Şimdi Ara

Honda NSX Lansman (The Makina-Doğan Kabak) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • NSX in rakibi sadece NSX tir.

    Eskisi ile pist zamanı karşılaştırması var mı ?.
  • 2 milyonum olsa alacağım araç amg gtr olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    hemen ferrarileri falan gömenler gelmiş, hybrid modelle karşılaştırıcak olursak bunun dengi zaten LaFerrari, 488 ile kesinlikle karşılaştırılmasını doğru bulmuyorum çünkü biri 4 çeker diğeri sadece arkadan itişli

    LaFerrari Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 7.0
    0-300 15

    Ferrari 488 GTB Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 8.3
    0-300 24.3

    NSX Teknik Verileri(resmi olmayan kaynaktan alınmıştır)
    0-100 2.9(bazı kaynaklarda 3.0 ya da 3.1 olarak geçiyor)
    0-200 11.3
    0.300 60.1


    hiçbir markanın fan boyu değilim sonuçta ömrüm boyunca hiç alamayacağım araçlar bunlar ama bir markayı överken diğeri yere gömmeyin, sonuçta bu markalar nerdeyse 100 yıllık süperspor kariyeri olan markalar, şimdi bakın kim Ferrari killer?







    Yalnız 3 satır yazı ve 0-300 0-100 değeriyle ferrari killer olunmuyor önce bir araştır bakalım neden bu ismi almış bu araba tüm dünya bu isimle tanıyor acabaa neden ? sadece daha hızlı olduğundan mı zannediyorsun eğer öyle bir düşüncen varsa yanılırsın :)




  • jdm_kei J kullanıcısına yanıt
    Tipsiz Dediğin Lfa Nelere Kâdir Haberin Varmı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • NSX biraz farkli diyelim, 70 binlik honda sahibi hondam var diyecek te NSX sahibi NSXim var diyecek. Cunku cidden Super Car bilinen bir arac. 2.nesli 26 sene sonra geldi. Ayrica NSX ilk Acura markasi icin gelistirilmis bir arac, o da Hondanin ABD de HongKong ta luks araba ureticisi.
    Aston martini ornek almissiniz, Çünkü başka marka ve modellerden(onları andıran) ortak parça kullanımları yok, NSX tamamen ozel parcalar kullanilmis, ayrica Aston Martin'in fiyatlari cok cok daha yuksek, ve burda satici oldugunu dusunmuyorum, 4 milliondan baslayan fiyatlarla gettirttirisiniz. 2 milyon cok geliyor, ama malesef burasi Turkiye, vergileri sizde biliyorsunuz, bu tarz arabalarda %200 OTV vs var...Ayni sekilde ferrari icin ve baska luks markalar icin gecerli. Onlarin fiyatlarina kimse bakmiyor, ama NSX 2 milyonu haketmiyor diyorsunuz...NSX gercekten luks markalarla yarisabilecek bir ozelliklere sahip!
    Turkiye mentalitesine yazik malesef, kimse arastirmadan bakmadan yorum yapabiliyor, "Luks olsun benim olsun" kafasindalar, yanlis bir dusunce oldugunu dusunuyorum, Tum dunya da oyle degil, onu kabul edin artik.
    Honda 70 binlik araba uretirken ayni anda jet da uretiyor ve ArGe konusunda guclu bir marka, o yuzden kucumsemememk lazim!

    Iyi gunler dilerim.




  • Vtec tayfa yine döktürmüş, LaFerrari'yle kıyaslayan mı dersin LFA'e sallayan mı dersin NSX efsanesinin kökeninde efsane pilot Ayrton Senna'nın dokunuşları ve o zamanki Ferrari'leri mahvetmesinden dolayı aldığı Ferrari Killer lakabı yatıyor. Yanlış anlaşılmasın araba muhteşem olmuş, eski çizgilerin üzerine günümüz teknolojisini entegre edip şaheser hale getirmiş. Her tarafına dağıtılan hava kanalları sayesinde aerodinamik mucizesi olmuş araç. Hız ve hızlanma faktörü sadece motorda bitmiyor, aerodinamik ve ağırlık sayesinde 1.8 litrelik Alfa Romeo 4c'nin süreleri ortada.

    Sözün özü şu arkadaşlar, aramızdan çok nadir kişiler bu araçların direksiyonuna oturabilecek, satın alabilecek demiyorum bakın O yüzden didişmeyi bırakıp seyretmenin keyfine varalım. Ferrari, Lexus bunlar üst düzey markalar. 30 yılda bir süper araba yapan Honda bile bu araçlara kafa tutmayı düşünmezken bizim forumda birbirimize girmemiz kadar saçma olay yok




  • Bu araç NSX falan değil Honda R8.eski NSXle hiç bir benzerliği yok.
  • Super olmus! benim de binme sansim oldu da, surme sansim olmadi malesef! Fiyati malesef devlet belirliyor...Haketmiyor yada hekkediyor dusunecek halimiz yok sonucta. Ama araci cok begeniyorum, tasarim olsun, teknik ozellikler olsun...Super car sonucta
  • @Galathian

    Bahsettiğiniz durum (altındaki arabayla prestij kasmak) bizim gibi 3.dünya ülkelerinde olur. Yurt dışında özellikle hedef pazar olan ABD'de absürt bir fiyatla satışa çıkmayacağını düşünürsek parası olan,beğenen aracı alır geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    hemen ferrarileri falan gömenler gelmiş, hybrid modelle karşılaştırıcak olursak bunun dengi zaten LaFerrari, 488 ile kesinlikle karşılaştırılmasını doğru bulmuyorum çünkü biri 4 çeker diğeri sadece arkadan itişli

    LaFerrari Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 7.0
    0-300 15

    Ferrari 488 GTB Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 8.3
    0-300 24.3

    NSX Teknik Verileri(resmi olmayan kaynaktan alınmıştır)
    0-100 2.9(bazı kaynaklarda 3.0 ya da 3.1 olarak geçiyor)
    0-200 11.3
    0.300 60.1


    hiçbir markanın fan boyu değilim sonuçta ömrüm boyunca hiç alamayacağım araçlar bunlar ama bir markayı överken diğeri yere gömmeyin, sonuçta bu markalar nerdeyse 100 yıllık süperspor kariyeri olan markalar, şimdi bakın kim Ferrari killer?







    NSX 0-300 değeri 60 saniye olamaz. 20-30 arası bir değerdir en fazla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda'ya hiç kanım ısınamadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    hemen ferrarileri falan gömenler gelmiş, hybrid modelle karşılaştırıcak olursak bunun dengi zaten LaFerrari, 488 ile kesinlikle karşılaştırılmasını doğru bulmuyorum çünkü biri 4 çeker diğeri sadece arkadan itişli

    LaFerrari Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 7.0
    0-300 15

    Ferrari 488 GTB Teknik Verileri
    0-100 3.0
    0-200 8.3
    0-300 24.3

    NSX Teknik Verileri(resmi olmayan kaynaktan alınmıştır)
    0-100 2.9(bazı kaynaklarda 3.0 ya da 3.1 olarak geçiyor)
    0-200 11.3
    0.300 60.1


    hiçbir markanın fan boyu değilim sonuçta ömrüm boyunca hiç alamayacağım araçlar bunlar ama bir markayı överken diğeri yere gömmeyin, sonuçta bu markalar nerdeyse 100 yıllık süperspor kariyeri olan markalar, şimdi bakın kim Ferrari killer?







    NSX 0-300 değeri 60 saniye olamaz. 20-30 arası bir değerdir en fazla.

    dediğim gibi resmi veriler değil zaten özellikle belirttim , verileri bu siteden aldım http://www.automobile-catalog.com/car/2017/2229500/acura_nsx.html , ayrıca şimdi youtubeda hızlanma videolarında bunu buldum değerler hemen hemen aynı 0-300 bulamadım malesef

    edit: başka bir videoda 200-300 hızlanması 25sn ölçtüm yani 36-37sn 0-300ü var tahminim






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 25 Mayıs 2017; 21:15:32 >




  • Sinan Koç'da aynı aracı test etmiş.

  • Her ne kadar Honda'yı sevsemde elektrik destekli motoru olduğu için 0-100'ü çok iyi 0-300 arasında Aventador ve Ferrari ile yarışamaz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.