Şimdi Ara

honda hrv tavsiye edermisiniz?? (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.050
Cevap
24
Favori
496.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba temiz ve bakımlı 2000 model 185.000 binde honda hrv 21 bin tl ye almak üzereyim sizce nasıl fiyatı uygun mu yoksa 2000 model bir hrv için fazla mı görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim arkadaşlar.
  • bende 2007 renault megane 1.6- babamda 2005 honda hrv 1.6 var.şimdi 2 arabayı da çok kullandım.arkadaşları bilgilendiriyim kısaca.yakıt konusunda hrv yi sakın benzinde kullanmayın para dayanmaz.bizim 2 araçta lpg li.hrv biraz daha fazla yakıyor ama sonuçta lpg.al 70 lik gaz götürsün her yere.yol tutuş olarak hrv ile hızlı viraja girmeyin takla atabilir.yol tutuşu zayıf.ama arazide megane ı ezer.4 çeker olması tek avantaj.bide havası yeter.bu fiyata tabi 25000 bin civarı.performans olarak 0-100 ü seridir 105 hp 4 çekere rağmen kalkışı iş görür.maksimum hızı ben otobanda 170 i gördüm spor modda hatta geçtim 180 e yanaştı aynen böyle.megane ile 200 ü gördüm.megane da vanalı egzosum var c63 amg ayarında ses veriyo neyse. hrv tam 4 çeker havalı aile arabası.honda kalitesi yalnız alacak arkadaşlar 2005 modellere baksın düşük kilometrede.bizimki 2005 115.000 kmde sorunlarını söyliyim hrvnin otomatik vitesinden dolayı araba yolda kalıyordu.2-3 kere servise gitti daha yolda istop etmiyor şükür.triger kayışı frenler falan 100.000 de değişti sağlam parçaları yani güzel.devir düşmesi var bazen tekliyo ama her arabada olabilir.rölanti ayarı falan dikkat etmek lazım.viteste sorun oldu ama.honda hrv nin VİTES geçişleri süper.hiç hissedilmiyor vites geçişleri.megane da ama adamı bazen hoplatıyor.ikiside otomatik.l modu var viteste motor freni yapıyor karda falan çok iş görüyor.yalnız megane a göre frenleri biraz hantal kalıyor geç kavrıyor.ve direksiyonu çok ağır.2004 model falan tavsiye ederim arkadaşlara honda sonuçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftr35

    arkadaşlar bende 4x4 merakı var hondanın hrv modeli keseme uygun geldi kullanan ve hakkında bilgisi olan arkadaşlar beni bilgilendrrse sevinirim

     honda hrv tavsiye edermisiniz??

     honda hrv tavsiye edermisiniz??

     honda hrv tavsiye edermisiniz??



    yakıt durumu vergi kullanım ikinci el vs vs bilgisi olan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum

    HRV ile ilgili yazılanları epeydir takip ettim ve sonunda ben de birşeyler yazsam iyi olabilir diye düşündüm. DH-Formunda, HONDA CRV, LPG vs için yazdıklarımı okumanızı ondan sonra HRV alma konusunu iki üç ve hatta daha fazla düşünmenizi öneririm. Kafanız karışmasına gerek yok yüksek araçların hepsi denge noktaları diğer binek araçlara nazaran daha yukarıda oldukları için bir anlamda devrilmeye daha meyillidirler. Bu fiziksel bir gerçek ve bu nedenle de bu tür araçlara özellikle ESP desteği verilmektedir. YAni böyle bir araç kullanıyorsanız tabiki biraz daha dikkatli olacaksınız o kadar. Yani araç hemen takla atar devrilir vs diye korkmanız gerek yok. Eski bir hondacı olarak üretimi de durmuş olan HRV'nin ikinci el piyasasaının iyi olduğunu söyleyemem. HRV performans olarak yeni model quashqai ve hatta dustera nazaran daha zayıftır (benzinli olmasına rağmen). Güvenlik ve donananım olarak tabiki duster'dan kat kat iyidir.




  • 2014te hrv yeniden türkiyeye gelecek diyorlar.bir kaç yerde haberini okudum ne derece dogru bilmiyorum.
  • Sanırsam o model, hyundai ve kia'nın 1.6 benzinli modell SUV'larına alternatif olanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youdiditwellslowly

    Sanırsam o model, hyundai ve kia'nın 1.6 benzinli modell SUV'larına alternatif olanı.

    valla bilmiyorum ama normalde hrvnin üretimi japonya ve ingilterede devam ediyor piyasada olan bi araç yani
  • arkadaşım her aracın artı ve eksileri olabilir , ben aynı modeldeki megane focus accsent pegeout fiat modelleriyle kıyaslama yaptığım zaman zamanın ötesinde bir araç diyorum ama tabiki son yıllarda araçlar iç dış ve güvenlik donanımlarıyla çığır açtı gönül isterki 2013 kia sportage ix35 alalım ama hrv de üretildiği zamana bakılırsa eksiksiz bir araç , ben esp ye ihtiyaç duyacak bir şey yaşamadım ama rallide ki aralar gibi kullanacağım derseniz hem kendinize hemde aracınıza yazık edersiniz ... 2014 te çıkarılacağını 2 yıl önce bir japon araç sitesinden resimleriyle görmüştüm zaten 1.6 dizel motoruyla civic üretilecekse honda tekrar orta sınıf bu suv u üretmeli, pazardaki qusgai dusterdan daha çok satış yapacağına inanıyorum...
  • hrv nin kalbindeki motor 1.6 civic motorudur... motorun parçaları netten de bulunabiliyor , takla konusunda hiç takla atmış hrv görmedim ama ufak bir kaza yaptım ve hrv nin ne kadar güvenilir olduğunu gördüm ... alacak arkadaşlara tavsiye ediyorum check up yaptırdıktan sonra alın ve yıllarca kullanın inanın pişman olmayacaksınız fransız yada italyan araçlar gibi güvenliksiz ve çabuk arıza açmayan araçlardır hondalar
  • Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    detaylı ve güzel anlatmışsın arkadaşım ... kule gergisi ve yükseltme kitini internetten bulmaya çalışacağım arka tampona karlık buldum sanalpazarda yakında alacağım istanbula yolum düşerse bayağı değişiklikler yapmak istiyorum ... bende daha önce yazmıştım 11 litrenin üzerine çıkmadım agresif kullandığım halde , yeni kasayı bende sabırsızlıkla bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400-430 km görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackHash -- 8 Mayıs 2013; 12:33:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uayyildiz35 -- 8 Mayıs 2013; 12:29:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.

    bende honda jazz arkadasımda 2005 hrv var ikimizdede brc var ikimizde bakımları yetkili serviste yaptırıyoruz.hiç bir sorun yok araçta onunkini bende kullanıyorum bazen o da benimkini kullanıyor tek şikayeti yakıt şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı (bu arada geçenlerde benim araba pert oldu bende hrv bakıyorum buzda kaydık eve girdik.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uayyildiz35 -- 8 Mayıs 2013; 12:48:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.

    bende honda jazz arkadasımda 2005 hrv var ikimizdede brc var ikimizde bakımları yetkili serviste yaptırıyoruz.hiç bir sorun yok araçta onunkini bende kullanıyorum bazen o da benimkini kullanıyor tek şikayeti yakıt şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı

    Vallahi aklıma başka birşey gelmiyor.Ama ben MANUEL şanzuman kullanıyorum.OTOMATİK viteslerin yakıtları yada performansları hakkında bir bilgi sahibi değilim.Ama otomatikte olsa bana cidden bir sorun varmış gibi geliyor.Bilemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.

    bende honda jazz arkadasımda 2005 hrv var ikimizdede brc var ikimizde bakımları yetkili serviste yaptırıyoruz.hiç bir sorun yok araçta onunkini bende kullanıyorum bazen o da benimkini kullanıyor tek şikayeti yakıt şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı

    Vallahi aklıma başka birşey gelmiyor.Ama ben MANUEL şanzuman kullanıyorum.OTOMATİK viteslerin yakıtları yada performansları hakkında bir bilgi sahibi değilim.Ama otomatikte olsa bana cidden bir sorun varmış gibi geliyor.Bilemedim.

    manuele hiç bakmadım bilgi sahibi degilim ama hrv ile ilgili araştırma yapmıstım almaya niyetli oldugumdan dolayı.çok yaktıgı zaten biliniyordu hatta izmir honda yetkili servisinde çalısan samimi bir arkadasıma danıştım hrv için ne diyosun dedim abi uğraştırıyor bizi güzel araba ama yakıtı falan problem orjinal parça istendiginde japonyadan gelmesini bekliyoz genelde stogumuzda bulundurmuyoz bence o fiyat aralıgında suzuki sx4e bak dedi o da senin kriterlerine uyuyor dedi şimdi ben sx4e yönelmiş durumdayım.bide şu var araca sizin dediginiz o milyarlık işlemleri yaptırsak araçta yakıtta fark etse bile totalde bir birine yakın bi hesap çıkacak gene bişey değişmeyecek gibi duruyor.sadece psikolojik olarak az yakıyor deriz ama totelde kaçan kaçmıştır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.

    bende honda jazz arkadasımda 2005 hrv var ikimizdede brc var ikimizde bakımları yetkili serviste yaptırıyoruz.hiç bir sorun yok araçta onunkini bende kullanıyorum bazen o da benimkini kullanıyor tek şikayeti yakıt şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı

    Vallahi aklıma başka birşey gelmiyor.Ama ben MANUEL şanzuman kullanıyorum.OTOMATİK viteslerin yakıtları yada performansları hakkında bir bilgi sahibi değilim.Ama otomatikte olsa bana cidden bir sorun varmış gibi geliyor.Bilemedim.

    manuele hiç bakmadım bilgi sahibi degilim ama hrv ile ilgili araştırma yapmıstım almaya niyetli oldugumdan dolayı.çok yaktıgı zaten biliniyordu hatta izmir honda yetkili servisinde çalısan samimi bir arkadasıma danıştım hrv için ne diyosun dedim abi uğraştırıyor bizi güzel araba ama yakıtı falan problem orjinal parça istendiginde japonyadan gelmesini bekliyoz genelde stogumuzda bulundurmuyoz bence o fiyat aralıgında suzuki sx4e bak dedi o da senin kriterlerine uyuyor dedi şimdi ben sx4e yönelmiş durumdayım.bide şu var araca sizin dediginiz o milyarlık işlemleri yaptırsak araçta yakıtta fark etse bile totalde bir birine yakın bi hesap çıkacak gene bişey değişmeyecek gibi duruyor.sadece psikolojik olarak az yakıyor deriz ama totelde kaçan kaçmıştır

    Aracı asla satmayı düşünmediğim için modifikasyonlara harcadığım para sorun değil.Sx4 ile karşılaştırılabilecek bir araç değil bence.Zaten iç donanımdaki kalite farkını görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız.Sırf yakıt için Sx4 e geçecekseniz daha uygun olan Fiat Panda 1.2 4x4 var.2006 modelini 16-17 ye alabilirsiniz.Ama sıfır bir araba düşünüyorsanız bence yeni model HR-V leri bekleyin derim.1.6 Dizellerin yakıtı 3.8 Lt/100 km olacak.Fiyat olarak lansman fiyatı 55 bin TL.Benzinlilerde 52bin den başlayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.

    bende honda jazz arkadasımda 2005 hrv var ikimizdede brc var ikimizde bakımları yetkili serviste yaptırıyoruz.hiç bir sorun yok araçta onunkini bende kullanıyorum bazen o da benimkini kullanıyor tek şikayeti yakıt şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı

    Vallahi aklıma başka birşey gelmiyor.Ama ben MANUEL şanzuman kullanıyorum.OTOMATİK viteslerin yakıtları yada performansları hakkında bir bilgi sahibi değilim.Ama otomatikte olsa bana cidden bir sorun varmış gibi geliyor.Bilemedim.

    manuele hiç bakmadım bilgi sahibi degilim ama hrv ile ilgili araştırma yapmıstım almaya niyetli oldugumdan dolayı.çok yaktıgı zaten biliniyordu hatta izmir honda yetkili servisinde çalısan samimi bir arkadasıma danıştım hrv için ne diyosun dedim abi uğraştırıyor bizi güzel araba ama yakıtı falan problem orjinal parça istendiginde japonyadan gelmesini bekliyoz genelde stogumuzda bulundurmuyoz bence o fiyat aralıgında suzuki sx4e bak dedi o da senin kriterlerine uyuyor dedi şimdi ben sx4e yönelmiş durumdayım.bide şu var araca sizin dediginiz o milyarlık işlemleri yaptırsak araçta yakıtta fark etse bile totalde bir birine yakın bi hesap çıkacak gene bişey değişmeyecek gibi duruyor.sadece psikolojik olarak az yakıyor deriz ama totelde kaçan kaçmıştır

    Aracı asla satmayı düşünmediğim için modifikasyonlara harcadığım para sorun değil.Sx4 ile karşılaştırılabilecek bir araç değil bence.Zaten iç donanımdaki kalite farkını görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız.Sırf yakıt için Sx4 e geçecekseniz daha uygun olan Fiat Panda 1.2 4x4 var.2006 modelini 16-17 ye alabilirsiniz.Ama sıfır bir araba düşünüyorsanız bence yeni model HR-V leri bekleyin derim.1.6 Dizellerin yakıtı 3.8 Lt/100 km olacak.Fiyat olarak lansman fiyatı 55 bin TL.Benzinlilerde 52bin den başlayacak.

    benim bütçem 30u geçmeyecek o yüzden sıfır araç düşünmüyorum ama panda 1.2de almam.sx4 içi dışı gayet güzel araba 2004 2005 yüksek kmli hrv alacagıma yüksek model sx4 alırım.bagaj boyutları zaten birbirine çok yakın durumda.geniş olması kalıplı olması hrvyi ön plana çıkarıyor ama tercih meselesi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniyil09

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackHash

    Selamlar.Uzun yıllardır bir HR-V kullanıcısı olarak artık birşeyler bende yazmadan duramadım.Öncelikle HR_V kullanmamış olupta fikir veren arkadaşlara pek kulak asmayın.1999 model 3 kapı HR-V kullanıcısıyım ve 2. sahibiyim.Şuan aracım 100 bin km.de.LPG takılı.Öncelikle en çok tartışma konusu olan yakıt konusu bana ilginç geldi.13 lt lik bir tüketim varsa ortada söyleyebileceğim tek şey vakit geçirmeden iyi bir servise gidip subap ayarlarını yaptırmalarıdır.Eğer araca yeni LPG takılmışsa,oksijen sensörü değişmişse subap ayarları bozulur.Belirli aralıklarla LPG yüzünden de subap ayarları bozulur.Aralıklarla kontrol ettirmelerinde yarar var.Ayrıca buji kablolarına,bujilerede baktırsınlar.Aracı almayı düşünenlere tavsiyem eğer kalabalık bir aile değillerse ve hafta sonları dağ bayır gezme amaçlı alacaklarsa 3 kapıyı tercih etsinler.Manuel şanzuman benim için ilk tercihtir.Otomatik şanzuman içinde kesinlikle servisten orjinal yağını kullansınlar 15 bin de bir değiştirsinler o zaman sorun yaşamazlar.Araç kesinlikle nissandan yada dacia dan çok daha başarılı.4x4 otomatik olarak ihtiyaç duyulduğunda devreye girdiği için yakıtta bir fazlalık yaratmıyor.HR-V 'nin bahsettiğiniz 120 beygirlik modeli Türkiye'ye girmemiştir.Üretim olarak 2 farklı motor seçeneği vardır.1.6i 16V ve 1.6 V-Tec. 120 beygirlik 1.6 V-tec modeli gelmemiştir.Ama İngiltere'de en çok satan araçlardan biridir.Araç için dengesiz diyen arkadaşlar,elbetteki bir binek araçtaki performansı beklemeniz zaten yanlış.Ama takla atan bir HR-V ben hiç görmedim.Bu tip konularıda tıpkı binek araçlara yaptığınız ufak modifikasyonlarla çözüm bulabilirsiniz.Öncelikle tavsiyem kule gergisidir.HR-V için özel kule gergisi piyada satılmakta.180 TL civarında.Ben istanbul'dan aldım.İkinci etap olarak aracı kullanma hedefinizi belirleyin.Şehir içinde kullanacaksanız,HR-V'ye özel alçaltma süspansiyon kitleri var.V Maxx marka.Takımı 600 TL civarında ve ciddi şekilde aracı alçaltıp inanılmaz bir tarz yaratıyor.Manuel şanzuman için Black Diamond Stage 3 Paddle Clutch Kit marka baskı balatayı tavsiye ederim.aynı markanın otomatik şanzuman için kitleride mevcut.HR-V ye özel Powerchips marka çip uygalaması,K&N hava filtresi,güzel bir egzost ve manifold sistemi ile de yollara ciddi bir canavar çıkarabilirsiniz.Eğer aracı dağ bayır kullanacaksanız,yine kule gergisi ile başlayıp,HR-V ye özel MONROE marka yükseltme kitleri var.Fiyatı 1.250 dolar.Aracı minimum 30 mm yükseltebilirsiniz.Motor performansı için yine Powerchips ve diğer uygulamaları yapabilirsiniz.3 kapı HR-V nin en kötü özelliği,pencereleri açtığınızda arkada oturanları rüzgar ciddi rahatsız eder.Bunun çözümünüde yine 3 kapı HR-V için özel olarak üretilmiş rüzgarlıklar var.35 dolar çifti pencereye takılan.Benim şahsi fikrim bu uygulamaları yapan bir HR-V kullanıcısı zevkten keyiften ölür.Ayrıca HR-V 2013 sonunda tekrar Türkiye'ye girmeye başlayacak.1.6 i-Vtec ve 1.6 dizel motor seçenekleri ile.Araç yine klasik olan her özelliğini taşıyacak.Ve 3 kapı kasası yeni kasa civic 1.8 HB Type-S kasasının birebir aynısıdır.Son olarak almayı düşünen varsa hiç beklemesin..Temizinden bir tane alsın.Sonra zaten satmayı bir daha düşünmeyecek.

    100 kmdeki ortalama yakıtınız nedir?uzun yol demiyorum şehir içi?

    Ben LPG kullanıyorum.35 lt depom var.LPG fiyatları firmasına göre değiştiği için fiyat olarak değilde KM olarak bir depo ile şehir içi 400 Km(+/-) görüyorum.Uzun yolda ise İzmir'den Antalya-Kepez'e bir depo ile giriyorum.Yalnız ben oldukca sakin tam devrinde kullanan bir sürücüyüm.Onuda dikkate almak lazım.Uzun yolda 90 ı geçmem..Ben OPET in LPG sini tercih ediyorum.Çünkü diğer ucuz LPG ler ile arasında minimum 40-50 km fark ediyor.

    iyide sizin hesabınıza göre şehir içi 100 kmde yaklaşık 8 litre yapar o zamn uzun yoldada 6.5 en fazla 7 litre yapar hemde lpg ile!normalde benzinde fabrika verisi şehir içi 10.5 olan hadi 10 diyelim aracın lpg ile 12 falan olması gerekirken siz nasıl oluyorda lpg ile 8 litre yakıyorsunuz.bize servisteki arkdaslar kışın -26 - 28 derecede 12 13 litre benzin yemesinin normal oldugunu söylediler herşeyi normal çıktı araçta ve dag bayır bulundugumuz yer.yazın normal fabrika verisine yaklaşır dediler.

    Aklıma sadece 3 cevap geliyor.1. Siz CR-V ile karıştırıyor olabilir misiniz? 2. Bahsettiğiniz aracı adam gibi bir servise götürmelisiniz.Kesinlikle subap ayarlarında bir sorun var. 3. LPG sistem seçimi.HR-V ye en uygun LPG kiti Zavolli.En iyi uyum sağlayan o.Araç arada sırada oksijen sensörü hatası veriyor mu? Motor ışığı yanıyor mu?Fabrika verilerini bilmem.Zaten fabrika standartında bir araç değil zaten benimki.Katalitik iptali,iyi bir hava filtresi,bujiler,buji kabloları,chip,ve haftalarca uğraşılıp tamamlanan super bir beyin yazılımı var.Ayrıca Bor Power ıda eksik etmem aracımdan..Sadece Bor Power bile %2-5 civarında yakıt tasarrufu sağlar.Ben kendi aracımda böyleyim.Başkaları nasıldır yorum yapamam doğru yada yanlış.Ama fabrika verileri böyle diyerekte kaderimizse çekeriz denmemeli,çözüm üretmeli.Yukarda bahsettiğim modifikasyonları uygularsanız ciddi oranda yakıt tasarrufu yapacağınızdan emin olun.

    bende honda jazz arkadasımda 2005 hrv var ikimizdede brc var ikimizde bakımları yetkili serviste yaptırıyoruz.hiç bir sorun yok araçta onunkini bende kullanıyorum bazen o da benimkini kullanıyor tek şikayeti yakıt şimdiye kadar hiç bir arızası olmadı

    Vallahi aklıma başka birşey gelmiyor.Ama ben MANUEL şanzuman kullanıyorum.OTOMATİK viteslerin yakıtları yada performansları hakkında bir bilgi sahibi değilim.Ama otomatikte olsa bana cidden bir sorun varmış gibi geliyor.Bilemedim.

    manuele hiç bakmadım bilgi sahibi degilim ama hrv ile ilgili araştırma yapmıstım almaya niyetli oldugumdan dolayı.çok yaktıgı zaten biliniyordu hatta izmir honda yetkili servisinde çalısan samimi bir arkadasıma danıştım hrv için ne diyosun dedim abi uğraştırıyor bizi güzel araba ama yakıtı falan problem orjinal parça istendiginde japonyadan gelmesini bekliyoz genelde stogumuzda bulundurmuyoz bence o fiyat aralıgında suzuki sx4e bak dedi o da senin kriterlerine uyuyor dedi şimdi ben sx4e yönelmiş durumdayım.bide şu var araca sizin dediginiz o milyarlık işlemleri yaptırsak araçta yakıtta fark etse bile totalde bir birine yakın bi hesap çıkacak gene bişey değişmeyecek gibi duruyor.sadece psikolojik olarak az yakıyor deriz ama totelde kaçan kaçmıştır

    Aracı asla satmayı düşünmediğim için modifikasyonlara harcadığım para sorun değil.Sx4 ile karşılaştırılabilecek bir araç değil bence.Zaten iç donanımdaki kalite farkını görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız.Sırf yakıt için Sx4 e geçecekseniz daha uygun olan Fiat Panda 1.2 4x4 var.2006 modelini 16-17 ye alabilirsiniz.Ama sıfır bir araba düşünüyorsanız bence yeni model HR-V leri bekleyin derim.1.6 Dizellerin yakıtı 3.8 Lt/100 km olacak.Fiyat olarak lansman fiyatı 55 bin TL.Benzinlilerde 52bin den başlayacak.

    benim bütçem 30u geçmeyecek o yüzden sıfır araç düşünmüyorum ama panda 1.2de almam.sx4 içi dışı gayet güzel araba 2004 2005 yüksek kmli hrv alacagıma yüksek model sx4 alırım.bagaj boyutları zaten birbirine çok yakın durumda.geniş olması kalıplı olması hrvyi ön plana çıkarıyor ama tercih meselesi :)

    arkadaşım daha önce bende yazmıştım 11 litre üstü yakan hrv de sorun vardır diye , uzun yolda 225 kuruş yakıyor 2000 model cvt şanzuman kıssa mesafede 280 bazen 300 yakıyor trafikte , benim aracım 15 litreyi görse satarım, parçaları japonyadan gelmiyor usta bilmiyor parçaları belçikadaki fabrikasından üretilip geliyor, sx4 fiat sedici yada panda ile kıyaslanacak bir araç değil ... parçalarını orjinal yada yan sanayi internette bulup alabilirsin , hangi marka araç olursa olsun garantisi bittikten sonra yetkili servisi hiç ama hiç tavsiye etmem parça fiyatları fahiş değerlerde... şuana kadar araca çok bakım yaptım harcadığın masrafı karşılayan bir araç hiç pişman değilim aldığım için aynı fiyata alabileceğim 2006 megane 2006 pegeout 407 ctroen c5 ten daha iyi aracım her yol şartına uyum sağlayan hem konforlu hem yüksek 4x4 hemde çekici daha ne olsun ...

    manuel ile otomatik vites arasında illaki yakıt farkı olur ama dudak uçuklatacak değerlerde olmaz herhalde ...




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.