Şimdi Ara

Honda'nın otomatik vitesleri performansı çok törpülüyor mu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilen kullanan, arkadaşlar var mı ?Düze göre çok fark olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuhan_05 -- 25 Mart 2012; 17:29:57 >



  • Hayır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Hayır.

    Mesela düzü 10 saniyede 100 e çıkıyorsa otomatikleri tahminen kaç saniyede çıkar.İnternette araştırdım fakat yeterli bilgi yoktu.
  • Törpülüyor, 1.5-2 sn fark olması lazım otomatik ve manuel arasında.
  • illaki torpuler.. ya su bi gercekki isterse otomatigi daha iyi olsun, o vitesi sen deistirmenin zevki ayriysa senin icin hic bulasma..
  • Törpülüyor.1.5 sn civarı.Fakat çok konforlu ve hızlanmaya istekli.Canım sıkıldimi s'ye alıyom vitesi arabanin motor sesi degisiyo ve resmen canavara dönüşüyor araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kagan12312 -- 25 Mart 2012; 18:57:18 >
  • Otomatikte dişli oranları daha uzun bu yüzden 0-100ü manuele göre biraz hantal. Ama uzun yolda ekonomiyi de beraberinde getiriyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkagan

    Hondanın otomatiği dediğin klasik 4 ileri tork konvertörlü otomatik şanzımansa ben tavsiye etmiyorum. Hem çok yakıyor hem de arabayı aşırı hantallaştırıyor.

    Yok hocam 5 ileri otomatik olan bir önceki ve yeni kasa olan cıvıclerde kullanılan şanzıman.
  • Manuel 0-100 hızlanma 10.3 sn
    Otomatik 0-100 hızlanma 12.5 sn

    Evet törpülüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSForever -- 25 Mart 2012; 17:56:14 >
  • Törpülüyor. Ama bunun nedeni sadece tork konventörlü şanzıman olması değil , biraz fazla uzun olan dişli oranlarıyla alakalı. Ama uzun yolda bu şanzıman uzun dişli oranlarıyla yüksek hızlarda daha çok ekonomi sağlıyor.
  • Hem yakiti hemse performansi cok ciddi torpuluyor.

    5 Lt yakacak arabaya 7 Lt yaktiracak kadar hemde. Yuzde 30-40 yapar bu.
    Performansta da cok ciddi kayip var, o torka sahip bir arac 2. Viteste firlamasi lazim, gaza basiyorsun ne ses var ne seda, canli kullandim, begenmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 saniye civarı yavaş oluyor.
  • Törpülüyor. Çok kaliteli uzun ömürlü bir şanzıman ama saçma oranlarıyla kedi gibi arabayı eşşeğe çeviriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Hem yakiti hemse performansi cok ciddi torpuluyor.

    5 Lt yakacak arabaya 7 Lt yaktiracak kadar hemde. Yuzde 30-40 yapar bu.
    Performansta da cok ciddi kayip var, o torka sahip bir arac 2. Viteste firlamasi lazim, gaza basiyorsun ne ses var ne seda, canli kullandim, begenmedim.


    yav he he
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Hem yakiti hemse performansi cok ciddi torpuluyor.

    5 Lt yakacak arabaya 7 Lt yaktiracak kadar hemde. Yuzde 30-40 yapar bu.
    Performansta da cok ciddi kayip var, o torka sahip bir arac 2. Viteste firlamasi lazim, gaza basiyorsun ne ses var ne seda, canli kullandim, begenmedim.


    Engin abi Mercedes kriterlerini baya yükseltmiş, bu ara seni hep negatif görüyorum
    Espri filan neyse de haklısın, yakıtı bilmiyorum ama performansta ciddi bir ivmelenme sorunu var.
  • tam otomatik şanzıman olmasından dolayı hem yakıtı hemde performansı doğal olarak bir miktar etkiliyor. ama bu bazı çok bilmiş arkadaşları söylediği gibi çok değil hatta bu şanzıman o kadar başarılı ki herkesin dilinden düşmeyen yeni çift kavrama şanzımanlardan olan powershift ile yapılan karşılaştırmada-testte (focus 125hp - civic 125hp) civic hem daha performanslı hemde daha az yakıt harcamıştı.

    5 ileri olmasında dolayı yakı ekonomisi için dişli oranları doğal olarak biraz uzun tutulmuş ve buda manueli ile arasında performans kaybına yol açıyor, ama yakıtı pek fazla etkilemiyor (tam otomatikler arsında en az etkileyeni diyebilirim).

    eğer otomatik vites düşünüyorsanız sizi kesinlikle memnun eder, ancak tabi ki manuelin performansını beklemeyin.
  • Herşey 0-100 mü acaba ? esnekliklerde çok sıkıntı çekmezsiniz, ayrıca yüksek devirli kullandığınız sürece gayet performanslı, yüksek hızlarda yakıt tüketimi gayet başarılı.
  • Edit....

    Ya pardon ben Hyundai anlamisim hizlica okuyunca.
    Ben i30 da kullandigim otomatik icin soylemistim bunu.

    Kubilay i30 icin diyorsan evet itiraf ediyim umdugum araba degil, genel olarak dokuda hala bir sıkntı var.

    Hondanin otomatigine gelince ne kadar torpulesede, kafan etsin istiyorsan, sorunla filan ugrasamam, az olsun benim olsun dersen Honda otomatik tam sana gore.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 25 Mart 2012; 19:45:48 >
  • son süratlerde bilakis daha fazla oluyor uzun şanzıman oranları yüzünden
    ama 0 100 akseklerede hondanın otm şanzımanları yavaş kalıyor
    örnek olarak
    type s 8.9 m 10.9 a
    civic sedan 9.7 m 12.5 a gibi
  • cok fazla törpülüyor bence, 2, 2.5 sn ye kadar bu yüzden hondayı kınıyoruz
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.