Şimdi Ara

hizlial.com un yeni dolandırma yöntemi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
4
Favori
9.515
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Siparisimi bugun teslim aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlıal Her hafta kampanya yapıp ürün göndermiyorlar bu dolandırıcıların tuzağına düşmeyin. Benim siparişim10gün oldu hale gelmedi ne telefonları çalışıyor nede msj dogru cevap veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paradise0146 -- 10 Ağustos 2017; 19:8:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en sonki değil bir önceki altın kampanyasında 2923 liraya 20gr altın aldım. aldık bir risk en kötü banka ile çözerim dedim. 17 günde elime ulaştı 6 gün ses etmedim sonra sıkıştırmaya başladım sürekli mesaj attım. ben kimseye benzemem gelir kapının önünde rezillik çıkarırım heryere giderim ortalığı katarım dedim boğdum adamları sonra daha mesajlara cevap vermeyi bıraktılar kargo bilgisini girdiler. sağlam bi 20gr yi ucuzdan koparttık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    banka bugün aradı ve işlemi iptal etti. dediğim gibi işlem çok basit başka bir arkadaşta bununla ilgili yasal durumu belirtti zaten kuralı kaidesi var bu işin kart sağlayıcılar tarafından. eskisi gibi vakitte almıyor, 1 hafta bile sürmedi iade.

    Bu banka olayı nasil oluyor?



    Benim siparisim de tedarik edilemiyor diye iptal edilmiş. Paramı nasıl geri alırım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sudkaldo kullanıcısına yanıt
    Sanırım bankaya harcama itirazı dilekçesi ile başvurarak. Tek sayfalık form var, sipariş bilgileri, alıcı ve satıcı bilgilerini yazıp imzalıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    banka bugün aradı ve işlemi iptal etti. dediğim gibi işlem çok basit başka bir arkadaşta bununla ilgili yasal durumu belirtti zaten kuralı kaidesi var bu işin kart sağlayıcılar tarafından. eskisi gibi vakitte almıyor, 1 hafta bile sürmedi iade.

    sadece kredi kartları için mi geçerli?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sudkaldo


    quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    banka bugün aradı ve işlemi iptal etti. dediğim gibi işlem çok basit başka bir arkadaşta bununla ilgili yasal durumu belirtti zaten kuralı kaidesi var bu işin kart sağlayıcılar tarafından. eskisi gibi vakitte almıyor, 1 hafta bile sürmedi iade.

    Bu banka olayı nasil oluyor?



    Benim siparisim de tedarik edilemiyor diye iptal edilmiş. Paramı nasıl geri alırım?

    bazı bankalar form doldutturuyor ve formun resmini çekip email ile gönderebiliyorsun. mesela yapı kredide iletişim sayfasında harcama itirazı var çok daha kolay. genel olarak bütün bankalarda şubeye gitmeden site üzerinden veya email ile itiraz etmeniz mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugayyalinc


    quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    banka bugün aradı ve işlemi iptal etti. dediğim gibi işlem çok basit başka bir arkadaşta bununla ilgili yasal durumu belirtti zaten kuralı kaidesi var bu işin kart sağlayıcılar tarafından. eskisi gibi vakitte almıyor, 1 hafta bile sürmedi iade.

    sadece kredi kartları için mi geçerli?

    banka kartlarıda olur heralde ama bilmiyorum. burada asıl olay işletmeye pos cihazı veren bankanın sorumluluğu, al sen bu cihazı milletten ödeme topla diyor, bu konuda sorumluluğu var bankanın, dolayısıyla banka kartı kredi kartı herhalde farketmeyecektir. çoğu küçük esnafa 30-45-60 gün vade koyuyor, hatta 90 gün olduğunu bile biliyorum bizzat.




  • SEPETE ÜRÜN ATTIM VE AZ ÖNCE ARADILAR
    ARAYAN NUMARAYI İFŞA EDİYORUM



    0216 554 7500
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvimu

    SEPETE ÜRÜN ATTIM VE AZ ÖNCE ARADILAR
    ARAYAN NUMARAYI İFŞA EDİYORUM



    0216 554 7500

    içimizin yağlarını eriteydin hazır aramışlar madem.
  • Bende 17.10.2017 tarihinde 2 adet kulaklik almistim. Fakat yerine baska urunler gondermisler. Evde kimse olmadigi icin kargo geri gitti subeye. Peki ben urunleri almazsam ne olur ? Garanti bankasindan islem itirazi yapmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t3ntativ3

    Bende 17.10.2017 tarihinde 2 adet kulaklik almistim. Fakat yerine baska urunler gondermisler. Evde kimse olmadigi icin kargo geri gitti subeye. Peki ben urunleri almazsam ne olur ? Garanti bankasindan islem itirazi yapmistim.

    almassanız parayı geri verir banka.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.