Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

HP W2207h LCD İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
423
Cevap
0
Favori
46.944
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Giriş
Mesaj
    • Emekli Yönetici
      15948 Mesaj
      17 Ocak 2008 20:28:20
      quote:

      Orjinalden alıntı: BakimsizTarzan


      quote:

      Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online


      Pazartesi günü bimeksden alacağım inşallah bu monitörü bende. Sizce doğru bi karar mı verdim. Oyuncu biri değilimdir fazla genelde nette dolaşır , kodlarla uğraşırım ( yazı okumak çok rahat olmalı keskin gözükmeli) , ve çok film izlerim. Bana uygun mu bu monitör Gerçi uygun demesenizde alacam sanırım çok hoşuma gidiyo meret İlkbaş analogdan bağlarım sonra , iyi bi hdmı -dvı kablo alır kullanırım. ya da bakarım direk ekran kartına takılan dönüştürücülerden bulabilcem mi


      paran varsa al pişman olmazsın kesinlikle. gayet güzel monitor. 2 ay falan oldu alalı. kabloya bi dünya para vermene gerek yok ben dvi to hdmi adaptor aldım 12 liraya fazlasıyla iş görüyor.



      Kafaya koydum alacağım alana kadarda artık monitör bölümüne falan girmiyeceğim Sürekli caydım herşeyden off sıkıntı geldi artık onu bekle bunu ekle. Mis gibi HDMI'lı bir model işte al gitsin diyecem artık. Eskişehir bimeksden alacağım. Ben her türlü programı resmi getirip deneyecğeim izin var mı dedim elimizden geleni yaparız dediler. İnşallah sorun çıkartmazlar
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene





    • Yüzbaşı
      866 Mesaj
      17 Ocak 2008 23:24:10
      Bende ay başı monitörü değiştirmeye karar verdim. Emektar 940bw artık ufak gelmeye başladı. Bir türlü alışamadım normal 19dan 19 widescreen e. Bu HP yi de bi yerlerde göremedim denemek için. Var mı istanbul da bunu deneyebileceğim bi yer? Olmazsa yarın cevahir e gidip bakıcam artık.

      22" de bu HP ile Samsung 226bw arasında kaldım. Hp nin sunduğu özellikler bakımından 2ms den feragat edicez gibime geliyor? Alan arkadaşlar Samsung la bi kıyaslama yapabilirlerse kullanmışlarsa en azından çok makbule geçecektir. Teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

      Intel i7 4770k Corsair H80i LCS /// Asus Maximus VI Gene /// 8gig Gskill Ripjawsx /// Asus GTX760OC DirectCUII /// LG 29" UM67 /// NZXT Tempest Corsair 650HX /// Samsung 250gig SSD Sandisk 120gig Extreme SSD 640gigx2 500gig IOmega Home Media 1Tb NAS /// NEC 7173S /// Logitech G15 MS sidewinder x8 /// Creative SB Digital Music Premium HD Marshall MajorFX /// JBL Creature II /// Sycthe Kama Meter /// Netmaster CBC-382D1 Linksys E2000 /// Samsung Galaxy s6Edge Sennheiser Momentum In-ear // LG 42lm760s // Egreat R6S // HARMAN KARDON AVR 161S HKTS 16 BQ
    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      17 Ocak 2008 23:46:50
      HP W2207h LCD Monitör Bu Monitörü Çalışırken bir firmada gördüm Manyak birşey hasta oldum bunu ya kafaya koydum kesin alacagım süper birşey sanki Monitör yok pencereyi açmış seyrediyormuş gibi hisediyorsun yani mükemmel görüntü kalitesi var idda ediyorum bunun verdigi görüntüyü hiç bir Monitör veremez
      |
      |
      _____________________________

      KULA BELA GELMEZ HAK YAZMAYINCA HAK BELA YAZMAZ KUL AZMAYINCA - Ankara / Cankaya
    • Yüzbaşı
      691 Mesaj
      18 Ocak 2008 00:12:54
      Arkadaşlar benim DVI-HDMI dönüştürücü kullanarak monitöre bağlantı yaptığımda bir sorunum var..görüntü rezalet..illaki vga mı kullanmak zorundayız?
      |
      |
      _____________________________

      Stereo amp:Roksan Kandy LIII MKIII /// CD player:Roksan Kandy MKIII /// AVR:Denon AVR-3808CI /// Speakers:Monitor Audio RS6 Front RSLCR Center BRFX Bipolar rear Projector:Panasonic AE4000 /// Perde:Draper Luma2 119" 16:9 (264x147) /// Plasma:Panasonic 42PV70 HTPC:Zalman HD160plus,Asus Xonar HDAV1.3 Deluxe,Logitech Dinovo Edge klavye MX Air mouse, Fanless CPU,VGA,PSU Cables:Atlas Hyper Interconnect,Atlas Hyper 2.0 speaker z-plug,Atlas Silver HDMI 1.3,Inakustik NF-102 interconnect /// Surge protector priz:Monster HT800 /// NAS:Qnap TS-459 Pro II 4x3TB
    • Yüzbaşı
      653 Mesaj
      18 Ocak 2008 00:15:02
      quote:

      Orjinalden alıntı: CaRaBeeN

      Arkadaşlar benim DVI-HDMI dönüştürücü kullanarak monitöre bağlantı yaptığımda bir sorunum var..görüntü rezalet..illaki vga mı kullanmak zorundayız?


      ben perpa dan aldığım donusturucude boyle bir problemle karşılaşmadım sanırım adaptorunuz arızalı ?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4543 Mesaj
      18 Ocak 2008 00:49:21
      @dest

      Monitörü 1 aydır falan kullanıyorum sanırım, ghosting e rastlamadım. İlla ki vardır fark ama gözüme çarpmadı. Sana tavsiyem monitörü kendi gözünle inceleyi almandır, zaten 8ms ve aşağısı genelde doğru değer oldukları sürece gayet uygun oluyorlar. Yalnız tek bir sorun olabilir bu monitör ile, bazı arkadaşlar pes oynarken gölgelenme yaptığını iddia ettiler bu konuda bir fikrim yok açıkçası.

      @CaRaBeeN

      Sanırım piyasada 2 çeşit dvi soketi var, dişi ve erkek diye ayrılıyor mu bilmiyorum tam olarak neyse, ben ekran kartımın kutusundan çıkan dönüştürücü ile mükkemmel seviyede görüntü alıyorum HDMI bağlantıdan.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      691 Mesaj
      18 Ocak 2008 01:02:43
      HP nin DVI girişi olan modeline direk DVI bağlamak ile , HDMI girişi olan bu modeline DVI-HDMI çevirici kullanarak bağlamak arasında fark var mıdır?
      Yani sormak istediğim bu DVI-HDMI adaptör değişimi sırasında bir kayıp yaşıyor muyuz?

      Yarın farklı bir adaptör alıp deneyeyim bari..
      |
      |
      _____________________________

      Stereo amp:Roksan Kandy LIII MKIII /// CD player:Roksan Kandy MKIII /// AVR:Denon AVR-3808CI /// Speakers:Monitor Audio RS6 Front RSLCR Center BRFX Bipolar rear Projector:Panasonic AE4000 /// Perde:Draper Luma2 119" 16:9 (264x147) /// Plasma:Panasonic 42PV70 HTPC:Zalman HD160plus,Asus Xonar HDAV1.3 Deluxe,Logitech Dinovo Edge klavye MX Air mouse, Fanless CPU,VGA,PSU Cables:Atlas Hyper Interconnect,Atlas Hyper 2.0 speaker z-plug,Atlas Silver HDMI 1.3,Inakustik NF-102 interconnect /// Surge protector priz:Monster HT800 /// NAS:Qnap TS-459 Pro II 4x3TB
    • Yüzbaşı
      866 Mesaj
      19 Ocak 2008 01:34:25
      Fark olmaz
      |
      |
      _____________________________

      Intel i7 4770k Corsair H80i LCS /// Asus Maximus VI Gene /// 8gig Gskill Ripjawsx /// Asus GTX760OC DirectCUII /// LG 29" UM67 /// NZXT Tempest Corsair 650HX /// Samsung 250gig SSD Sandisk 120gig Extreme SSD 640gigx2 500gig IOmega Home Media 1Tb NAS /// NEC 7173S /// Logitech G15 MS sidewinder x8 /// Creative SB Digital Music Premium HD Marshall MajorFX /// JBL Creature II /// Sycthe Kama Meter /// Netmaster CBC-382D1 Linksys E2000 /// Samsung Galaxy s6Edge Sennheiser Momentum In-ear // LG 42lm760s // Egreat R6S // HARMAN KARDON AVR 161S HKTS 16 BQ
    • Emekli Yönetici
      15948 Mesaj
      19 Ocak 2008 02:01:03
      kutuda yazıyor mu 16,2 mi 16,7 milyon renk mi veriyo Bi allahın kulu cevaplasın ne olur ikinci soruşum bu
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene

    • Teğmen
      228 Mesaj
      19 Ocak 2008 13:00:24
      16.2 dostum, zaten tn panel kullanan bütün marka ve modellerin neredeyse hepsi 16.2'dir, 16.7 olduklarını iddia etseler bile...Grafik tasarım, fotoğraf işleme, vb şeylerle ilgilenmiyorsan oyun, internet ve filmde aradaki renk farkını anlayamazsın zaten...
      |
      |
      _____________________________

      Intel Core i5-3570K CPU @ 3.40GHz - Asus P8Z77-V LE Plus - Corsair Vengeance DDR3 2x4 8GB 1600 mhz CL9 Ram - Asus Nvidia GTX 970 Strix DCU2 4GB - Corsair Carbide 400R 750W 80+Bronze - Windows 10 Pro 64 bit
    • Yüzbaşı
      903 Mesaj
      19 Ocak 2008 16:21:50
      Bu monitörü forumdan bahadir_bado arkadaşımızdan ölü pixel garantili sıfır faturalaı olarak alabilirsiniz. (index garantili) Ben aldım memnunum.

      http://forum.donanimhaber.com/m_20391577/tm.htm fiyatıda gayet uygun...
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4543 Mesaj
      19 Ocak 2008 17:49:00
      quote:

      Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online

      kutuda yazıyor mu 16,2 mi 16,7 milyon renk mi veriyo Bi allahın kulu cevaplasın ne olur ikinci soruşum bu


      Valla 16.7 M. renk olduğu iddia ediliyor ancak arkadaşında dediği gibi TN panellerin hiçbiri bildiğim kadarıyla tam olarak 16.7 milyon renk değiller. Ancak eski monitörüm de TN Paneldi, 16.2 milyon renk yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam bilgilerinde, ondan sonra bunda baya bir gözüm gönlüm açıldı. Ancak anladığım kadarıyla fotoğraf falan ile de ilgileniyorsun, bu durumda düşündüğün gibi bir printera bağlayıp karşılaştır ekranda gördüklerini vs. . Ama yani hangi TN paneli alırsan al 16.7 milyon renk olduklarını iddia etseler de aynı şeyle karşılaşacaksındır. Eğer çok önemliyse başka panellerle ilgilen bunlar arasından karar veremye çalışmak yerine. En kötü Bimeks'ten al bir tane, kutusuna ve kutu içeriğine iyi davran, hoşuna gitmezse iade et ki bence daha önce de söylemiştim bunu, en doğrusu bu olacaktır.
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      3463 Mesaj
      19 Ocak 2008 18:05:13
      Bu monitörün w2207 modelini kullnıyorum kesinlikle harika bir ürün. Ayrıntılı inceleme için teşekkürler
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      204 Mesaj
      19 Ocak 2008 19:17:55
      selam arkadaşlar, bu monitörü dvi-hdmi bagladığımızda çözünürlük 1680x1050 oluyomu yoksa vga dan mı bu çözünürlüğü alıyo bilgi verirseniz sevinirim.
      |
      |
      _____________________________

      No Fear
    • Emekli Yönetici
      15948 Mesaj
      19 Ocak 2008 19:35:03
      @hyperborian


      quote:

      Orjinalden alıntı: cause_of_death


      quote:

      Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online

      kutuda yazıyor mu 16,2 mi 16,7 milyon renk mi veriyo Bi allahın kulu cevaplasın ne olur ikinci soruşum bu


      Valla 16.7 M. renk olduğu iddia ediliyor ancak arkadaşında dediği gibi TN panellerin hiçbiri bildiğim kadarıyla tam olarak 16.7 milyon renk değiller. Ancak eski monitörüm de TN Paneldi, 16.2 milyon renk yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam bilgilerinde, ondan sonra bunda baya bir gözüm gönlüm açıldı. Ancak anladığım kadarıyla fotoğraf falan ile de ilgileniyorsun, bu durumda düşündüğün gibi bir printera bağlayıp karşılaştır ekranda gördüklerini vs. . Ama yani hangi TN paneli alırsan al 16.7 milyon renk olduklarını iddia etseler de aynı şeyle karşılaşacaksındır. Eğer çok önemliyse başka panellerle ilgilen bunlar arasından karar veremye çalışmak yerine. En kötü Bimeks'ten al bir tane, kutusuna ve kutu içeriğine iyi davran, hoşuna gitmezse iade et ki bence daha önce de söylemiştim bunu, en doğrusu bu olacaktır.



      Sağol hocam Çok profesyonel fotoğraf işleriyle uğraşan biri değilimdir ama renk geçişlerinde falan sorun oluyorsa ozaman birkere daha gözden geçirmekde fayda var diye düşünüyorum. Yani örneğin şöyle birşey söyliyeyim , gün batıı resmi var bitane ve güneş artık dağların araksına doğru batıyor güneşin olduğu yer turuncu tam temeiz gök yüzüde mavi , şimdi güneşin turuncusundan gükyüzünün mavisine doğru bir renk geçişi olur bilirsiniz eğer bun kötü gözüküyorsa katman katmansa bu moral bozabilir fakat böyle bir durum yoksa ozaman hiç bi sorun yok

      Zaten gittiğimde bi inceleme yapacağım eğer beğenmezsem almam , başka monitörlerede bakarım ya da beklerim.

      Ama diyorsunuz ki 16,7 deseler bilr gerçekten o renkleri veremiyor. Mesela samsungun bi modeli var tipni hiç sevmediğim onda 16,7 diyor LG 16,7 diyor. Ben bu monitörlerin hesini bir arada hiç göremedim eğer gören varsa bana söyleyebilir mi acaba hepsi aynı mı?

      Bide bir arkadaş sakın hp alma dedi neden dedim bi arkadaşı almış ölü pxel çıkmış ve git gide çoğalıyorş 15 ölü pxel olmuş şu anda gerçi anormal bi durum bu panel hatasından kaynaklı bişey gibi. Peki hiç sonradan ölü pxel çıkan var mı bu alette kronik bi sorun var mı?

      HP ye kanım acayip kaynamış biçimde ama hepde alırken bi kuşku var içimde doğrusu. 12 gün değiştirme garantisi var bakalım inşallah memnun kalırım büyük gün pazartesi

      Bakın arkadaşlar aşağıya nedemek istediğim ile ilgili bir resim linki koydum. Çözünürlük büyük olduğundan link olarak verdim. Birini ayaralrdan 16 bit renge alıp çektim diğerini ise 32 bitte (gerçi 32 bitt destekli lcd yok ya neyse) Bide resmin orjinal halini veriyorum size. Sizde bir karşılaştırın bakalım.

      16,2 milyon renk yani 16bitt renk ile çekilmiş SS
      http://img104.imageshack.us/img104/2235/clipboarddq9.jpg

      32 bitt ile çekilmiş SS
      http://img70.imageshack.us/img70/4508/clipboard2vt7.jpg

      Buda resmin orjinal hali

      http://img250.imageshack.us/img250/9696/inn2109pj3.jpg



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yazılımcı Online -- 19 Ocak 2008; 20:17:06 >
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene





    • Yüzbaşı
      653 Mesaj
      20 Ocak 2008 00:46:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online

      @hyperborian


      quote:

      Orjinalden alıntı: cause_of_death


      quote:

      Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online

      kutuda yazıyor mu 16,2 mi 16,7 milyon renk mi veriyo Bi allahın kulu cevaplasın ne olur ikinci soruşum bu


      Valla 16.7 M. renk olduğu iddia ediliyor ancak arkadaşında dediği gibi TN panellerin hiçbiri bildiğim kadarıyla tam olarak 16.7 milyon renk değiller. Ancak eski monitörüm de TN Paneldi, 16.2 milyon renk yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam bilgilerinde, ondan sonra bunda baya bir gözüm gönlüm açıldı. Ancak anladığım kadarıyla fotoğraf falan ile de ilgileniyorsun, bu durumda düşündüğün gibi bir printera bağlayıp karşılaştır ekranda gördüklerini vs. . Ama yani hangi TN paneli alırsan al 16.7 milyon renk olduklarını iddia etseler de aynı şeyle karşılaşacaksındır. Eğer çok önemliyse başka panellerle ilgilen bunlar arasından karar veremye çalışmak yerine. En kötü Bimeks'ten al bir tane, kutusuna ve kutu içeriğine iyi davran, hoşuna gitmezse iade et ki bence daha önce de söylemiştim bunu, en doğrusu bu olacaktır.



      Sağol hocam Çok profesyonel fotoğraf işleriyle uğraşan biri değilimdir ama renk geçişlerinde falan sorun oluyorsa ozaman birkere daha gözden geçirmekde fayda var diye düşünüyorum. Yani örneğin şöyle birşey söyliyeyim , gün batıı resmi var bitane ve güneş artık dağların araksına doğru batıyor güneşin olduğu yer turuncu tam temeiz gök yüzüde mavi , şimdi güneşin turuncusundan gükyüzünün mavisine doğru bir renk geçişi olur bilirsiniz eğer bun kötü gözüküyorsa katman katmansa bu moral bozabilir fakat böyle bir durum yoksa ozaman hiç bi sorun yok

      Zaten gittiğimde bi inceleme yapacağım eğer beğenmezsem almam , başka monitörlerede bakarım ya da beklerim.

      Ama diyorsunuz ki 16,7 deseler bilr gerçekten o renkleri veremiyor. Mesela samsungun bi modeli var tipni hiç sevmediğim onda 16,7 diyor LG 16,7 diyor. Ben bu monitörlerin hesini bir arada hiç göremedim eğer gören varsa bana söyleyebilir mi acaba hepsi aynı mı?

      Bide bir arkadaş sakın hp alma dedi neden dedim bi arkadaşı almış ölü pxel çıkmış ve git gide çoğalıyorş 15 ölü pxel olmuş şu anda gerçi anormal bi durum bu panel hatasından kaynaklı bişey gibi. Peki hiç sonradan ölü pxel çıkan var mı bu alette kronik bi sorun var mı?

      HP ye kanım acayip kaynamış biçimde ama hepde alırken bi kuşku var içimde doğrusu. 12 gün değiştirme garantisi var bakalım inşallah memnun kalırım büyük gün pazartesi

      Bakın arkadaşlar aşağıya nedemek istediğim ile ilgili bir resim linki koydum. Çözünürlük büyük olduğundan link olarak verdim. Birini ayaralrdan 16 bit renge alıp çektim diğerini ise 32 bitte (gerçi 32 bitt destekli lcd yok ya neyse) Bide resmin orjinal halini veriyorum size. Sizde bir karşılaştırın bakalım.

      16,2 milyon renk yani 16bitt renk ile çekilmiş SS
      http://img104.imageshack.us/img104/2235/clipboarddq9.jpg

      32 bitt ile çekilmiş SS
      http://img70.imageshack.us/img70/4508/clipboard2vt7.jpg

      Buda resmin orjinal hali

      http://img250.imageshack.us/img250/9696/inn2109pj3.jpg



      bende senin gibi psikopata bağladıydım samsng mu alsam hp mi alsam diye. baktım bu sayfaya öp şikayeti edende yok gözümü kararttım internetten aldım exa dan. şimdi iyikide almışım diyorum. arkadaşımda 2232 var samsung oda çok güzel fakat ayak olayı hp de daha üstün ben işten yorgun argın gelip yatağıma yatıp tv izliyorum ve bu ayak sistemi çok işime yarıyor. sonuç olarak çok memnunum hatta yukarda bi mesajım var silmeye bile tırsıyordum neyseki mikrofiber bez alıp bu gece parlattım süper oldu
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      4543 Mesaj
      20 Ocak 2008 01:23:50
      @Yazılımcı

      Valla dediğin gibi SSler arasında baya bir fark varmış. Ancak, Lcd almayı kafaya koyduysan belirli modeller arasından seçim yapma mecburiyetinde kalacaksın bunların hepsi de TN panel olacak, en azından senin düşündüğün Hp, Samsung ve Lg. Hangi Bimeks'e gidersin bilmiyorum, ama en azından Samsung veya Lg modellerinden biri satılıyorsa ikisi arasında bir tercih yapabilirsin kolayca.

      Ya da biraz daha sabredip, biraz daha para biriktirip Ips panel alırsın.

      http://forum.donanimhaber.com/m_20429432/tm.htm

      Mesela, Tr'e gelmemiş tabi daha, büyük ihtimalle de fiyat olarak pahalı olacaktır.

      Ama bence renklerinden gayet hoşnut kalacaksındır. Bu arada bir hatırlatma daha yapmak istiyorum, alırken inceleyeceğini belirtmişsin, monitörün Oyun - Movie - Photo ve Text olarak otomatik ayarlı modları var. İncelediğin duruma göre ayarı yaparsan daha iyi sonuçlar alırsın çünkü gerçekten fark ediyor. Sana iyi şanslar diliyorum, sonucu bize belirtirsin

      @ozan2017

      Evet, Dvi-HDMI dönüştürücü ile "çok temiz" 1680x1050 görüntü alınıyor



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cause_of_death -- 20 Ocak 2008; 1:24:27 >
      |
      |
      _____________________________





    • Emekli Yönetici
      15948 Mesaj
      20 Ocak 2008 02:33:34
      quote:

      Orjinalden alıntı: cause_of_death

      @Yazılımcı

      Valla dediğin gibi SSler arasında baya bir fark varmış. Ancak, Lcd almayı kafaya koyduysan belirli modeller arasından seçim yapma mecburiyetinde kalacaksın bunların hepsi de TN panel olacak, en azından senin düşündüğün Hp, Samsung ve Lg. Hangi Bimeks'e gidersin bilmiyorum, ama en azından Samsung veya Lg modellerinden biri satılıyorsa ikisi arasında bir tercih yapabilirsin kolayca.

      Ya da biraz daha sabredip, biraz daha para biriktirip Ips panel alırsın.

      http://forum.donanimhaber.com/m_20429432/tm.htm

      Mesela, Tr'e gelmemiş tabi daha, büyük ihtimalle de fiyat olarak pahalı olacaktır.

      Ama bence renklerinden gayet hoşnut kalacaksındır. Bu arada bir hatırlatma daha yapmak istiyorum, alırken inceleyeceğini belirtmişsin, monitörün Oyun - Movie - Photo ve Text olarak otomatik ayarlı modları var. İncelediğin duruma göre ayarı yaparsan daha iyi sonuçlar alırsın çünkü gerçekten fark ediyor. Sana iyi şanslar diliyorum, sonucu bize belirtirsin

      @ozan2017

      Evet, Dvi-HDMI dönüştürücü ile "çok temiz" 1680x1050 görüntü alınıyor



      Valla TN panel alacaz mecburen diğer paneller çok pahalı Yani eğer HP kullanıyorsan ya da kullananlar varsa verdiğim fotolara baktıkdan sonra bide orjinaline baksınler kendi monitörlerinde nasıl, eğer ilk verdiğim fotodaki gib değilse 16,7 milyon renk olması yüksektir monitörün

      Samsung ile LG de aklımda ama Eskişehirde bitane bimkes var samsung var sadece bide şu BW olan hani GW si çıkacak olandan. LG ise yok ACER falan var oda parlak ekran renkleri güzel geldi gözüme ama baktım sadece ayrıntılı inceleme yapmadım. Bide güya mediamarkt açıldı once elektornik eşya var 22" monitör yok adam gibi 2-3 tane var

      HP nin ayak yapısı bitiriyo zaten beni bide parlak ekran olması daha canlı renkler sunuyor. Gönlümde hep HP var ama bakalım denedikten sonra neyde karar kılacağım Yarın açık kırtasiye bulursam A4 foto kağıdı alacam Resim bastıracağım foto yazıcıdan bakacam bi. Özelliklede şu resimi

      Gri dengesi nasıl bakacağım canlı renkler kadar bu da önemli. Valla bimeks deki çalışanlar ne konuşacaklar hakkımda çok merak ediyorum




      @BakimsizTarzan , valla aynen öyle piskopata bağlamış durumdayım Bi yandan aman yaa al gitsin diyesim gelio ama bi yandan da ya pişmam olursam diyorum. Pişman olacağımı pek sanmıyorum ama nebileyim bakkaldan peynir almaya benzemiyor
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene





    • Yarbay
      4543 Mesaj
      20 Ocak 2008 03:41:52
      O resimde monitörün Movie modu haricinde bütün renkler anlaşılabilir seviyede.
      Yalnız yandakileri ben sol taraftaki dikdörtgeni Siyah kutu içinde aynı renk Gri ufak kutular, Beyaz kutu içinde aynı renk açık gri ufak kutular olarak görüyorum aslı da böyleyse herşey tertemiz, üst kısımda sorun yok. Harflendirmeden anladığım kadarıyla da öyleler ama söyleyeyim dedim bir yanlışlık olmasın.

      Kısacası en üst kutucuk ve daireler yeterince açık renk konusunda, en rahat anlaşılabilen mod Gaming mod ancak Gaming mod yazılar için de pek iyi bir mod değil belirtmek isterim.
      |
      |
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      15948 Mesaj
      20 Ocak 2008 04:07:07
      quote:

      Orjinalden alıntı: cause_of_death

      O resimde monitörün Movie modu haricinde bütün renkler anlaşılabilir seviyede.
      Yalnız yandakileri ben sol taraftaki dikdörtgeni Siyah kutu içinde aynı renk Gri ufak kutular, Beyaz kutu içinde aynı renk açık gri ufak kutular olarak görüyorum aslı da böyleyse herşey tertemiz, üst kısımda sorun yok. Harflendirmeden anladığım kadarıyla da öyleler ama söyleyeyim dedim bir yanlışlık olmasın.

      Kısacası en üst kutucuk ve daireler yeterince açık renk konusunda, en rahat anlaşılabilen mod Gaming mod ancak Gaming mod yazılar için de pek iyi bir mod değil belirtmek isterim.




      Evet tam net görmüşün ozaman Ben Nvidia gibi yardımcı yazılımlar olmadan G den sonrasını simsiyah görüyorum hele o küçük kutucuk dediğin şeyler hiç yok Bende öyle olduğunu yazıcıdan çıktı alınca fark ettim Gri dengesi iyimiş bide o renk doğallığı güzelse tamamdır bu iş Bimeks da 623 dediler peşin alırsam nekadar bi indirim yaparlar acaba ya da yaparlar mı
      |
      |
      _____________________________


      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene





    HızlıCevap




Reklamlar
SEO
chat.gen.tr
paykasa
modasor
Yeni Abonelik d-smart
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.