Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (2497. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54.665
Cevap
200
Favori
2.091.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 24952496249724982499
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kağıda ne yazarsan yaz umursamiyorlar yani sadece sorunlara bakıyorlar değişim veya ücret iadesi için araman gerekiyormus dediklerine göre, şimdi cihazın tekrar gelsin 4 defa gitmiş olacak kontrol et en ufak biryerinde sorun varsa hemen şikayetini yap thh gidince sana gerekli işlemleri yapman için bi kağıt verecekler orda yapman gerekenler ayrintisi ile yazıyor, telefon geldiğin de bilgilendir yardımcı olurum, yanlız şurası önemli dün atlamış ım kusura bakma cihazı al ali bir sene geçmemiş olması gerekiyor. umarım öyledir
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    Neden 1 sene gecmemesi lazim hocam?
    yada 1 sene icinde en az 4kere servis mi demek istediniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Yani demek istediğim bir sene içerisinde 4 defa gitmiş olması gerekiyor toplam da 6 defa diye hatırlıyorum yani 1 yılda 4 defa gitmiş se ve sorun devam ediyorsa ücret iadesi alırsın, iki yılda 6 defa (ama bundan tam emin değilim, ben daha önceki ücret iadesini ilk bir sene de 4 defa gönderip sorun halen devam ettiği için aldım) bir seneyi geçti mi alalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    hocam cihaz bu gün ellerine ulaştı ama sisteme düşmemiş daha muhtemelen ptesi salı (ayın 29-30u) gibi girerler tamir falan ederselerde ayın 5-6 sı gibi gönderirler araya yılbaşı vs girdiği için, ben dediğiniz gibi sisteme düşünce arayayıp değişim istediğimi belirteyimmi garanti olsun diye yoksa dediğiniz gibi tamir olsun gelsin sonrasında işlemmi yapayım şu işi halletmek istiyorum gerçekten tertemiz gitti cihazım şimdi yüzüne bakılcak gibi değil çizmedikleri yer kalmamıştı ayrıca kendi oluşturdukları sorunlardan tekrar tekrar göndermemde cabası.

    Not: bu arada cihaz son 6 ay içinde 4 kere gidiş geliş olayını yaşadı yani 1 yıl içinde sayılıyor şu anda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mseyitsahin -- 26 Aralık 2014; 18:16:33 >
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    6 ay da 4 defa gitmişse şu an ücret iadesi isteyebilirsin, bana sorarsan thh ye başvur biraz uzun sürer ama sonun da fatura tutarını alırsın, hem diyorsun telefonu mehvettiler diye yine de arayıp söyle ne kadar ciddi ye alırlar bilemiyorum isteğini ama şansını dene m7 yi kullanmaya devam etmek istersen ara yok m8 veya başka birşey almak isterim dersen thh ye başvur, şu durumda ücret iadesi için imkanın var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    valla hocam m8 veya ücret iadesi alırsam tadından yenmez teleservice mahfetti telefonu valla ama inşAllah thh başvurupta haksız duruma düşmem servis formları vs elimde hepsi zaten her seferinde parça değişimi vs de oldu sırf diğer mağdur olan arkadaşlar içinde yol olsun diye bu işe girişirsem olan biteni detaylı olarak yazıcam buraya sizin yönlendirmenizle girişip bu işe :)
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    Şu an ücret iadesi hakkın var gerisi senin isteğine kalmış hangi yöntem sana uygunsa onu yap ister yeni cihaz iste ister ücret iadesi, bana kalırsa ücret iadesi thh ye başvurup karar senin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    Pembe kamera sorununuz çözüldüyse yeni lens takılmıştır. Yeşillenme için boşuna servise vermeyin bir çözümü yok. Çünkü zaten m8 lensi takıyorlar pembelik olmaması için, çözümü yok yani yeşillenmenin. Bu forumda bir kaç kişi daha farketmişti bu durumu ve servise verenler olmuştu ama çözülemedi. Ben telefonu sattım kurtuldum çok şükür arada servisle ilgili sorunu olanlara yardımcı olmaya geliyorum çok çektiğimden tecrübe bol
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi sizin öneriniz ücreti almam peki sizi yakalamışken ayrıntılı sorayım :) bunlar cihazı yaptı yolladı diyelim teslim alıp thh yemi gitmeliyim yoksa cihazı geri gönderip thh yemi gideyim yada bunlar dediki değişim yapalım e8 verelim derse m8 istiyorum yoksa thh ile ücret iadesi isticemmi diyim yoksa e8 verirseler kabulmu edeyim
  • çözsünler abi banane yeşil istemiyom belki derim :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mseyitsahin -- 26 Aralık 2014; 20:07:07 >
  • Gelince bakarsın sağına soluna en ufak sorun görürsen yada daha 6 ay olmuş alalı biraz daha kullan mutlaka birşey olur bir yerine o zaman git thh ye, servise gelince hiç m8 i karıştırma sen ara bi değişim iste e8 verelim derlerse ona göre değerlendir e8 iyi bir donanıma sahip ama plastik, plastik olup da malzeme kalitesi desire serisine göre iyi karar senin :)
  • aslında e8 e baktım güzel telefon donanımı m8 den birazdaha iyi plastik fln ama m7 den önce onca zaman plastik kullandık alışkınız değerlendirmeyi düşünürüm :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mseyitsahin -- 26 Aralık 2014; 20:10:19 >
  • valla servis muhabbetinden gına geldi :) hayır insan görünce benim tele de olur mu lan diye bir canı sıkılıyor :D arklar ben custom rom attım lollipop 5.0.1 şarjı öncesine göre iyi zaten stock rom gpe ama sense arayüzü çok sevmeme rağmen sırf şarjı 1 gün bile gitmiyor diye bir de kitkattan sıkıldığım için unlock yapıp attım lollipopu custom rom olarak şarjı en iyi giden stabil rom tavsiyesi verecek var mı? ya da elemantalx kernel kullanıyorum başka kernel önerecek?
  • blacklabelone B kullanıcısına yanıt
    valla hocam konuda servis muhabbeti dışında pek canlanmıyor artık servis muhabbetleride tuzu biberi işte :D "her m7 bir gün servis görecek!" sözünü hiç duymadınızmı :D
  • msj gitmedi sandım gitmiş 2 kez benzer msj olmuş :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacklabelone -- 27 Aralık 2014; 14:37:07 >
  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    haha duymayan kalmadı htc one iyi o konuda :) ama ben yollamıcam bir şey olmayacak tele şu an nazar değmesin canavar gibi zaten :) baktım servise gidecek gibi oluyor teli değiştiricem servise gitmeyecek :D değiştirsem de yine m7 bile alırım o derece seviyorum telefonu cidden farklı kalitesini hissettiriyor bir apple bir htc nin amiral gemileri zaten şu ara
  • blacklabelone B kullanıcısına yanıt
    Valla benimki 4. defadır serviste verirlerse E8 veya M8 kabul edicem yada THH ile ücreti istiyeceğim HTC ve telefon iyi ama servis berbat
  • çok kötü ya inş iyi sonuçlanır az buz para da vermiyoruz sonuçta 1 maaş parası. servis berbat bir de kabul etmek lazım m7 sorunlu bir amiral gemisi oldu çok beğeniyoruz ama bir kaç sıkıntısı var şansa ortaya çıkarsa mahvediyor
  • Vallahi benim telefonda sadece pembeleşme var, onun dışında sorunsuz, sadece gece çekerken pembe oluyor diye göndermeyeceğim, zira flaşla çekimde sorun yok, zaten flaşsız çekimde yapılmaz, hiçbir telefonla yapılmaz çünki gerek yok, zaten gündüz çekimleri bile basmaya değecek kalitede değil, bu işi için foto makinası almak lazım, neyse bu şekilde kullanacağım, garanti bitimine doğru satarım yada servise yollarım, sonra m9 a bakarız, bu alete verdiğim parayada acımam, alırken 2 bin kaat saydım, şimdi satsam sorunsuzda olsa zarardayım, umrumda bile değil, bu arada zengin falanda değilim, böyle bir aleti en az 3 sene kullanırım, sonra baktım çok ucuza gidiyor veririm bizim oğlana oyuncak eder, gittiği yere kadar, çok takmayın böyle şeyleri, zaten bu aletler lüks oyuncaklar o kadar, kullan eskidi yenisi al tarzı aletlerde fazla düşünmeye değmez bence, sıkmayın canınızı, gelip geçici dünya, kullanın gitsin işte...




  • alimelle A kullanıcısına yanıt
    o konularda haklısınızda benim kabullenmediğim konu servisin telefona yaptıklarından dolayı benim mağdur olmam bu yüzden bu işi kovalıyorum birazda.
  • 
Sayfa: önceki 24952496249724982499
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.