabi yine de zevk meselesi

    Aynen öyle zevk meselesi bende önce kapaklı kılıf almıştım ama hiç kullanamadım.bu kılıf bana güven verdi birde alt tarafta kırmızı olabilirmiş gerçekten ve bu arada 2 tane sattım bile.birde arkadaşlarım kılıfı çok beğendi bende öyle kılıfsızken iki kez havada yakaladım telefonu az kalsın uçup gidiyordu elimden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: silversmith

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Aferin senin yazdığın birşeyi okuma gafletinde bulunacak insan çıkarsa okur. Zaman kaybısın .

    Internetten aldıgımız urunlerde sıte sahıplerı

    Online mağazanın, telefon, adres ve diğer erişim bilgileriyle birlikte ürünün nitelikleri ve Türk Lirası olarak fiyatını, ödeme ve teslim ile ilgili bilgileri belirtmesi gerekiyor.

    Belırtmesse eger

    Cayma hakkımız 7 gunden 3 aya cıkıyor.

    kaynak :http://eticaretmag.com/internetten-alisveriste-tuketicilerin-urun-iade-cayma-haklari/





    İyi araştırırsanız öyle kolay olmadığını görürsünüz. Cep telefonları ufak ayıplı ise o ayıbı nasıl ispat edeceksiniz? Servis raporu olmadan? Ayrıca ayıplı değil ise onu nasıl iade edeceksiniz? Ki dediğiniz gibi olsa, su istimaller olacaktır. Adam her hafta yeni telefon kullanır durur. Firma bir daha koşulsuz iade aldığı o ürünü nasıl sıfır diye satacak? Her ürün 7 gün kategorisine girmiyor.

    Dostum adam degıstırdım ben dıyor sız dıyorsunuz kolay degıl, pekı devam edın ne dıyım.

    Hocam valla öyleyse o firma inisiyatifini kullanıyordur. Söyle o firmanın ismini o zamanda ben de yapayım alışverişimi oradan boşuna beklemeyeyim. Kötü çıkarsa iade ederim yenisini alırım. Bekle bekle kafam kazan gibi oldu yorumları okumaktan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: lakin1907

    Arkadaslar whatsappta mesaj geldiginde bildirim ledi yanmıyor mu sizde de? 3. kez yazıyorum bir yardım edin lütfen.

    Whatsapp'ın ayarlarına bakıp ayarlamaya çalış Akın , orada bildirim ledi altında bi ayarı olacak .

    Yada daha geniş kapsamlı bir led ayar programı istiyorsan light Flow'u yükle . Tek programdan herşeyi kontrol edebiliyorsun kafana göre .

    Bu dedigini yaptim hatta oradan kirmizi yesil mavi falan her rengi denedim olmuyor bir turlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_RewoL


    hocam çok güzel belirtmiş aynısı benim başıma geldi teknosa.com dan satın almıştım çeşitli sorunlardan dolayı ürünü 7 gün dolmadan gönderdim ve bugün paranın iade edildiği bilgisi geldi


    @silversmith



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkans -- 21 Mayıs 2013; 0:10:03 >
  • Emre bu konuda hatalisin, bu işi yaptığımı belirttim, bu kanun çıktığında mantıkla yaklastiginda gayet saçma olduğunu bende söylemiştim, fakat maalesef durum bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstisnalar kaideyi bozmaz kardeşim . BEN SADECE BİRKAÇ ÖRNEK VERECEĞİM . Bu gibi adamlara zaten itibar etmiyorumda. Dİğerleride etmesin . Beni dinlesinler . Sorunsuz iş yapsınlar . 7 gün falan hikaye. Uğraşır durursunuz. Mahkemeye kadar gider olay.

    7 gün içinde iade için başvurmuş . Ertesi güne tarih atıp iade almamışlar ....

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1797565/hepsiburadacom-arizali-urunu-iade-almiyor

    Aldığı ürünün ertesi gün iadesini yapamamış birisi

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1792933/tshop-urun-iadesi-almiyor

    Migros gibi bir firmaya SERVİS RAPORU olmadan ütüyü iade almamışlar

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1780229/migros-utuyu-iade-almiyor

    Yanlış ürün gönderilmiş geri almamışlar

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1776805/avon-kozmetik-hatali-urun-gonderdi-iade-almiyor

    Bimeksten alınan televizyonda ÖLÜ PİXEL çıkmış . Servis raporu tutulmasına rağmen geri almamışlar.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1751888/bimeks-servis-tarafindan-ayip-oldugu-yazilmasina-ragmen-iade-almiyor

    7 gün içerisinde başvurulmasına rağmen iade edememişler

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1749490/chicco-7-gun-icerisinde-iade-edemedim

    BİMEKSTEN ALINAN ÜRÜN 7 GÜN İÇİNDE İADESİ KABUL EDİLMEMİŞ

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1576855/bimeks-7-gun-dolmadigi-halde-aldigim-urun-iade-alinmadi

    7 Gün içerisinde Digitürk iadesi yapılmış . 90 tl ödemiş

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1653761/digiturk-7-gunde-iade-ettigim-halde-90-tl-ucret-isteniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saydam330

    Emre bu konuda hatalisin, bu işi yaptığımı belirttim, bu kanun çıktığında mantıkla yaklastiginda gayet saçma olduğunu bende söylemiştim, fakat maalesef durum bu.

    İstediğiniz nedir ?

    Online alışveriş yapıp , ürün sorunlu geldiğinde , firmanın ürünü iade için kabul etmemesi halinde bizleri davalarla uğraştırmak mı?

    Mağazadan yukardaki koşullarda adam gibi almak varken , gözle görüp anlaşarak , derdini anlatarak almak varken hala neden savunma gereği duyuyorsunuz. Ben böyle bir kanun yok mu diyorum . İşlemiyor diyorum . berkans'da heralde avukat falan . İş çıksın istiyor kendine .

    Herşeyden öte benim dediğim yolla o gün sorunsuz telefon edinebilirken , internetten alırsanız bu süreç aylarca uzayabilir . Geri iade kabul etse bile amaç nedir geri iade vermekteki? Mağazadan alırken anlaşıp 2-3 telefon açarak sorunsuzu bulup almak varken.


    Anlamıyorum sizi . Neyi savunduğunuzu bilmiyorsunuz gerçekten ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 21 Mayıs 2013; 0:18:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    İstisnalar kaideyi bozmaz kardeşim . BEN SADECE BİRKAÇ ÖRNEK VERECEĞİM . Bu gibi adamlara zaten itibar etmiyorumda. Dİğerleride etmesin . Beni dinlesinler . Sorunsuz iş yapsınlar . 7 gün falan hikaye. Uğraşır durursunuz. Mahkemeye kadar gider olay.

    7 gün içinde iade için başvurmuş . Ertesi güne tarih atıp iade almamışlar ....

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1797565/hepsiburadacom-arizali-urunu-iade-almiyor

    Aldığı ürünün ertesi gün iadesini yapamamış birisi

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1792933/tshop-urun-iadesi-almiyor

    Migros gibi bir firmaya SERVİS RAPORU olmadan ütüyü iade almamışlar

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1780229/migros-utuyu-iade-almiyor

    Yanlış ürün gönderilmiş geri almamışlar

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1776805/avon-kozmetik-hatali-urun-gonderdi-iade-almiyor

    Bimeksten alınan televizyonda ÖLÜ PİXEL çıkmış . Servis raporu tutulmasına rağmen geri almamışlar.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1751888/bimeks-servis-tarafindan-ayip-oldugu-yazilmasina-ragmen-iade-almiyor

    7 gün içerisinde başvurulmasına rağmen iade edememişler

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1749490/chicco-7-gun-icerisinde-iade-edemedim

    BİMEKSTEN ALINAN ÜRÜN 7 GÜN İÇİNDE İADESİ KABUL EDİLMEMİŞ

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1576855/bimeks-7-gun-dolmadigi-halde-aldigim-urun-iade-alinmadi

    7 Gün içerisinde Digitürk iadesi yapılmış . 90 tl ödemiş

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1653761/digiturk-7-gunde-iade-ettigim-halde-90-tl-ucret-isteniyor


    Bakın nasıl bır adamdan teknık destek aldıgınıza, aklı sıra uyanık

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1792933/tshop-urun-iadesi-almiyor : urun magazadan alınmıs. yuz kere yazdım magazadan alınan urunlerde boyle bır hakkınız yok. sadece ınternet satısı.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1780229/migros-utuyu-iade-almiyor : Ürün migros magazadan alınmıs. Gerı goturmusler rapor ıstenmıs. ne dedık magazadan boyle hakkınız yok servıse gıder o zaman.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1776805/avon-kozmetik-hatali-urun-gonderdi-iade-almiyor : Yasal kargo suresı gecılmıs!!!!!

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1751888/bimeks-servis-tarafindan-ayip-oldugu-yazilmasina-ragmen-iade-almiyor : Bakın sıkayette ne yazıyor.

    14.04.13 tarihinde A 379537 fatura no ile Eskişehir mağazadan alınan Panasonic Led Tv yi ertesi gün servis kurdu.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1576855/bimeks-7-gun-dolmadigi-halde-aldigim-urun-iade-alinmadi : Bakın ne yazmıs

    13.01.2013 tarihinde Sivas mağazasından Logitech X-530 marka hoparlörü 256 TL'ye aldım.


    Emre sen buyuk uyanık bır adamsın cok buyuk ama.




  • google ' a iade yazdım çıkanlar bunlar. Deşsem o kadar çok şey bulurumki daha Herşeyden önce benim başıma geldi.

    Yemin billah ederek söylüyorum , kuranada el basarım arkadaşım harddisk aldı , hepsiburadada siparişini iptal etti daha gönderilmeden, para iadesi yapacağız dedi 2 ay para iadesi yapmadı . Sen çok biliyorsun herşeyi . Yaşanmışlıklar var burda bana kopyala yapıştır deyip neyi anlatmaya çalışıyorsun . Bu konuda bile bir ton yaşanmış olay var

    Senin derdin ne . Efsane falanmı olmaya çalışıyorsun . Ben 2 üstte gayet güzel açıkladım olayı . Sen kime , neye hizmet ediyorsun vallahi billahi anlamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 21 Mayıs 2013; 0:27:40 >




  • Bu şekilde davranıldığı için bu firmalar böylesine at koşturabiliyor. "Nasılsa uğraşmaz kimse." mantığı ile sorunlu ürünleri insanlara satıyorlar ve hakkını aramayanlar da çoğunlukta. Arkadaşlar haklı, iade almak zorunda. Sistem de gayet güzel işliyor. Tüketici Hakem Heyeti'ne belgelerinizle gidin, %95 kazanırsınız. Uğraşmayacağız diye haklarımızdan vazgeçmeyelim. Basit bir işlem zaten, ve hızlı işliyor. Normal mahkemeler gibi değil.
  • 
Sayfa: önceki 694695696697698
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.