Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (697. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54.665
Cevap
200
Favori
2.091.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S.a Arkadaslar ben siteye yeni üye oldum ,ama 2 aydir hergün düzenli takip etmeye calisiyorum . Biraz bagimlilik yapti heralde :) simdi bi sorum olucak ben viyana da yasiyorum HTC one buraya daha yeni geldi baya bekledik yani ve gecen almaya gittim HT35 serisi vardi . HT35 Serisi hakkinda bilgisi olan var mi ? Kasa acikligi yada ölü piksel sorunuda bu seri numaralarda var mi ? gerci alcagim yerdeki arkadas sorun yoktur dedi buraya gelen modeller de genelde sorun cikmaz filan dedi de yine de sormak istedim.
  • öncelikle merhabalar iyi forumlar benim yaşadığım olayı anlatayım belki yardımcı olur. Ben htc one telefonu 08.05.2013 tarihinde teknosa.com internet sitesinden aldım ve cihaz 10.05.2013 tarihinde elime ulaştı ilk 2 gün ürünü kullandım bir sorun görememiştim fakat dh forumuna girince mağdur olan arkadaşları görüp bendede var mı diye baktım ve kasa açıklığı,2 adet ölü piksel,kamera lensinin içinde toz vardı son olarak telefon görüşmelerimde ses karşı tarafa gitmiyor ara ara boğulmalar oluyordu 7 gün dolmadan bana verilen kocaeli/gebze adresine ups kargo ile gönderdim iade talebiyle 16.05.2013 tarihinde ürün ellerine ulaşmış ve artık dün oldu :) 20.05.2013 de beni arayıp iade işleminin gerçekleştiğini haber verdiler umarım yardımcı olmuşumdur. son olarak murat hocam 7 gün süresi siz ürünü elinize aldığınızda başlıyor bir sorun çıkıp gönderdiğinizde de kargoya verdiğiniz tarih önemli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_RewoL

    öncelikle merhabalar iyi forumlar benim yaşadığım olayı anlatayım belki yardımcı olur. Ben htc one telefonu 08.05.2013 tarihinde teknosa.com internet sitesinden aldım ve cihaz 10.05.2013 tarihinde elime ulaştı ilk 2 gün ürünü kullandım bir sorun görememiştim fakat dh forumuna girince mağdur olan arkadaşları görüp bendede var mı diye baktım ve kasa açıklığı,2 adet ölü piksel,kamera lensinin içinde toz vardı son olarak telefon görüşmelerimde ses karşı tarafa gitmiyor ara ara boğulmalar oluyordu 7 gün dolmadan bana verilen kocaeli/gebze adresine ups kargo ile gönderdim iade talebiyle 16.05.2013 tarihinde ürün ellerine ulaşmış ve artık dün oldu :) 20.05.2013 de beni arayıp iade işleminin gerçekleştiğini haber verdiler umarım yardımcı olmuşumdur. son olarak murat hocam 7 gün süresi siz ürünü elinize aldığınızda başlıyor bir sorun çıkıp gönderdiğinizde de kargoya verdiğiniz tarih önemli

    bu süreçte bana yardımcı olan RascalFalcon arkaşımıza teşekkürleri bir borç bilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanreall

    Bu şekilde davranıldığı için bu firmalar böylesine at koşturabiliyor. "Nasılsa uğraşmaz kimse." mantığı ile sorunlu ürünleri insanlara satıyorlar ve hakkını aramayanlar da çoğunlukta. Arkadaşlar haklı, iade almak zorunda. Sistem de gayet güzel işliyor. Tüketici Hakem Heyeti'ne belgelerinizle gidin, %95 kazanırsınız. Uğraşmayacağız diye haklarımızdan vazgeçmeyelim. Basit bir işlem zaten, ve hızlı işliyor. Normal mahkemeler gibi değil.

    Böyle şeylerle uğraşılacak altyapıyı hazırlamayacaksın.

    Gideceksin mağazadan alacaksın , sorunlu çıkarsa anında değişim için anlaşacaksın . Orda değiştirip sorunsuz cihazına kavuşup çıkacaksın dışarı.


    İnternetten sipariş verip günlerce kargo bekleyip , sonrasında ürün hatalı geldiğinde değiştirseler dahi. Mükemmel site olsa paranı 1 hafta sonra geri verseler dahi. 1 hafta sonra yine başka yerden alacaksın. Belki gene anyı şeyler olacak . Bekleyip , düşünüp , uğraşıp duracaksın .

    Bu en iyi ihtimaldi . Birde geri iade almadıklarını düşünüp tüketici hakem heyetinde aylarca uğraştığını düşün.

    Hala dert nedir 1. ihtimali güzel güzel uygulamak varken. BİLİYORUZKİ MAĞAZAYA GİDİP ADAMLA ANLAŞIP 3 CİHAZ AÇTIRIP , 3 ÜDE ARIZALI ÇIKINCA ALMADAN ÇIKAN ARKADAŞLARIMIZ VAR FORUMDA. Bunu internet üzerinden yapmanızın mümkünatı varmı .

    Bu konuda başkada birşey söylemeyeceğim . Uğraşın durun o zaman hakkınızı arayın . Siz alın riskinizi .


    Arkadaş bu forumda hakka hukuka inanan , mahkemelerle uğraşmayı seven , riskli iş yapmayı seven amma çok adam varmış hayret birşey

    Şu çılgın türkler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 21 Mayıs 2013; 0:35:17 >




  • bilgilendirme için teşekkürler. :=)
  • bundan 3 ay kadar önce online olarak bir kitap aldım kitap sorunluydu bunu bildirdim ve 10 gün içinde iade aldım @Emre1907 herşeyi bilemezsin onun için her konuda yorum yaparken biraz daha özen göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    google ' a iade yazdım çıkanlar bunlar. Deşsem o kadar çok şey bulurumki daha Herşeyden önce benim başıma geldi.

    Yemin billah ederek söylüyorum , kuranada el basarım arkadaşım harddisk aldı , hepsiburadada siparişini iptal etti daha gönderilmeden, para iadesi yapacağız dedi 2 ay para iadesi yapmadı . Sen çok biliyorsun herşeyi . Yaşanmışlıklar var burda bana kopyala yapıştır deyip neyi anlatmaya çalışıyorsun . Bu konuda bile bir ton yaşanmış olay var

    Senin derdin ne . Efsane falanmı olmaya çalışıyorsun . Ben 2 üstte gayet güzel açıkladım olayı . Sen kime , neye hizmet ediyorsun vallahi billahi anlamıyorum


    Bakın once mesajı farklı sekılde yazdı sonra edıtleyerek su kısmı ekledı

    Yemin billah ederek söylüyorum , kuranada el basarım arkadaşım harddisk aldı , hepsiburadada siparişini iptal etti daha gönderilmeden, para iadesi yapacağız dedi 2 ay para iadesi yapmadı . Sen çok biliyorsun herşeyi . Yaşanmışlıklar var burda bana kopyala yapıştır deyip neyi anlatmaya çalışıyorsun . Bu konuda bile bir ton yaşanmış olay var


    Telefonu ınternetten almak ısteyen arkadaslar gonul rahatlıgı ıle alabılırsınız, ancak bır farkla mutlaka cok guvenılır bır sıteden almaya ozen gosterın. Paralel ıthalat urunlerı satan bır suru dandık sıte var onlarda problem yasayabılırsınız.

    Magazadan acıp almakta mantıklı ancak su an ıcın her yerde bulunmuyor bırde actıgınız anda bır sorun gozukmesede sonradan sorunlar olusabılıyor bunu okuduk. Ancak ınternetten aldıgınız bır urunde 7 gun kullanma sansınız var. Bu sure bıtmeden ıade yapabılıyorsunuz kutu acılşmıs dahı olsa.

    Tercıh sıze kalmıs tabıkı. Ancak bılgısız ınsanların dedıgı gıbı ınternetten yuzde yuz alınmaz, mahkemelık olursunuz cumlelelerıne ınanmayın.

    Bakın rewolf arkadasımızın basından gecen bır surec sonucunda urun ıadesı almıs. halbukı magazadan almıs olsaydı telefonu su an servıste olacaktı.




  • nasıl konu bu ya?

    tartışma da bir yere kadar.

    ana konu olmuş ana tartışma konusu.

    birisi desin yav he he de herkes kurtulsun!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat_yılmaz

    bilgilendirme için teşekkürler. :=)

    Sorunda tam burda çıkıyor.

    Bu arkadaş ürünü iade vermeyi başarmış . Eline ne geçti. Bu alışverişi yapmasa zaten parası elindeydi .

    O parayla telefon almak istedi , alamadı . Parasına kavuştuğuna seviniyor .


    Benim dediğim gibi gidip mağazada anlaşıp almaya kalksaydı. 1'de olmasa 2'de telefonuna kavuşacaktı. Düzgün telefon olmayıncada almadan çıkacaktı. Gelip burda bunu yazmasını gerektiren sıkntılı duruma düşmeyecekti. Yada mis gibi telefonla çıkacaktı dışarı

    Arkadaş başladığı noktaya döndüğüne sevinmiş .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßlaCKFOX

    bundan 3 ay kadar önce online olarak bir kitap aldım kitap sorunluydu bunu bildirdim ve 10 gün içinde iade aldım @Emre1907 herşeyi bilemezsin onun için her konuda yorum yaparken biraz daha özen göster

    Umarım hayatınız online sitelerden ürün alıp , onları geri iade etmeye çalışıp paranızı geri almakla geçer.

    Kitabı gidip D&R'dan alsaydınız , mağazadan çıkmadan ürünü değiştiridiniz.

    Saygılarımı sunuyorum
  • Baska bur konu daha var

    Teknosa musterı temsılcısıne konuyu danıstıgımda ayrıca bana ınternet uzerınden yapılan alısverıslerde cesıtlı kampanyaların da oldugunu soyledı.

    Sımdı baktımda yuzde 10 bonus karta bonus var. Artı baska bır seyden daha bahsettı ama unuttum.

    Bu arada belırteyım teknosayı hıc sevmem ve alısverıs yapmam cunku fıyatları her zaman cok pahalıdır. Ancak magazadan alınırken bu sekılde kampanyalar varmı bılmıyorum o yuzden belırtmek ıstedım.

    Not: Duzeltıyorum kampanya sanırım cep telefonlarında gecmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkans -- 21 Mayıs 2013; 0:46:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_yılmaz

    bilgilendirme için teşekkürler. :=)

    Sorunda tam burda çıkıyor.

    Bu arkadaş ürünü iade vermeyi başarmış . Eline ne geçti. Bu alışverişi yapmasa zaten parası elindeydi .

    O parayla telefon almak istedi , alamadı . Parasına kavuştuğuna seviniyor .


    Benim dediğim gibi gidip mağazada anlaşıp almaya kalksaydı. 1'de olmasa 2'de telefonuna kavuşacaktı. Düzgün telefon olmayıncada almadan çıkacaktı. Gelip burda bunu yazmasını gerektiren sıkntılı duruma düşmeyecekti. Yada mis gibi telefonla çıkacaktı dışarı

    Arkadaş başladığı noktaya döndüğüne sevinmiş .

    mağazalardan alsak daha güzel olur ama bizide düşün hocam bulunduğumuz mekan dolayısıyla tekno mağazaları malesefki yok hadi oldu diyelim kırşehirde teknosa var oraya one ne zaman geleceği belli deil gelene kadar hdrmikrofon kalkmış olacaktı




  • Captured this cute moment, everything set to default/auto.

     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: tanreall

    Bu şekilde davranıldığı için bu firmalar böylesine at koşturabiliyor. "Nasılsa uğraşmaz kimse." mantığı ile sorunlu ürünleri insanlara satıyorlar ve hakkını aramayanlar da çoğunlukta. Arkadaşlar haklı, iade almak zorunda. Sistem de gayet güzel işliyor. Tüketici Hakem Heyeti'ne belgelerinizle gidin, %95 kazanırsınız. Uğraşmayacağız diye haklarımızdan vazgeçmeyelim. Basit bir işlem zaten, ve hızlı işliyor. Normal mahkemeler gibi değil.

    Böyle şeylerle uğraşılacak altyapıyı hazırlamayacaksın.

    Gideceksin mağazadan alacaksın , sorunlu çıkarsa anında değişim için anlaşacaksın . Orda değiştirip sorunsuz cihazına kavuşup çıkacaksın dışarı.


    İnternetten sipariş verip günlerce kargo bekleyip , sonrasında ürün hatalı geldiğinde değiştirseler dahi. Mükemmel site olsa paranı 1 hafta sonra geri verseler dahi. 1 hafta sonra yine başka yerden alacaksın. Belki gene anyı şeyler olacak . Bekleyip , düşünüp , uğraşıp duracaksın .

    Bu en iyi ihtimaldi . Birde geri iade almadıklarını düşünüp tüketici hakem heyetinde aylarca uğraştığını düşün.

    Hala dert nedir 1. ihtimali güzel güzel uygulamak varken. BİLİYORUZKİ MAĞAZAYA GİDİP ADAMLA ANLAŞIP 3 CİHAZ AÇTIRIP , 3 ÜDE ARIZALI ÇIKINCA ALMADAN ÇIKAN ARKADAŞLARIMIZ VAR FORUMDA. Bunu internet üzerinden yapmanızın mümkünatı varmı .

    Bu konuda başkada birşey söylemeyeceğim . Uğraşın durun o zaman hakkınızı arayın . Siz alın riskinizi .


    Arkadaş bu forumda hakka hukuka inanan , mahkemelerle uğraşmayı seven , riskli iş yapmayı seven amma çok adam varmış hayret birşey

    Şu çılgın türkler

    O zaman internet sitelerini toptan kaldırsınlar, kimse alışveriş yapmasın. Böyle bir şey olabilir mi yani. An geliyor mecburen internet üzerinden yapılıyor alışverişler. O bahsettiğiniz 3 cihaz açtıran ve almayan arkadaş da benim zaten. İzmir Forum Bornova'da yaptım. Ben mağazacılığın göbeğinden gelen biriyim ve hala mağazacılık yapıyorum. Böyle bir yönlendirme yapmanız insanları hak-hukuk arama konusunda korkutur. Yineliyorum, tüketici mahkemeleri oldukça hızlı çalışıyor ve %95 kazanıyorsunuz. İlla internetten alın bu telefonu demiyorum fakat internetten aldığınız bir ürün ile ilgili sıkıntı yaşarsanız, kesinlikle hukuki yollara başvurun. Türkiye'de adalet sistemi tabii ki tartışmalı, tabii ki pek güvenilir değil (Bu hale getirdiler) ama ticari olaylarda biraz hızlı ve yapıcı işliyor sistem. Ceza mahkemeleri gibi değil yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_RewoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_yılmaz

    bilgilendirme için teşekkürler. :=)

    Sorunda tam burda çıkıyor.

    Bu arkadaş ürünü iade vermeyi başarmış . Eline ne geçti. Bu alışverişi yapmasa zaten parası elindeydi .

    O parayla telefon almak istedi , alamadı . Parasına kavuştuğuna seviniyor .


    Benim dediğim gibi gidip mağazada anlaşıp almaya kalksaydı. 1'de olmasa 2'de telefonuna kavuşacaktı. Düzgün telefon olmayıncada almadan çıkacaktı. Gelip burda bunu yazmasını gerektiren sıkntılı duruma düşmeyecekti. Yada mis gibi telefonla çıkacaktı dışarı

    Arkadaş başladığı noktaya döndüğüne sevinmiş .

    mağazalardan alsak daha güzel olur ama bizide düşün hocam bulunduğumuz mekan dolayısıyla tekno mağazaları malesefki yok hadi oldu diyelim kırşehirde teknosa var oraya one ne zaman geleceği belli deil gelene kadar hdrmikrofon kalkmış olacaktı

    Hocam mağazadan alma imkanın yoksa zaten mecbur internetten alacaksın.

    Ama mağazadan almak varken. Yukardaki verdiğim tavsiyeyle sorunsuz iş yapmak varken . Neden hala öteki düşünce savunuluyor anlamış değilim.

    10 km ilerde Teknosa mağazası varken , Teknosa'nın internet sitesinden alışveriş yapmanın mantığı nedir. 100 lira bonus verse bile bunun mantığı yok . Git kafan rahat rahat al.

    Sırf benim düşüncemin tersini kanıtlamak için millet neye uğraşıyor anlamış değilim .




  • Gene konuyu resmen başka yere çekiyorsunuz . Üst mesajda durumu açıkladım .
  • Ayrıca magzada 10 dakikalık kontrol mü, yoksa 1 hafta elinde test etmek mi, hangisi mantıklı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_RewoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_RewoL

    öncelikle merhabalar iyi forumlar benim yaşadığım olayı anlatayım belki yardımcı olur. Ben htc one telefonu 08.05.2013 tarihinde teknosa.com internet sitesinden aldım ve cihaz 10.05.2013 tarihinde elime ulaştı ilk 2 gün ürünü kullandım bir sorun görememiştim fakat dh forumuna girince mağdur olan arkadaşları görüp bendede var mı diye baktım ve kasa açıklığı,2 adet ölü piksel,kamera lensinin içinde toz vardı son olarak telefon görüşmelerimde ses karşı tarafa gitmiyor ara ara boğulmalar oluyordu 7 gün dolmadan bana verilen kocaeli/gebze adresine ups kargo ile gönderdim iade talebiyle 16.05.2013 tarihinde ürün ellerine ulaşmış ve artık dün oldu :) 20.05.2013 de beni arayıp iade işleminin gerçekleştiğini haber verdiler umarım yardımcı olmuşumdur. son olarak murat hocam 7 gün süresi siz ürünü elinize aldığınızda başlıyor bir sorun çıkıp gönderdiğinizde de kargoya verdiğiniz tarih önemli

    bu süreçte bana yardımcı olan RascalFalcon arkaşımıza teşekkürleri bir borç bilirim

    Ne demek rica ederim. Mesafeli satis sozlesmesi geregi kutusunu acsaniz kullansaniz da yeniden satilabilirligini bozmadiginiz takdirde urunden cayma hakkinizi kullanarak 7 gun icinde iade edebilirsiniz. Sizin cihaz hem problemli yani kutudan ayipli ciktigi icin hem de 7 gunluk sure dolmadigi icin iadesi kolay oldu. Tabi dedigim sekilde yazinizi yazmanizin da etkisi buyuk. Ben bu tip hepsiburada ve vatan gibi sitelere onlarca iade yaptim. Lakin bazen iadeye gonderdigim urunun parasini 3 ayda aldigim da oldu. 20 tllik bir mouse oldugu icin ugrasmadin. 3 ayda da olsa geldi ama parasi. Fakat her firma iade almiyor, kanunen hakkiniz olmasina ragmen uygulamaya koymuyorlar. Ama buyuk sitelerde bu gibi sorunlarla hic karsilasmadim. Eger uygulanmazsa tutara gore tuketici hakem heyetine ya da tuketici mahkemesine basvurmak gerekiyor. Zaten bir dilekce yetiyor. Gerisini yargi hallediyor. Hakliysaniz masrafi da yok. Ben o yuzden hep internetten alis veris yaparim. Hepsiburadadan 20.000 tlyi gecmistir alis verisim. Kosu bandini bile oradan aldim o kadar yani


    Not: Elden alma imkani varsa urunu actirarark gorerek alma imkani varsa mutlaka bu yolun tercih edilmesini oneriyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl-alt-delete -- 21 Mayıs 2013; 0:57:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saydam330

    Ayrıca magzada 10 dakikalık kontrol mü, yoksa 1 hafta elinde test etmek mi, hangisi mantıklı?

    Konuyu burayada getirdin . Seni tebrik ediyorum gerçekten .

    Emin ol mağazada tenhaya geçip 10 dakikalık kontrol sonrası sorun bulduğunda değişim yapman en iyisi.

    Boşa çabalama 10 dakika her zaman 1 haftadan daha kısa bir süreçtir , bazen 1 saat dayanamıyoruz cihaza kavuşmak için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907


    Online alışveriş yapıp , ürün sorunlu geldiğinde , firmanın ürünü iade için kabul etmemesi halinde bizleri davalarla uğraştırmak mı?

    Mağazadan yukardaki koşullarda adam gibi almak varken , gözle görüp anlaşarak , derdini anlatarak almak varken hala neden savunma gereği duyuyorsunuz. Ben böyle bir kanun yok mu diyorum . İşlemiyor diyorum . berkans'da heralde avukat falan . İş çıksın istiyor kendine .

    Herşeyden öte benim dediğim yolla o gün sorunsuz telefon edinebilirken , internetten alırsanız bu süreç aylarca uzayabilir . Geri iade kabul etse bile amaç nedir geri iade vermekteki? Mağazadan alırken anlaşıp 2-3 telefon açarak sorunsuzu bulup almak varken.


    Anlamıyorum sizi . Neyi savunduğunuzu bilmiyorsunuz gerçekten ..

    +1




  • 
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.