Şimdi Ara

Honda vti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
5.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • herşey beygir gücü değildir ;) örnek verecek olursak 160hp lik vti performansını 92 model 137hp lik clio rs tende alıyorsun...

    hiç unutmam forumdan bi abiye gitmiştim gölcükte oturuyordu. Beni aracıyla izmitten almıştı. Araç 135hp civic si sedan... kapı altında orjinal stickerları falan duruyordu...

    Yolda konuşuyorduk böle hp li araba şöyle araba falan filan... ışıklarda yanımızda uzun şase transporter vardı sene 2006 yada 2007 tam emin degilim... Kalkışı nasıl dedim dur göstereyim dedi ışık yeşile döndü araba yırtınıyor ama biz kalktık gidiyoruz derken transporter uzadııııı gittiii biz hala gidiyoruz transporter baya bi uzaklaştı... yetişemedik adama...

    Fransızlarıda istediğin kadar hafife al bi gün yolda biri sana dersini verir ondan sonra saygıyla önlerinde eğilirsin = )

    Sana bi video yolluyorum vti dan çekilen video şimdiden alışman için... iyi seyirler...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    crx del sol lere de bak bence onlardada B16a war cok iyi yuruyo onlarda ama vti kadar deil tabi. TR ye 8oo tane vti girdi topu topu we artik cok zor temiz vti bulmak. ben olsam hafif deisenli bi makina dusunebilirsin.

    VTİ diye çıkmıştım yola vtec 2 aldım şimdilik işimi görüyor. vtilara çok baktım gittim denedim araba zangır zangır titriyo çok dağıtmışlar arabaları beğenmedim.
    Del sol vardı bitane ailem izin vermedi onada *ote içi kadar arabaya binilirmi dediler aldırmadılar satıldı daha sonra o da :D

    Ailenin delsol yorumu iyiymiş hahah

    vtec2 bence en güzel kasalardan biri güle güle kullan aracını.

    Bir üst mesajda ki arkadaşa cevabım delsol vti ile civic vti arasında hiçbir fark yok her şey aynı. Defalarca denedik vti ya toz yutturan stock delsollerimiz oldu. Önemli olan aracın sıhhati yoksa fark yok arada. Motor aynı ama araçlar fabrikasyon durmadığı için şanzıman son dişlilerinde değişiklik olabiliyor.

    Eyvallah hocam vti kadar olmasada ufaktan vtec açıyoruz.
    Birde arkadaşın dediği olayda del sol daha kotü demiş ama zaten hafif oldugu icin stock kapışmalarda aklını alıyor civic vtiların sadece 5 yıl eski sanzuman var diye biliyorum ordan kaybederse kaybeder.


    vtec2 vtec açmaz seninki psikolojik vtec açma olmuş

    vti ve delsol şanzımanlarının son dişli oranını kısaltırsan top speed düşer ama hızlanma artar. Her iki araçta aynı, hangisi oynanmışsa o geçiyor kısaca :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    herşey beygir gücü değildir ;) örnek verecek olursak 160hp lik vti performansını 92 model 137hp lik clio rs tende alıyorsun...

    hiç unutmam forumdan bi abiye gitmiştim gölcükte oturuyordu. Beni aracıyla izmitten almıştı. Araç 135hp civic si sedan... kapı altında orjinal stickerları falan duruyordu...

    Yolda konuşuyorduk böle hp li araba şöyle araba falan filan... ışıklarda yanımızda uzun şase transporter vardı sene 2006 yada 2007 tam emin degilim... Kalkışı nasıl dedim dur göstereyim dedi ışık yeşile döndü araba yırtınıyor ama biz kalktık gidiyoruz derken transporter uzadııııı gittiii biz hala gidiyoruz transporter baya bi uzaklaştı... yetişemedik adama...

    Fransızlarıda istediğin kadar hafife al bi gün yolda biri sana dersini verir ondan sonra saygıyla önlerinde eğilirsin = )

    Sana bi video yolluyorum vti dan çekilen video şimdiden alışman için... iyi seyirler...






    Bak buda lambodan çekilmiş ne olacak şimdi
    Birde videodaki vtila nasıl oynamışlarsa araba zangır zangır titriyordu.Clio rsle ne kadar oynandığıda muamma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    crx del sol lere de bak bence onlardada B16a war cok iyi yuruyo onlarda ama vti kadar deil tabi. TR ye 8oo tane vti girdi topu topu we artik cok zor temiz vti bulmak. ben olsam hafif deisenli bi makina dusunebilirsin.

    VTİ diye çıkmıştım yola vtec 2 aldım şimdilik işimi görüyor. vtilara çok baktım gittim denedim araba zangır zangır titriyo çok dağıtmışlar arabaları beğenmedim.
    Del sol vardı bitane ailem izin vermedi onada *ote içi kadar arabaya binilirmi dediler aldırmadılar satıldı daha sonra o da :D

    Ailenin delsol yorumu iyiymiş hahah

    vtec2 bence en güzel kasalardan biri güle güle kullan aracını.

    Bir üst mesajda ki arkadaşa cevabım delsol vti ile civic vti arasında hiçbir fark yok her şey aynı. Defalarca denedik vti ya toz yutturan stock delsollerimiz oldu. Önemli olan aracın sıhhati yoksa fark yok arada. Motor aynı ama araçlar fabrikasyon durmadığı için şanzıman son dişlilerinde değişiklik olabiliyor.

    Eyvallah hocam vti kadar olmasada ufaktan vtec açıyoruz.
    Birde arkadaşın dediği olayda del sol daha kotü demiş ama zaten hafif oldugu icin stock kapışmalarda aklını alıyor civic vtiların sadece 5 yıl eski sanzuman var diye biliyorum ordan kaybederse kaybeder.


    vtec2 vtec açmaz seninki psikolojik vtec açma olmuş

    vti ve delsol şanzımanlarının son dişli oranını kısaltırsan top speed düşer ama hızlanma artar. Her iki araçta aynı, hangisi oynanmışsa o geçiyor kısaca :)

    vti kadar olmasada 4300de açıyo 2300de kapatıyor diye duymuştum.Seste değişilik olmuyo ama araba iyi uzuyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    crx del sol lere de bak bence onlardada B16a war cok iyi yuruyo onlarda ama vti kadar deil tabi. TR ye 8oo tane vti girdi topu topu we artik cok zor temiz vti bulmak. ben olsam hafif deisenli bi makina dusunebilirsin.

    VTİ diye çıkmıştım yola vtec 2 aldım şimdilik işimi görüyor. vtilara çok baktım gittim denedim araba zangır zangır titriyo çok dağıtmışlar arabaları beğenmedim.
    Del sol vardı bitane ailem izin vermedi onada *ote içi kadar arabaya binilirmi dediler aldırmadılar satıldı daha sonra o da :D

    Ailenin delsol yorumu iyiymiş hahah

    vtec2 bence en güzel kasalardan biri güle güle kullan aracını.

    Bir üst mesajda ki arkadaşa cevabım delsol vti ile civic vti arasında hiçbir fark yok her şey aynı. Defalarca denedik vti ya toz yutturan stock delsollerimiz oldu. Önemli olan aracın sıhhati yoksa fark yok arada. Motor aynı ama araçlar fabrikasyon durmadığı için şanzıman son dişlilerinde değişiklik olabiliyor.

    Eyvallah hocam vti kadar olmasada ufaktan vtec açıyoruz.
    Birde arkadaşın dediği olayda del sol daha kotü demiş ama zaten hafif oldugu icin stock kapışmalarda aklını alıyor civic vtiların sadece 5 yıl eski sanzuman var diye biliyorum ordan kaybederse kaybeder.


    vtec2 vtec açmaz seninki psikolojik vtec açma olmuş

    vti ve delsol şanzımanlarının son dişli oranını kısaltırsan top speed düşer ama hızlanma artar. Her iki araçta aynı, hangisi oynanmışsa o geçiyor kısaca :)

    vti kadar olmasada 4300de açıyo 2300de kapatıyor diye duymuştum.Seste değişilik olmuyo ama araba iyi uzuyo

    Aracında vtec-e sistemi var, yani ekonomi amaçlı vtec. 2500 rpm civarına kadar 12 valf 2500 den sonra 16 valf çalışır o motor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    crx del sol lere de bak bence onlardada B16a war cok iyi yuruyo onlarda ama vti kadar deil tabi. TR ye 8oo tane vti girdi topu topu we artik cok zor temiz vti bulmak. ben olsam hafif deisenli bi makina dusunebilirsin.

    VTİ diye çıkmıştım yola vtec 2 aldım şimdilik işimi görüyor. vtilara çok baktım gittim denedim araba zangır zangır titriyo çok dağıtmışlar arabaları beğenmedim.
    Del sol vardı bitane ailem izin vermedi onada *ote içi kadar arabaya binilirmi dediler aldırmadılar satıldı daha sonra o da :D

    Ailenin delsol yorumu iyiymiş hahah

    vtec2 bence en güzel kasalardan biri güle güle kullan aracını.

    Bir üst mesajda ki arkadaşa cevabım delsol vti ile civic vti arasında hiçbir fark yok her şey aynı. Defalarca denedik vti ya toz yutturan stock delsollerimiz oldu. Önemli olan aracın sıhhati yoksa fark yok arada. Motor aynı ama araçlar fabrikasyon durmadığı için şanzıman son dişlilerinde değişiklik olabiliyor.

    Eyvallah hocam vti kadar olmasada ufaktan vtec açıyoruz.
    Birde arkadaşın dediği olayda del sol daha kotü demiş ama zaten hafif oldugu icin stock kapışmalarda aklını alıyor civic vtiların sadece 5 yıl eski sanzuman var diye biliyorum ordan kaybederse kaybeder.


    vtec2 vtec açmaz seninki psikolojik vtec açma olmuş

    vti ve delsol şanzımanlarının son dişli oranını kısaltırsan top speed düşer ama hızlanma artar. Her iki araçta aynı, hangisi oynanmışsa o geçiyor kısaca :)

    vti kadar olmasada 4300de açıyo 2300de kapatıyor diye duymuştum.Seste değişilik olmuyo ama araba iyi uzuyo

    Aracında vtec-e sistemi var, yani ekonomi amaçlı vtec. 2500 rpm civarına kadar 12 valf 2500 den sonra 16 valf çalışır o motor

    2500un üstüne fazla çıkmayalım ozman tüp yok öğrenciyim benzin biraz can sıkıyor sıkıştırınca 45 50 kuruş görüyorum.




  • Sissil,

    1.6 cc ile 2.0 cc bir araç hacimden dolayı bile karşılaştırılmaz. Benim 2.0 aracım olsa 1.6 ile kıyaslamaya utanırım. Hele ki daha hafif olması ve 2.0 gibi hacimli bir motora sahip olması gerçekten bir avantaj RS için. Her iki araçtan da elimizde mevcut, ikiside full gırtlak dolu M3 tokatlayan tehlikeli makinalar, ikisinde de hafifletme, hacim büyütme (RS 2.2, vti 1,7 civarına denk gelir), yüksek sıkıştırma, dereceli kam, beyin, yazılım eksiksiz full dolu. İkiside bizim olduğu için sürekli setup değişikliğinde dyno misali denenir, hangisi geriye düştü hangisi ileri gitti hesaplanır kitaplanır. Geriye düşeni ileri almak için uğraşılır.

    Al buda videosu, bak bakalım M3 tokatlayan RS nasıl geriye düşüyor. Her şey setupla ilgili, bu iki araçta turbosuz atmosferik araçlar. 97 oktan pompa benzini ile deneme videosu, methanol kit yok. Nos yok.



    Demekki saygıyla önünde eğilinmesi gereken başka şeyler var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5
    2500un üstüne fazla çıkmayalım ozman tüp yok öğrenciyim benzin biraz can sıkıyor sıkıştırınca 45 50 kuruş görüyorum.


    Sıkıştırırsan yakmayan araç yoktur, fakat vtec-e ile sadece emme valflerinde yapılan değişiklikle 2500 rpm altındaki sürüşlerde 20:1 gibi mükemmel bir AFR oluyor o motorda. Sakin kullanırsan gerçekten çok ekonomik bir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    herşey beygir gücü değildir ;) örnek verecek olursak 160hp lik vti performansını 92 model 137hp lik clio rs tende alıyorsun...

    hiç unutmam forumdan bi abiye gitmiştim gölcükte oturuyordu. Beni aracıyla izmitten almıştı. Araç 135hp civic si sedan... kapı altında orjinal stickerları falan duruyordu...

    Yolda konuşuyorduk böle hp li araba şöyle araba falan filan... ışıklarda yanımızda uzun şase transporter vardı sene 2006 yada 2007 tam emin degilim... Kalkışı nasıl dedim dur göstereyim dedi ışık yeşile döndü araba yırtınıyor ama biz kalktık gidiyoruz derken transporter uzadııııı gittiii biz hala gidiyoruz transporter baya bi uzaklaştı... yetişemedik adama...

    Fransızlarıda istediğin kadar hafife al bi gün yolda biri sana dersini verir ondan sonra saygıyla önlerinde eğilirsin = )

    Sana bi video yolluyorum vti dan çekilen video şimdiden alışman için... iyi seyirler...






    Bak buda lambodan çekilmiş ne olacak şimdi
    Birde videodaki vtila nasıl oynamışlarsa araba zangır zangır titriyordu.Clio rsle ne kadar oynandığıda muamma

    dikkat edersen yüklenmiş araç videosu koymadım direk stock araç video sudur... Ayrıca kendi yazdıgımla alakalı bir video koydumki aksine iddaa edilme durumu olmasın istedim. Sanırım ne yazdıgımı okumussun ne de video yu izlemişsin.

    buyrun turbo uygulanmış bir williams clio ... zaten başkada bulması zor.



    Yanlış anlaşılma olmasın ben araç falan kıyaslamıyorum ama vti a verilecek 20 bin lira gerçekten abes.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5
    2500un üstüne fazla çıkmayalım ozman tüp yok öğrenciyim benzin biraz can sıkıyor sıkıştırınca 45 50 kuruş görüyorum.


    Sıkıştırırsan yakmayan araç yoktur, fakat vtec-e ile sadece emme valflerinde yapılan değişiklikle 2500 rpm altındaki sürüşlerde 20:1 gibi mükemmel bir AFR oluyor o motorda. Sakin kullanırsan gerçekten çok ekonomik bir motor.

    Evet onu fark ettim aracı 2500 görmeden kullanınca 20 liraya 80 km cıvarı gitti annemin 1.2 clio benzinli var araba hem gitmiyo hem benden çok yakıyo yokuş gördümü 12 litren az yakmıyo otobanda 5 vites 90 110 arası 7.5 litrenin altına düşmüyor hangi mantıkla üretilmiş bir motor bu anlayamadım.1 viteste 6bin devir gördürüyorum ibre 30u zor gösteriyor.Fransız işi anca bu kadar olur işte
    Valla benim vtec bana fişek gibi geliyor.Birde sizdeki vtilara binsem inmen birdaha herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sissil,

    1.6 cc ile 2.0 cc bir araç hacimden dolayı bile karşılaştırılmaz. Benim 2.0 aracım olsa 1.6 ile kıyaslamaya utanırım. Hele ki daha hafif olması ve 2.0 gibi hacimli bir motora sahip olması gerçekten bir avantaj RS için. Her iki araçtan da elimizde mevcut, ikiside full gırtlak dolu M3 tokatlayan tehlikeli makinalar, ikisinde de hafifletme, hacim büyütme (RS 2.2, vti 1,7 civarına denk gelir), yüksek sıkıştırma, dereceli kam, beyin, yazılım eksiksiz full dolu. İkiside bizim olduğu için sürekli setup değişikliğinde dyno misali denenir, hangisi geriye düştü hangisi ileri gitti hesaplanır kitaplanır. Geriye düşeni ileri almak için uğraşılır.

    Al buda videosu, bak bakalım M3 tokatlayan RS nasıl geriye düşüyor. Her şey setupla ilgili, bu iki araçta turbosuz atmosferik araçlar. 97 oktan pompa benzini ile deneme videosu, methanol kit yok. Nos yok.



    Demekki saygıyla önünde eğilinmesi gereken başka şeyler var

    ya sorması ayıp williams clio ne zaman 2000 cc oldu ya ?

    niye bişeyleri bilmeden konusuyorsun. İki dakika internetten araştırmak zormu?

    ben 135 hp lik bir araçla 160hp lik bir aracı kıyaslıyorum motor ile hem ne alakası var.

    Sen kendinen utan bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya calısıyorsun. = ) yemin ediyorum şaka gibisiniz ya ...




  • 1 sene si, 5 sene vti kullandım, eşim hondada çalıştığı için 96-01 model tüm hondaları da bizzat kullanan biri olarak 1.6 ies 120 HP olan aracı sakın almayın.
    Hiç yürümüyor, şanzıman oranları berbat 5.viteste hiç gitmiyor. Zaten araç 120 HP filan da değil, zamanında dergiler test etmişti. Daha tipsiz olmasına rağmen 1.6 110 HP'lik olanın tork dağılımı daha iyi onu alabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpina71

    1 sene si, 5 sene vti kullandım, eşim hondada çalıştığı için 96-01 model tüm hondaları da bizzat kullanan biri olarak 1.6 ies 120 HP olan aracı sakın almayın.
    Hiç yürümüyor, şanzıman oranları berbat 5.viteste hiç gitmiyor. Zaten araç 120 HP filan da değil, zamanında dergiler test etmişti. Daha tipsiz olmasına rağmen 1.6 110 HP'lik olanın tork dağılımı daha iyi onu alabilirsin.

    93 si 137ler nasil yururu cok iyi diye biliyorum simdi vtec2 var belki ilerde dusunulebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpina71

    1 sene si, 5 sene vti kullandım, eşim hondada çalıştığı için 96-01 model tüm hondaları da bizzat kullanan biri olarak 1.6 ies 120 HP olan aracı sakın almayın.
    Hiç yürümüyor, şanzıman oranları berbat 5.viteste hiç gitmiyor. Zaten araç 120 HP filan da değil, zamanında dergiler test etmişti. Daha tipsiz olmasına rağmen 1.6 110 HP'lik olanın tork dağılımı daha iyi onu alabilirsin.

    93 si 137ler nasil yururu cok iyi diye biliyorum simdi vtec2 var belki ilerde dusunulebilir

    94 model si kullandım 1 yıl, 130 HP'dir, mükemmel bir araçtır, tabi ben 98 yılında sahip oldum, bu devirde temiz bulmak imkansızdır herhalde. Bu araçların devri kapandı bence daha yeni şeyler bakmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sissil,

    1.6 cc ile 2.0 cc bir araç hacimden dolayı bile karşılaştırılmaz. Benim 2.0 aracım olsa 1.6 ile kıyaslamaya utanırım. Hele ki daha hafif olması ve 2.0 gibi hacimli bir motora sahip olması gerçekten bir avantaj RS için. Her iki araçtan da elimizde mevcut, ikiside full gırtlak dolu M3 tokatlayan tehlikeli makinalar, ikisinde de hafifletme, hacim büyütme (RS 2.2, vti 1,7 civarına denk gelir), yüksek sıkıştırma, dereceli kam, beyin, yazılım eksiksiz full dolu. İkiside bizim olduğu için sürekli setup değişikliğinde dyno misali denenir, hangisi geriye düştü hangisi ileri gitti hesaplanır kitaplanır. Geriye düşeni ileri almak için uğraşılır.

    Al buda videosu, bak bakalım M3 tokatlayan RS nasıl geriye düşüyor. Her şey setupla ilgili, bu iki araçta turbosuz atmosferik araçlar. 97 oktan pompa benzini ile deneme videosu, methanol kit yok. Nos yok.


    Demekki saygıyla önünde eğilinmesi gereken başka şeyler var

    ya sorması ayıp williams clio ne zaman 2000 cc oldu ya ?

    niye bişeyleri bilmeden konusuyorsun. İki dakika internetten araştırmak zormu?

    ben 135 hp lik bir araçla 160hp lik bir aracı kıyaslıyorum motor ile hem ne alakası var.

    Sen kendinen utan bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya calısıyorsun. = ) yemin ediyorum şaka gibisiniz ya ...


    Ben bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyorsam sen ne oluyorsun merak ettim açıkcası. Ben sana Clio RS den bahsediyorum, sen 135 lik clio vti yiyyor diye kafadan sallıyorsun, birde kendi eklediğin videonun altındaki yorumları okumadan kendini komik duruma düşürüyorsun :)

    Orda gördüğün hıza bak araştır bakalım bahsettiğin clio nun top speed limit kaçmış? Adamlar 250 ile gidiyor sen modlu araç videou koymadım diyorsun :)

    Sonra varsa 135 lik clio hafta sonu ankarada gazlayalımda yesin bakalım beni nasıl yiyormuş? veya istediğin bir vti ile deneyip koyun videoyu görelim burda.

    O zaman clio RS alanların hepsi salak 135 lik makina RS i de yer bu şekilde. Hemde stock halde 250 yapıyormuş baksana.

    Forumda yazmakla olmuyor bu işler. Youtube dan video izlemekle de olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpina71

    quote:

    Orijinalden alıntı: WhatTheF5


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpina71

    1 sene si, 5 sene vti kullandım, eşim hondada çalıştığı için 96-01 model tüm hondaları da bizzat kullanan biri olarak 1.6 ies 120 HP olan aracı sakın almayın.
    Hiç yürümüyor, şanzıman oranları berbat 5.viteste hiç gitmiyor. Zaten araç 120 HP filan da değil, zamanında dergiler test etmişti. Daha tipsiz olmasına rağmen 1.6 110 HP'lik olanın tork dağılımı daha iyi onu alabilirsin.

    93 si 137ler nasil yururu cok iyi diye biliyorum simdi vtec2 var belki ilerde dusunulebilir

    94 model si kullandım 1 yıl, 130 HP'dir, mükemmel bir araçtır, tabi ben 98 yılında sahip oldum, bu devirde temiz bulmak imkansızdır herhalde. Bu araçların devri kapandı bence daha yeni şeyler bakmak lazım.


    Hiç bilenle bilmeyen bir olurmu? demişler :)

    Yorumlarına katılıyorum. 1.6 ies 1.4 is gibi araçlar performans bazlı üretimler değil, özellikle vti dahil 5 vitese attığında araç bildiğin çakılıp kalır dişli oranı çok uzundur. Uzun yol ekonomisi mantığı. Bu yüzden bir ies in yürümesi için ilk yapılacak iş kısa dişli takmak olur.

    SI'ise Hondanın Type-R ile normal civiclerinin arasındaki performans serisidir, bizim vti larda yurt dışında si diye geçiyor. Eski kasa 1.6 si lar çoğu aracı üzecek performansa sahiptir. Diğer İES gibi motorları yürütmek için biraz modlamak gerekiyor. İES gibi araçlarda SOHC non vtec motorlar kullanıldığı için performansı normal araçlar kadardır. Honda nın performanslı serileri DOHC lar ve sonradan geliştirilen DOHC vtec lerdir.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.