Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (2496. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
54.664
Cevap
200
Favori
2.091.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 24942495249624972498
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben kabul etmedim, bana gore e8,m7nin muadili degil olsa olsa one x in filan muadili olur

    tavsiyemi isterseniz 4servis 3parca degisimi varsa tuketici hakem heyetine basvurun fatura bedelinizi faiziyla alin sonra ister e8 alin(2 hafta once sahibinden.comda kapali kutu 1350tl ye satan vardi simdi 1300e bile alinir sanirsam,sifiri bu haldeyse 2.eli ne olur ) isterseniz sifir m8alin uzerine paraniz bile kalir

    Duzeltme:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 25 Aralık 2014; 12:18:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epimenides kullanıcısına yanıt
    Istanbul teleservice gönderin bir haftada yapılsın gelsin ha yoğunluk vardır onu bilmem
    Ayrıca kvk yollasaniz bile mgk teleservice gönderiyor htc one ı o yüzden 3-4 gün kaybetmek istemiyorsan teleseevice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • epimenides kullanıcısına yanıt
    Istanbul ile Ankara arasinda fark varmi bilmiyorum. Bu konu hakkinda bir fikrim yok malesef.

    Teleservice kvk ya gore daha iyi is cikarir ama birazda sans. Dediginiz gibi bende pembe kameradan tutun kasa acikligi pil sorunu kasanin boyasinin dokulmesi hoparlorden az ses gelmesi flan dolu dolu sorun vardi. Ben gonderdim kvk ya gonderdi teknosa(burdan aldigimdan dolayi) 1 haftada oldu geldi. Bazi problemleri cozmusler bazilari halen ayni. Mesela ekranin yan tarafinda kasa acikligi mevcut bu sefer pil degistiginden usb ve kulaklik girisi yamuk monte edilmis kamera degistirilmis ama bu seferde yesilimsi cekiyor.

    Telefon hastalik hastasi herbiyerinden ariza cikariyor. Yogunluk olmasi falnda acikcasi isime geldi 20 gunu gecerse e8 ile degisim veya para iadesi hakkim var. 20 gunden once geldi ama sifir problemli o zamanda hayir demem kullanirim cunku telefon problemsizse omurluk telefon vallahi patlayana catlayana kadar kullanilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler hepinize yardımlarınız için,

    Teleservice e göndercem artık şansıma ne çıkarsa :)
    Teleservice'in stesinden HTC seçince Ön Büro Adresi: ATİLLA İLHAN CD. NO:20/A KÜÇÜKBAKKALKÖY ATAŞEHİR İSTANBUL çıkıyor buraya göndermem gerek galiba değil mi ?

    Telefonu bende severek kullanıyorum konuşma sırasında sesimin az gitmesi dışında da kullanımımı etkileyen bi sorun yok aslında ama garanti bitmeden hepsini yaptırayım :) Şu anda da kardeşimin m7 si var onu kullanıyorum zaten :)
  • epimenides kullanıcısına yanıt
    Su an ben tam hatirlamiyorum ama isterseniz emin olmak icin HTC Canli Destek ile konusun servisin adresini kargolama olayini vs gerekli tum bilgileri veriyorlar.

    Edit: Zannedersem Yurticikargo ile anlasmalilar kargo icin ucret almiyorlar + servis adresi sisteme kayitli olmasi lazim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W O M B A T -- 25 Aralık 2014; 12:38:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sorunu önceki mesajımda belirtmiştim. Bugün fabrika ayarlarına geri dönüp tekrar kablo ile bilgisayarıma taktım fakat yine görmüyor ve resimdeki uyarı çıkıyor. Daha önce böyle bir olayla karşılaşan veya bilgisi olan var mı?


    Kapalıyken tekrar telefonu bilgisayara taktım bu sefer bilgisayarda bir uyarı çıktı. Resim ekliyorum bunun için. Kabloyla ilgili bir problem var galiba. Ama tam emin değilim. Sizce ne yapmalıyım? Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cres1 -- 25 Aralık 2014; 14:26:44 >




  • Beyler z2 kullanan bir arkadas benim telefona cok kaba dedi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • epimenides kullanıcısına yanıt
    Yurtiçi kargo direk ver dostum teleservice de onlar gitmesi gereken yere gönderiyorlar ata sehir veya maltepeye göndermek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar jack girişi arızası içini yollayacağım ama, jack tamir olduktan sonra geldiğinde başka sorunlarla karşılaşırım diye tedirginim..
    Teleservis sağlıklı ve temiz iş çıkarırı mı ?
  • Bende verdim sorunu hallettiler yalnız bendeki kulaklıkla çalışmadı artı olarak kulaklığıda değiştirdiler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj24 -- 25 Aralık 2014; 21:59:39 >
  • Hocam bir şey sorayım biraz uzun olabilir anlatacağım, ben cihazımı ilk kamera pembeleşmesi yüzünden ve beats yazısı silinme vs için servise gönderdim sorunları hallettiler cihaz bir geldi ön tarafı çizmişler ve mikrofonu bozmuşlar bende sonra tekrar gönderdim bu sefer anakart değişti geldi fakat bu gelendede şarj problemi ve sağ kısımda kasa açıklığı vardı vede çiziklere kozmik müdahale de etmemişler bende özellikle kasa açıklığı yüzünden tekrar gönderdim tekrar geldi kasayı biraz kapatmışlar fakat diğer problemlerimi görmezden gelip test yapıldı sorun yok yazmışlar bir süre sonra tekrar sağ kısım açılma yaptı ve ses tuşları düşecek gibi boşta kaldı açıklıktan bende bu gün 4. defa servise yolladım acaba benimde para iadesi veya cihaz değişimi hakkım varmıdır şu ana kadar 3 defa parça değişimi yapıldı her gittiğinde biraz aydınlatabilirseniz bildiğiniz kadarıyla gerçekten çok yardımcı olursunuz şu anda 4. defa servise yollandı kağıtta yazdım en başa 4.defa geliyor para iadesi veya değişim talep ediyorum diye.

    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mseyitsahin -- 25 Aralık 2014; 23:02:05 >




  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    evet servisten talep edebiliyorsunuz ancak maldan yararlanamamayı sürekli kılması gibi bir madde var ve bu maddeye uymanız lazım

    tam olarak tüketici haklarında şunlar yazıyor:

    "Tüketiciye aldığı ürünün teslim edildiği tarihinden itibaren, ( belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla) bir yıl içerisinde en az dört veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    -Tamir için gereken azami sürenin aşılması,

    -Yetkili servisin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının bildirilmesi durumunda,

    Tüketici ürünün satın alındığı yerden, değişim ve ya para iadesi isteme hakkına sahiptir.

    Bu durumu ürünün satın alındığı yer kabul etmez ise Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunması gerekmektedir"

    ekleme:servis para iadesi yapmıyor, thh ile almanız lazım (yine ödemiyolarmış anca icra ile banka hesaplarına haciz konulup alınabildiğini okumustum biryerden)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 25 Aralık 2014; 23:36:40 >




  • mseyitsahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba 4 defa servise gidip gelmişse ve sorun devam ediyorsa tüketici hakem heyetine gidiyorsun şikayetini yapıyorsun yaklaşık bir ay sonra bilirkişi incelemesi için cihazı istiyorlar sonra bilirkişiye sorunları belirtiyorsun senin yapacakların buraya kadar gerisini onlar hallediyor %90 seni haklı buluyorlar unutma şikayet edeceğin firma teleservice değil aldığın firma örneğin ben hepsiburada dan one s almıştım 4 defa gitti geldi sorun devam ediyordu şikayet ettim kazandim para iadesi aldım hepsiburada dan, durum hemen hemen aynı ama ücret 1000 liranın üstünde olduğu için karar bağlayıcı olmuyor galiba, yani firma itiraz ederse karara mahkemeye taşınır karar orda thh nin kararı delil olarak sayılır yani mahkeme de de sen haklısın kazanırsın çoğu firma işi yokuşa sürmüyor hepsiburada gibi, sen ilk işin git şikayetini yap yardıma ihtiyacın olursa bilgilendiririm hakkını ara mutlaka ki haklısın da zaten kolay gelsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar double dip kılıf aldım da orjinal değil, orjinalindeki gibi kırmızı kısım üstte değil altta gri kısım da üstte, kilifi bu şekil olan var mı, cihaza bir zarar verir mi orjinal olmayan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi hocam cihaz 1 defa kamera için 1 defa mikrofon için 2 defada kasa açıklığı batarya ve sensör sorunları ile gitti farklı sorunlar ama bu son gönderdiğimle 4. defadır serviste telefonum, ki mikrofon sorunu için gönderdiğimde bu problemide servis oluşturdu kamerayı değiştirirken bozmuşlar kontrol ettik sorun yok diyip etiketide vurmuş göndermişler açıkçası bıktım bu durumdan sağlam cihazı kendileri bozdu ve ceremesini ben çekiyorum bu durumdan kurtulmak istiyorum varsa böyle haklarımda kullanmak istiyorum kağıtta belirttim kendilerinede değişim ile ücret isteğini, sizinde yönlendirmeniz olursa gittiği yere kadar peşine düşerim bu işin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mseyitsahin -- 26 Aralık 2014; 8:31:39 >
  • alikara80 A kullanıcısına yanıt
    Orjinal kilif bile siyah kasayi zamanla tak cikar yaparsan ciziyor. O klipsli yerlerden. Telefonun siyah kasa ise onermem o kilifi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar telefon dun gelmis servisten. Teleservice on numara is cikarmis. Kamera ov 4688 ile degismis. HTC ONE M8 de kullanilan ana arka kamera ile. OIS varmi yokmu dikkat etmedim ama sanki yesillenme devam ediyor gibime geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam şimdide yeşil kamera sorunumu çıktı önceden pembe kamera diye uğraşırdık :S
  • Pembe kamera sorunuyla gidip kamerası omnivision ile değişen telefonlarda da yeşillenme var özellikle flashlı çekimlerde. Malesef bunun bir çözümü yok.
  • MagnusCarlsen kullanıcısına yanıt
    ben hiç dikkat etmedim benim kamera değiştide neyle değiştirdiler bilmiyorum flaş ile çekimde yapmadım geldiğinden beri serviste şu anda tekrardan, tamir görürde gelirse bende bir deneyeyim olmadı birde yeşillenme için göndeririz
  • 
Sayfa: önceki 24942495249624972498
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.