Şimdi Ara

Hp servis ile ilgili herşey (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
4.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EBRAR22

    Hp servisle ilgili herşey olmadı benimki daha ne rezillikleri var yarın madde madde yazarım yukarıda da teknik dilden uzak yazdım yazımı sakın hp türkiye gibi bi şeyden anlamayan hakkını bile arayamayan kullnıcı olduğumuz düşünülmesin acele ile yazıldı


    Öncelikle şunu söylemek isterim.Elektronik biraz şans işidir.Bunu genele yaymamak lazım.Sizin durumda birçok insanla karşılaştık zamanında.ancak doğru iletişim ile bu sorunları ortadan kaldırmak mümkün oluyor.Bu noktada sizin yapmanız gereken tek bir durum var.dediğiniz gibi serviste ilk gönderimde sorununuz giderilmediği için 2 servis arasında geçen zaman birleştirilir,sizin ilk kayıt açtırdığınız günden itibaren 30 iş günü cumartesiler de dahil olmak üzere sayılır.bu süre içerisine cihazın size ulaşması ve tekrar sizden alınması da dahildir.eğer bu süreç 30 iş gününü dolduruyorsa siz her türlü yeni ürün yada para iadesi hakkına sahipsiniz.fatura adınıza değilse para iadesi alamaz yeni ürünü almak durumunda kalırsınız.aslında süreçler çok basit ve makul.hp servis konusunda iyidir.size tavsiyem şu olur (sizin de yaptığınız gibi) ürün tamir edilmeden yada deforme bi şekilde geliyosa mutlaka resmini çekin.anında.ve o kargoyu kabul etmeden iade edin.kargoyu kabul etmeniz ürünü eksiksiz ve sorunsuz teslim aldım anlamına gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d4ng3r


    quote:

    Orijinalden alıntı: type-r

    Garantiden çıkmaz hocam , Teknik servis yapmayın der ama işletim sisteminize karışmaya hakkı yoktur servisin. İstediğiniz şeyi kurabilirsiniz.



    Bunu kullanıcılardan sıkça duydum ama bir de teknik serviste çalışan arkadaştan duymak istiyorum.

    Saygılar..


    Nortonu kaldırmanın tek yolu format değildir öncelikle.yada istemediğiniz programları kaldırmanın diyelim.sorunuza gelince arkadaşın da dediği gibi istediğiniz işletim sistemini kurabilirsiniz.bu yasal değildir öncelikle bunu bilmeniz gerekir.mevcutta aldığınız işletim sistemi de oem bir işletim sistemidir ve sizin bilgisayarınıza aittir.servise gönderdiğinizde zaten fabrika ayarlarına getirildiğinden siz hangi işletim sistemini kurarsanız kurun eski haline dönecektir.bu noktada sadece lisans haklarına saygı kısmındaki karar size kalıyor.




  • murat bey ilk olarak cevabınız için teşekkür ederim ben şu an cihazı maltepedeki teslim alma merkezine teslim ettim ve mayıstanberi aynı arıza devam etmekle 5 sefer servise gitmiş oldu bu gün 1 eylül de teslim alabilirsiniz diye mesaj geldi şimdi teslinm alırken kontrol etsem arıza devam ediyorsa yeni bi,r servis açılır diyorlar 30 iş günü yeniden başlıyor yani diyorlar bu konuda ne yapabilirim ve 3üncü kez parça değişimi oluyor ve bu maltepe deki merkezde arıza devam ediyorsa teslim almama gibi bir hakkımız var mı yani önce teslim ediyorlarmış sonra kontrol edebiliyormuşuz teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erturkmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat

    Merhaba Arkadaşlar,

    3 yıl süreyle Hp Türkiye yetkili servisinde çalıştım.Bu konuda da bir çok insanımız servis tarafında pek bilgili değil ve merak ettikleri birçok konu var.Bu konularda sizlere elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışıcam.Gündüz çalıştığım için akşamları tüm mesaj ve sorularınıza tek tek cvp vermeye çalışıcam.

    Görüşmek üzere...


    Merhaba Murat dostum,

    Açıkçası ben bu davranışı çok etik bulmuyorum. Neden dersen çalıştığın bir şirkette ne olursa olsun hatalı ürün olur yada şirkete özgü bilgiler olur bunlar bence gizli kalmalı. Amacın gizli yada şirkete özgü şeyleri açıklamak değil servis ve işleyiş ile ilgili yardım etmekse çalıştığın 3 sene içinde neden yoktun da şimdi bu başlığı atıyorsun.

    quote:

    Yine bir dünya markasında çalışıyorum.


    Demişsin, bu tarz bir hareket yaptığını yeni işyerin öğrense hakkında ne düşünür acaba.


    Sanane istediği gibi açıklar sanamı sorcak? Adam kölesimi firmanın? sözleşmesi yok bişeyi yok. Nedir bu kapitalist firma yalakalığı insanlardaki anlamak mümkün değil.Bunun gibi arkadaşlar açık açık servislerin bütün adiliklerini söylerse belki bişeyler değişir müşteriyi sallamayan zihniyet yok olur.

    Not: Bu laflarım hp ile alakalı deildir.Hatta hp'nin diğerlerinden daha ciddi bi servisi oldugunu biliyorum. Genel konuştum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jericho23 -- 30 Ağustos 2010; 13:58:34 >




  • Arkadaslar sarj aletleri garantiye dahilmi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan91

    merhaba ben yeni hp notebook aldım başlardan farketmedim ama touchpad de sorun var benim tuşlarına basarken iki kere tık tık ediyo mesela basıyom tık sesi geliyo ama işlemiyo birazdaha basıyom tık sesi gelince işliyo bunu garantiye göndersem kaç günde gelir daha alalı bir ay olmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taken21

    Arkadaslar sarj aletleri garantiye dahilmi acaba?


    dahildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taken21

    Arkadaslar sarj aletleri garantiye dahilmi acaba?


    Kutu içerisinden çıkan bütün parçalar garanti kapsamı içerisindedir.Dolayısıyla şarj aleti de garanti kapsamına girer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan91


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan91

    merhaba ben yeni hp notebook aldım başlardan farketmedim ama touchpad de sorun var benim tuşlarına basarken iki kere tık tık ediyo mesela basıyom tık sesi geliyo ama işlemiyo birazdaha basıyom tık sesi gelince işliyo bunu garantiye göndersem kaç günde gelir daha alalı bir ay olmadı




    Kargo ile göndereceksen 4 gün içerisinde servise ulaşır.Bir iki gün içerisinde arıza tespiti yapılır.Parça durumuna göre onarım hemen yapılır ve gönderilir.Kısacası parça varsa beklemezsin fazla.
  • Merhabalar..13.10.2010 tarihinde pavilion dv6 1160et modeli laptopumu fan sesi top cover da aşınma ve elektrik kaçağı sol mouse kırıklığı ve sağ speaker patlak arızası ile servise verdim.Vermeden önce servisle ilgili çok olumsuz izlenimler vardı.Fakat bir yerde servisin yeni bir firmayla anlaştığı yazıyordu.Ve sonuç 18.10.2010 tarihinde izmirde jabil elektroniğe verdiğim cihazım bana sapasağlam geri geldi.sadece top cover değiştiğinde sağ tarafını tam olarak oturtamamışlar o da sorun değil.çok göze batan bişey değil.buradan servistekilere ve jabildeki arkadaşlara teşekkür ederim.Bence Hp servisi gayet düzenli ve işini ciddi yapıyor..
  • Sigortaya kaydolurken istediği ürün kodu nedir?Seri numarasının yanında yazan product number mı?
  • Lanet olsun Hp nin servisine TR de sadece 3 yer var pavilion a bakan
  • Merhaba,

    Ben masaüstü bilgisayarımı servise gönderdim. Arıza kaydını vs. telefon ile yapmıştım.

    Bana bir takip numara verdiler fakat o zaman nereye gireceğimi, nereden bakacağımı sormamışım.

    Hp'nin sitesinde aradım öyle bir yer fakat üyelik isteyen bir yerle karşılaştım.Bana sadece takip numarası verilmişti.

    Hp'nin çalıştığı saatlerde telefon kullanamıyorum okulda olduğum için, bu yüzden onlara da soramadım. Teşekkürler .
  • quote:


    Dediğim gibi amaç sadece yardımcı olmak.Kötülemek değil.Bana sorarsan notebook alırsan ne alırsın diye hiç düşünmeden hp alırım.herşeye rağmen türkiyenin ve dünyanın en iyi servisi ve çağrı merkezine sahiptir.


    En iyi çağrı merkezi?.. Pek sanmıyorum.. Hoş aslında bütün çağrı merkez aynı şekilde ama HP sanırım daha da kötüleştirdi çağrı merkezini. Ulaşmak ne mümkün, her daim birilerine başka müşterilerine teknik destek sağlıyormuş. Bu mudur yani? Her saniye birileri mi arıyor HP yi anlamadım ki. 2 Gündür ulaşmaya çalışıyorum zor bela ulaştım bu sefer de teknik servise ulaşmam 1 günümü aldı. Tam işi hallettim diycem kargo şirketleriyle bağlantılarında sistemlerinde sorun varmış öğleden sonra arayın ara ulaşabilirsen. Dediği de teknik servisin, çağrı merkezini arayınca direk kargolama birimini isteyin işleminiz yapılacaktır, aradığımda hepsi aynı soruyu sorup bilgisayarınızın modeli nedir, yönlendiriyorum... Sürekli boşluğa yönlendiriliyor açan yok. Hp nin sitesini duymaktan gına geldi artık slash destek diyerekten.
    Bu konuda neler yapılabilir,nasıl yapılabilir bilmiyorum ama çok sıkıntılı bir durum, çünkü bizim telefonlar su yakmıyor maalesef.. Cebimizi yakıyor sadece..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy

    quote:


    Dediğim gibi amaç sadece yardımcı olmak.Kötülemek değil.Bana sorarsan notebook alırsan ne alırsın diye hiç düşünmeden hp alırım.herşeye rağmen türkiyenin ve dünyanın en iyi servisi ve çağrı merkezine sahiptir.


    En iyi çağrı merkezi?.. Pek sanmıyorum.. Hoş aslında bütün çağrı merkez aynı şekilde ama HP sanırım daha da kötüleştirdi çağrı merkezini. Ulaşmak ne mümkün, her daim birilerine başka müşterilerine teknik destek sağlıyormuş. Bu mudur yani? Her saniye birileri mi arıyor HP yi anlamadım ki. 2 Gündür ulaşmaya çalışıyorum zor bela ulaştım bu sefer de teknik servise ulaşmam 1 günümü aldı. Tam işi hallettim diycem kargo şirketleriyle bağlantılarında sistemlerinde sorun varmış öğleden sonra arayın ara ulaşabilirsen. Dediği de teknik servisin, çağrı merkezini arayınca direk kargolama birimini isteyin işleminiz yapılacaktır, aradığımda hepsi aynı soruyu sorup bilgisayarınızın modeli nedir, yönlendiriyorum... Sürekli boşluğa yönlendiriliyor açan yok. Hp nin sitesini duymaktan gına geldi artık slash destek diyerekten.
    Bu konuda neler yapılabilir,nasıl yapılabilir bilmiyorum ama çok sıkıntılı bir durum, çünkü bizim telefonlar su yakmıyor maalesef.. Cebimizi yakıyor sadece..

    hocam sizdemi bi sorun var bendemi anlayamadım ama bu yazdıklarınızın tamamen zıttını yaşıyorum şu sıralar.bayramdan önce hp laptopumu aldılar kargoyla ancak bayramdan sonra işlem görecek dendi tamam dedim.neyse bayram geçti ve bu hafta bayramdan sonraki 3.gün aradım hp yi hdd yi değiştirmişler ve göndermişler cihazımı yarın elimde olucakmış..dudağım uçukladı desem yeridir yani bu nasıl olabilir..p.tesi çalışmaya başladılar salı laptopun hdd sini değiştirip kargolamışlar.+ ben de en az 7-8 kere aradım son bir ay içinde hp yi hiçde öyle bekleme falan yaşamadım.sadece pazartesi biraz bekledim oda normaldir bayram sonrası ilk iş günü.
    sizin yorumunuzu hayretler içinde okudum vallahi ne iştir anlamadım..yani çok merak ediyorum bana söylermisiniz beklemekten kastınız kaç dk? yani kaç dk. bekliyorsunuz aradığınızda?yanlış anlamayın gerçekten meraktan soruyorum.
    acer kullanırken iki ayrı acer laptopu toplam 3 defa servise gönderdim yemin ediyorum 1 aydan aşağı gelmedi ilk ikisinde en sonuncuda 40 gün falan oldu sanırım güya parça gelecekmiş yurt dışından..hp ile bu ilk servis buluşmamdı benden tam puan




  • quote:


    hocam sizdemi bi sorun var bendemi anlayamadım ama bu yazdıklarınızın tamamen zıttını yaşıyorum şu sıralar.bayramdan önce hp laptopumu aldılar kargoyla ancak bayramdan sonra işlem görecek dendi tamam dedim.neyse bayram geçti ve bu hafta bayramdan sonraki 3.gün aradım hp yi hdd yi değiştirmişler ve göndermişler cihazımı yarın elimde olucakmış..dudağım uçukladı desem yeridir yani bu nasıl olabilir..p.tesi çalışmaya başladılar salı laptopun hdd sini değiştirip kargolamışlar.+ ben de en az 7-8 kere aradım son bir ay içinde hp yi hiçde öyle bekleme falan yaşamadım.sadece pazartesi biraz bekledim oda normaldir bayram sonrası ilk iş günü.
    sizin yorumunuzu hayretler içinde okudum vallahi ne iştir anlamadım..yani çok merak ediyorum bana söylermisiniz beklemekten kastınız kaç dk? yani kaç dk. bekliyorsunuz aradığınızda?yanlış anlamayın gerçekten meraktan soruyorum.
    acer kullanırken iki ayrı acer laptopu toplam 3 defa servise gönderdim yemin ediyorum 1 aydan aşağı gelmedi ilk ikisinde en sonuncuda 40 gün falan oldu sanırım güya parça gelecekmiş yurt dışından..hp ile bu ilk servis buluşmamdı benden tam puan


    Bundan önce de hp ile muhattaptım fakat bu seferki kadar sıkıntı yaşamamıştım. Bendeki sorun kargo şirketiyle olan sıkıntıdan kaynaklandı. Teknik servisle görüştükten sonra açılması gereken kargo kaydı vardı lakin o sırada sistemde sorun varmış, bir yarım saat sonra çağrı merkezini arayın ve "kargolama birimine" yönlendirilmenizi isteyin dedi, ben burdan kaydınızı oluşturuyorum diyerek. Eyvallah dedim geçti zaman tekrar aradım, karşımdaki kişilere teknik servisle görüştüm kargolama birimine yönlendirimisiniz, kargo kaydım vardı diyorum, herseferinde laptobunuzun modeli nedir, yönlendiriyorum.. Sonra bir boşluktasınız bekliyorsunuz 10 dk bekledim telefonda hatta artık bıraktım masaya hani olurda farklı bir ses gelirse alırım kulağıma konuşurum diye. Sonra kapattım mecburen ve tekrar aradım yine aynısı oldu ama bu sefer 4 dk gibi bir sürede bağlandım ve yine aynı şey söylendi öğleden sonra arayın diyerek. Tekrar aradığımda yine bir o kadar geçen süre sonunda yine ulaşamadım. Bunda ciddiyim yani hp yi kötüleme amaçlı değil ama çağrı merkezlerindeki sıkıntılı durum hakkında bir eleştiridir. Yoksa sonuçta değişimi de yapan, ücret iadesini de yapan ve yeterince de yaygın kullanıcısı olan bir şirket. Ama çağrı merkezlerinde sürekli birbirlerine yönlendirmeleri ve her seferinde bir kadının "Şu an başka müşterilerimize hizmet veriyorlar" demesi çok kötü. Bu kadar kişinin aradığını sanmıyorum. Sonuçta ücretsiz bir hat olsa gam yemiycem ama malum öğrencisin ve cep telefonundan arıyorsun (gurbette olunca). E bir de sabit hat aradığın numara ücretsiz servis olsa beklersin ama senin beklediğin her saniye aleyhine işliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy

    quote:


    hocam sizdemi bi sorun var bendemi anlayamadım ama bu yazdıklarınızın tamamen zıttını yaşıyorum şu sıralar.bayramdan önce hp laptopumu aldılar kargoyla ancak bayramdan sonra işlem görecek dendi tamam dedim.neyse bayram geçti ve bu hafta bayramdan sonraki 3.gün aradım hp yi hdd yi değiştirmişler ve göndermişler cihazımı yarın elimde olucakmış..dudağım uçukladı desem yeridir yani bu nasıl olabilir..p.tesi çalışmaya başladılar salı laptopun hdd sini değiştirip kargolamışlar.+ ben de en az 7-8 kere aradım son bir ay içinde hp yi hiçde öyle bekleme falan yaşamadım.sadece pazartesi biraz bekledim oda normaldir bayram sonrası ilk iş günü.
    sizin yorumunuzu hayretler içinde okudum vallahi ne iştir anlamadım..yani çok merak ediyorum bana söylermisiniz beklemekten kastınız kaç dk? yani kaç dk. bekliyorsunuz aradığınızda?yanlış anlamayın gerçekten meraktan soruyorum.
    acer kullanırken iki ayrı acer laptopu toplam 3 defa servise gönderdim yemin ediyorum 1 aydan aşağı gelmedi ilk ikisinde en sonuncuda 40 gün falan oldu sanırım güya parça gelecekmiş yurt dışından..hp ile bu ilk servis buluşmamdı benden tam puan


    Bundan önce de hp ile muhattaptım fakat bu seferki kadar sıkıntı yaşamamıştım. Bendeki sorun kargo şirketiyle olan sıkıntıdan kaynaklandı. Teknik servisle görüştükten sonra açılması gereken kargo kaydı vardı lakin o sırada sistemde sorun varmış, bir yarım saat sonra çağrı merkezini arayın ve "kargolama birimine" yönlendirilmenizi isteyin dedi, ben burdan kaydınızı oluşturuyorum diyerek. Eyvallah dedim geçti zaman tekrar aradım, karşımdaki kişilere teknik servisle görüştüm kargolama birimine yönlendirimisiniz, kargo kaydım vardı diyorum, herseferinde laptobunuzun modeli nedir, yönlendiriyorum.. Sonra bir boşluktasınız bekliyorsunuz 10 dk bekledim telefonda hatta artık bıraktım masaya hani olurda farklı bir ses gelirse alırım kulağıma konuşurum diye. Sonra kapattım mecburen ve tekrar aradım yine aynısı oldu ama bu sefer 4 dk gibi bir sürede bağlandım ve yine aynı şey söylendi öğleden sonra arayın diyerek. Tekrar aradığımda yine bir o kadar geçen süre sonunda yine ulaşamadım. Bunda ciddiyim yani hp yi kötüleme amaçlı değil ama çağrı merkezlerindeki sıkıntılı durum hakkında bir eleştiridir. Yoksa sonuçta değişimi de yapan, ücret iadesini de yapan ve yeterince de yaygın kullanıcısı olan bir şirket. Ama çağrı merkezlerinde sürekli birbirlerine yönlendirmeleri ve her seferinde bir kadının "Şu an başka müşterilerimize hizmet veriyorlar" demesi çok kötü. Bu kadar kişinin aradığını sanmıyorum. Sonuçta ücretsiz bir hat olsa gam yemiycem ama malum öğrencisin ve cep telefonundan arıyorsun (gurbette olunca). E bir de sabit hat aradığın numara ücretsiz servis olsa beklersin ama senin beklediğin her saniye aleyhine işliyor.

    dostum bir aksi zaman olmuşki oda sana denk gelmiş sanırım..çünkü cidden yani kendimde aramasam sık sık vay be bunlarda neymiş diycem ama cidden hiç sıkıntı yaşamadım.birde bak ben sana bişey söyleyimmi hp ile yaşadığın tek sıkıntı telefonda fazladan harcadığın 10 hadi 20 dk olsun..sen bunu öpde başına koy.ya acer falan kullansaydın bi bilgisayarı servise verip 30-40 gün bekletilseydin, paranı vermeselerdi,değişim yapmasalardı dahamı iyi olurdu? yani cidden bazı konularda biraz "bu kadarda olsun" demeyi bilmek lazım..ben anlamıyorum yani demekki böyle laptopunuz çok uzun süre serviste kalsa yada telefonda ulaşıp konuşmanıza rağmen işinizi çözemiiyor olsanız ne yapacaksınız.ayrıca senin zannettiğinden çok daha fazla kişi arıyordur hp yi.birincisi çok kullanıcısı var.ikincisi ürün yelpazeleri çok geniş bunlarında kullanıcılarının sorunları var illaki.
    beni yanlış anlama bu servisler vs. konularda biçoğunuzudan tecrübeli olduğum için ve çok tatsız şeyler yaşadığım için bu anlattığınız sorunlar benim için yüzümde bi tebessümle okuduğum ve gülüp geçtiğim sorunlar..
    sen benim imzamın başındaki en son servis maceramı bi oku istersen




  • quote:

    dostum bir aksi zaman olmuşki oda sana denk gelmiş sanırım..çünkü cidden yani kendimde aramasam sık sık vay be bunlarda neymiş diycem ama cidden hiç sıkıntı yaşamadım.birde bak ben sana bişey söyleyimmi hp ile yaşadığın tek sıkıntı telefonda fazladan harcadığın 10 hadi 20 dk olsun..sen bunu öpde başına koy.ya acer falan kullansaydın bi bilgisayarı servise verip 30-40 gün bekletilseydin, paranı vermeselerdi,değişim yapmasalardı dahamı iyi olurdu? yani cidden bazı konularda biraz "bu kadarda olsun" demeyi bilmek lazım..ben anlamıyorum yani demekki böyle laptopunuz çok uzun süre serviste kalsa yada telefonda ulaşıp konuşmanıza rağmen işinizi çözemiiyor olsanız ne yapacaksınız.ayrıca senin zannettiğinden çok daha fazla kişi arıyordur hp yi.birincisi çok kullanıcısı var.ikincisi ürün yelpazeleri çok geniş bunlarında kullanıcılarının sorunları var illaki.
    beni yanlış anlama bu servisler vs. konularda biçoğunuzudan tecrübeli olduğum için ve çok tatsız şeyler yaşadığım için bu anlattığınız sorunlar benim için yüzümde bi tebessümle okuduğum ve gülüp geçtiğim sorunlar..
    sen benim imzamın başındaki en son servis maceramı bi oku istersen

    Tamam arkadaşım ben seni de anlıyorum ama bu iş daha sadece "telefonda" başlıyor ve gereksiz bir şekilde bekletilme var ben bunu söylüyorum sadece. Yoksa geçen sene laptobu garantiye gönderdim hatta burdaki konularda da mevcut yaşadıklarım, hiçbir şekilde sorun çıkmadan 30 iş günü dolduğu için paramı geri aldım. HP nin bu anlayışına bir şey demiyorum zaten ve sırf bu yüzden gidip "tekrar" hp aldım ve yine hp alırım acer filan hikaye benim için.
    Telefonda bu kadar beklemem belki bir şey değil ama ben Nokia ile çok daha fazla cebelleştim. Hp ile tek seferde anlaşmaya varmamıza rağmen ben Nokia dan değişim kararı çıkmasına rağmen onu bile 30 iş gününde gönderemeyip mahkemeye kadar gittim ve neredeyse 6 aydan fazla uğraştım. Yani senin dediğin gibi de serviste çok uzun süre kalmış ve yaşanmış olaylarım var benimde bu yüzden ben şu an "sadece" telefondaki çağrı merkezinde bekletme olayını söyledim yazının başından beri, bu kadar da olsun demekle olur mu bilemem ama "bence" olmamalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy

    bu kadar da olsun demekle olur mu bilemem ama "bence" olmamalıdır.

    tabiki olmaması hepimizin isteği ama sen hangi ülkede yaşadığımızı unuttun sanırım? burası türkiye allah sana bu bakış açınla gani gani sabırlar versin güzel kardeşim.sağlıcakla kal
  • quote:


    tabiki olmaması hepimizin isteği ama sen hangi ülkede yaşadığımızı unuttun sanırım? burası türkiye allah sana bu bakış açınla gani gani sabırlar versin güzel kardeşim.sağlıcakla ka


    Yok unutmadım unutulur mu hiç her dakka hatırlıyoruz çok şükür..

    Amin cümlemize versin o gani gani sabırları benim bakış açımdan çağrı merkezlerine de ihsan eylesin belki açıları değişir azıcık

    Sağlıcakla,
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.