Arkadaşlar en son geçen sene aldığım Hp dk0017nt adlı dizüstümü aldıktan 3 ay sonra klavyenin ışıkları bozuldu ve aynı masaüstünden farksız nerdeyse sabit kullandığım laptopumun adaptörü spiralle bağlanan kısımdan iç kabloluları gözükücek şekilde görülmeye başladı. Eşimin canlı ders vermesinden dolayı bilgisayara ihtiyaç olduğundan bu paraya aldığım bilgisayarın 3 ayda böyle problemleri nasıl olur diye hiç düşünmedim o zaman coronaydı bilmem neydi bebek yeni doğmuş hastalıkları uykusuzluk derken çok takamadım bu mevzuya.Adaptörden elektrik geliyor klavye tuşları nasılsa çalışıyor fırsat bulana kadar öyle kullandım fırsat bulduğmda geri gönderirim diye 3.ayımda zaten bu arızlar için aradım sorarsanız onlarda bana 1 ayda gelmez deyince ozaman korona dolayısı ile gönderemedim.Bu 15 tatilde gönderme fırsatım oldu. Bu sebeplerden dolayı 3 aylık bilgisayarda olsa biliyorum size çok abartı gelicek ama iade talebinde bile bulunmadım nede herhangi bir ters birşey söylemedim. Hatta okadar iyi niyetliydimki klavyeyi tamire gönderdiğimde yeni adaptör talebinde de bulunmadan sadece adaptörün tekrar spiralinden çıkan yerine tekrar sokulmasını gerekiyorsa sağlam şekilde tamir edilip geri gönderilmesi talebinde bulundum. Bu konuda haklarını yemicem eşim öğretmen olmasından dolayı 1 günde klavye arızasını bakımını yapıp gönderdiler. Ama takdir edersinizki 6.5 milyara 1 sene önce aldım şuanki ederi 9-10milyarlarda olan bu bilgisayar modelinin 3 ayda böyle arızalar vermesi garantiye gitmesini kimse istemez. O adaptörün kablosunu inatla kullanıcı hatası deyip ne tamir ettiler nede yenisiyle değiştiriyorlar. Bilgisayarımı 2 günde bir özel temizlik bezi ve temizlik suyu ile siliyorum sırf çok ısınmasın diye turbo modu kapalı kullanıyorum. Az para değil arkadaşlar şuan başına birşey gelse 10 milyardan aşağı gtx 1650 li laptop yok. Bu adaptör tahminen 700-1000lira arasında olduğu için yenisini vermemek için müşteri hizmetleri diretiyor arkadaşlar.İçlerinde iyi niyetli olan yetkili klavye tamirinden döndükten sonra arayıp konuştuğumda aşağıda adaptörün resminide paylaşıcam aynı şekilde anlattığımda durumu yenisini gönderirler sözüne güvenerek hatta ben işlerim dolayısı ile bir türlü arıza kaydı açmadığım halde neden göndermediniz resimlerini yada niye aramadınız tekrardan diye beni arayan yetkili arkadaşa teşekkür ederim ismini unuttuğum için ondan özür diliyorum. Onun yerine konuştuğum diğer yetkililer anında kullanıcı hatası demeye başladılar.Bakın Arkadaşlar spirallden bir kablo kolay kolay çıkmaz sağlamsa benim bir elimde adaptörü diğer elimle kablodan tutup 2 yana doğru çekmem lazım olur bazen spiralli olan elektrik kablolarının ucundan kopukluk olur bilen arkadaşlar bilir bazen o spiralden kurtulmak için yankeski ile orayı kesmek zorunda kalırız yeterki spirali aradan çıkaralım diye. 50 liralık gamepadlerde bile spiralden çıkmıyor kolay kolay kablolar ki nerdeyse 8-10 milyarlık laptopun adaptörü bu kadar basit çıkmamalı.Heleki bu fiyatlara satılan bir laptop ise bu kadar özensiz olmaz. 10 senedir kullandığım Sony Vaioyu Belli bir seneden sonra daha sert kullanmama rağmen tek bir garantilik bir günüm olmadı. Ve taş gibi adaptörü hala duruyor. 10 sene kullandığım bir adaptör var elimde bir sorun yok. Yine 2010da aldığım Hp pavilion serisi bir laptopumun ekran açık şekilde bir odadan diğer odaya götürürken elimde menteşenin birinin çat diye kırılması ki o bilgisayarıda alalı 5 ay olmamıştı sonrasında içindeki harici ekran kartı kablosunun o menteşelerin içinden geçiyor olmasından dolayı harici ekran kartının bağlantı kablosunu koparması ozaman bunun için bana 1 milyar ödediğim bilgisayara 350 lira arıza parası çıkarmışlardı. Şimdi bakıyorum kıçı kırık menteşe ve kablo değişimi için benden 400liraya yakın para istemeleri ve 1 ay bekletmeleri ben hp laptop bir daha almam dememe rağmen burda insanların sırf ısınma problemi olmadığından dolayı övmesinden ki bu konuda kendisini bende çok övdüm keşke şimdi almasaydım .Düşünebiliyor musunuz Arkdaaşlar dünya kadar para döktüğünüz çiçek sular gibi baktığınız bebeğiniz gibi baktığınız laptopunuzun 1 senede böyle abudik gubudik arızalar çıkarıyor olması yani insan bu kadar para verdiği laptopu 3.seneyi çıkarırsa öp başının üstüne koy diyecek hale getirmeleri gerçekten çok üzücü bu yüzden söylüyorum. Bir insan aldığı bir üründen bir markadan başına şansızlık gelebilir 2.dedemi olur bunlar sakız parasımı herşeye kullanıcı hatası deyip işin içinden çıkmak. Yani 1.Senesi dolmadan Bir Laptop adaptörü yakın zamanda bozuldu bozulucak duruma geliyor ise klavyesi bozuluyor ise varın siz düşünün 3.senesinde ne olur artık öyle hardcore bir oyuncuda değilim söyleyim bir yandan okul için canlı ders aradada haftada bir kaç günde bir kaç saat oyun.Geçen sene 5milyardı şuan bu modeller 10milyara yaklaşmış gidip 10milyarınızı çöpe harcama yapıcağınıza fakir fukara sevindirin daha iyi. |
Bildirim