Şimdi Ara

HP, 20 aylık telefon yerine garantiden yeni model verdi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2006 sonunda aldığım HP 6815 telefonum geçenlerde bozuldu, kendiliğinden kapanıyordu.
    Önce pilini değiştirdiler, sorun düzelmedi. Sonra hem pilini hem anakartını değiştirdiler, yine düzelmedi. Her ikisinde de 2 gün içinde işlem yaptılar, öyle günlerce bekletmediler.

    Geçen hafta üçüncü kez götürdüm ve değiştirilmesini istedim. Hiç sorun yaratmadan yeni model HP 614c verdiler dün akşam.
    Çok sevindim. Her ne kadar yasal hakkım olsa da, bu değişikliği güler yüzle ve çabuk, yokuşsuz eziyetsiz yaptılar.
    Artık ömür boyu HP'den vazgeçmem. Kendilerine teşekkür ederim.



  • nerde oldu bu???
    şaşırtıcı...
  • İstanbul, Perpa'nın yanındaki onarım merkezine götürdüm.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ars287duff

    nerde oldu bu???
    şaşırtıcı...
  • Nasıl oldu da hemen verdiler!
  • Hemen değil, 2 kere parça değiştirdiler, sonra verdiler yenisini.

    quote:

    Orjinalden alıntı: CdrcX

    Nasıl oldu da hemen verdiler!
  • 3 ay önce benim 6815'i de değiştirmişlerdi Gerçi sonrasında çok sorun yaşadık kendileriyle ama yine de HP bu konuda çok iyi
  • 3ncü defa arızada değiştirmezlerse tüketici mahkemesi kanalıyla zaten 2 ay içinde para iadenizi mahkeme masrafları vb. ile birlikte vermek zorundalar. ( (Servis formlarını almayı unutmayın)
    Google da şöyle bir iki ufak tur atarsanız, hukuk forumlarında içtihadi kararları görürsünüz zaten.

    Bu arada, hep HP için duyuyorum bunu ...arızalı PPC'lerden bahsediyorum .. En az 7-8 nci oldu bu. HTC aldım da arızalı çıktı diyen var mı ..?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tüketici haklarını biliyorum. Ama her bir arıza için 30 gün bekleme hakları da vardı. Ama yapmadılar ve hiç sorun etmeden "para mı cihaz mı" diye sordular. Ben cihaz istedim, 614c verdiler ve yeniden 2 yıllık garanti başladı. Başka firmalar da eninde sonunda değiştiriyor ama canından bezdiriyorlar insanı. HP beni hiç üzmedi. HTC'yi bilmiyorum, Allah yapısı bile hastalanıyor, HTC de arızalanıyordur elbette.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Enistgok

    3ncü defa arızada değiştirmezlerse tüketici mahkemesi kanalıyla zaten 2 ay içinde para iadenizi mahkeme masrafları vb. ile birlikte vermek zorundalar. ( (Servis formlarını almayı unutmayın)
    Google da şöyle bir iki ufak tur atarsanız, hukuk forumlarında içtihadi kararları görürsünüz zaten.

    Bu arada, hep HP için duyuyorum bunu ...arızalı PPC'lerden bahsediyorum .. En az 7-8 nci oldu bu. HTC aldım da arızalı çıktı diyen var mı ..?




  • Benim 6815 28 işgünü sonunda değişti. Garantisinin bitmesine 6 ay vardı. HTC'lerin bozulmamasını ben doğal karşılıyorum. Hiçbir marka ürettiğ cihazların arkasından rekor sayıda upgrade çıkarmaz ki. HP'de durum tam tersi. Üzerindeki ROM dışında upgrade çıkmaz. WM6 cihaz hep öyle kalıyor basitinden...En fazla ufak yama ve dil upgrade i çıkartırlar. Hla TR ROM için stabil bir update çıkmaması en güzel kanıtı. HTC, Turkcell logolu cihazlarla yeni yeni girmeye başladı ülkemiz piyasasına; önceden hep kaçak cihazlarla varoldu. Sorunları olmuş olsa bile geri planda kalmıştır. Elektronik cihazlar kusursuz olacak diye bir kaide yok...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Fuego -- 3 Eylül 2008; 14:54:17 >
  • Daha öncede defalarca dile getirdim : Bu tip ürünleri HP (Notebook win mobile cep bilgisayarı monitor vb)den almaya gayret ederim zira iyi kurumsallaşmış bir firma.Benim de aynı şekilde cihazımı ilk önce tamir edip daha sonra yenisi ile değiştirmişlerdi.
    İşin güzel yanı 'profesyonel' seri cihazlara verdikleri hizmet.

    Bir adet 30 inch monitör aldım tek ölü piksel için bir tek telefonumla teknik servise dahi gitmeden yenisi ile 24 saat içinde değiştirdiler (Burada aldığınız bayinin de önemi var zira bu tip cihazlar her yerde bulunmuyor)monitör bölününde inceleme de yaptım bunuda not olarak düştüm (HP LP3065)
    Pro serisi A1 yazıcım var adlıktan 1.5 sene sonra ufak bir arıza çıktı ertesi gün geldiler tamir ettiler bedava bir kaç parça takıp gittiler.(Taşınması çok zor olan bir yazıcıdır)

    Daha çok örnek verebilirim ama diyeceğim şu ki: Bozulduğu takdirde müşterisini 'düşman' gibi görmeyen bir firma HP.




  • Son cümlen çok doğru bir tespit
  • Aynısı benimde başıma geldi 6815i servise verdim arızasından dolayı.Serviste tamir olamayacağı söylendikten sonra banada 614c verdiler.1 hafta içinde elime geçti cihaz.Müşteri hizmetlerinden ve ilgilerinden çok ama çok memnun kaldım.
    Teşekkürler Hp.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.