Bildirim
hız sabitleme, c.control gereklimi...? (22. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
arabam yokken söylediğim şeyler.quote:
Orijinalden alıntı: alpikom
çok gereksiz iki donanımdır kendileri .iyice otomobil üreticileri insanların araç kullanma zevkini sıfırlıyorlar resmen.ben o vitesle gazla frenle oynayabilmeliyim arkadaş uzun yol kısa yol farketmez kısaca ben hükmetmeliyim araca o bana değil.bu arada en iyi hız sabitleyici de sağ ayağımdır üzerine tanımam._____________________________ Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger" -
Cam tavan ve düzgün bir kol dayama bence daha gerekli ekipmanlardır.Kendim kullanmasam da kullan kişilerin sayısı az değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ KTÜ İnşaat Mühendisliği 2015/2019-BTÜ Elektrik Elektronik Mühendisliği 2019/?
IT Consultant
Özlediğimiz kadar özümsedik Atam.. -





hocam ;savaş açmışsın:))_____________________________ ...KİA NİRO HYBRİT/AFRİCA TWİN CRF1000...
H A Y A T Ö Z G Ü R S E N G Ü Z E L -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger" -
bence gerekli bir donanım değil. mesela yağmur sensörü, far sensörü vs. gibi önemli gelmiyor bana.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Uzun yolda yorgunluğu azaltıyor 
Neredeyse şöförsüz araçları yollarda göreceğiz,
Benim fikrim ,cc ‘nin
2020 yıllarda şart bile olması
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ ...KİA NİRO HYBRİT/AFRİCA TWİN CRF1000...
H A Y A T Ö Z G Ü R S E N G Ü Z E L -
Herkesin fikrine saygı duyuyorum,bence olmazsa olmaz özellik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Eski arabamda vardı. 10 kere kulllanmadım. Parana yazık. Şehir içinde zaten frene bastıkça devreden çıkıyor, kullanışsız. Şehir dışında da kullanınca uyku basıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Cc ye savaş açanlar derneğine üyesiniz sanırım 


Cc;
Tercih meselesi ,...
Siz dedenizin teknolojilerine bu kadar bağlı kalmayın,
2023 hedefimiz...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ ...KİA NİRO HYBRİT/AFRİCA TWİN CRF1000...
H A Y A T Ö Z G Ü R S E N G Ü Z E L -
Bir çok aracımda vardı, dümdüz kimsenin olmadığı yollarda güzel, aç git. Bunun dışında kullanmadım ve kullanamıyorum, afakanlar basıyor. Yüzde 1-2 iniş başlıyor, araba vites düşürüyor hızı korumak için, hayırdır kardeş sana herşey pahasına 110'a "limitle" diyen mi oldu, limit tuşu ayrı değil mi? Her inişte vites küçültür bağırır arabanın momentumunu keser, her çıkışta illa o hızla çıkacam diye deli gibi gaz verir. Sürekli cancel-resume cancel-resume +/- ayarla trafiğe adapte et, zorlayınca iptal et, düze gelince geri devreye al eeh. Şimdiye kadar pedala basmaktan hiç şikayetçi olmadım, şikayetçi olmadığım şeyin çözümünü aramakla da uğraşamam.
Medeni ülkelerde, medeni sürüşlerde ve düz/boş yollarda tabiki güzel bir donanım. Yine de bana hep kendi temposu olan, sürekli belli bir hızda ve şeritte sabit gitmeye alışmış insanlar için gibi geliyor. Benim kendi tempom yok maalesef, trafiğe göre sürekli değişiyor. Bu yüzden sistem beni rahatlatmak yerine limitlemeye çalışıyor._____________________________ 
2008' Audi S5 4.2L V8 quattro
2017' Egea HB 1.3 Multijet Urban Plus
-
Cc sahada farklı teoride farklı,
Daha geliştirilmesi lazım,
Adaptif cc de tam anlamıyla güvenli değil ,
10 yıl içinde çağ atlar diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ ...KİA NİRO HYBRİT/AFRİCA TWİN CRF1000...
H A Y A T Ö Z G Ü R S E N G Ü Z E L -
Bence kesinlikle gerekli. Sehiricinde guvenli olmasa da yol bosken kullaniyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________

Cold Fusion Energy, Inc. -
Şehir içinde hız limitleyici devreye giriyor. Mesela binince 70’e limit koyuyorum. Fren de yapsam, dur kalk da yapsam devreden çıkmıyor. Gaza bassam da 70’e sabitlemişim gibi gidiyor. Çok kullanışlı.quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis
Eski arabamda vardı. 10 kere kulllanmadım. Parana yazık. Şehir içinde zaten frene bastıkça devreden çıkıyor, kullanışsız. Şehir dışında da kullanınca uyku basıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Hız sabitleyici bir arabanın olmazsa olmazıdır benim için.
Sadece uzun yolda değil şehir içinde de işe yarıyor.
Sağ ayak dostu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
o da vardı eski aracımda. sadece arabayı kardeşime verdiğimde 120 limitlerdi. 70 limit nedir öyle? çok tuhaf ve tehlikeli. zira limitleyiciyi hareket halindeyken ayarlayamazsın ve 70'le sollama yapamazsın.quote:
Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga
Şehir içinde hız limitleyici devreye giriyor. Mesela binince 70’e limit koyuyorum. Fren de yapsam, dur kalk da yapsam devreden çıkmıyor. Gaza bassam da 70’e sabitlemişim gibi gidiyor. Çok kullanışlı.
Alıntıları Göster_____________________________ -
Sizin dediğinizin aksine aracımda limitleyici hareket halindeyken ayarlanıyor. Sıkışık trafikte kısa mesafe kullanıyorum 70 ideal oluyor. Ayrıca gaz pedalı 2 kademeli. Dip gaz yapınca limitlenen hızı geçiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 29 Mayıs 2018; 1:48:57 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu iniş ve çıkışlarrla ilgili şöyle bir mod olsa diye bişeyler yazmıştım ve bazı arkadaşlar yelken modu var inişlerde aracın hızlanmasına izin veriyor yapmışlardı. Aracım özellikle de benzinde gidiyorsam kolay kolay vites düşecek kadar yavaşlamıyor düşük eğimlerde araç hız biraz düşse bile belli bi çekiş gücü sağlanıyor ise vites düşürmüyor. Demekki sizin araç hassas ayarlanmış. Ama böyle olsun istemiyorsanız çok basit. İnerken frene hafifçe dokunup bırak kendi halinde insin yokuşa doğru gaza bas yokuşun bitiminde tekrar aktif et. Tek dokunuşla aktif oluyor ama Cancel düğmesine basarsan olmaz tabi. Bir diğer seçenekte inerken direk gaza basar çıktıktan sonra gazdan ayağını çekersin kendisi kaldığı yerden devam eder. Dediğim gibi teknolojinin göçmeni olanların adaptasyon sorunları olabilir. ayrıca dünya tek şahsı baz alan bir dünya değil. Bu yüzden ben kullanamıyorum demekki gereksiz demek dünyada bi ben varım demektir. Trafikte hiç sağa sola bakmadan yola fırlayan ve şerit değiştirenlerin, duruma bakmadan kayıtsız şartsız yol isteyenlerin de böyle bir prenses zihniyetinde oldukları kanaatindeyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger"
-
Kendi aracımda yok. Babamın aracında var. Bir türlü sevemedim. Uzun yolda adamı tedirgin ediyor. Refleksi zayıflatıyor birde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ ... -
Uzun yolda rahat oluyor ama trafikte adaptif olmadığı sürece çok kullanışlı değil. _____________________________
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






