Şimdi Ara

honda hrv tavsiye edermisiniz?? (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.050
Cevap
24
Favori
487.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemycl

    2005model (en son çıkan hrv modeli, bazıları 2007 model 2006 model diyor anlamıyorum nasıl oluyor. en son üretim senesi 2005 senesi hrv nin) hrv kullanıyorum. şu ana kadar bir kere yolda bıraktı beni o da, kız arkadaşımın farı açık unutup aküsünün boşalması ile oldu. onun dışında hiç yolda kalmadım. bir kere arka sol tekerleğin abs sensörünü değiştirdim arızalanmıştı (400tl civarı bişi tuttu). çok ciddi bir kaza atlatmıştım( spin atıp 3-4 tur, 40-50mt sürüklendi araba) ön sağ tekerlek orta refüje çarptı diye koptu, onun dışında boyasında bile çizik olmadı sapasağlamdı. güvenilirliliğini kanıtladı. bir kere kırmızı ışıkta geçen bir araba bana yandan ön tekerlek kısmına çarptı sürücü tarafından, onda da nerdeyse hiç hasar olmadı. boyası ve kaportası çok sağlam denebilir. arazide de bir çok defa kullandım hiç sorun çıkarmadı. yol olmayan yerlere, kapının başlama yerinden 5-6 cm yukarısına gelen su yüksekliğinde 100metreden fazla gittim, yine hiçbir sorun çıkarmadı. en yoğun tipide uludağa ve kartepeye çıktım, hiçbir sorun çıkarmadı, ne çekişi düştü ne de kaydı. 4*4 sistemi oldukça iyi. bagajı küçük evet, bazen yazlığa giderken sorun yaratıyor ama şu ana kadar fazla önemsemedim, büyük bir sorun olarak görmedim. yakıt sarfiyatı 1.6ya göre biraz fazla. deposu şu anda 200 civarına doluyor. sollamalarda normal olarak jip olmayan veya motor gücü daha yüksek olan arabaları geçmekte tabiki daha zor oluyor. ama bazı arkadaşlar şehirlerarası yollarda 95i geçemediğini söylemiş, yok öyle birşey kullanmasını bilmiyordur en fazla :) ya da radara yakalanmaktan korkuyordur. ben öyle pek hız meraklısı değilim ama spor mod ile çok seri bir şekilde hızı artıyor arabanın. virajlara pek hızlı girmenizi tavsiye etmem, zaten bu her yerden yüksekliği fazla olan her araba için geçerlidir, savrulma ihtimaliniz yada spin atma ihtimaliniz oluyor. e doğal olarak ağırlık merkezi yüksekte olunca dönüşlerde bununda normal karşılanması lazım. ses sistemi zayıf denilmiş; neye göre kime göre, arabanın orjinal ses sistemi sadece önde kapılarda bulunan hoparlördür, buna rağmen kulakları sağı edecek bir ses ve bass çıkıyor. eğer niyetiniz açık arenalarda konser vermekse evet ses sistemi çok yetersiz. spor moddan önceden bahsetmiştim, spor modda araba çok aşırı benzin harcamaya başlıyor, nerdeyse ibrenin düştüğünü gözle görebilirsiniz ve çok aşırı bir motor sesi çıkartıyor, zaten spor modu açınca devir 6000-6500e kadar dayanıyor.
    araç kendi klasmanındaki farklı marka araçlardan daha sağlamdır şöyle bir örnek vereyim. arabayla geri geri giderken otoparktaki direği unuttuğumdan bagajın alt tarafını direğe çarpmıştım ve sadece çok ufak bir metal erimesi gibi birşey olmuştu 2-3mm kadar. aynı yere bir hafta sonra gözümün önünde bir kia sorento aynı şekilde çarptı, arka tarafı meğerse resmen plastiktenmiş ve aynı bir oyuncak gibi kırıldı. işin özeti hondanın gerçekten bütün arabaları güzel, eğer daha fazlasını alabiliyorsanız ama crv yi alın. bende crv almak üzereyim, ama eğer o kadar bütçem yok diyorsanız hrv çok iyi bir araba.

    Alıntıları Göster
    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ama benim için önemli şeyi şanzumanı lütfen arkadaşlar bana bu konuda yardımcı olun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ama benim için önemli şeyi şanzumanı lütfen arkadaşlar bana bu konuda yardımcı olun...


    araba şu an 80bin km de, 0km den beri ben kullandım sadece ve hiç şanzımanla ilgili bir sorun çıkarmadı. makina müh.liği okuyorum, bilgim var doğal olarak, şanzımanla ilgili bir sorun çıkaracağa benzemiyor. zaten her 20bin kmde bir şanzıman yağının değişmesi lazım, kitapçığında yazıyor. bunu uyguladın mı, hiçbir sorun çıkarmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemycl

    quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim ama benim için önemli şeyi şanzumanı lütfen arkadaşlar bana bu konuda yardımcı olun...


    araba şu an 80bin km de, 0km den beri ben kullandım sadece ve hiç şanzımanla ilgili bir sorun çıkarmadı. makina müh.liği okuyorum, bilgim var doğal olarak, şanzımanla ilgili bir sorun çıkaracağa benzemiyor. zaten her 20bin kmde bir şanzıman yağının değişmesi lazım, kitapçığında yazıyor. bunu uyguladın mı, hiçbir sorun çıkarmaz.

    Alıntıları Göster
    Şanzuman konusunda verdiğin bilgi için çok teşekkür ediyorum. Sizlere bir sorum olacak: 2006 model , çok temiz km'si 30 000'de bir HR-V'nin tahmini fiyatı ne kadardır? Ya da şöyle sorayım: Bu arabaya en fazla ne kadar verirsem iyi bir fiyata almış olurum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    Şanzuman konusunda verdiğin bilgi için çok teşekkür ediyorum. Sizlere bir sorum olacak: 2006 model , çok temiz km'si 30 000'de bir HR-V'nin tahmini fiyatı ne kadardır? Ya da şöyle sorayım: Bu arabaya en fazla ne kadar verirsem iyi bir fiyata almış olurum?




    aksesuar olarak ekstradan neler var arabada ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemycl

    quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    Şanzuman konusunda verdiğin bilgi için çok teşekkür ediyorum. Sizlere bir sorum olacak: 2006 model , çok temiz km'si 30 000'de bir HR-V'nin tahmini fiyatı ne kadardır? Ya da şöyle sorayım: Bu arabaya en fazla ne kadar verirsem iyi bir fiyata almış olurum?




    aksesuar olarak ekstradan neler var arabada ?

    Alıntıları Göster
    öyle ekstradan bir şey yok. Standart özrllikler( Çift hava yastığı,klima,sunrouf,cd çalar...vs.)
    Bu araba olnazsa DAIHATSU TERİOS almayı düşünüyorum. Bu araba hakkındaki öneri veya eleştirilerinizi de ( VARSA) yazarsanız sevinirim. Size göre HR-V mi, Terius mu?
    Biraz fazla oldum galiba ama yanıtlarsanız çok sevinirim. TEŞEKKÜRLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    öyle ekstradan bir şey yok. Standart özrllikler( Çift hava yastığı,klima,sunrouf,cd çalar...vs.)
    Bu araba olnazsa DAIHATSU TERİOS almayı düşünüyorum. Bu araba hakkındaki öneri veya eleştirilerinizi de ( VARSA) yazarsanız sevinirim. Size göre HR-V mi, Terius mu?
    Biraz fazla oldum galiba ama yanıtlarsanız çok sevinirim. TEŞEKKÜRLER

    30-33 arası birşey olması lazım tahminim, ekstra derken; ön bar, yan çıtalar, kol dayama,sis farı vs. falan bunları kastetmiştim.
    tabi ki honda derim, ikisini kıyaslamak imkansız, kalita bakımından dağlar kadar fark var arada, honda açık ara önde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemycl

    quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    öyle ekstradan bir şey yok. Standart özrllikler( Çift hava yastığı,klima,sunrouf,cd çalar...vs.)
    Bu araba olnazsa DAIHATSU TERİOS almayı düşünüyorum. Bu araba hakkındaki öneri veya eleştirilerinizi de ( VARSA) yazarsanız sevinirim. Size göre HR-V mi, Terius mu?
    Biraz fazla oldum galiba ama yanıtlarsanız çok sevinirim. TEŞEKKÜRLER

    30-33 arası birşey olması lazım tahminim, ekstra derken; ön bar, yan çıtalar, kol dayama,sis farı vs. falan bunları kastetmiştim.
    tabi ki honda derim, ikisini kıyaslamak imkansız, kalita bakımından dağlar kadar fark var arada, honda açık ara önde.

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ediyoeum hocam. Sağolasın. Honda HR-V alacağım ,sanırım. Şimdi değil de ilerde yedek parça sorunu çekmem herhalde değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ögretmen38

    Çok teşekkür ediyoeum hocam. Sağolasın. Honda HR-V alacağım ,sanırım. Şimdi değil de ilerde yedek parça sorunu çekmem herhalde değil mi?

    Alıntıları Göster
    Bizde dün aldık 2003 model 130.000 de çok temiz bir araç. araçta hiç ses yok. binen 2003 olduğuna inanamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Bizde dün aldık 2003 model 130.000 de çok temiz bir araç. araçta hiç ses yok. binen 2003 olduğuna inanamıyor.

    Alıntıları Göster
    Yalnız aracın farları kararmış biraz, honda servisleri bunu temizliyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Yalnız aracın farları kararmış biraz, honda servisleri bunu temizliyor mu?

    Alıntıları Göster
    onu sanayide yapıyorlar far temizligi vs.

    hayırlı olsun ne kadara aldınız?
  • Sahibi 26.5 dedi başta, pazarlıkla 25.250 ye aldık.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    onu sanayide yapıyorlar far temizligi vs.

    hayırlı olsun ne kadara aldınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Sahibi 26.5 dedi başta, pazarlıkla 25.250 ye aldık.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    onu sanayide yapıyorlar far temizligi vs.

    hayırlı olsun ne kadara aldınız?


    Alıntıları Göster
    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mircet

    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?

    Alıntıları Göster
    valla araca kötü diyenler halt etmiş. çok uçan kaçan bir araç değil ama, kliması güzel çalışıyor, otomatik şanzımanlı, keyifle kullanılabilecek bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mircet

    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?


    hızlanırken S e bastığınız zaman 1000 devir kadar artıyor ve buna paralel çekişte artıyor. D ye bastığınızda normal pozisyonuna dönüyor. L de düşük vites diye biliyorum. Bizim kuzen tekneyi denizden çekerken L kullanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    quote:

    Orijinalden alıntı: mircet

    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?


    hızlanırken S e bastığınız zaman 1000 devir kadar artıyor ve buna paralel çekişte artıyor. D ye bastığınızda normal pozisyonuna dönüyor. L de düşük vites diye biliyorum. Bizim kuzen tekneyi denizden çekerken L kullanıyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende kapıldım bu hr-v sevdasına..
    ama merak ettiğim bir kaç şey var..
    wd ve cvt arasındaki fark nedir..
    peryodik bakım sanzıman yağı değişimi vs.. ne kadara oluyor ..
    şimdiden tşk..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana


    quote:

    Orijinalden alıntı: mircet

    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?


    hızlanırken S e bastığınız zaman 1000 devir kadar artıyor ve buna paralel çekişte artıyor. D ye bastığınızda normal pozisyonuna dönüyor. L de düşük vites diye biliyorum. Bizim kuzen tekneyi denizden çekerken L kullanıyor.

    L 1nci vites yokuş çıkarken çok eğimliyse işe yarayabilir ama fazla gerek olmuyor kullanırken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    quote:

    Orijinalden alıntı: trojana


    quote:

    Orijinalden alıntı: mircet

    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?


    hızlanırken S e bastığınız zaman 1000 devir kadar artıyor ve buna paralel çekişte artıyor. D ye bastığınızda normal pozisyonuna dönüyor. L de düşük vites diye biliyorum. Bizim kuzen tekneyi denizden çekerken L kullanıyor.

    L 1nci vites yokuş çıkarken çok eğimliyse işe yarayabilir ama fazla gerek olmuyor kullanırken

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar uzun zamandır foruma bakamamıştım. HRV'm ile uzun yollar kat etmekle meşguldüm de ondan. Aracımı 105.000 de aldım şu an 140.000 de. Bir kere şanzıman yağını değiştirdim. 20000'de bir değiştirmek gerekiyor bilindiği üzere... Şu ana kadar herhangi bir konuda en ufak bir problem yaşamadım. Erzurum'da -30 derecede 2 sene kullandım. Yaz mevsiminde güneyde dolaştım. Ne ısıtmada ne soğutmada ne çalıştırmada (LPG olmasına rağmen) yaşamadım. Herkese tavsiye edebileceğim kullanması çok zevkli bir araç. Sürekli ilgi odağı olmak da cabası. Detaylı bilgi isteyenlere cevap verebilirim. Saygılarımla. Ayrıca yakış olarak bir depo LPG (33 lt) ile 300 km. gidiyorum.

    NOT: Sonradan aklıma geldi. L konumunda araç yüksek devirde yavaş sürat ile gider. Arazide veya çok dik yokuşlarda kullanılabilir. S konumu ise tabiri caiz ise roketlemek içindir. Özellikle sollamalarda direksiyondaki düğmeye bir dokunma ile araç fırlar. Ama bu arada da yakıtı sömürür. Zevkli olsa da çok kullanmamak gerekir. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ksercan5 -- 14 Temmuz 2010; 0:58:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mircet
    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?

    Bunlar cvt mi, emin misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hozturan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mircet
    merhaba, honda h-rv cvt lerde direksiyondan kumanda vites ( D ve S) nasıl kullanılıyor, birde vites konumlarından "L" ne işe yarıyor? bilgisi olan arkadaşlar paylaşabilirler mi?

    Bunlar cvt mi, emin misiniz?

    Alıntıları Göster
    merhaba

    ben de HRV istiyorum hem de cok. ama sanzıman ile ilgili duydugum problemler dusunduruyor beni. alıp da uzulmek istemiyorum.

    gecenlerde ciftkurtlar honda ya gittim. birinin tanıdıgı yetkili kisi ile gorustum. acık acık sordum problemin ne oldugunu. bana sadece kalkıs modulleri turkiye yollarına uygun degil o nedenle problem cıkarabiliyor ve masrafı 1000tl gibi birsey olur dedi. ancak bu problemi dikkate almayıp da sadece sansıman yagını degistirip kullanmaya devam ederseniz o zaman problem sansımana kadar ilerler ve basınıza cok masraf cıkarır dedi. yani bakımını yapmanız lazım modul arıza yaparsa da hemen degistirmeniz gerekir dedi.

    bu konu beni dusundurdu acıkcası. arabayı alırken pesinen 1000tl lik bi arıza cıkarabilir ve heran tetikte olman lazım gibi bir his uyandırıyor bu. yani gonul rahatlıgı ile ne kadar surebilirsin ki aracı.

    bu konuda deneyimleri yorumu olan arkadaslar var mı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanaydin

    merhaba

    ben de HRV istiyorum hem de cok. ama sanzıman ile ilgili duydugum problemler dusunduruyor beni. alıp da uzulmek istemiyorum.

    gecenlerde ciftkurtlar honda ya gittim. birinin tanıdıgı yetkili kisi ile gorustum. acık acık sordum problemin ne oldugunu. bana sadece kalkıs modulleri turkiye yollarına uygun degil o nedenle problem cıkarabiliyor ve masrafı 1000tl gibi birsey olur dedi. ancak bu problemi dikkate almayıp da sadece sansıman yagını degistirip kullanmaya devam ederseniz o zaman problem sansımana kadar ilerler ve basınıza cok masraf cıkarır dedi. yani bakımını yapmanız lazım modul arıza yaparsa da hemen degistirmeniz gerekir dedi.

    bu konu beni dusundurdu acıkcası. arabayı alırken pesinen 1000tl lik bi arıza cıkarabilir ve heran tetikte olman lazım gibi bir his uyandırıyor bu. yani gonul rahatlıgı ile ne kadar surebilirsin ki aracı.

    bu konuda deneyimleri yorumu olan arkadaslar var mı.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,
    2000 model 164000 km de otomatik vites ön bar, yan çıta gibi aksesuarları olan bir Hr-v nin fiyatı nedir...karar vermek üzereyim cevap yazbilirseniz çok faydalı olacak....




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.