Şimdi Ara

hız sabitleme, c.control gereklimi...? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
477
Cevap
5
Favori
21.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konya ovası ,Söke ovasında yolculuk yapıyorsanız şart.Ama onun dışında virajlı hele ki rampalarda sıkıntı 100 sabitleyip de dağ taş aşayım olmuyor kaldı trafik ışıkları vs.
    İzmir-Ankara yolunda Uşak -Polatlı arasında kullanabiliyorum sadece.
  • Özellikle büyük motorlu araçlarda yakıt ekonomisi ve konfor için gerekli olan bir donanım. Aldığım aracımda yoktu. Sonradan taktırdım. Uzun yolda kesinlikle kullanırım. Yakıt tüketimine gözle görülür etkisi var.
  • albeada yok bu özellik. halbuki en çok cc olmasını isterdim. büyük rahatlık. hep uzun yola gidiyorum. gazı sabit tutucam diye ayağım ağrıyor.
  • Yıl olmuş 2017 tartışılan konuya bak
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Bunu demek için gelmiştim
  • Olmazsa olmaz. Rahatına alışan bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayak o kadar alışmışki sabitleyiciden daha az yaktırıyorum



    Tecrübeyle sabit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Ayak o kadar alışmışki sabitleyiciden daha az yaktırıyorum



    Tecrübeyle sabit

    sabitleyici fazla yazar zaten
    trakya tem otoyolunca denendi ..
    sonuç: sabitleyici fark az da olsa fazla yazdı :)
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    Yeni deneyimim oldu mazot almaya gidince fazla yazıyor fişte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Yeni deneyimim oldu mazot almaya gidince fazla yazıyor fişte







    ara ara yarım saat sürmenin bile verdiği rahatlığa değer, boşver :)
  • Uzun yolda büyük konfor. benim bariz şekikde ayak kaslarımda ağrılar ortaya çıkıyor uzun yolda, CC çok büyük + sağlıyor bana.
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    Çok rahatlatıyor aynen bizde 2 şoför olduğu için koymuyurdu 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şerit takip sistemi ve adaptif hız kontrol sistemi aynı anda kullanıldığında, viraja araç girerse , şerit takip uyarıda mı bulunuyor, viraja girdin diye yoksa direksiyonu viraja göre çeviriyorumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz hız kontrol sistemi araçlara gereklimi diye düşünürken,

    BMW thermal camera ya geçmiş bile...

    Hatta, Google Amerika'da insansız araçları piyasaya sürmeye hazırlanıyor,

    Biz ise bu donanımları hayal edebiliyoruz,

    Hayal etmek de sahiplenmenin yarısıdır, 😊

    Daha çok hayal edersek , Türkiye'de araçlarda esp gibi standart olur belki hız sistemleri ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracim manuel sehir icinde bile her firsatta kullanmak aliskanlik oldu. sanirim alismaya bagli, gazi kokleyip 20 metre ilerde frene asilan tiplere pek uymayabilir.
  • bir önce ki aracimda ve de şu an ki aracim da hız sabitleme mevcut. Eski aracim da sadece 1 kere nasıl birşey diye denemiştim. Mevcut aracim da da çalışıp çalışmadigini kontrol etmek için 1 kere denedim. Sürekli uzun yol yapmıyorsaniz çok gerekli değil. Ama adaptif ise mutlaka olmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor

    aracim manuel sehir icinde bile her firsatta kullanmak aliskanlik oldu. sanirim alismaya bagli, gazi kokleyip 20 metre ilerde frene asilan tiplere pek uymayabilir.

    şehir içinde hız sabitlemeyi nasıl kullanıyorsunuz? Bizim burada adım başı ışık. Işık yoksa da zaten trafikte frensiz çok uzun gitmenin imkanı yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: orhanyor

    aracim manuel sehir icinde bile her firsatta kullanmak aliskanlik oldu. sanirim alismaya bagli, gazi kokleyip 20 metre ilerde frene asilan tiplere pek uymayabilir.

    şehir içinde hız sabitlemeyi nasıl kullanıyorsunuz? Bizim burada adım başı ışık. Işık yoksa da zaten trafikte frensiz çok uzun gitmenin imkanı yok.

    golf te set dugmesi direksiyonu normal tutarken tam sol bas parmagin altinda kaliyor. sanirim aliskanlikla alakali hiz 30-40-50 falan olunca farkinda olmadan set tusuna basiyorum. hizimi biraz arttirsam yine sete basiyorum boylece yeni hizi kaydediyor. frene basinca zaten iptal oldugundan pratikte sadece set dugmesi ile calisiyor baska hic bir dugmeye basmaya gerek yok. tabiki dur kalkli yogun trafikta kullanamiyorum fakat sokak arasi dahi olsa elim hep set e gidiyor :) aliskanlik olmus sanirim. yakit tuketiminede faydasi var. ani hizlanmalardan frenlerden kacinmaya zorluyor birazda ki bu iyi birsey.




  • Uzun yol için en önemli şey kesinlikle şerit takip asistanı.



    Bir iki kere anlık dalmıştım kapıkule ye yakın. Allah tokat attıda uyandık.



    Kesinlikle standartlaşması lazim bu sistemin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca Toyota nın dizellerine bindim , dizel modeller hız kontrol sistemi koymuyordu Toyota ,

    Şimdi durum nasıl bilmiyorum , 2017 model dizel Toyota da hız kontrol sistemleri varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.