Şimdi Ara

HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
968
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Notebook un klavyesindeki bazı tuşlar çalışmadığından yetkili servise verdim.Garantisi mart yani bu ay sonunda doluyor.Cihaz servise verildikten 3 gün içinde tamir edilmiş ve bana haber verilmemişti.Müşteri hizmetlerine e-posta atarak ürünün onarımını tamamlandığını gördüm.

    Servise gidip,form imzalayıp,cihazı teslim aldım.Cihazın klavyesi değişmiş,yeni jelatinli klavye takılmıştı.Fakat klavyenin F4-F5-F6-F7 nin olduğu bölümün çentiği tam geçmemişti,tuşlara basınca esniyordu.Çentiği bastırıp,tekrar takıyorum ve yerinden çıkıyordu.Arka kapağı çentiklerinden açtım,birde ne göreyim Vidalarım gitmiş,toplam 5 adet Ayrıca vidaların üzeri ve iç kısımdaki kasanın bazı yerleri çizik,deformasyon içinde kalmış.

    Ne yapmalıyım ? Genel merkeze veya avrupa merkezine nasıl bir mail atmalıyım ? Fikri olan var mı ? Servis Ankara-Maltepe-JABİL !

     HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]
     HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]
     HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 25 Mayıs 2013; 3:13:03 >







  • Vidaların eksik olması klavyenin durumunu açıklamıyor malesef. Wifi kartı vidaya yük getirecek kapsitede değil, tek vida ile sabitlenmesinde sakınca yok. Diskin kutusunu da vidaları çapraz takarak sabitlemiş tekniker, bunun da bir sıkıntı oluşturacağını zannetmiyorum. Yani, bırakın klavyeyi, konu olan bileşenlerde bile sıkıntı çıkması muhtemel değil. Vida meselesini gidip de servise anlattığınızda "o halde siz de cihazın içini açmışsınız" deyip çamura yatabilirler hem..

    Sizi anlayabiliyorum, cihazda bir şeylerin eksik olması kafanıza takılıyor. Ancak servisin birkaç vidayı cihaza takmayarak elde edebileceği bir kazanç yok. Montajı çabuk bitirmek adına yapılmış bir işlem bu. Kafanızda büyütmeyin.

    Çentikte ya da yeni klavye setinin çentiğe denk gelen yuvasında bir sıkıntı vardır büyük ihtimal. Servise anlatırsanız hemen çözeceklerdir durumu. Hatta siz de halledebilirsiniz servise gitmek yerine bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serpico. -- 17 Mart 2013; 9:22:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Vidaların eksik olması klavyenin durumunu açıklamıyor malesef. Wifi kartı vidaya yük getirecek kapsitede değil, tek vida ile sabitlenmesinde sakınca yok. Diskin kutusunu da vidaları çapraz takarak sabitlemiş tekniker, bunun da bir sıkıntı oluşturacağını zannetmiyorum. Yani, bırakın klavyeyi, konu olan bileşenlerde bile sıkıntı çıkması muhtemel değil. Vida meselesini gidip de servise anlattığınızda "o halde siz de cihazın içini açmışsınız" deyip çamura yatabilirler hem..

    Sizi anlayabiliyorum, cihazda bir şeylerin eksik olması kafanıza takılıyor. Ancak servisin birkaç vidayı cihaza takmayarak elde edebileceği bir kazanç yok. Montajı çabuk bitirmek adına yapılmış bir işlem bu. Kafanızda büyütmeyin.

    Çentikte ya da yeni klavye setinin çentiğe denk gelen yuvasında bir sıkıntı vardır büyük ihtimal. Servise anlatırsanız hemen çözeceklerdir durumu. Hatta siz de halledebilirsiniz servise gitmek yerine bence.

    Kendim açtım,klavyeyi söküp,tekrar taktım.Fakat olmadı,fabrika montajı hatalı yani sağ üst taraftan boşluk kalıyor.Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim,o zaman sadece klavye ve hdd sorunum var diyerek tekrardan servise vereceğim.Vidalardan kaynaklı mı,anlamadım hdd den ses geliyor.Test yaptığımda şu sonuç çıktı.Hiçbir şekilde içini açtığımı dile getirmeyeceğim,çok teşekkür ederim.

    HDD vidalardan sanırsam titreşimden ötürü vidalardan kaynaklı bu hale geldi.İç kısmı tutan çarprazdaki vidalarda sökülmüş.Garantim bu ay sonunda bitiyor,inşallah hdd ve klavyemi değiştirirler.

     HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]
     HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]
     HP servisi laptopun vidalarını çalmış.Ne yapmalıyım ?[Çözüldü-hpfeedback sayesinde]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Vidaların eksik olması klavyenin durumunu açıklamıyor malesef. Wifi kartı vidaya yük getirecek kapsitede değil, tek vida ile sabitlenmesinde sakınca yok. Diskin kutusunu da vidaları çapraz takarak sabitlemiş tekniker, bunun da bir sıkıntı oluşturacağını zannetmiyorum. Yani, bırakın klavyeyi, konu olan bileşenlerde bile sıkıntı çıkması muhtemel değil. Vida meselesini gidip de servise anlattığınızda "o halde siz de cihazın içini açmışsınız" deyip çamura yatabilirler hem..

    Sizi anlayabiliyorum, cihazda bir şeylerin eksik olması kafanıza takılıyor. Ancak servisin birkaç vidayı cihaza takmayarak elde edebileceği bir kazanç yok. Montajı çabuk bitirmek adına yapılmış bir işlem bu. Kafanızda büyütmeyin.

    Çentikte ya da yeni klavye setinin çentiğe denk gelen yuvasında bir sıkıntı vardır büyük ihtimal. Servise anlatırsanız hemen çözeceklerdir durumu. Hatta siz de halledebilirsiniz servise gitmek yerine bence.

    Kendim açtım,klavyeyi söküp,tekrar taktım.Fakat olmadı,fabrika montajı hatalı yani sağ üst taraftan boşluk kalıyor.Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim,o zaman sadece klavye ve hdd sorunum var diyerek tekrardan servise vereceğim.Vidalardan kaynaklı mı,anlamadım hdd den ses geliyor.Test yaptığımda şu sonuç çıktı.Hiçbir şekilde içini açtığımı dile getirmeyeceğim,çok teşekkür ederim.

    HDD vidalardan sanırsam titreşimden ötürü vidalardan kaynaklı bu hale geldi.İç kısmı tutan çarprazdaki vidalarda sökülmüş.Garantim bu ay sonunda bitiyor,inşallah hdd ve klavyemi değiştirirler.

    http://c1303.hizliresim.com/17/k/l599f.jpg
    http://c1303.hizliresim.com/17/k/l599u.jpg
    http://c1303.hizliresim.com/17/k/l59bp.jpg

    Şu an için sıkıntı yaratmıyordur o disk problemleri tahminen, ancak ileriyi de düşünmek gerek. Klavye ile birlikte disk de işlem görsün, garanti süresi bitmeden elinizdeki imkandan faydalanmış olursunuz. Ve dediğiniz gibi cihazın içini açtığınızı hiç belirtmeyin.

    Cihaz geldiğinde yine vidasız ise kendiniz uydurursunuz 1-2 vida içinizin rahat etmesi açısından. Mahalle bilgisayarcısında avuçla verirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Şu an için sıkıntı yaratmıyordur o disk problemleri tahminen, ancak ileriyi de düşünmek gerek. Klavye ile birlikte disk de işlem görsün, garanti süresi bitmeden elinizdeki imkandan faydalanmış olursunuz. Ve dediğiniz gibi cihazın içini açtığınızı hiç belirtmeyin.

    Cihaz geldiğinde yine vidasız ise kendiniz uydurursunuz 1-2 vida içinizin rahat etmesi açısından. Mahalle bilgisayarcısında avuçla verirler

    Anladım,çok teşekkür ediyorum.Yarın garantiye vereceğim,sonuçları daha sonra buradan bildiririm.Anladığım kadarıyla bu vidaları sökmelerindeki amaç rezonans sebebiyle hdd ileride tekrar arızaya girip,garantim bitince kendilerine getirmemi sağlamak istemeler.Yani para kazanma amacı.

    Bu da hız testi : http://c1303.hizliresim.com/17/k/l5bw1.jpg

    HDD Tahmini yaşam süresi 132 gün : http://c1303.hizliresim.com/17/k/l5bzr.png




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Şu an için sıkıntı yaratmıyordur o disk problemleri tahminen, ancak ileriyi de düşünmek gerek. Klavye ile birlikte disk de işlem görsün, garanti süresi bitmeden elinizdeki imkandan faydalanmış olursunuz. Ve dediğiniz gibi cihazın içini açtığınızı hiç belirtmeyin.

    Cihaz geldiğinde yine vidasız ise kendiniz uydurursunuz 1-2 vida içinizin rahat etmesi açısından. Mahalle bilgisayarcısında avuçla verirler

    Anladım,çok teşekkür ediyorum.Yarın garantiye vereceğim,sonuçları daha sonra buradan bildiririm.Anladığım kadarıyla bu vidaları sökmelerindeki amaç rezonans sebebiyle hdd ileride tekrar arızaya girip,garantim bitince kendilerine getirmemi sağlamak istemeler.Yani para kazanma amacı.

    Bu da hız testi : http://c1303.hizliresim.com/17/k/l5bw1.jpg

    HDD Tahmini yaşam süresi 132 gün : http://c1303.hizliresim.com/17/k/l5bzr.png

    Cihazı servise vermeden önce disk testi yapmış mıydınız? Diskin durumu bu değerlere göre iyi miydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Cihazı servise vermeden önce disk testi yapmış mıydınız? Diskin durumu bu değerlere göre iyi miydi?

    Yapmadım ama 1 yıllık süre boyunca hiçbir problem yaşamadım.Sadece durumunu merak ettiğimde 5-6 ay önce bir programla (hd tune) olabilir,test yaptığımda bütün ikazların yeşil olduğunu hatırlıyorum.Problem bulunmamıştı.Oda çok sessiz olduğunda duyulabilen sürekli üc saniyede süren,kesilen,sonra gene aynı şekilde kısır döngüde devam eden garip bir ses var.

    Daha önce böyle bir anormal ses olsa muhakkak duyardım,bildiğimiz klasik hdd tarama,okuma sesleri dışında hiçbir ses duymamıştım.Ses gelirken cihazın sağındaki hdd ışığı yanıyor,üc saniye sonra sönüyor.Ardından gene aynı şekilde,yani kısır döngü.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Cihazı servise vermeden önce disk testi yapmış mıydınız? Diskin durumu bu değerlere göre iyi miydi?

    Yapmadım ama 1 yıllık süre boyunca hiçbir problem yaşamadım.Sadece durumunu merak ettiğimde 5-6 ay önce bir programla (hd tune) olabilir,test yaptığımda bütün ikazların yeşil olduğunu hatırlıyorum.Problem bulunmamıştı.Oda çok sessiz olduğunda duyulabilen sürekli üc saniyede süren,kesilen,sonra gene aynı şekilde kısır döngüde devam eden garip bir ses var.

    Daha önce böyle bir anormal ses olsa muhakkak duyardım,bildiğimiz klasik hdd tarama,okuma sesleri dışında hiçbir ses duymamıştım.Ses gelirken cihazın sağındaki hdd ışığı yanıyor,üc saniye sonra sönüyor.Ardından gene aynı şekilde,yani kısır döngü.

    Tamam anladım. Farklı bir şey düşünmüştüm ancak test yaptığınız tarih çok eski değilmiş. Yani şu anki durum "eksik vida" ile birlikte mevcut "vidaların yeterince sıkılmaması"na da bağlanabilir.

    Sorununuz en kısa sürede çözülür umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Tamam anladım. Farklı bir şey düşünmüştüm ancak test yaptığınız tarih çok eski değilmiş. Yani şu anki durum "eksik vida" ile birlikte mevcut "vidaların yeterince sıkılmaması"na da bağlanabilir.

    Sorununuz en kısa sürede çözülür umarım.

    Hala beklemedeyim,geçen hafta servise verdiğimde 3 iş gününde sorunum çözülmüştü.Onarımın tamamlandığını e-posta yoluyla 5.gün öğrenmiştim ve aynı gün cihazımı teslim almıştım.

    Şimdi genel merkezi aradım,telefondaki bayan hdd nin değiştiğini ve test aşamalarının devam ettiğini söyledi.Test aşamalarından kasıt neyse,onarım bitince sms ile tarafınıza bilgi verilecektir,dedi.Büyük ihtimal yarına teslim alırım.Servisin vidaları çaldığınıda dile getirecektim de,artık ürünü alınca şikayet maili atarım.Vida işini söylersem,garanti dışı bırakıp,para talep edebilirler

    Garantim bu ay sonunda bitiyor.Onarım bitince gözlerinin önünde arka çentikli kapağı açıp,vidalarım eksik deyince,bakalım ne diyecekler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serpico.

    Tamam anladım. Farklı bir şey düşünmüştüm ancak test yaptığınız tarih çok eski değilmiş. Yani şu anki durum "eksik vida" ile birlikte mevcut "vidaların yeterince sıkılmaması"na da bağlanabilir.

    Sorununuz en kısa sürede çözülür umarım.

    Konuyu cevaplamayı unuttum.Sonucu yazıyorum ;

    Ürünümü servisten alınca,yaşadığım sorunu verdikleri şifre ile tüketici memnuniyet anketi başlı altında HP nin sitesinde gerekli yerleri doldurdum ve katı,sert bir dille yaşadığım servis ayıbını yazdım.Ertesi gün cihazımı servise götürdüm.Kapıdan girince görevli arkadaş hoşgeldiniz der,demez.

    -Hiç hoş gelmedim,2. gelişim ve taa şehir dışından otobüsle 1 saati aşkın yolu,geliyorum...diyerek servise bıraktım.

    Ertesi gün bir telefon geldi ve arayan onarım merkezi sorumlusuydu.İnternet üzerinden yaptığınız geri dönüşünüzü inceledik.Servisimiz kasıtlı yapmamıştır...kısa kısa bahaneler sıraladı.Anladığım kadarıyla bunların genel merkezine giden bildirimim sonucu,servis yetkilisine iyi bir fırça atmış.Adamın sesi tedirgin geliyordu Yaklaşık 3 gün kadar sonra cihazımı almaya gittim.Anakart,hdd,klavye + top cover yani üst kasa komple değişmiş.Anakartımın değişme sebebini sorduğumda ise yapılan testler sonucu sorunlu olduğundan değiştirildiğini söylediler.

    Sonuç ; Klavye olarak,üst kasa olarak herhangi bir işçilik kusuru yok.Cihaz gayet stabil ve sorunsuz çalışıyor.Arka küçük kapağı açıp,baktığımda ise bütün vidalar yerli yerinde.Performans olarak eskiye nazaran %25 artış var.Cihazımın garantisi bitmeden bütün bunları ücretsiz şekilde onarımını yaptırdım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.