Şimdi Ara

Honda Civic Navigasyon Kampanyası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
1
Favori
1.580
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Honda >> Honda Civic Navigasyon Kampanyası
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Arkadaşlar bugün fark ettiğim bir konuyu sizinle de paylaşayım.

    Honda Türkiye'nin yaptığı bir kampanyanın bayilerde eksik uygulandığını gördüm.

    Honda TR 3 Civic modelİ için NAVİGASYON STANDART" kampanyası yapıyor ama bayilerde bu 2 model için uygulanıyor.

    Honda TR kampanya kapsamına Elegance, Executive ve Black Edition modellerini koymuş. Bayiler Elegance modeli kampanyadan çıkarmış.

    Elegance en çok satan model zaten, o modeli kampanya dışı bırakmanın yorumunu sizlere bırakıyorum.



    |
    |
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Honda'nın web sitesinde verdiği kampanya detayları aşağıdaki gibidir.




    Elegance, Executive ve Black Edition versiyonlarında 2.250 TL değerinde Navigaston standart!

    • Kredi, navigasyon ve takas kampanyaları sıfır km araç alımlarında, 01 - 30 Kasım 2015 tarihleri arasında geçerlidir.
    • Navigasyon kampanyası; bayi stoğunda bulunan Radyo / CD çalar + MP3'lü araçlar için geçerli değildir. Kredi kampanyası ve takas kampanyası 59.950 TL araç haricindeki tüm Civic Sedan model araçlar için geçerlidir. Honda Türkiye A.Ş. kampanyanın içeriğini değiştirme ya da kampanyayı tümü ile ya da kısmen yürürlükten kaldırma hakkını saklı tutar.
    • Kredi kampanyası ve takas kampanyası birleştirilemez.
    • Belirtilen 59.950 TL fiyat, 2015 model Civic Sedan 1.6 Dream Benzinli manuel vitesli versiyon için geçerlidir. Kampanya 150 adet stokla sınırlıdır ve 01 - 30 Kasım tarihleri arasında geçerlidir.
    • Kredi uygulaması anlaşmalı finans kuruluşları tarafından sağlanmaktadır. Kredi kuruluşlarının kredi başvurusunu reddetmeleri ve kredi kullandırmamalarından Honda Finans ve Honda Türkiye A.Ş. sorumlu değildir.
    • İlanda verilen detaylı kredi tablosu hemen ödeme yapılması koşuluyla, eşit ödeme kapsamında aylık ödenecek taksitleri belirtmektedir. Şimdi al Mayıs 2016’da öde kampanyası için faiz oranları ve aylık ödenecek taksit tutarları farklıdır.
    • Yıllık Ferdi Kaza Sigortası ve istihbarat ücreti yaklaşık 65 TL olup belirtilen maliyet oranlarına dahil edilmiştir. Sigorta bedeli yaklaşık bir değer olup, müşterinin yaşı, mesleği ve kredi tutarına göre değişkenlik göstermektedir.
    • LTV oranı, nihai fatura değeri elli bin Türk Lirası’nı aşan binek araçlarda, bedelin elli bin Türk Lirası’na kadar olan kısmı için %70, elli bin Türk Lirası’nın üstünde olan kısım için %50 olarak uygulanır.
    • Finans kuruluşları tarafından faiz oranları üzerinde gerçekleşecek herhangi bir değişiklik kampanyaya yansıtılabilecektir.
    • Civic Sedan 1.6 Dream Benzinli manuel vitesli versiyon için CO2 emisyonu 154 gr/km, birleşik yakıt tüketimi 6.7 lt/100 km değerindedir.
    • İlanda belirtilen kredi tablosu, sadece Koç Fianans'tan kullanılacak olan kredilerde geçerlidir.
    • 6 yıl veya 150.000 km uzatılmış şartlı garanti ile ilgili detaylı bilgiyiwww.honda.com.tr veya Honda Yetkili Satıcıları’ndan edinebilirsiniz.
    *Hediye edilecek navigasyon; CYCLONE 8" RRW1500’dür.
    **%0,92 aylık kredi faiz oranı, sadece Garanti Bankası ve Koç Finans’tan kullanılacak olan kredilerde geçerlidir.
    ***Takasa verilecek araçta; eksper, fiyat belirlemesi, aracın takasa alınıp alınmayacağı kararı tamamen Honda Yetkili Satıcısı’na aittir.


    http://honda.com.tr/satis-sonrasi/kampanyalar
    |
    |
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Park Honda ile yaptığım görüşme neticesinde öğrendim ki bu kampanya bilgisi bayilere 14 Kasım'da gitmiş.
    Bayi; 01 - 14 Kasım TARİHLERİ ARASINDA ARAÇ SATTIĞIMIZ MÜŞTERİLERİMİZE NASIL AÇIKLAMA YAPACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUZ demişti.

    533492 27 06 numaralı cep telefonundan arandım. Honda Türkiye Müşteri İlişkilerinden Hanif Hanım olduğunu söyleyen bir bayan aradı.

    Ben araç için 31 Ekim Cumartesi akşam 20.00- 20.30 gibi bayide kapora bıraktığım için anlaşma yapılmış ve kampanyadan yararlanamazmışım.

    Halbuki işlemlerimin başlaması için paranın tamamını ödemedi istediler ve ödemeyi yaptığım Salı günü işlemlere başladılar. İşlemlerin başladığı gün de aracı teslim almadan önce de sorduğumda Navigasyon için ek ücret ödemem gerektiği söylendi.

    Kasım ayı kampanyası ile fiyatlara zam geldiği ve benim zamsız fiyattan aldığım söylendi. Eğer kampanyadan yararlanmak istiyorsam zamlı fiyattan araç almam gerekirmiş.

    Aracı aldığım fiyat 72.000 TL + 2.250 TL Navigasyon = 74.250 TL

    Kasım ayı zamlı fiyat Navigasyon dahil = 73.400 TL

    Aradaki fark 850 TL

    Yani Kasım ayı içinde araç aldığınızda Navigasyon 1.400 TL ama Ekim ayı fiyatıyla araç aldığınızda Navigasyon 2.250 TL

    Honda'nın bu olayın üstünü örtmeye çalışacağını zaten bayiden öğrendim, çünkü onlara da Honda Bölge Müdürü "idare edin" demiş.

    Honda gibi bir firmada çalışanların böyle bir hata yapması ve hatalarını örtmek için daha büyük bir hata yapmaları utanç verici.
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Ayrıca ısrarla yazılı cevap istememe rağmen yazılı cevap vermediklerini, telefonla cevap verdiklerini söylediler. Nasıl bir firma haklı olduğu konuda yazılı cevap vermez
    |
    |
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...
  • Çavuş
    95 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: buklamania

    Park Honda ile yaptığım görüşme neticesinde öğrendim ki bu kampanya bilgisi bayilere 14 Kasım'da gitmiş.
    Bayi; 01 - 14 Kasım TARİHLERİ ARASINDA ARAÇ SATTIĞIMIZ MÜŞTERİLERİMİZE NASIL AÇIKLAMA YAPACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUZ demişti.

    533492 27 06 numaralı cep telefonundan arandım. Honda Türkiye Müşteri İlişkilerinden Hanif Hanım olduğunu söyleyen bir bayan aradı.

    Ben araç için 31 Ekim Cumartesi akşam 20.00- 20.30 gibi bayide kapora bıraktığım için anlaşma yapılmış ve kampanyadan yararlanamazmışım.

    Halbuki işlemlerimin başlaması için paranın tamamını ödemedi istediler ve ödemeyi yaptığım Salı günü işlemlere başladılar. İşlemlerin başladığı gün de aracı teslim almadan önce de sorduğumda Navigasyon için ek ücret ödemem gerektiği söylendi.

    Kasım ayı kampanyası ile fiyatlara zam geldiği ve benim zamsız fiyattan aldığım söylendi. Eğer kampanyadan yararlanmak istiyorsam zamlı fiyattan araç almam gerekirmiş.

    Aracı aldığım fiyat 72.000 TL + 2.250 TL Navigasyon = 74.250 TL

    Kasım ayı zamlı fiyat Navigasyon dahil = 73.400 TL

    Aradaki fark 850 TL

    Yani Kasım ayı içinde araç aldığınızda Navigasyon 1.400 TL ama Ekim ayı fiyatıyla araç aldığınızda Navigasyon 2.250 TL

    Honda'nın bu olayın üstünü örtmeye çalışacağını zaten bayiden öğrendim, çünkü onlara da Honda Bölge Müdürü "idare edin" demiş.

    Honda gibi bir firmada çalışanların böyle bir hata yapması ve hatalarını örtmek için daha büyük bir hata yapmaları utanç verici.




    Banada aynı şeyi söylediler hocam bende aynı şekilde kampanyada standart diyor falan diye, onlar navigasyon isterseniz 1.500 tl fark vermeniz lazım dediler. nasıl iş bu çözemedim honda a.ş standart diyor bayiler + para istiyor.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    312 Mesaj

    Kampanya adı altında milleti kandırmaya çalışıyorlar.

    Tüketici mahkemesine başvuracaktım ama benim tek dezavantajım sipariş formu 31 Ekim tarihli olması. Yoksa tüketici mahkemesine başvurmak bile yeterli olur.
    |
    |
    arabo231523 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    16 Not

    Bu konuda haklısın umarım tez zamanda olumlu olarak geri dönüş yaparlar takipteyiz bizde
    |
    |
    buklamania kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Kadina mini cooper ve etek, erkege Vtec...
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj

    Honda Türkiye bir alo dedi o kadar. Ama hem twitter hem de facebook da onlara rahat yok.
    |
    |
    Wolfen1976 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    16 Not

    564 görüntülenme sayı artıyor günden güne hala bir gelişme yok mu ?
    |
    |
    buklamania kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Kadina mini cooper ve etek, erkege Vtec...
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Yok, bu aralar üzerine düşemiyorum. Ama buraya bir kayıt düştük ve Honda Türkiye Pazarlama departmanının ne olduğunu gören görüyor zaten...
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    16 Not

    573 olmuş hocam sürekli artıyor görenlerin sayısı
    |
    |
    buklamania kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Kadina mini cooper ve etek, erkege Vtec...
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    "Marketing & PR Responsible at Honda Türkiye A.Ş." title sahibi kişiye mesaj attım linki belki o bakmıştır
    _____________________________
    uNuTma monTajLa düzeLmeyeCek Tek şey hayaTTıR...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    16 Not

    haydi hayırlısı umarım ilgilenirler
    |
    |
    buklamania kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Kadina mini cooper ve etek, erkege Vtec...
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
son dakika
SEO
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.