Şimdi Ara

Honda sahiplerinin anormal davranışları. (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
3
Favori
4.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
56 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fahri trafik müfettişligi konusunda bilginiz var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sturmgeschütz

    Abartma bahsedilen motorlar 1.3 multijet değil arkadaşımda 2004 model 1.8 tdci focus var 250nm tork var adam rampada vites bile düşürmüyor üstelik klima çalışıyor onu geçtim 1.6 160hp 380nm torkluk dci motoru geçsin görelim görende sanacak altında ferrari var honda sahiplerinde ki bu yüksekten uçmalara bir türlü anlam veremiyorum bu yüzden japon araçlarından nefret ediyorum honda önce formula 1 de adam akıllı motor yapmayı öğrensin sorunsuz diye millete yıllardır taş devrinden kalma atmosferik motor veriyor.

    1.8 TDCI rampada klima açık vites düşürmüyo diyosun.E ben 4 e mi düşürüyorum sanki aksine gaza basınca kafa kaldırıyo araba.Vti'ı bu kadar küçümsemeyin allah aşkına bırakın şu Honda düşmanlığını.Adamlar yapmış saygı duyun eyvallah diyin geçin bu kadar karalama komik oluyor üstelik daha koltuğuna bile oturmadan.Ayrıca sen 1.6dci 160 beygir falan diyorsun da torku ne sanıyorsun rampada boy boy fark koyacağını mı düşünüyorsun.Bu kadar gözünüzde büyütmeyin torku.380 NM tork var diye arabayı siz asıl ferrari sanmayın.Formula 1,yeni kasa civicler beni ilgilendirmez.Tasarım olarak motor olarak bana hitap eden devir 90'lardır.




  • Frank W. kullanıcısına yanıt
    Koltuğuna oturmadığımı nerden biliyorsunuz medyummusunuz yoksa araçları abartan sizlersiniz sizler bu kafayla devam ettikçe daima japon araçlarının düşmanı olacağım sizler yüzünden 96 model tabutlara 20.000 istiyorlar senin aracın max.torku vermek için bir taraflarını yırtarken küçümsediğin 1.6 dci 160'lık 2500-4000 devir arası max.torku alıp vites yükseltecek bu kadar abartmanın anlamı yok japon araçlarına sorunsuzluk açısından lafım yok ama süpersport gibi abartılmalarına karşıyım.
  • Altında 1.2,1.3,1.5,1.6 reno,vw ve diğer marka araçlarından olupta otobandan sol şeriti mal gibi tıkıyorsa o adama ne yapsan az makas nedir ki. Şurdaki tipler hayatında Hondaya binmemiş tipler gelip rampa mevzusu yapıyorlar. Rampada mal gibi 4bin devir altında kullanırsan o motor doğası gereği tabi gitmeyecektir. Honda motoruna güvendiğim için istediğim kadar 5-6 bin devir bandında gidebiliyorum ve hiçte zorlanmıyorum .Acaba burdaki diğer marka sahipleri benzinli araçlarıyla ne kadar gidebilecekler 5-6k devir bandında merak ediyorum. Ben aracımın ne yapabileceğini ve kapastesini çok iyi biliyorum ve Ayrıca 152Nn/m ve 125hp eski atmosferik bir motoru kullanmaktan zevk alıyorum var mı diyeceğiniz beyler ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chronicle -- 31 Ağustos 2015; 14:26:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sturmgeschütz

    Koltuğuna oturmadığımı nerden biliyorsunuz medyummusunuz yoksa araçları abartan sizlersiniz sizler bu kafayla devam ettikçe daima japon araçlarının düşmanı olacağım sizler yüzünden 96 model tabutlara 20.000 istiyorlar senin aracın max.torku vermek için bir taraflarını yırtarken küçümsediğin 1.6 dci 160'lık 2500-4000 devir arası max.torku alıp vites yükseltecek bu kadar abartmanın anlamı yok japon araçlarına sorunsuzluk açısından lafım yok ama süpersport gibi abartılmalarına karşıyım.

    Bir arabada tork var diye o araba süpersporta dönüşmüyor.Kağıt üstündeki verilerle konuşunca olmuyo bu işler.O bahsettiğiniz dci motor vti la kafa kafaya yürür.en fazla yarım boy falan geçer.E aynı yürüdükten sonra 2500 de torkunu verirse versin napayım.Kaldı ki bir, 91-92 yıllarında çıkmış bi motor.Birisi daha yeni çıkmış çıkacak bi motor.Arada 23 24 yaş fark var.Bak ben Renoya helal olsun diyorum iyi bir motor çıkarmışlar günlük kullanımdada agresif kullanımdada muazzam mutlu eder sürücüyü.Ama aynı hakkını vermeyi nedense Honda düşmanları yapamıyor




  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Turbonun amacı daha düşük devirle daha yüksek güç üretmek aynı hacimli atmosferik bir motorda 100 hp gücü 6000 dd'da üretiyorsanız turbo motorda bu gücü 4000 dd civarında üretirsiniz aynı gücü daha az yakıt tüketerek üretirsiniz motor daha az aşınır her açıdan ekonomi ve verim sağlar lpg ülkemizde uygun fiyatlı olduğu için tercih ediliyor benzin 2 lira olsun kimse lpgnin yüzüne bakmaz dünya ülkemizden ibaret değil ülkemizde lpg yaygın diye kullanılan teknolojileri elimizle iteceğimiz eski nesil motorların daha iyi olduğu anlamına gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sturmgeschütz

    Turbonun amacı daha düşük devirle daha yüksek güç üretmek aynı hacimli atmosferik bir motorda 100 hp gücü 6000 dd'da üretiyorsanız turbo motorda bu gücü 4000 dd civarında üretirsiniz aynı gücü daha az yakıt tüketerek üretirsiniz motor daha az aşınır her açıdan ekonomi ve verim sağlar lpg ülkemizde uygun fiyatlı olduğu için tercih ediliyor benzin 2 lira olsun kimse lpgnin yüzüne bakmaz dünya ülkemizden ibaret değil ülkemizde lpg yaygın diye kullanılan teknolojileri elimizle iteceğimiz eski nesil motorların daha iyi olduğu anlamına gelmiyor.

    Buradaki tartisma gunluk kullanimdaki turbonun sagladigi kolaylik degil. Yaris esnasinda rampa da vs. torku daha fazla olan aracin gecer yanilgisi. Yukarida yazmissiniz, max. Torku almak icin kendini yirtiyor diye. Max. torku degil max. Hp yi almak icin kendini yirtiyor yani aslindan yirtmiyor. Atmosferik bu tabiki devir yapicak. Atmosferikler en dayanikli motorlardir bir sey olmaz m.etmeyin. 90 model hondalar hala yolda. O dizel 2000 devirde o torku verir, devir yukseldikce biter gider, guc duser. Atmosferik yuksek devirle yandan alir basini gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Brky kullanıcısına yanıt
    Anlatamadığım nokta şu atmosferik benzinli tam performansını almak için yüksek devir çevirmesi gerekirken turbo dizel yada benzinli max. gücünü almak için daha az devir çevirip bir üst vitese geçecek motor daha az aşınacak daha az yakıt tüketilecek bahsettiğim dci turbo motor 4800 devirde 130 hp ayrıca dizel motorlar için ölü devirler dediğimiz 5000 devirde bile 200 nm tork veriyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Bu araçları kullanan düzgün insanları tenzih ediyorum ama bu araçların sürücü kitlesi gerçekten bir tuhaf.Araçlarını bişey sanıyorlar,dün orta şeritte giderken bir tane beyaz amerikan parklı civic makas ata ata gidiyordu,sol şerit dolu olunca orta şeride geçti ve dibime kadar girip beni sellektör yağmuruna tuttu,ben de keyfe keder geziyordum o gün.Baktım içindeki kemiksiz vitaminsiz bir tip,dedim sen görürsün.Yaklaşık çeyrek depo benzin yakarak trafik kurallarına uymaya özen göstererekten bu arkadaşı korkutmak amacıyla kovaladım.Taa şehir dışına kadar altına sıça sıça kaçtı araçlara makas atıp durdu ben de plakasını aldım.benzinlikte durduktan sonra evin yolunu tuttum.Bu olay zaten ilk değil genelde civic ve e46 kasa bmw kullanıcılarının büyük bir bölümü dayaklık.Hayır araçta gitse gam yemiycem 150 torklu 120 beygir araba neyine güvenipte insanları taciz edebiliyor? Öte yandan bu araçların sahibiyle bir iki muhabbet ettiğimde hepsinin apaçi olduğunu gözlemledim.Yok Honda başka hayat onda.Araba ne sınıfının en iyi yol tutanlarından ne en performanslılarından.Biri bana bu araçların nesi özel açıklarsa sevinirim.

    Bu arada

    Aracın plakası 41 EK 286 beyaz honda civic. Adres bilgisi veya aracın nerde ikamet ettiğini nasıl öğrenebilirim


    Honda sahipleri sonuna kadar haklı arabanın beygiri az torku düşük önemli değil youtube a yaz civic vs ???? istediğini yaz honda tokatlıyor toyota yı bile tokatlıyor, saygı duyduğum bir marka




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursalıtimsah

    bende honda motor var ben de dahil miyim

    Düzgün kullananları tenzih ederim dedim.Eğer üzerinize alındısyanız bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo benzinliden bahsetmiyorum o baska, oda devir cevirebiliyor. Olay dizel. Ayrica konu yakit tuketimi, motor yipranmasi degil. Motorun gucunden, bunu yapabiliyor olmasindan, dizeli gecmesinden bahsediyoruz. Atmosferigin karakteri o. Yipranma, yakit falan baska. Ayrica hangi dci motormus o oyle 5000 devirde 200 tork veriyormus. Dizeller zaten 4500 de redline a giriyor. Nasil verecekmis o torku 5000 de ? Kaynak nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevrimSeven60


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Bu araçları kullanan düzgün insanları tenzih ediyorum ama bu araçların sürücü kitlesi gerçekten bir tuhaf.Araçlarını bişey sanıyorlar,dün orta şeritte giderken bir tane beyaz amerikan parklı civic makas ata ata gidiyordu,sol şerit dolu olunca orta şeride geçti ve dibime kadar girip beni sellektör yağmuruna tuttu,ben de keyfe keder geziyordum o gün.Baktım içindeki kemiksiz vitaminsiz bir tip,dedim sen görürsün.Yaklaşık çeyrek depo benzin yakarak trafik kurallarına uymaya özen göstererekten bu arkadaşı korkutmak amacıyla kovaladım.Taa şehir dışına kadar altına sıça sıça kaçtı araçlara makas atıp durdu ben de plakasını aldım.benzinlikte durduktan sonra evin yolunu tuttum.Bu olay zaten ilk değil genelde civic ve e46 kasa bmw kullanıcılarının büyük bir bölümü dayaklık.Hayır araçta gitse gam yemiycem 150 torklu 120 beygir araba neyine güvenipte insanları taciz edebiliyor? Öte yandan bu araçların sahibiyle bir iki muhabbet ettiğimde hepsinin apaçi olduğunu gözlemledim.Yok Honda başka hayat onda.Araba ne sınıfının en iyi yol tutanlarından ne en performanslılarından.Biri bana bu araçların nesi özel açıklarsa sevinirim.

    Bu arada

    Aracın plakası 41 EK 286 beyaz honda civic. Adres bilgisi veya aracın nerde ikamet ettiğini nasıl öğrenebilirim


    2 sorum var,
    Trafik kurallarına uyarak makas nasıl attınız, videosunu çekseydiniz de ihbar etseydiniz çok mu zoedu? Bir işe yarar mı şimdi buraya plakasını yazmanız. En azından cezasız kalmazdı.
    Bu arada her e46kasa apaçi değildir. E46 kasa da m3 gibi bir hayvan da var

    Arkadaşı bi müddet önlü arkalı takip ettim,trafiğin sıkıştığı yerde de adam makas atarak kaçtı gitti,ben de benzinliğe girdim sonra dönüş yoluna saptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TahtalıKöyünMarangozu


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: TahtalıKöyünMarangozu


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Onur.K

    onlara simdi rampaya geldin elindeki hondayi yavasca yere birak evlat deyin

    Uzun rampada beni geçebilecek 1.3 1.5 1.6 dizel araç yok malesef.. 150 den sonra plakamı okuyan dizel focuscu gibi arabadan soğutur adamı..

    Aracınız civic ve rampada 1.6 dizele kafa mı tuttuğunuzu söylüyorsunuz ?

    1.6 civic LPG ile jetta focus v.b araçlar plakamı okuyor yeterki devrini alsın araba

    1.6 tdci ya plaka okutuyorsunuz hemde civic'le buna güler geçerim



    quote:

    Orijinalden alıntı: TahtalıKöyünMarangozu
    Civic kullanıyo arkadaş

    öyle deme vitek vitek...




  • Yok yok öyle değil vtecH vtecH

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de Honda kullanıcısıyım. Aracım 2.0 Accord 165 beygir olandan. Benden önceki sahibi altını basmış. Birkaç modifiye daha yapmış. Aracı modifiyeli şekilde satın aldım. Trafikte insanların hakkına saygı duyarak aracı kullanıyorum. Yapım gereği sakin ve sabırlı insanım. Burda birkaç arkadaşın da dediği gibi herşey insanın karakteriyle ilgili. Aracını anormal süren birçok reno, fiat vb. araç sahibi görüyorum. Örneğin geçen gün başıma gelen bir olayı anlatayım.

    İşten eve gidiyordum. E5'de en sol şeritte ortalama 80 km hız ile gidiyordum. Önüm tamamen araba dolu ve trafik yoğundu. Daha hızlı gitmek mümkün değildi. Bir sağ şeritte araçlar tahminen 40-50 km hızla gidiyordu. Arkama bir Fluence geldi. Tamponuma iyice yaklaştı, usanmadan bıkmadan sellektör yaptı. Ben sellektörü göreyim diye aracının farını sol aynama doğrultarak defalarca sellektör yaptı. Sağa geçsem trafik kilit. Ayrıca yol versem ne farkedecek şeritte daha hızlı gitmek mümkün değil. Yine de sağa sinyal verdim, tıkalı şeride geçeyim de adamın gönlü olsun dedim. Sağa sinyal verir vermez dikiz aynasından adamı kontrol ettim. Bir de ne göreyim adam el kol hareketleri yapıyor, bağırıp çağırıyor. Ettiği hakaretlerin haddi hesabı yok. Ben de sinyalimi kapatıp özellikle yol vermedim. Adam iyice sinirlendi tamponuma milim mesafe kalarak sellektör yapmaya devam etti. O sırada sağ şerit açıldı ve adam beni sollamak için gaza bastı. Ben de yolunu tıkamak için özellikle gaza basıp önüne direksiyonu kırdım. Adam yine gidemedi. Dörtlüleri yaktı hakaretlere devam etti. O sırada trafik iyice açıldı ve yanıma gelip yüzüme karşı hakaret etmek için gaza bastı. Ben de buna izin vermeyip gaza yüklendim. Hafif de yokuştu. Sizce Fluence ile Accordu yakalamış mıdır dersiniz? Tabiki adam yetişemedi. Dikiz aynasından kontrol ettim, adam geri vitese takmış da geriye doğru gidiyormuş gibi göründü Bir süre sonra yan yola girip yavaşladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RuSH86 -- 31 Ağustos 2015; 19:47:08 >




  • Buradaki olay twin turbo yani cift turbo. Yapmak istedikleri benzinli motor karakteristigini yakalamak. Iyi guzelde yine bir benzinli gibi olamayacak. Cunku devir ceviremeyecek. Kucuk bir ornek vereyim, opelin cikaricak oldugunu yine ayni sistem 1.6 twin turbolu dizel var. 0-100 9 saniye falandi. Fiesta 1.0 ecoboost 0-100 9 saniye. 1.6 twin turbo ile minicik 1.0 ecoboostun 0-100 ü ayni. Iste bunlar hep devir. Ister atmosferik, ister turbo benzinli farketmez, bir dizel hicbir zaman benzinli kadar performansli olamayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky -- 31 Ağustos 2015; 19:48:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brky kullanıcısına yanıt
    Günümüz teknolojisinde dizeller eskisi gibi hantal değil artık benzinli araçlara rahatlıkla kafa tutabilecek düzeylere ulaşmaya başladılar adamlar 2.0 dizel motorun verdiği gücü 1.6 hacimden üstelik daha az yakıt tüketerek çıkartıyorsa bu bir başarıdır ayrıca o motora yazılım atıldığında 200 beygir güç üretecek duruma gelecek dizeller ağır yük altında benzinli araçlar gibi bayılmıyor bu konuda avantajlılar kara dizel günleri geride kaldı artık teknoloji devri.
  • Özünde Honda Civic ama Peugeot RCZ gibi davranıyorlar arabaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sturmgeschütz

    Anlatamadığım nokta şu atmosferik benzinli tam performansını almak için yüksek devir çevirmesi gerekirken turbo dizel yada benzinli max. gücünü almak için daha az devir çevirip bir üst vitese geçecek motor daha az aşınacak daha az yakıt tüketilecek bahsettiğim dci turbo motor 4800 devirde 130 hp ayrıca dizel motorlar için ölü devirler dediğimiz 5000 devirde bile 200 nm tork veriyormuş.

    sürekli minimum kullanımda belki öyle olabilir ama performanslı kullanımda turbo benzinli ne daha az yakar ne daha az aşınır, aksine çok daha fazla yakıp motor çok daha fazla yıpranıyor, kesintisiz uzun süreli kullanımda da bu durum geçerli ki dünyada büyük topraklara sahip ülkelerde uzun yol yapılan ülkelerde ve benzinin altın fiyatıyla yarışmadığı ülkelerde aşırı beslemeli araçlar olabildiğince az tercih ediliyor




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.