Şimdi Ara

HI-LEVEL TB 9.7 T9701 (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
5
Favori
50.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lavaboo

    Bu gun saat 17 civari cizgiden teslim aldim cihazi şarj adaptoru deişimi oldu ve testlerim sonucu cihaz gayet iyi durumda .
    Şarjda ne sapitma nede ani iniş çikişlar var gayet stabil çalişiyor.
    Deişen şarj cihazi birebir yine ayni ve degerler şudur 5volt 3 amper



    Yaklasık 14 gün sonra tablet servisten geldi. Adaptör değerleri aynı ,ekranin sapıtmasında degişen çok bir şey yok.eger tableti şarjdayken elinize alır metal kısmına elinizi koyarsanız ekran sapıtmıyor, elinizi metal kısımdan çekersenız ekran yine sapıtıyor. Demek oluyorki siz aleti bir şekilde topraklıyorsunuz.servisten geldi düzeldi diyenler google playden multi touch screen tester indirip ,testi yapip bizimle paylasirlarsa sevinirim. Cünkü bende ,test tablet şarjda iken sapıtiyor eline tableti alırsan düzeliyor.
    Son söz , illa şarjda kullanicam diyorsanız ,tabletiniz siz elinizde tutarken düzeliyor bıraktıgınızda ekranı sapıtıyorsa ya elinizde kullanın yada geri iade edin servise göndermeyin. İthalatçıdan da birşey beklemeyin mail attim suana kadar geridönüs olmadı. Daha sonra attıgım mailide paylaşırim. Bu yazıyı tablet şarjda ve tableti metal kısmından tutarak yazıyorum.:-) :-) :-) :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinx

    Yaklasık 14 gün sonra tablet servisten geldi. Adaptör değerleri aynı ,ekranin sapıtmasında degişen çok bir şey yok.eger tableti şarjdayken elinize alır metal kısmına elinizi koyarsanız ekran sapıtmıyor, elinizi metal kısımdan çekersenız ekran yine sapıtıyor. Demek oluyorki siz aleti bir şekilde topraklıyorsunuz.servisten geldi düzeldi diyenler google playden multi touch screen tester indirip ,testi yapip bizimle paylasirlarsa sevinirim. Cünkü bende ,test tablet şarjda iken sapıtiyor eline tableti alırsan düzeliyor.
    Son söz , illa şarjda kullanicam diyorsanız ,tabletiniz siz elinizde tutarken düzeliyor bıraktıgınızda ekranı sapıtıyorsa ya elinizde kullanın yada geri iade edin servise göndermeyin. İthalatçıdan da birşey beklemeyin mail attim suana kadar geridönüs olmadı. Daha sonra attıgım mailide paylaşırim. Bu yazıyı tablet şarjda ve tableti metal kısmından tutarak yazıyorum.:-) :-) :-) :-)

    Dediğin şeyi denedim, şarjdayken standı üzerinde kullanırken sapıtıyor elime alıp metal kısmından tutunca gerçekten de sapıtma olmuyor. İyi tespit etmişsin, pratik bir çözüm oldu bu, tebrikler :)




  • jellybean rom var mı bu alet için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silphatos

    jellybean rom var mı bu alet için?

    Farklı bir markanın var ama HI-LEVEL rom yok piyasada geri dönmek istersen sorun olur.
  • diğerininki sorunsuz yükleniyor mu yani buna? 4.1 oluyorsa alacağım çünkü sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinx


    quote:

    Orijinalden alıntı: lavaboo

    Bu gun saat 17 civari cizgiden teslim aldim cihazi şarj adaptoru deişimi oldu ve testlerim sonucu cihaz gayet iyi durumda .
    Şarjda ne sapitma nede ani iniş çikişlar var gayet stabil çalişiyor.
    Deişen şarj cihazi birebir yine ayni ve degerler şudur 5volt 3 amper



    Yaklasık 14 gün sonra tablet servisten geldi. Adaptör değerleri aynı ,ekranin sapıtmasında degişen çok bir şey yok.eger tableti şarjdayken elinize alır metal kısmına elinizi koyarsanız ekran sapıtmıyor, elinizi metal kısımdan çekersenız ekran yine sapıtıyor. Demek oluyorki siz aleti bir şekilde topraklıyorsunuz.servisten geldi düzeldi diyenler google playden multi touch screen tester indirip ,testi yapip bizimle paylasirlarsa sevinirim. Cünkü bende ,test tablet şarjda iken sapıtiyor eline tableti alırsan düzeliyor.
    Son söz , illa şarjda kullanicam diyorsanız ,tabletiniz siz elinizde tutarken düzeliyor bıraktıgınızda ekranı sapıtıyorsa ya elinizde kullanın yada geri iade edin servise göndermeyin. İthalatçıdan da birşey beklemeyin mail attim suana kadar geridönüs olmadı. Daha sonra attıgım mailide paylaşırim. Bu yazıyı tablet şarjda ve tableti metal kısmından tutarak yazıyorum.:-) :-) :-) :-)

    +1 iyi tespit arkadaşım. metal tabladan el ile tutunca ekran sapıtmıyor.
    Veeeee... ayda 4000 den fazla ürüne servis veren bir firma... 10 seneden fazla bu kadar markayı bünyesinde nasıl taşımış? Bu işi nasıl yürütebilmiş acaba? bu tespit bu büyük firmaya kapak olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karavca -- 16 Kasım 2012; 10:47:13 >




  • Hangi markanın 4.1 rom? Bulamadım ben. Zaten rootlarken yedek alabiliyorsun geri dönebiliriz yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silphatos

    diğerininki sorunsuz yükleniyor mu yani buna? 4.1 oluyorsa alacağım çünkü sadece


    Ben yüklemedim geri dönmek istersem dönemem diye sgnr arkadaşımız yedek alıp geri dönülebilir demiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soner23 -- 18 Kasım 2012; 21:55:28 >
  • teşekkürler, nexus 7 almak istiyordum ama uygun fiyata gelmeyecek herhalde. ben de bu 10 inç IPS'lere yöneldim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silphatos -- 16 Kasım 2012; 12:35:40 >
  • ben ekran olayını çözemedim hala servisten değişim var bakalım gelen nolacak abiminki yine sorunlu geldi ayrıca bu yukarıda romu verilen tabletin aynı olduğu konusunda eminmisiniz
  • Ben bu şekilde cihazı rootladım arkadaşlar.

    1. bu programı windowsa yükleyinhttp://junefabrics.com/android/index.php adb driverı yüklüyor
    2. cihaz üzerinde ayarlar>geliştirici seçenekleri>usb hata ayıklamayı açın
    3. bunu windowsa indirinhttp://www.ulozto.cz/xBfVCUh/zhuodashi-2-2-12-setup-exe
    4. cihazı bilgisayara bağlayın ve windows cihazı tanısın (driver yüklesin)
    5. zhuodashi çalıştırın solda root var ona tıklayın, ekrandaki işlem bitince tableti kapatın ve usb den çıkarıp açın
    6. uygulamaların içine Super Su gelmiş olacak, cihaz root oldu.
    7. tablette tarayıcıyı açın vehttp://www.ginggo.com/MarketEnabler188.apk adresine gidin (küçük büyük harf aynen yazın)
    8. programı indirin, kurun, çalıştırın, usa at&t seçin
    9. google merketten daha önce ülkenizde yüklenmiyor diyen herşey açıldı !

    layzeboy'dan ALINTIDIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sgnr -- 16 Kasım 2012; 14:52:26 >




  • Hi-Level bu Yarvik gibi destek sunmuyor mu? Ben Hi-Levelin sitesinde tablet kısmını bile bulamadım açıkçası. Jelly Bean gelmiyecek mi bize? Şimdi Yarvikten yükleyelim derken cihazı öldürmeyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgnr

    Hi-Level bu Yarvik gibi destek sunmuyor mu? Ben Hi-Levelin sitesinde tablet kısmını bile bulamadım açıkçası. Jelly Bean gelmiyecek mi bize? Şimdi Yarvikten yükleyelim derken cihazı öldürmeyelim.

    Maalesef sunmuyor Hi-Level tr sitesi yapım aşamasında siz www.hilevelmemory.com a bakmışsınızdır tablet için buraya bakınhttp://www.hilevel.com.tr/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinx


    quote:

    Orijinalden alıntı: lavaboo

    Bu gun saat 17 civari cizgiden teslim aldim cihazi şarj adaptoru deişimi oldu ve testlerim sonucu cihaz gayet iyi durumda .
    Şarjda ne sapitma nede ani iniş çikişlar var gayet stabil çalişiyor.
    Deişen şarj cihazi birebir yine ayni ve degerler şudur 5volt 3 amper



    Yaklasık 14 gün sonra tablet servisten geldi. Adaptör değerleri aynı ,ekranin sapıtmasında degişen çok bir şey yok.eger tableti şarjdayken elinize alır metal kısmına elinizi koyarsanız ekran sapıtmıyor, elinizi metal kısımdan çekersenız ekran yine sapıtıyor. Demek oluyorki siz aleti bir şekilde topraklıyorsunuz.servisten geldi düzeldi diyenler google playden multi touch screen tester indirip ,testi yapip bizimle paylasirlarsa sevinirim. Cünkü bende ,test tablet şarjda iken sapıtiyor eline tableti alırsan düzeliyor.
    Son söz , illa şarjda kullanicam diyorsanız ,tabletiniz siz elinizde tutarken düzeliyor bıraktıgınızda ekranı sapıtıyorsa ya elinizde kullanın yada geri iade edin servise göndermeyin. İthalatçıdan da birşey beklemeyin mail attim suana kadar geridönüs olmadı. Daha sonra attıgım mailide paylaşırim. Bu yazıyı tablet şarjda ve tableti metal kısmından tutarak yazıyorum.:-) :-) :-) :-)

    Aşağıda okuyacağınız maili yaklaşık 1 hafta önce ithalatçı firmaya gönderdim. Şu ana kadar geri dönüş olmadı. dönüş olursa onuda paylaşırım.
    Bu bir hafta içinde tablet servisten hiç bir şey değişmemiş olarak döndü.onuda önceki mesajımda sizlerle paylaşmıştım.
    Esas itibariyle şarj sorunu hariç şu ana kadar bir sorun çıkarmadı. Aldığım fiyata göre çok iyi bir tablet, zaten bende bir ıpad performansı beklemiyorum. Benim beklediğim satış sonrası hizmet ve iletişim. Bunun da tablet kalitesiyle bir ilgisi yok, ithalatçı firma çalışanlarının müşterilerine bakış açısı ve şirket kültürü ile ilgisi var.Belki de çok şey istiyoruz.

    ittalatçı firma trium'a attığım mail:

    Aşağıdaki benim yeni aldığım hi level tabletin servis detayını görmektesiniz , daha aşağıda da hi level tablete şarj sorunu yaşayan kişilerin donanım haber forumudaki yazıları var.(bu kısmı yayınlamıyorum)

    Ben de cocuğumun kullanması için sizin tabletinizden aldım. Ürününüzü genel olarak beğendim. Bu nedenle şarjdayken sorun olmasına rağmen serviste düzeltilir umuduyla tableti iade etmeyip , yeni aldığım ürünü firmanıza da güvenerek servise gönderdim. On gündür şarj aleti sorunu nedeniyle yapılmayı beklemektedir. hafta sonuna girdiğimiz içinde daha da beklemesi muhtemeldir. Takdir edersiniz ki kullanmak için aldığımız ve hiç kullanmadığımız yeni bir ürünün, (ögrendiğim kadarıyla kullananların bir çoğunda aynı sorun var) şarj aleti yüzünden bu kadar uzun bir süre serviste kalması çocuğumu ve beni üzmektedir.
    İnşallah en kısa zamanda sorunu düzelmiş ve başka bir yerleri bozulmamış olarak geri döner ve kullanmak nasip olur.

    1. hi level markasının sahibi olan şirketinizin, ithal ettiği tablette görülen (bence)bu genel sorunun markanızın güvenirliliği açısından kötü bir izlenim vermektedir. Bu sorunun şirketiniz tarafından çözülmesi müşteri memnuniyeti açısından önemlidir.

    2. Benim bildiğim kadarıyla şu anda cihazınızla ilğili tek forum donanım haber deki forum. (http://forum.donanimhaber.com/m_65738724/mpage_1/key_/tm.htm). Sizin tabletlerinizi almak isteyen yeni müşteri adaylarıda bu forumları okuyup bilgi almaktadır. Bu forum da, cihazınızı kullanan müşterileriniz birbirleriyle iletişim halindeler ama bazı sorunlarına cevap bulamadıklarından ve teknik olarak cevap alamadıklarından hem hi level hem de stormax tabletinizle ilgili, müşteri memnuniyetsizliklerini dile getirmeye başlamışlardır.

    Yine kendi adıyla tablet ithal eden ARTES firmasının donanım haber forumundaki sayfalarını incelediğinizde
    (http://forum.donanimhaber.com/m_67164698/mpage_3/f_/key_//tm.htm#67828363) , artes firmasının artesteknik kullanıcı adıyla müşterilerine forum sayfasından yardım ettiklerini ve müşteri memnuniyetine önem verdiklerini görürsünüz. Bu sayede kullanıcılar kendilerine muattap bulduklarını düşünmektedirler.

    dikkatinize: hi level kutusunun arkasında ürün özelliklerinde ekran çözünürlülüğü 1024*468 pixel yazmaktadır.

    Bu e postayı tabletiniz hakkında müşterilerinizin ne düşündüğünü iletmek için gönderiyorum.
    Bundan sonra ithal ettiğiniz tabletlerin sorunsuz ve daha iyi olması dileğiyle ,
    iyi çalışmalar.....




  • a-101 lerde 379 a satışa sunulmuş
  • güzel fiyat
  • Arkadaşlar bana biriniz tabletin orjinal romunu yollaması lazım çünkü farklı romlar yüklemeye çalıştım ancak hibiri ekrana uyumlu değil.Denemenizi tavsiye etmiyorum bu ürünün 4.1 güncellemesi yok artık eminim çünkü onlarca rom denedim aynı özellikler ve aynı kasaya sahip olan.

    uzun lafın kısası fabrika ayarlarına geçen bir arkadaş bana romunu img yapıp atabilir mi.teknik servis sallamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeoceansoul


    Arkadaşlar bana biriniz tabletin orjinal romunu yollaması lazım çünkü farklı romlar yüklemeye çalıştım ancak hibiri ekrana uyumlu değil.Denemenizi tavsiye etmiyorum bu ürünün 4.1 güncellemesi yok artık eminim çünkü onlarca rom denedim aynı özellikler ve aynı kasaya sahip olan.

    uzun lafın kısası fabrika ayarlarına geçen bir arkadaş bana romunu img yapıp atabilir mi.teknik servis sallamıyor.

    hafta içi atarım buraya romu.Ekran uyumsuzluğu derken ne gibi bir sorunla karşılaştın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arenasss -- 18 Kasım 2012; 17:58:30 >
  • denediğim romların %80 inde alet tepkisiz kaldı sadece bir tanesinde ekrana görüntü normal olarak egldi ancak dokunmatik yarım yamalak çalıştı ancak geri kalanlarda ekrana hiçbişi gelmemesine ragmen tv ye bagladımda çalıştıgını farkettim...takribi 10 farklı rom atmışımdır.denemek isteyen olursa mutlaka orjinal romunu yedekte tutmalarıdır benim gibi ortada kalmasınlar..haftaiçinden önce gönderecek biri olursa sevinirim çünkü aleti yeni aldım.Yardımların içn teşekürlre şimddiden arenass
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.