Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (203. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.197
Cevap
54
Favori
513.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jumel J kullanıcısına yanıt
    Merhaba bu güne kadar sadece bir araçta dediğiniz problemle karşılaştım ( çekiş artmasına rağmen yakıtın düşmemesi) 2014 peugeot 206 1000 cc lik bir araçtı. Yanlız araç bana geldiğinde arıza lambası yanıyordu hata kodunu sorguladığımda katalizörle ilgili bir hatası zaten vardı.

    Araç sahibinden aldığım bilgiye göre 20 bin km de araca tüp takılmış, 27 bin km de arıza lambası yanmış ve o günden bu güne kadarda yanmakta demişti.

    Kısaca biz aracın yönetim sisteminde hiçbir noktaya müdahale etmiyoruz.
  • Burası bir forum, belli ki benim yorumum sizin ticaretinize tehlike olusturdugu icin cikistiniz oradan.



    Ben yorumumu belirtttim kimsenin de bu konu da elestirmeye hakki yok kullanan kullansin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheDenier kullanıcısına yanıt
    Bende onu diyorum kullananlar yorum yapsın kullanmadan denemeden fikir beyan edenler değil.

    Bu işi geliştirmeye yönelik herkes yorum yapabilir bu arada ticaretimizi etkilemez, forumda bu konuda biraz geri gidin görürsünüz daha sert günler geçirdik biz burada
  • Bütün dünya genelinde bu hidrojen sistemleri birgün şart koşulacak.Demedi demeyin.Tasarrufu geç egzost emisyonunu sıfıra yakın değerlere getiriyor.Bu işe mecburlar.Tek çare hidrojen.Çinde adamlar nefes alamaz hale geldiler.İngiltere hidrojen sistemi takılı arabalarda vergi indirimine gidiyor.Tasarruf edilmese dünyada 300 den fazla firma bu işle uğraşırmı hiç.Bide yeni nesil arabalardaki dizel partikül filitrelerinin problemleri gün be gün artmakta.Yolda kalan kalana.Bu hidrojen sistemleri böyle bir problemide ortadan kaldırıyor.Biraz bilinçlenelim lütfen.Bu harika bir teknoloji.Artık kimse bana hidrojensiz araç kullandıramaz çünkü aracın gücüne güç katıyor.Alt devirler çok canlı.Araba 800 devirde 5.viteste topluyor.Daha bi dünya faydası var.Yağın ömrü iki katına çıkıyor.İnanmayanları biraz araştırmaya davet ediyorum.
  • Selam arkadaşlar...
    Yeterli saflıkta KOH (potasyum hidroksit) bulmak kolay olmuyor. Ben NaOH (sodyumhidroksit) kullanıyorum. KOH ta olan köpürme NaOH da olmuyor. En yakın marketten yüksek saflıkta lavabo açıcı olarak bulabilirsiniz.
    Bazı arkadaşlar hidrojen ve oksijeni ayırmak için membran olarak ne kullanabiliriz diye sormuşlardı. Bu iş için yabancı kaynaklarda polyester kumaş kullananlar var. Mikrofiber bez de kullanılabileceğini düşünüyorum. Deneyenler paylaşırsa bilgileniriz. Ben araç için gerek görmediğimden vakit harcamıyorum.

    Ayrıca methanol ve su enjeksiyonu yakıt tasarrufu ve performans için sıkça kullanılmakta. Bunun içinde methanol ve su karışımını ultrasonik buharlaştırıcı ile kullanmak için çalışmalar yapıyorum vakit buldukça. Yaptığım deneyler başarılı sonuçlar vereceğini gösteriyor. İyi geceler.




  • Hala bitmediniz mi ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Hala bitmediniz mi ya.




  • Arkadaşlar lütfen artık bu konuyu kapatalım çünkü içimizdeki bir delinin zoruna gidiyor burada insanlığa faydalı birşeyler paylaşmak :

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sistemi kullanıp yakıt tasarufu yapan gerçek bir kullanıcı varmı aceba merak ettim ?
  • arada okuyamadıgım epey sayfa oldu acaba bu sistemi motosikletine takan oldumu?epeydir arastırıyorum aslında sistem cok fazla yer kaplamıyor.1000 cc lik 4 silindirli bir motosiklete uygulanabilir mi?
  • omerkocadil O kullanıcısına yanıt
    Yakında motorsikletler için bir sistem tasarımı yapacağım. Bende 4 silindir motorsiklet sürücüsüyüm.
  • oo bu cok güzel marka model ne acaba sizin motosikletin? ben 2004 z1000 kullanıyorum ve bu gercekten yakıyo
  • Ben 7 yıldır Hayabusa kullanıyorum. Ben tasarruftan ziyade performans için takacağım. En azından artı 30 beygirlik bir artış yakalarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yukarda Koenigsegg in sahibi güzel güzel anlatıyor. pnomatik ile çalışan sübap teknolojisini.

    Yani bunu kullanacak araçlarda egzantrik dişlisi olmayacak. ECU nasıl enjektöre ayar veriyorsa sübaplara da verecek.

    15 20 senedir üzerinde uğraşılan bir teknoloji.

    Sonuç %15 yakıt tasarrufu, %35 daha az soğuk emisyon, ön katalitik konverteri kaldıracaklarmış. Turbo motorlar için direkt enjeksiyona gerek yokmuş. Motorun hem maliyeti düşücek hem performansı artacak, hemde yakıt tasarrufu.
    1.8 motor 160 bg den 240 bg çıkmış.

    vs. Ha prototipi sipariş eden çinli Quoros...

    İşte yapan böyle yapıyor...

    Ondan sonra, yok vatan, yok millet, yok kıskandı, yok delirdi, yok bilmem ne.




  • Olay budur arkadas. Yapan yapmış. Tasarrufu sağlamış. Siz tasarrufu yapana bulana kadar elin oğlu neler yapmış. Gel ahali gel.Bedavadan hallice. Beygirler havada uçuşuyor. Aman almayan kalmasın. Ben teknolojisini görünce kör oldum. Göz kapaklarım çalışmıyor. İşi bilen arkadaşlar lütfen yardımcı olsun. Acaba selenoidmi taksak, napsak. Arkadaşlar konu harici lütfen paylaşım yapmayalım. Kafamız karışıyor. Selenoidli motormu yapsakki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alayı yalan dolan bunların
  • yahı hepsini geçdim iyidir değildir doğrudur yanlışdırda fiyatlara bakdım dudak uçuklatıyor nette üç beş bu işi yapan firmaların rakamlarına bakdım 1000 euro 1500 euro gibi rakamlar var..

    gene herşeyi geçdim hadi ekonomi yapıyor diyelim %20 bu parayı amorti etmesi %20 ekonomi ile bile 10 yılını alır adamın..
  • Kardeşim bende bu işi yapıyorum .Genelde yurtdışına çalışıyorum.Ama benim rakamlarım hiçte öyle 1000-1500 Euro gibi değil. Neredeyse yarı yarıya fiyatı daha ucuz.Yüzde 20 diye net birşey sözkonusu değil.Benim yüzde 45 tasarrufu gören müşterilerim var.Genel tasarruf ortalaması yüzde 25. Buna yüzde 20 güç artışını da ekle.Artı DPF arızası diye birşeyle uğraşmıyorsun.Artı eksoz emisyonun çok temiz oluyor, özellikle kapalı garaja arabasını koyanlar için süper.Motor yağ ömrünü iki katına çıkarıyor ve böylece motorun ömrüne ömür katıyor.Motorun içinde karbon kirliliği bırakmıyor ve içi herzaman tertemiz çalışıyor buda yağın ömrünü uzatıyor.Yani anlayamadığınız şey şuki bu icatın faydalarını saymakla bitiremiyorum ama siz iki kelime ile basitce anlatmışsınız.Bravo.
    Arkadaşlar bu hidrojen işi herşeyden önce dünyamız için olmazsa olmaz bir ihtiyaç.Çünkü artık ülkelerde araçların eksoz emisyon değerlerinin artmasından dolayı soluduğumuz hava neredeyse yaşanmaz hale geliyor.Çinde adamlar artık maske ile gezmeye başlamış.
    Herşeyden en önemliside bu. Ülke yönetimlerinin bu işe el atması lazım.Bu hidrojen sistemleri standart hale getirilmeli.




  • XWOOFERX X kullanıcısına yanıt
    Dizel araçlara uygulamanız nasıl? 1.6 tdi için fiyat nedir? yüzde 45i gören müşterinin aracı nedir? neye göre oran değişiyor?
  • 
Sayfa: önceki 201202203204205
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.