Şimdi Ara

KONU SİLİNEBİLİR (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
14
Favori
60.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
308 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silent Guardian kullanıcısına yanıt
    İmza mı



    Adamlar fabrika önünde eylem yaptı yine sallamadı honda, imza mı bir işe yarayacak





    KONU SİLİNEBİLİR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kullanıcı hatası olmayan hangi durumlar acaba! dpf tıkanır düşük devir derler,çatlar bu sefer yüksek devir derler.dpf düşük-yüksek devirden etkileniyorsa sen bir çözüm bulmak zorundasın. yoksa araç satmayacaksın.otomatik araçlarda vites manuel modda yüksek devirde koruma amaçlı vitesi atıyorsa buna da bir çözüm bulacaksın.yoksa araç satma.satıyorsan da müşteriyi alırken bilgilendir bozulabileceğine dair.çevreyi koruyalım diyorsun tamam ben de mutluyum ama böyle vasat teknoloji ile olmaz adam gibi bir teknoloji geliştirmelisin. firmalar çok büyük hatalar yapıyorlar,milyonlarca dolar reklamlara harcayacaklarına o paraları müşterilerini memnun etmek için harcasalar çok büyük karlara geçecekler,haberleri yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urene -- 14 Eylül 2018; 23:14:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    Her zaman söylemişimdir Japonlar dizel araç yapmasını beceremiyor.

    Toyota,Honda gibi arabaların benzinlilerine eyvallah ama dizellerine yaklaşmayın.
    Isuzu hariç :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oçocukluğu başka bişey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun

    dızel araç devırlı kullanılmalı kullanıolmassa boyle sorunlar çıkabılıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda rezillik onda

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha durun. Turbo benzinlileri var bunların. Denek arıyorlardı en son

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oKsyqeN

    Jetta 1.6 TDI sahibiyim. Yaşadığınız rezaletin bir benzerinide ben yaşadım. Aynı DPF sorunuydu sürekli motor ışığını yakıyordu ancak aracımın km yüksek olduğundan çözümü komple dpf & egr iptali yaptırmakta buldum. Kat iptali yaptırmazsanız bir gram kara duman atmıyor. Aracım hiçbir emisyon testinde de kalmadı. Araba bi kendine geldi felan artık kafam rahat. Tavsiye ederim. (Çevreciler desoto kamyonlara saldırabilir)
    muayenede sıkıntı olmuyor mu?
  • Araba biraz şans işi.Kafadan alman,japon hayranı olup bu markalara toz kondurmayıp diğer markaları beş para etmez olarak görenler de var.Sıfır dsgli passatıyla ilk 15 bin'de arızayla yolda kalanı da biliyorum.Demem o ki markalara olan önyargı veya önkabulleri bi kenara koymak gerekiyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun lakin, millet bas bas bağırıyor göçüklerin dalgalanmaların yaşandığını, servisin her bir şeye kullanıcı hatası diyerek işin içinden sıyrıldığını. Araştırmadan, bakmadan sırf Honda diye araç mı alınır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim servis elemanlarına kurs verilirken ilk öğrettikleri "kullanıcı hatası deyin" oluyor galiba
    hangi ürün için garantiye gidilse mutlaka kullanıcı hatası diyorlar
  • 6k da oluşmuş bir arızaya nasıl kullanıcı hatası diyebiliyorlar akıl almıyor. O onarımın maliyeti onlara 15k filanda değildir 15k bile olsa marka imajını zedelemeye değer mi? İlk başta bu müşterin veya tanıdıkları bir daha senden araba alır mı ? Hatta olay sosyal medyaya kadar uzandı binlerce insanın kafadasında olumsuz bir intiba bıraktın. TVde dönen reklamlardan daha çok akılda kaldı şimdi bu olay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bLind -- 15 Eylül 2018; 22:1:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun honda nın yaptığı Kabul edilemez daha 6000 de araba. Renault servisinden örnek alsınlar biraz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sinir oldum burdan başına gelenleri okuyunca. Hakkını ara sonuna kadar ve bu yamyamlara meydanı bırakmamak gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezaletin daniskasi.Turkiye Honda nin bu rezil tutumunu belgeleri ile birlikte Honda Global ile paylaşın bur bir şekilde.Bu memlekette rezilligin firmaların yanına kâr kalması alışkanlık haline geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayisigindan Honda Civic dizel almış biri olarak yaziyorum. Yasadiklarinizi kanim donuk olarak okudum. Umarim maddi hasarsiz bu durumdan ayrilirsiniz. Honda alacak arkadaşlar bilsin isterim 70 bin bakım için 1450 TL fiyat aldim. Aracın garantisi devam etmesine rağmen bakımını dışarıda yaptırdim. Araç her 10 binde bir bakima giriyor. Honda benim için bitmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alex175 -- 15 Eylül 2018; 9:52:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer sorunu bizim ford connectle de yaşıyoruz. Arabayı alalı 3 yıl oldu . 2 kere bu şekilde dizel filtresi aşırı yüklü hatası verdi. Şuanlık sıkıntı yok. Arkadaşın dediği gibi ford servisi de bana 3. Viteste yüksek hızda biraz kullan dedi . o şekilde geçiştirdik. Ama şuan araba alacak olursam bir daha dizel araba tövbe. Başlarım partikül filtresine. Dizel pişmanlık kim ne derse desin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota'yı sevmem pek fakat servis konusunda gerçekten iyiler kim ne derse desin. Opel de rezalet, Honda'da.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.